Prvi ovosezonski sprint osvojio je Max Verstappen u Red Bullu. Za razliku od kvalifikacija, sprint utrka održana je u suhim uvjetima. Drugo mjesto osvojio je Mercedesov Lewis Hamilton, a treće Sergio Perez.
Početak utrke prošao je bez incidenata, ali start s prve pozicije Lando Norris nije uspio okruniti i vodstvom u utrci. Lewis Hamilton je s druge startne pozicije nešto bolje krenuo, zauzeo unutarnju putanju na ulasku u prvi zavoj i natjerao Landa na grešku s vanjske strane.
Svi su startali na medium komponenti guma osim Georgea Russella koji je startao na najmekšoj komponenti. U 5. krugu Fernando Alonso bio je na drugoj poziciji i izvan dosega DRS-a prema Hamiltonu, ali polako im se približavao Max Verstappen. Iza njega nalazio se Ferrarijev Carlos Sainz kojem je prijetio Sergio Perez s DRS-om, a blizu je bio i Charles Leclerc.
Tek na sedmom mjestu se nalazio Lando Norris nakon lošeg starta u utrci. Do pomaka među vodećima došlo je u sedmom krugu kada Verstappen prolazi pored Alonsa u borbi za drugo mjesto. Max je ubrzo uhvatio i Hamiltona na vodećoj poziciji koji se momčadi požalio kako ima problema sa skretanjem u sporim zavojima. Vozač Red Bulla zauzeo je vodeću poziciju na kraju 9. kruga.
Alonso je ubrzo pao i pod prijetnju Carlosa Sainza u borbi za treće mjesto. No, vozač Aston Martina se lako branio na kraju glavne ravnice, a Sainzu je stalno prijetio Perez s 5. mjesta. Bio je to “DRS vlakić” u kojem je prvi pomak pokušao napraviti Leclerc u borbi s Perezom. No, ipak je Sainz taj koji prvo prolazi pored Alonsa u 16. krugu koji pak vozaču Ferrarija nakratko nakon dva zavoja kasnim kočenjem uzima poziciju natrag.
Bila je odlična borba između dva Španjolca, a to iskorištava Perez koji prolazi pored obojice u 16. krugu. Sainza je na kraju glavne ravnice prošao i Leclerc u žestokoj borbi za 4. mjesto. Bio je to prilično rizičan duel momčadskih kolega na kočenju u 14. zavoj.
Nastavio se kratko taj međusobnih dvoboj Ferrarija u prvi zavoj 17. kruga, ali Leclerc je na kraju izašao kao pobjednik. Charles je javio momčadi kako se međusobno ovako ne bi trebali boriti jer gube na brzini u odnosu na ostale vozače. Alonso je nakon svega javio momčadi da ima puknuće gume, ušao je u boks i odustao iz utrke.
Postojala je kratko i prijetnja Carlosu Sainzu od Landa Norrisa u borbi za 5. mjesto, ali Španjolac je to lako obranio.
Slijedi pauza od 3 sata kada se voze kvalifikacije za nedjelju glavnu utrku (u 9:00 sati po našem vremenu).
za razliku od dosadne borbe od 3 do 6 mjesta svjedočili smo izrazitoj dominaciji Maxa i njegovog maximalnog talenta tj preticanju na ravnom s tim da još stigne mahnuti publici..nije do bolida do talenta je 🙂 mora da je na kvalama spavao…
90% svjetskih prvaka u F1 su bili vozači u najboljem bolidu, ali su bili bolji od drugih momčadskih vozača
Pogled baciti na statistiku prvaka u F1 vozača i timova i sve će biti jasnije
Opet u sporijem bolidu p1… Kad ce vise ovi s brzim bolidima pocet pobjedivat?
i k tome ne radi baterija 🙂
Kad tim napravi uvjete da budu konkurentni