Ferrari je službeno potvrdio svoje rezervne i razvojne vozače za nadolazeću sezonu…
Bivši vozač Alfe u Formuli 1, Antonio Giovinazzi, te viceprvak Formule 2 u sezoni 2021., Robert Shwartzman, dijelit će ulogu rezervnog vozača Ferrarija tijekom 2023. godine i usput odrađivati posao u simulatoru.
Giovinazzi je u Formuli 1 debitirao 2017., a status stalnog vozača imao je od 2019. do 2021. Bio je tada momčadski kolega Kimija Raikkonena u Alfi, no nije baš impresionirao svojim rezultatima, tako da je uoči prošle sezone ostao bez vozačkog mjesta. Shwartzman je već odradio nekoliko testova s Ferrarijem, a imao je priliku voziti i na dva slobodna treninga u Formuli 1. Prošle godine u SAD-u i Abu Dhabiju.
Pored njih dvojice, Ferrari će imati i dvojicu razvojnih vozača. Antonio Fuoco i Davide Rigon “dokazali su svoju vrijednost u pogledu davanja preciznih i pouzdanih povratnih informacija inženjerima”, kažu u Ferrariju. Fuoco je u svojoj karijeri pobjeđivao u kategorijama GP3 i F2, a trenutno se bavi, baš kao i Rigon, utrkama GT automobila.
Prošle je godine Fuoco zauzeo drugo mjesto u GT World Challenge Europe Endurance Cupu, dok je Rigon bio poziciju niže u poretku istog natjecanja. Zajedničkim su snagama s Ferrarijem 488 GTE Evo odnijeli treće mjesto na utrci 24 sata Le Mansa u kategoriji GTE Pro.
Giovinazzi i Fuoco vozit će ove godine World Endurance Championship s automobilom 499P Hypercar. Rigon će s novim automobilom 296 GT3 WEC, SRO Series i IMSA Endurance Cup, dok će se Schwartzman s istim automobilom natjecati u GT World Challenge Europe.