Ferrari stigao u Barcelonu sa značajnim novitetima, Leclerc ne očekuje čuda

Uvodni dio sezone Svjetskog prvenstva Formule 1 2023. nije prošao dobro za Ferrari, a momčad želi izazvati preokret nadogradnjama svog bolida SF-23. Značajne promjene na bolidima Leclerca i Sainza trebali bismo vidjeti ovog vikenda na VN Španjolske.

U petak u 13:30 održava se prvi slobodni trening za Veliku nagradu Španjolske na stazi Barcelona-Catalunya, a s velikim će se zanimanjem pratiti u kojem će izdanju iz garaža izaći bolidi Ferrarija.

Momčad iz Maranella već je ranije najavila nadogradnje bolida SF-23 za ovu utrku, ali što se možda nije ranije očekivalo, jedna od glavnih promjena na Ferrarijevim bolidima bit će novi dizajn bočnih usisnika zraka, prenosi portal Motorsport.com. Naime, Ferrari je od početka prošle sezone koristio takozvano inwash aerodinamičko rješenje, a s istim je principom nastavio i u ovoj godini, dok se ostatak grida okrenuo downwash principu po uzoru na Red Bull.

S obzirom na to da se u praksi pokazalo da Red Bull ima veliku prednost, posebno tijekom utrka, u Ferrariju su očito odlučili napraviti zaokret sa svojim konceptom. Novi bočni usisnici ne bi trebali biti kopija Red Bullovih, ali ipak značajna promjena u odnosu na dosadašnji dizajn Ferrarijevog bolida. Jedan od glavnih problema za Propete konjiće bilo je pretjerano trošenje guma tijekom utrka pa se postavlja pitanje jesu li inženjeri ustanovili da je uzrok tog problema aerodinamičke prirode.

Neke bismo odgovore mogli dobiti tijekom ovog vikenda, iako Charles Leclerc kaže da ne treba očekivati čuda.

“Da vam budem iskren, ne očekujemo nekakva velika čuda. Od sada, želimo pokušati donositi manje nadogradnje na svaku utrku. To bi nas trebalo povesti u pravom smjeru, ali ne mislim da će biti neka golema promjena.”

“U ovom trenutku, stvar je u tome da imamo ekstremno hiroviti bolid koji u kvalifikacijama, po brzini u jednom krugu s novim gumama i kad po pitanju vjetra točno znamo kako treba voziti bolid, bude u redu. No, čim se malo udaljimo od tih uvjeta, bolid generalno gubi jako puno potisne sile. Tako da, puno smo radili na tome s ovom novom verzijom bolida.”

“To bi nam trebalo pomoći, ne toliko u poboljšanju performansi, već barem u tome da budemo konstantni tijekom vikenda. Nadamo se da će nam to pomoći u ostvarivanju boljih rezultata nedjeljama”, rekao je Leclerc u četvrtak prije početka VN Španjolske.

Talijanska momčad nalazi se na četvrtom mjestu konstruktorskog poretka, s 30 bodova zaostatka za Aston Martinom i 29 bodova iza Mercedesa.

Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Što da kažem?..mislim da su konačno napravili korak naprijed..Red Bull koncept sa padajućim downwash zadnjim dijelom sidepodsa..ali ostaje manji ispirajući kanal sa gornje strane sidepodsa za ispiranje zraka sa “škrga”..dakle nema “topa” za odvođenje toplog zraka..prednost takvog koncepta je jako uzak stražnji kraj karoserije a mana da je zbog takvog odvoda toplog zraka manja površina down wash stražnjeg kraja sidepodsa u odnosu recimo na Red Bull ili AM koji imaju “topove”..što znači manje čistog zraka prema podnici..primjetio sam položaj protusudarnog konusa koji se nalazi u prednjem dijelu sidepodsa nisko u podnožju logotipa “Shell”..tu je sada poveća “kvrga” koja ometa čisti… Read more »

B4c4

Prvo moraju krenuti sa promjenom filozofije prednjeg i zadnjeg ovjesa, već 5 god poboljšavaju zastarjeli način prednjeg i zadnjeg ovjesa koji jednostavno jede gume, i dok to ne riješe nema napretka ma šta god drugo napravili. Stavi postojeći RB na ovjes Ferraria i dešavat će im se ista stvar da jedu gume.

Gigi

Ferrari napravi nadogradnje i onda u utrci njihov pit wall napravi downgrade sa svojim odlukama.

klepesina

Ako cemo realno da su napravili nadogradnje nebi bilu tu gdje su znaci nisu nista napravili do sad a garaza im je posebna prica

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x