Hill: Alonso je svojim komentarima uvrijedio mnoge

Teško je gledati Fernanda Alonsa i ne diviti mu se jer čovjek i u svojim četrdesetim godinama ima istu glad i želju za borbom, kakvu je imao kao mladić. Ipak, kao i mnogi drugi, on je također imao svoje manje sretne trenutke, trenutke kada su se možda i rekle neke stvari koje nije trebalo reći.

Svjetski prvak iz 1996., Damon Hill, osvrnuo se na legendarnog Španjolca te na njegovu epizodu s McLarenom iz perioda od 2015. pa do kraja sezone 2018. Britanac je naglasio kako je Fernando Alonso u tom periodu uvrijedio mnoge te kako je izgubio nekolicinu prijatelja zbog svojih komentara o vlastitoj ekipi.

“Pretjerao je sa svojom igrom u McLarenu, napravio nešto slično i u Ferrariju. Vrijeđao je Hondu, nazivao njihov motor GP2 motorom, izgubio je puno prijatelja, mislim kako je u međuvremenu doživio prosvjetljenje”, izjavio je Hill.

Čuvena izreka “GP2 engine” je došla tijekom utrke za VN Japana 2015., Hondine domaće utrke te je to ostavilo gorak okus za sve.

Nakon svih događanja u McLarenu, Fernando se povukao iz sporta na kraju 2018., napravio pauzu te se vratio u sport 2021. godine potpisavši ugovor s Renaultom, to jest Alpinom. Hill vjeruje kako je Alonso u tom periodu shvatio gdje je griješio te kako se u sport vratio kao bolji čovjek.

“Mali preokret, vratio se u ekipu sa stavom : ‘Slušajte, shvaćam, uvrijedio sam mnoge svojim komentarima, to mi je naštetilo karijeri, imam dva osvojena prvenstva, a trebao sam ih imati četiri ili pet.’

“Bolje se ponaša, a možda se čak promijenio kao čovjek, volim misliti da je ovo drugo, mislim da se promijenio, sazrio te postao ogromna vrijednost sporta”, zaključio je Britanac.

Španjolac je nakon dvije sezone u Alpineu napustio ekipu te se pridružio Aston Martinu, momčadi koja ima odličan početak sezone. Fernando je nakon povratka u sport s Alpineom u dvije sezone osvojio samo jedan podij, treće mjesto u Kataru 2021., dok trenutno s momčadi iz Silverstonea u prvih pet utrka ima čak četiri postolja.

Pretplati se
Obavijesti o
23 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ZMija

evo posto svakako nemamo nekih desavanja za komentarisanje da se malo osvrnem na ovaj clanak sto se tice fernanda mozda je bilo perioda,a bilo je , kad ga nisam simpatisao ali on je uvijek bio dobar vozac i uvijek dobri vozaci nisu dobri sa karakterom jer imaju potencijal; ali ga ne mogu pokazati dok nemaju i dobar bolid kako koji od tih recimo dobrih i agresivnih vozaca dobije dobar bolid koji lako dominira drugim on postaje i dobar covjek , sto se tice hila napravio je solidnu karijeru ali alonso je institucija za njega uz duzno postovanje podvlacim i ja… Read more »

orcljetitarP

Hila je schumacher gazio sa sporijim bolidom i to je cinjenica. Pa je poslje hilla dosao Alonso koji je Schua otjerao u mirovinu i tako je Alo dobio konkurenta imena Hamilton pa su se tako ta dvojica uredno nadhebavala sljedecih 15 godina dok se nije pojavio jos bolji Verstappen. Hill nije mogao parirati maximumu vozackih sposobnosti iz svog vremena i tu ljestvicu je drzao Schumacher. “VRIJEĐAO JE HONDU, NAZIVAO NJIHOV MOTOR GP2 MOTOROM” To isto je radio i Lauda koji se “uvukao u paksu” Enzu i koji je jedini smio pricati ISTINU a da se ova mimozica nenaljuti. Lauda je… Read more »

B4c4

Nisi napisao zašto je Honda bila GP2 engine. McL je Hondi napravio šasiju i oni su prema tome morali napraviti motor, dok je sa RB obrnuta situacija Honda napravi motor a RB pravi šasiju prema motoru, a i nije sve do motora ima nešto i u aerodinamici. Ako ti nosiš cipele br 44 da ga jebeš neće ti biti ugodno ako ti netko kupi br 43.

mars32

McLaren je tražio koje vanjske dimenzije treba imati Hondin motor ali netko je u Hondi trebao reći da nemože napraviti takav motor, a da bude jak i pouzdan. Svatko je odgovoran u svojem dijelu. McLaren je nudio ponoć, predlagao vanjske suradnike, dovođenje stručnjaka iz Mercedesa ali Honda je tukla po svojem. Na kraju su prihvatili sugestije i napravili vrhunski motor ali McLaren je do tada došao u situaciju da je izgubio sponzore i da se nađe u borbi za preživljavanje u kojoj više znaći slabiji ali pouzdan Renault nego potencijalno vrhunska i pobjednička Honda, ali s velikom dozom rizika zbog… Read more »

Yukihonda

… što to znači dovođenjem stručnjaka iz Mercedesa ali Honda je tukla po svom????nije mi jasno…

mars32

Nije mi jasno što nije jasno, sve lijepo piše. Tukla po svom znači da se uzdala u svoje unutarnje snage i radila slab i nepouzdan motor. Odnosi se na prve dvije godine MxLaren Honda suradnje. Među opcijama za popravak tog lošeg motora McLaren je nudio vlastitu pomoć, sugerirao vanjske suradnike specijalizirane za razvoj motora, ako se ne varam, radilo se o nekoj austrijskoj firmi koja je surađivala i s Ferrarijem, a isto je tako bilo moguće dovođenje stručnjaka iz Mercedesa u svrhu popravljanja pouzdanosti. Uvijek postoji opcija dovođenja sposobnih ljudi konkurencije, to bi trebalo biti jasno. Sve redom je bilo… Read more »

Yukihonda

slažem se u jednom djelu što se tiče ne pristupačnost Honde… ali za jednu Hondu nema šanse da uđe bilo tko u pogone sportskog odjela i to je odavno poznata stvar strogo se oslanjaju na svoje tehnologije i inžinjere većinom su to mladi ljudi željni iskazivanja.. bome to Meklaren dobro zna od doba Sene… postojale su neke indicije oko razumijevanja vibracija toga motora sa Austrijskom tvrtkom… izvori Honde su to odlučno odbili… taj motor je i danas u Bullu naravno rješen svih problema… Meklaren se trebao strpiti ali uzalud bi to bilo i dalje im je aro paket loš nisu… Read more »

Yukihonda

Alonso kao i inače volio je srati.. ajde sada se “urazumio” ima bome i godina ali kasno…nije trebao to izjaviti… upravo svo ovo vrijeme on gleda auspuh od gp2 motora Honde….

orcljetitarP

Ma gleda auspuh od Bulla! Pacijent adrian opet je na nivou i valjda preko inovativne groud efekt podnice uzima sve! A sada je tu jos i dodatni trik sa DRSom…
Ali po analizama za koje vjerujem da su tocne honda, merc i fer imaju motore slicne snage!
Kazu da najbolji motor od ova 3 nema vise od 10ks “viska” od ostalih

mars32

Zanimljivo je da ako Alonso slučajno bude vozio i nakon 2026. to će biti na Hondin pogon. AM i Honda navodno usuglašavaju zadnje detalje pred objavu partnerstva od 2026.

orcljetitarP

A od nagodinu dobijaju svoj zracni tunel i kako kaze tata stroll hrpu nove opreme

mars32

McLaren nije imao financijsku privilegiju za strpljenje gubitka svih sponzora, a i to strpljenje bi se bilo eventualno isplatilo u 2021., a od 2022. bi tražili novog dobavljača. Honda se povukla na kraju 2021. Već dvije godine gledamo RB Powertrains, nešto što si McLaren ne bi bio mogao priuštiti.

B4c4

Da bi opravdao sebe Alonsu je bilo lakše pljuvati po Hondi nego po momčadi, a u biti nije Honda bila baš toliko loša koliko McL, da su imali i Mercedesov motor kao sada ne bi im bio od neke pomoći.

orcljetitarP

Ona glupo pateticna brzina na pravcu je nestala kada je mclaren presao na renault! Nije ni cudo pa je Alonso toliko pizdio.
Pogledaj si te sezone ponovno i fokusiraj se na alosnove ili napade ili branjenja posebno na pravcu pa ces primjetiti smijuriju.
Dam se okladiti da ti alo nije tada bio u fokusu nego si vjerovatno gledao sto rade prva 3-4 vozaca i tko ce uzeti win. Jesam pogodio?

B4c4

Kako možeš biti siguran da je McL postao brži zbog Renaulta a da nije zbog nove šasije, evo AM ima sigurno slabiji PU od Mercedesa a brži su od njih, ima nešto i u aerodinamici ne samo u motoru.

orcljetitarP

U prve 3 godine sa hondom bolid se ponasao slabo i tek kada su presli na renault bolid je postao koliko toliko solidan i nije bio “sitting duck” na pravcu. To mora da je do motora jer da je do aera, morali bi maknuti hrpu draga a time i DFa da je “zbog sasije” sto nema sanse da je tocno jer kako su godine odmicale mclaren se sve vise odmicao od ideje size zero i jednostavnosti aera i sve vise lijepio te “upper sticky bits” po bolidu posebno na bocnim stranicama a to sve dodaje nekakav otpor motoru. I svejedno… Read more »

B4c4

Već sam napisao da je McL prvo napravio šasiju i onda je Honda morala napraviti motor ali ne kako su oni željeli nego kako su mogli, kako sad sve šljaka sa RB jer se oni nisu pravili pametni kao u McL te su pustili Hondu da napravi motor i tek onda su išli u izradu šasije. Možeš ti od govana napraviti tortu samo kakvog okusa če biti je već drugo pitanje.

Yukihonda

ovdje mnogi ne znaju srž Meklaren Honda problema… . motor šasija… i uspjeha Honde Bulla naravno i Pikasa Adrijana i njegovoga intervijua o Hodinom motoru…. pa bi bilo dobro proćitati kako kaže nikada nisam imao tolike mogućnosti…

orcljetitarP

“nađe u borbi za preživljavanje u kojoj više znaći slabiji ali pouzdan Renault nego potencijalno vrhunska i pobjednička Honda, ali s velikom dozom rizika zbog nepouzdanosti.” Nebi se slozio s tobom jer kada je mclaren presao na renaultov motor ( sjetimo se australije i ipak malo preoptimisticnog alonsa u radiu tada dok izjavljuje “now we can fight” ) bolid je te sezone bio za cca pola sekunde brzi u odnosu na GP2 eru sa hondom! I druga stvar nije postojao niti jedan slucaj kojeg pamtim a da je motor/bolid na pravcu bio tako porazavajuce spor kao sa hondom. Renaultov motor… Read more »

mars32

Da, definitivno je došlo do pomaka s Renaultom, tome u korist govore i osvojeni bodovi. Pod slabiji Renault sam mislio slabiji od Mercedesa i Ferrarija. S Renaultom su imali siguran bijeg s dna i ulazak u borbu za sredinu. Pitanje je da li je to dosta za McLaren. Ne, ali u tim vremenima da. S Renaultom su dobili mogućnost pokazati se kao stabilna i ozbiljna ekipa i time povratili sponzore i financijsku stabilnost. Bila su to teška vremena. U jednom trenutku ih je Renault htio kupiti, preuzeti intelektualno vlasništvo, i učiniti ih razvojnom, B ekipom. Zato je došlo do bijega… Read more »

orcljetitarP

Mclaren je htio “size zero” koncept motora tj da je sto manji kako bi zadnji dio bolida bio sto plici. I jesu napravili valjda takav motor ali je bio sigurno preslab!
A sa druge strane Mclaren je krivio hondu za ukupno losu brzinu bolida i tupili su da je sasija vrhunska i da je samo motor razlog sporog bolida no poslje se pokazalo kako je i mclarenov bolid bio na neslavnom nivou.
Tako nekako je isla prica.

mars32

Da, šasija je također bila loša. Sve ostale ekipe su imale “nakićene” bočne stranice, a McLaren skoro pa “čiste”. Jasno da u tom bolidu nije bilo performansi niti na strani šasije. Eventualno, u najboljem slučaju, možda nekog razvojnog potencijala i to je to.

Alen

Kasno Marko na Kosovo stize

Related Posts
23
0
Would love your thoughts, please comment.x