Već okrunjeni prvak među vozačima, Max Verstappen, došao je do pobjede na vrlo zanimljivoj Velikoj nagradi Sjedinjenih Američkih Država. Tako je pomogao svom Red Bull Racingu na putu do potvrde naslova prvaka u konkurenciji konstruktora.
Put do pobjede za Verstappena nije bio jednostavan. Vodio je veći dio utrke, ali prilikom drugog ulaska u boks izgubio je jako puno vremena i pao na treće mjesto. Ipak, u završnoj fazi utrke uspio je prestići na stazi Charlesa Leclerca i Lewisa Hamiltona te upisati 13. pobjedu u sezoni.
Mercedes je prvi put ove sezone došao blizu pobjede, no Hamilton je ipak osvojio drugo mjesto. Leclerc je dovezao svoj Ferrari do treće pozicije, nakon što je u utrku krenuo s 12. pozicije. Njegov momčadski kolega, Carlos Sainz, startao je prvi, ali utrku završio već u prvom krugu nakon sudara s Georgeom Russellom.
Četvrti je bio Sergio Perez, peti Russell, a šesti Lando Norris. Fernando Alonso imao je tijekom utrke sudar s Lanceom Strollom, no ipak je uspio doći do sedmog mjesta.
Tijek utrke:
Vikend na Circuit of the Americas ponovno su obilježile brojne kazne za vozače, zbog korištenja dodatnih komponenata pogonskih jedinica ili pak dodatnih mjenjača. Tako je Charles Leclerc imao kaznu od deset mjesta unatrag na startnom gridu, a po pet mjesta unatrag u odnosu na rezultat svojih kvalifikacija morali su Sergio Perez, Fernando Alonso i Guanyu Zhou. To je sve bilo poznato već u subotu, a onda su neposredno prije utrke stigle kazne za Yukija Tsunodu (pet mjesta) te za Estebana Ocona, koji je morao startati iz boksa nakon što je momčad Alpine radila na bolidu za vrijeme Parc Fermea.
Iz prvog reda u utrku su kretali Carlos Sainz, osvajač prvog pole positiona za Ferrari na VN SAD-a u Austinu, te već okrunjeni prvak za ovu sezonu, Max Verstappen u bolidu Red Bulla. Drugi red bio je rezerviran za vozače Mercedesa, a kao ugodno iznenađenje na petom se startnom mjestu našao Lance Stroll u bolidu Aston Martina. Interes su, dakako, izazivali Perez na devetom i Leclerc na 12. mjestu, budući da njih dvojica u preostalim utrkama moraju odlučiti o viceprvaku svijeta za 2022.
Također, u igri je konstruktorsko prvenstvo. Ferrari je trebao osvojiti 19 bodova više od Red Bulla da bi odgodio odluku o prvaku barem do Velike nagrade Meksika. Potvrdom naslova na ovoj utrci Red Bull bi na najbolji mogući način odao počast preminulom vlasniku momčadi, Dietrichu Mateschitzu.
Vremenski uvjeti uoči starta bili su povoljni, a meteorolozi su procijenili da šansa za kišu tijekom utrke ne postoji. Temperatura zraka bila je 29° Celzija, a temperatura staze još pet stupnjeva viša. Vozače su jedino mogli brinuti povremeni naleti vjetra, koji na ovoj stazi znaju dosta remetiti stabilnost bolida. Za start utrke vozači su većinom izabrali srednje tvrdu komponentu guma. Soft nije bio opcija ni za koga, a hard su uzeli vozači Haasa i Alpinea.
Carlos Sainz dugo je čekao pole position koji je osvojio u subotu. Kvalifikacije će pamtiti po dobrom, no utrku definitivno neće. Nije dobro startao i Max Verstappen je odmah preuzeo vodstvo, a da stvar bude još puno gora, u prvom zavoju ga je pogodio George Russell. Španjolac je pao na začelje pa na kraju prvog kruga ušao u boks i njegovi mehaničari ustanovili su da bolid ne može dalje. Kraj utrke za Sainza, a Russell je dobio vremensku kaznu od pet sekundi.
Verstappen je poveo utrku ispred Lewisa Hamiltona, a odlično su krenuli piloti Aston Martina. Lance Stroll probio se na treće, a Sebastian Vettel s desetog na peto mjesto. Sergio Perez i Charles Leclerc u prvom su krugu zaradili po dvije pozicije, ali Meksikanac je zaradio i oštećenje prednjeg krila u kontaktu s Valtterijem Bottasom.
Kandidati za viceprvaka svijeta dobro su napredovali. Perez se u prvih šest krugova probio do četvrtog mjesta, prošavši Norrisa, Vettela i Strolla. Leclerc je imao više posla, do sedmog kruga uspio je proći Albona, Gaslyja i Norrisa za sedmo mjesto. Vozačima AlphaTaurija i McLarena pridružio se Bottas u Alfi te se vodila zanimljiva borba za pozicije osam, devet i deset. Nicholas Latifi imao je manji incident u šestom krugu, nakon kojeg je išao u boks po nove gume.
U prvih deset krugova Verstappen je izgradio prednost od tri i pol sekunde u odnosu na Hamiltona. Pritom se Nizozemac dosta žalio na jaki vjetar, koji je otežavao kontrolu bolida. Russell je vozio na trećem mjestu, preko šest sekundi iza momčadskog kolege, a sekundu ispred Pereza. Leclerc je zapeo na sedmom mjestu i dosta se mučio iza dva Aston Martina. Od 11. kruga krenuli su ulasci u boksove kod ekipa iz središnjeg dijela poretka.
Jedini preostali vozač Ferrarija konačno se dočepao šestog mjesta u 12. krugu, no do tada je već imao dvadesetak sekundi zaostatka za vodećim u utrci. Krug kasnije u boks je ušao prvi vozač iz vodeće skupine, Lewis Hamilton. Vratio se na sedmo mjesto, iza Vettela, a krug kasnije prvo zaustavljanje u boksu odradili su Verstappen i Russell. Britanac je tom prilikom odradio i zarađenu kaznu, nakon čega je pao iza Pereza. Meksikancu nisu mijenjali oštećeno prednje krilo.
Vodeća četvorka tako je do kraja 15. kruga odradila prve boksove, a na peto mjesto napokon se uspio probiti Leclerc, prošavši Strolla. Monegaški vozač nije išao u boks kad i vodeća skupina, već je sa svojim inženjerom opet razmatrao planove od ‘B’ do ‘E’. Onda mu se ukazala božica Fortuna u vidu Bottasove Alfe zakopane u šljunak pored staze pa je Leclerc dobio besplatno zaustavljanje u boksu i vratio se na stazu na četvrtom mjestu, iza Verstappena, Hamiltona i Pereza. Peti je bio Russell, a šesti Vettel, koji je također iskoristio SC za odlazak po nove gume. U prvih deset u toj fazi utrke bili su još Stroll, Gasly, Alonso i Norris.
Kad je sigurnosni automobil izašao na stazu, više nije bilo vozača koji nisu bili na promjeni guma. Odradili su svoja prva zaustavljanja i svi oni koji su startali na tvrđoj smjesi.
Utrka je nastavljena u 22. od 56. krugova. U prvom zavoju Alonso je prošao Gaslyja, a Tsunoda Norrisa. No, onda se dogodila nova nesreća, vrlo teška. Sigurnosni automobil momentalno je morao u novu akciju.
U incidentu su sudjelovali Stroll i Alonso. Alpineov vozač na dugačkom je pravcu pokušavao proći Aston Martin ispred sebe, ali Stroll je malo trznuo u lijevu stranu i došlo je do kontakta pri velikoj brzini. Strollov se bolid okrenuo na stazi, Alonsov zakratko “poletio”. Ipak, Alonso se uspio dočepati boksa i nastaviti utrku, a Strollov je nastup završio tim udesom. Bez posljedica po vozača.
Iako se na prvu činilo da bi takva nesreća mogla dovesti i do crvene zastave, sve je sređeno relativno brzo i u 26. krugu imali smo novi restart. Verstappen, Hamilton, Perez, Leclerc, Russell i Vettel zadržali su prvih šest pozicija. Odjednom su stvari jako dobro izgledale za AlphaTauri jer su Gasly i Tsunoda bili sedmi i osmi, ispred Norrisa i Schumachera.
Nakon nekoliko mirnih krugova, u 29. krugu vidjeli smo napad Leclerca na Pereza – neuspješan. Na jakom kočenju za zavoj broj 12 Perez je blokirao kotače, Leclerc kočio malo prekasno i otišao izvan staze, a poredak se nije mijenjao. Do idućeg dolaska na isto mjesto. Drugi pokušaj Ferrarijevog vozača bio je bolji, napao je s unutarnje strane i došao do trećeg mjesta.
Ona dobra situacija za AlphaTauri dosta se pokvarila. Gasly je dobio pet sekundi kazne jer je u periodu sigurnosnog automobila ostavljao preveliki razmak u odnosu na bolid ispred.
Vodeći dvojac bio je relativno blizu. Dvadeset krugova do kraja Hamilton je za Verstappenom zaostajao manje od dvije sekunde, a čekalo se druge ulaske u boks. U Mercedesu su prvi povukli potez i pozvali Hamiltona na promjenu guma, a Red Bull je morao odgovoriti krug kasnije. Netipično za momčad svjetskog prvaka, drastično su zabrljali promjenu guma i poklonili Hamiltonu prvo mjesto. Zbog sporog zaustavljanja, Verstappen je čak pao iza Leclerca. Hamilton je za završnicu utrke izabrao tvrđu smjesu, Leclerc i Verstappen srednje tvrdu.
Borba se vodila i između drugih bolida Red Bulla i Mercedesa. Russell je pokušavao proći Pereza, no nikako u tome nije uspijevao, čak niti ranijim ulaskom u boks. U vodstvu se tada našao Sebastian Vettel, ali samo zato što još nije odradio drugu promjenu guma. Iza njega bio je Hamilton, a u 39. krugu Verstappen je iz drugog pokušaj uspio proći Leclerca.
Još je 15 krugova bilo do kraja kad je Hamilton prestigao Vettela i došao do prve pozicije, a Verstappen je u tim trenucima za Mercedesom zaostajao nešto manje od četiri sekunde. Leclerc se uspio držati blizu Verstappena, unutar DRS zone. Vettel je otišao u boks i onda ga je zadesila totalna katastrofa. Mehaničari su imali velikih problema s promjenom guma i Nijemac se našao tek na 13. mjestu. Šteta, vozio je doista dobru utrku.
Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane. Situacija među osvajačima bodova sasvim se okrenula pa je Magnussen u tim trenucima bio šesti, ispred Alonsa, Ocona, Albona i Norrisa. McLarenov vozač radio je dobar posao, probijao se u toj fazi utrke, a ubrzo je prestigao Albona i Ocona. Latifi je, za promjenu, izazvao još jednu problematičnu situaciju. Kažnjen je s pet sekundi za guranje Schumachera sa staze.
Zadnjih deset krugova: Hamilton dvije i pol sekunde ispred Verstappena, Leclerc još dvije i pol sekunde iza Nizozemca. Perez četvrti, Russell peti. Kao i tijekom cijele sezone, vozači Red Bull Racinga ipak su bili najbrži u tom društvu. Max se približavao Lewisu, a Perez Leclercu.
Doista nevjerojatno, nakon one teške nesreće ranije u utrci, iako su dijelovi s bolida još uvijek letjeli okolo po stazi, Alonso je u 49. krugu prošao Magnussena za šesto mjesto. U isto vrijeme, Verstappen je došao unutar jedne sekunde zaostatka za Hamiltonom i mogao je koristiti DRS. Od tog trenutka, pretjecanje za pobjedu bilo je samo pitanje trenutka. Dogodilo se u 50. krugu i Verstappen se izvukao iz kaše koju su mu skuhali u boksu te se vratio na vodeću poziciju. Hamilton je pokušao pružiti otpor, no nije imao odgovor.
U samoj završnici promjena među prvih pet više nije bilo. Verstappen je osigurao 13. pobjedu u sezoni, a na postolju su mu se pridružili Hamilton i Leclerc. Perez četvrti, Russell peti, a takvim raspletom Red Bull Racing osvaja konstruktorski naslov za 2022. Naravno, momčad je osvajanje titule posvetila Dietrichu Mateschitzu.
Napeto je do kraja bilo u borbi za pozicije koje donose bodove. Norris je uspio zgrabiti šesto mjesto ispred Alonsa, a Vettel je izveo jako dobar povratak nakon onog groznog zaustavljanja u boksu. Završio je osmi i zaslužio titulu vozača dana. Dva boda idu Magnussenu, a jedan Tsunodi.
U ovoj sezoni ostale su još tri utrke, sljedeća se vozi u Meksiku od 28. do 30. listopada.
Odlicna usporedba vozaca timova kroz sezonu:
https://www.formula1points.com/season/teammate-battles/2022
Imati zivot ko ferrari sezonu je jedna od najvecih kletvi koja moze biti izrecena I ja to ne bih pozelio cak ni onima koje ne gotivim u zivotu
Pusti..jos je to i dobro.pogledaj alonsa.svaki put nesto u njegovoj karijeri
Steta sto merc i ferr nisu malo bolji bolidi.
Bila bi prava poslastica gledati troboj.
A ne ovako max ide na ove kao na glinene golubove. Nesto kao lujo prosle god u brazilu.
Al drago mi vidjeti da se veliko rivalstvo nastavlja (max vs lujo). Budemo vidjeli nagodinu kako ce stanje biti.
Inace,sezona ziva dosada.
Osim prošle sezone kada je fakat bio gušt gledati svaku utrku. Ajde bilo je i ove godine dobrih utrka ali sezone do prošle godine, ajme majko, nije ni čudo da je gledanost na dosta glavnih utrka pala ispod 100 000 koliko je bilo zanimljivo.
Bome i 2018 je meni bila odlicna (borba luje i vett).
Ova sezona je bila ok u pocecima ALI vidlo se da se ferr lagano “muči” kada treba pratiti r.bull (prebrzo trose gume i gube grip) dok r.bull kao na tracnicama.
Sta reci
Cestitke bullu zasluzeno
Ferrari od onih promjena nesto oko podnice nula bodova
Jede gume uzas
Prije 2 god nizak downforce puno klize ne valjaju gume
Sad downforce odlican opet trpe gume
Ponasa se ko merc 2012 god
Vidjelo se i na pocetku sezone da je bull brzi u utrci ali ne ovoliko
Bilo je samo par staza gdje je ferrari imao prednost no i tu su opet usri sto taktikom sto pouzdanoscu
No dobro napredak je vise nego odlican pa necu previse biti kritican
Zanimljivi komentari, nadasve. Russell uništi utrku Sainzu i dobije samo pet sekundi. Komentara 24 (ne uključujući moj). Samo “slučaj” Lando-Max je završio na 129 sa drvljem i kamenjem po Maxu. Jako objektivni komentari. Čak i ovdje čitam (i ne vjerujem) kako je navodno Sainz kriv za to što ga je Russell spucao… Bože dragi kakvi ljudi prate F1…
Ti i vanga ste jedni od onih kojima sa čudiš!
Nije kriv..ali se nezgodno postavio..iskusan vozač bi trebao znati da je to tako jako rizično raditi na tom mjestu na početku utrke kada se svi bore za poziciju.
Stari, Sainz je već debelo bio u zavoju. Iskusan vozač poput Russella bi trebao znati da se u taj zavoj ne može ići kao sivonja. Nije se Sainz postavio nezgodno, već ga je Max zatvorio i usporio. Ali nitko nije očekivao da će ga pobrat netko tko se prekočio. Sorry, preblaga kazna za ovakav start. A tek treba vidjeti onu za Strolla.
Opet ti kažem da Sainz nije kriv ali je trebao znati da mu se to može dogoditi kada u zavoju promjeni stranu i pokuša proći sa suprotne strane a tu baš na njega inercija tj. centrifuga nosi ove bolide iza ..i ako se netko prekoči mora ga udarit..eto, sada zna.
Obično se slažem s tvojim komentarima, ali s ovim nikako. Russell je jedini krivac u ovoj situaciji, što je u konačnici sam i priznao.
Da..to nije sporno da je Russell kriv..ali je i opisao je kako ga je Sainz iznenadio sa svojim manevrom.
..to ti je nešto npr.kao da u prometnoj gužvi bez potrebe naglo zakočiš i netko te uidari straga..naravno da je on kriv ali si ti morao predvidjeti da bi se to moglo dogoditi ako tako postupiš..i završimo priču o ovome.
Dobro je ovo bilo, čak jako, jako dobro, uživancija za gledanje. Alpine je definitivno najčvršći bolid. Zato bih za vozača dana ipak dao prednost Alonsu. Max u najužoj konkurenciji, pokrio je sve greške tima iz garaže. Ferrari – još samo malo treba izdržat. Mercedes – još samo malo treba stisnut. Stroll – odi spat.
Vrhunska vožnja Hamiltona i Leclerca!Odlični Vettel i Stroll do sudara a Verstappen rutinski do pobjede!Sve u svemu očekivano!
Vrhunska vožnja? Prije safety car, Perez se bolje probijao od Leclerca na početku… Hamilton je lošije startao od Russela ali Russel je imao peh na početku isto kao i Sainz… Verstappen je odvozio šampionski, 2 puta mu je safety car poništio prednost, u boksu ga zeznuli i uspio se probiti na 1. mjesto… Alonso je super vozio isto.
Ovaj HAAS mi nikad neće biti jasan, Mick ispred Magnussena i oni Micka pozovu u box samo da bi završio izvan bodova. Kao da se trude uništiti Micku utrku i onda govore kako treba donesti bodove, pa kakao. Čestitam svima na postolju, a koliko je Vettel zaslužio nagradu vozača dana ne bi se ništa pogriješilo da je to bio i Alonso obojica su odvezli fenomenalnu utrku.
Meni je HAAS jasan – ŠEPRTLJE i stratezi=0!!
Osim toga nemaju baš nikakve mehaničare, kao i Aston Martin koji je Vetelu upropastio sigurno 5 a možda i 4 mjesto!!!
Dosta zanimljiva utrka, imalo se što pogledati..pohvalio bih Maxa i Lewisa a posebno Seba..šteta što ide u mirovinu..sa dobrim bolidom imao bi još toga za pokazati.
Što reći o Ferrariju?..Sainz je loše startao a onda nije imao ni sreće, udario ga je Russell, ali je tome i sam pridonio jer se previše izložio kada je pokušao napasti Maxa sa suprotne strane..Charles je odvozio više nego solidno, ali očito da bolid nije mogao više..ali zato me je danas raspoložio Ducati i Pecco Bagnaia sa pobjedom u Maleziji..treba mu još samo 3 boda u Valenciji da osvoji naslov Svjetskog prvaka..nadam se da neće to prokockati.
Sainz sigurno doprinio sudaru, vidjelo se da je bez ikakvog promišljanja oštro ušao u zavoj, a ovaj Pecco ima još posla, mora završiti utrku, u Valenciji se očekuje kiša u narednoj utrci, tako da je i Fabio još u igri.
Ovo gore potpisujem sa 300%!!
I mene je isto oduševio – Ducati/Lenovo team koji je na pragu osvajanja prvenstva a Bagnaia je prvi vozač iza Stonera koji je Ducati dovezao do 7 pobjeda u sezoni!!
Mene je najviše rastužila greška japanca u zadnjem krugu – u GP2, GP3 mi je bila najzanimljivija dok GP malo dosadnjikava.
On je ovu “karijolu” od Astona i iskolaudirao i doprinio da bude pred kraj sezone malo konkurentniji, na ovoj trci super konkurentan!
On je za postavu bolida izvanredan kolaudator kao što je to bio i Schumaher senior!
stvarno bi trebalo ove trke do kraja da max starta zadnji
i da vidimo da li moze barem jednu izgubiti
cak mi se ucinilo da su namjerno usporili zamjenu da se pokaze dominantnost bolida
u jednom trenutku mi je bilo i zao luisa
kad ga je max stigao i prestigao ono gledanje da li je koji centimetar sisao sa staze
i bilo bi gas tuzno da su kaznili maxa a on opet napravio 5 sekundi razlike
stvarno red bul je previse dominantan
i leklerov ferari je osjetio brutalnost red bula
e zasto perez nije prestigao ferarija nije mi jasno
Perez je skoro cijelu trku odvozio bez prednjeg desnog okomitog spojlera, otpao mu je u početnoj fazi utrke – imao je “poljubac” s nekime u onoj gužvi na početku trke.
Ono petljanje u boxu sa zamjenom prednje lijeve gume NIJE bilo namjerno, i oni imaju pravo bar jednom pogriješiti, Ferarrijev box to čini na svakoj trci!
Sa bottasem u prvom krugu
“e zasto perez nije prestigao ferarija nije mi jasno” – evo sam sebi si na kraju odgovorio zbog koga je Red-bull dominantan… Nije spor bolid ali da ga ne vozi Max bio bi u rangu Ferrarija.
opet isto ko i ranije
izgleda da samo ja smatram da je red bul najdominantniji bolid na gridu
ranije sam to konstatovao za mercedes ali su me uvjeravali da je to do luisa
ja sam malo staromodan i ja mislim da bolidi itekako mogu biti razliciti bas kako i vozaci samo mnogo izrazenije
Potez utrke Charles “utopio” ministra obrane 😄
Leclerc i Hamilton doktorske vožnje! Russell preblaga kazna. Šteta za Vettela, mogao je i bolji rezultat biti. Alonso izveo čudo. Red Bull bi mogao čitavu trku završiti na jednom setu guma. Sve u svemu, Adrian Newy je genije.
jbg sta je onda max akademik
Da preblaga, vjerojatno zato ni nema navijača Mercedesa. RB je danas bio čist pa nemaju kaj komentirat. A protiv sebe neće 😉
Po čemu su to doktorske vožnje?? Zbog safety cara… ili zbog Red-bullovog lošeg boksa? ili zbog sudara Sainza i Russela? Čiste okolnosti vožnja ok ništa spektakularno, da su uspjeli zadržati Maxa onda da ovako solidne vožnjice.
Doktorske činjenicom da ne voze raketu od bolida a napravili su ovakav rezultat. A kad startaš 12. i hoćeš da uzmeš podij, uz znanje moraš imati i dozu sreće. Posebno ako ne voziš najbrži bolid. I o kakvom zadržavanju Maxa govoriš? Onakvu raketu ne možeš ni u filmovima zadržati a kamoli u realnom svijetu. Posebno ne na ovakvoj stazi. Moraš gledati F1 sa razumijevanjem. Hamilton i Leclerc su čak i uspijevali da se nose sa Verstappenom koliko su mogli. Tebi je pretpostavljam doktorska vožnja Maxovo obilaženje bolida u Belgiji kao na autoputu.
Meni općenito Ferari djeluje kao najbolji bolid! Ako u kvalama nije prvi Leclerc onda je Sainz. Zašto su toliko”loši” u utrci nije samo do boxa. Zar je Perez stvarno toliko loš vozač je onda isto tako razumno pitanje jer u ovoj je utrci bio stvarno loš a vozi “raketu”. Sad je odjednom Mercedes loš jer njihov dvojac ni nadljudskim naporima ne mogu ništa protiv Maxa, jer naravno Pereza ne računamo. Ja tu stvarno po vašim komentarima ništa ne razumijem, ko tu koga…..
Bravo Max!!!! Fenomenalna vožnja!!!
Čestitke pobjedniku….zasluženo
Taktička dosadna utrka kao i dosadna cijela sezona max ce dobit sve utrke do kraja nista novo u f1
i meni su bile bolje one od 2014 do 2020
Ma ono je bilo baš gušt za gledat, nikad nisi bio siguran dal če dobit Nico, Botas ili Lujo!
Bravo Max! Lekcija iz vožnje! Jadno za gledat LH kako kmeči da mu FIA pomogne doci do pobjede, deja vu od 10-tak sezona unazad..sve u svemu Max jos jednom dokazao da je najbolji vozac!
na kojim si ti drogama?
najgore od svega sto je max ovu trku bas pomeo sve na gridu
stave ga iza a on tako lagano stize i prestize sve ostale
jbg mozda nije zanimljivo ali je brutalno
Alo, sa istim autom Perez nije do postolja mogao. Uostalom, cijeli grid govori “Max”, a ne RB, jer klinac evidentno izvlaci puno vise iz bolida od Pereza. I za kraj, Ljuiz nikad nece biti 8. Hahahahahahaha
CCC ( cost cap car ) 😄😄
Sa ovakvim autom bi vjerovatno i ti pobjedio pa zato ne vidim tu neke posebne poteze Maxa!
Ajde da onda jednom za svagda raščistimo, da li je najbolji svih vremena Mercedes ili Hamilton? Jer kad nije bio Hamilton bio je Rosberg ili Botas! Pa ču ja reći Mercedes!
Treba navesti da se Max borio sa vjetrom i hrpom problema sto se moze zakljucit stalnim prituzbama na radio tako da njegova pobjeda bi mogla bit cak u top 3 svih vremena, evo ja mu kapu skidam.