Konačni startni poredak za VN Italije

Nagradno pitanje u subotu navečer, nakon kvalifikacija za Veliku nagradu Italije, bilo je kako će doista izgledati startni poredak za današnju utrku.

Naime, ovoga vikenda gotovo da je lakše nabrojati vozače koji nisu zaradili nekakvu kaznu, nego one koji su kažnjeni. Uzimale su se naveliko u Monzi dodatne komponente pogonskih jedinica, a budući da su do ove faze sezone gotovo svi već koristili dopušteni broj tih komponenata, posljedica su brojne kazne koje znatno remete slaganje startnog grida.

“Prvak” kazni ovoga je vikenda Yuki Tsunoda koji ima kaznu starta sa začelja poretka zbog korištenja dodatnih elemenata pogonske jedinice, kaznu od deset mjesta na startu jer je skupio pet upozorenja sudaca i još kaznu od tri mjesta na startu jer nije poštivao žute zastave. Jasno, startat će zadnji.

Lewis Hamilton i Carlos Sainz imaju kaznu starta sa začelja poretka. Ferrarijev vozač bio je bolji u kvalifikacijama, tako da će on biti 18., a Hamilton 19. Mick Schumacher ima kaznu od deset plus pet mjesta na startu, a držat će 17. poziciju. U redu ispred bit će Valtteri Bottas na 15. i Kevin Magnussen na 16. mjestu, koji imaju kaznu od 15 mjesta.

I u sedmom redu će biti kažnjenici. Na 14. poziciji Esteban Ocon (kazna od pet mjesta), a na 13. Sergio Perez (kazna od deset mjesta). U kvalifikacijama je Perez bio četvrti, a Ocon 11. Zato Meksikanac starta ispred. Francuz zapravo ne ide pet mjesta natrag, nego samo tri mjesta, budući da su iza njega vozači s još većim kaznama.

U šestom redu su vozači Aston Martina, koji nemaju kazne. Peti red činit će Guanyu Zhou i Nicholas Latifi, na osmom mjestu startati Albonova zamjena Nyck de Vries, a na sedmom Max Verstappen koji ima kaznu od pet mjesta. Kvalificirao se na drugu poziciju, ali njegovom kaznom profitiraju Alonso, Gasly, Ricciardo, Norris i Russell. Svaki ide (još) jedno mjesto naprijed.

Jedini koji će startati na mjestu na kojem je završio i kvalifikacije je osvajač pole positiona Charles Leclerc u Ferrariju.

S obzirom na događanja u Belgiji i ovdje u Monzi, cijela ova priča s kaznama pretvara se u farsu i sve se češće mogu čuti komentari kako sustav treba hitno mijenjati. Vjerojatno bi bilo bolje pronaći neki novi način kažnjavanja timova koji ne ostaju unutar dopuštenog broja korišenih pogonskih jedinica. U suprotnom, kod ovakvih trkaćih vikenda pojam kvalifikacija u potpunosti gubi svoj smisao.

Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x