Charles Leclerc na pole positionu u Francuskoj!

Sunce prži jugom Francuske. Asfalt je gorio na Paul Ricardu tijekom današnjih kvalifikacija za VN Francuske, a u tako vrelim uvjetima najbolje se snašao Charles Leclerc u Ferrariju osvojivši najbolju startnu poziciju ispred Red Bullovog Maxa Verstappena i Maxovog momčadskog kolege Sergija Pereza!

Drugi startni red je popunio Mercedesov Lewis Hamilton. Peti je bio odlični Lando Norris u McLarenu ispred drugog Mercedesa Georgea Russella na šestom mjestu. Sedmi i osmi su bili Fernando Alonso u Alpineu i Yuki Tsunoda u AlphaTauriju. Deveti i deseti su, bez postavljena vremena, bili Carlos Sainz u Ferrariju i Kevin Magnussen u Haasu.

Napomenimo da će s kraja startnog poretka startati Carlos Sainz i Kevin Magnussen zbog višestrukog broja novih komponenti pogonske jedinice.

Utrka je sutra u 15:00.

Ispali u Q1: Gasly, Stroll, Zhou, Schumacher i Latifi

Francuski navijači zdušno podržavaju svoje domaće vozače. U tome prednjače navijači Pierrea Gaslyja.

Kvalifikacije su počele po planu, u 16 sati. Nije se čekalo ni sekunde na prve bolide na stazi. Pola vozača je odmah izašlo na stazu, a predvodili su ih Schumacher, Stroll, Leclerc i Perez. Prvo vrijeme je postavio Schumacher, ostali su se izredali, a na kraju tog prvog niza prvih krugova najbrži je bio Leclerc s vremenom 1:31.727, a Perez je postavio drugo vrijeme s čak šest desetinki sporijim vremenom od Leclerca.

11 minuta prije kraja Q1 Verstappen je odvozio svoj prvi mjereni krug. Vrlo dobar krug ga je doveo do drugog mjesta, desetinku sporiji od Leclerca, uz najbolji srednji sektor.

Na pola Q1 poredak je bio Leclerc, Verstappen, Perez, Norris, Alonso, Bottas, Hamilton, Russell, Ocon, Tsunoda. Jedino Sainz i Magnussen nisu odvozili svoj krug do tog trenutka.

Šest minuta prije kraja Sainz je odvozio treće vrijeme. Nakon toga su u zoni ispadanja bili Zhou, Schumacher, Latifi, Vettel, Magnussen.

U završnici su svi osim dva Ferrarija i Norrisa izašli na stazu. U svom pokušaju Zhou je imao veliko preupravljanje zbog čega je izgubio mnogo vremena, a iza njega se Albon izvrtio čime je omeo neke vozače, među njima i Hamiltona koji krug nije ni dovršio nego otišao u boks. Zhou nije popravio svoje vrijeme čime je zacemetirao ispadanje u Q1. Schumacher je odvozio deseto vrijeme te se izvukao iz zone ispadanja, Magnussen je odvozio šesto vrijeme, Vettel 11. vrijeme. No, Schumacher nije imao sreće jer mu je to vrijeme izbrisano zbog kršenja limita staze. Isto je zadesilo i Ricciarda, no njegovo staro vrijeme je bilo dovoljno za 14. mjesto. Tako su u Q1 ispali Gasly, Stroll, Zhou, Schumacher i Latifi.

Ispali u Q2: Ricciardo, Ocon, Bottas, Vettel, Albon

Kao u Q1, ni u Q2 nismo nimalo čekali na bolide na stazi. Albon ih je predvodio, a iza njega su bili Mercedesi, Vettel, Tsunoda. Tako su jedan za drugim izašli svi osim Sainza. Sainz je izašao nešto kasnije.

Nakon što su svi, uključujući i Sainza, odvozili po jedan brzi krug, najbrže vrijeme je postavio upravo Španjolac u Ferrariju, i to kakav krug – 1:31.081, čak devet desetinki brže od drugog Verstappena. Dalje su slijedili Perez, Leclerc, Norris, Magnussen, Ricciardo, Alonso, Hamilton, Bottas. U zoni ispadanja su bili Vettel, Russell, Ocon, Albon i Tsunoda. dio vozača je svoj krug vozio na rabljenim gumama, među njima su Mercedesi i Leclerc.

U zadnje tri minute na stazi su bili svi osim Sainza i Verstappena. Ocon se izvukao iz zone ispadanja šestim vremenom. Vettel nije uspio popraviti svoje vrijeme, Alonso se probio na peto mjesto, a na kraju je Magnussen svojim krugom izgurao Ocona a Tsunoda Ricciarda nazad u zonu ispadanja. Tako su redom ispali Ricciardo, Ocon, Bottas, Vettel, Albon.

Q3: Leclerc do polea uz asistenciju Sainza!

Glavni akteri nisu čekali ni sekunde, odmah su izašli na stazu u formaciji Sainz, Verstappen, Leclerc, Perez. Sainz i Mercedesi su bili na korištenim gumama. Max je odmah na stazi prošao Sainza u izlaznom krugu, Alonso i Tsunoda također, i tako su Ferrariji držali formaciju. Jedino Magnussen nije izašao na stazu.

Sainz je stvorio potrebnu zavjetrinu momčadskom kolegi, no nije bilo nekog efekta jer je opet Verstappen bio brži u srednjem sektoru. Ipak, Leclerc je bio dovoljno brz u prvom i zadnjem sektoru da postavi samo osam tisućinki brže vrijeme od Verstappena. Perez je bio treći, Russell i Hamilton peti i šesti, zatim su slijedili Norris, Alonso, Tsunoda, a Sainz se vratio u boks nakon asistencije Leclercu te nije postavio mjereno vrijeme.

U završnici su vozači krenuli po novi brzi krug i lov na najbolju startnu poziciju. Opet su svi bili na stazi osim Magnussena, te su opet Ferrariji išli u formaciji Sainz-Leclerc. Leclerc je dosta bolje krenuo u brzi krug od Verstappena, a pomogla mu je i zavjetrina u drugom dijelu Mistral pravca. Leclerc je prilično popravio svoje vrijeme – 1:30.872, i time je osvojio novi pole position ispred Verstappena i Pereza. Norris je iznenadio postavivši peto vrijeme i time razdvojivši Mercedese.

Pretplati se
Obavijesti o
26 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Emil

Ako Ferica ne napravi ponovo debakl, bit će pravo čudo. Predviđam utrku sa vrlo malo akcije.

DriverF1

Bit ce ovo vrlo zanimljiva utrka. Sainz vjerojatno 4 bez problema jer su prva cetvorka miljama ispred ostalih. Bit ce zestoko Leclercu pored 2 Red Bulla. Morat ce odjuriti Maxu ako uspije, a to ce biti jako tesko, obzirom na Maxov tempo. Vidjet cemo i gume tko ce bolje cuvati, strategije, tj 2 Plava protiv 1 Crvenog. Uz uvjet da nece biti error engine. Nadam se Max da ce opravdati br 1. Naprijed Red Bull…

Desmosedici

Jest zasad samo pole..ali lijepo je osvojiti i pole..pogotovo otkad me je nedavno “prosvijetlio” jedan lik na ovom forumu kada je rekao da je Montoya bio uspješniji od Ralfa iako je imao manje pobjeda ali više polea..skratimo priču..sutra želimo i pobjedu.

theKing

Slazem se,razvalite te limenke! Sretno sutra

Deyo

Desmo, ne znam o kome se radi, ali stvarno je li mislis da je Ralf bio bolji? Jedini razlog sto je Ralf imao vise pobeda jesu bile mnoge situacije gde je Montoya bio ispred, ili vodeci, i zbog mnogo lose srece je gubio pobede. Ubedljivo prvi u Nemackoj 2001., odustao zbog motora i pobeda otisla Ralfu. Brazil 2001. svi znamo sta se desilo, itd. itd. Mislim da je ipak Monty bio bolji.

papaya

Bravo Ferrari

Bravo Leclerc!!!!

Yukihonda

greška!!! nije upućeno tebi…

papaya

Prihvaćam

robif

Sutra dominacija Ferrarija,vidjelo se danas da su ispred svih.neznam dali Sainz moze do postolja,jer starta posljednji,ali 4. bez problema

Pratiteljcro

Pricekaj malo sa tom “dominacijom” 😉
Rb je brzi u utrci nego sto je u kvalama a kod fera je suprotno. Plus spominjali su da fer ima agresivniji aero setup koji bi mogao vise jesti gume, nesto s cime su vise puta imali problema a Rb samo jednom, u prosloj utrci.

Gigi

Nije bas pohvalno da 5. zaostaje vise od sekunde, bit ce velikih zaostataka u utrci.

ZMija

citava ova sezona je takva
da ova dva tima imaju sekund brzi bolid od ostatka
jedino sto valja sto ove dvije zadnje sezone imamo dva tima za borbu
iliti dva vozaca koja imaju sanse dobiti naslov

Yukihonda

Sutra za utrku.. neka Sainz saćeka Lecu za krug da mu pravi zavjetrinu.. 🤪.. malo šale.. dobro su si pomagali.. sutra mala prednost crvenih…

Lewis8F

Tako ga je dobivao i Lewis. Vidjet ćemo kad će smrad početi sa sudarima.

Lewis +0.4 od Russella? Ahaha

mody

Max bi mogao napasti vec u 1 krugu nadam se dobroj utrci

Pratiteljcro

I dalje je sve isto, fer ima prednost u zavojima a Rb na pravcima.

sladjan87

Bravo Max , protiv dva Ferrarija odlicno . Pitanje za obozavaoce najboljeg svih vremena , kako to da nije pobijedio vec 12 utrka ?

4matic

12 utrka si gledo’ i još ti nije jasno,,,😁

sladjan87

Pojasni mi , molim te zasto najbolji nije pobijedio u tih 12 utrka .Da nije mozda zbog bolida ?

theKing

Ako ti to treba objasniti onda bolje da odustane!!
Da je tebe pitam zasto MS nije uzeo naslove protiv alonsa? Jel do bolida?

4matic

Kralj

schumy

Tko je kralj, prosvijetli me??!!

schumy

MS nije uzeo naslove protiv Alonsa jer je imao “kante” od bolida u oba slučaja kada je Alonso bio svjetski prvak, sveznadare!!!!

Bobo2411

a ne zbog čega je? zaboravio je voziti? pitanje za tebe onda:zašto je u prošloj utrci Leclerc oprao Maxa 3 puta? jel Max-a mučio bolid tj trošenje guma? znaći kada Maxu ne ide onda je do bolida a kad Ham ne pobjeđuje onda je zaboravio voziti i bolid nema veze sa tim 🙂 a svi koji zovu max-a najboljim svih vremena samo nek zboje bodove od ferrarija koje je izgubio zbog nepouzdanosti bolida + glupih odluka u boxu..ko bi trenutno bio prvi?

Yukihonda

ili ti ga odustajanje Maxa… ne njegovom krivicom.. kolika bi razlika bila…

Ferrari kralj f1

Essere Ferrari! Dobar posao odradili u Ferrariju bravo! Opet špageti,carbonara,pasticio,pizza na polu!!!

Related Posts
26
0
Would love your thoughts, please comment.x