Sainz i Binotto: Dogovor oko ugovora je jako blizu

Španjolski vozač Carlos Sainz je svojim drugim mjestom na uvodnoj ovosezonskoj utrci podebljao slavlje Ferrarija, ali popularni smooth operator priznaje da ne može izvući toliko brzine iz novog F1-75 kao timski kolega.

Razgovori provedeni tijekom zimske pauze su dali naslutiti da će Španjolac i talijanska momčad nastaviti suradnju, a Sainz je, nakon VN Bahreina, poručio da je novi ugovor “ekstremno blizu”. Šef momčadi Mattia Binotto je dodao da je dogovor postignut.

“Mislim da smo blizu. Vrlo, vrlo blizu. Ekstremno blizu i gotovo da je riješeno”, rekao je španjolski vozač, a šef momčadi o istoj temi rekao sljedeće: “Mislim da smo dogovor postigli, samo ga još trebamo pretočiti na papir.”

Photo: Scuderia Ferrari Press Office

Iako je Sainz blizu novog ugovora s Ferrarijem, njegov fokus je na poboljšanju svoje forme za volanom bolida F1-75. Budući da se Leclerc bolje prilagodio novom bolidu, što smo mogli vidjeti u uvodnoj utrci, Sainz tvrdi kako mu je trenutna situacija najteža otkako se pridružio momčadi.

„Na FP1, FP2 i FP3 sam imao velike zaostatke; najveće od mog dolaska u Ferrari. Stoga nisam sasvim zadovoljan vikendom, iako smo ostvarili 1-2. Ovo mi je bio najteži vikend otkako sam Ferrarijev vozač. To pokazuje da moram spustiti glavu, ostati na zemlji i pokušati razumjeti ovaj auto; Pokušati razumjeti gdje Charles pravi toliku razliku i kako pristupa zavojima i upravljanju guma.

Moram se poboljšati, ako se želim boriti za pobjedu. Pri dolasku u Jeddah ću pokušati napraviti prve korake ka tom cilju. Mislim da će se neke promjene osjetiti već ovog vikenda, no ne znam mogu li u potpunosti smanjiti svoj deficit. Volio da mogu, no potrudit ću se da to i ostvarim.“, poručuje motivirani Sainz.

Photo: Scuderia Ferrari Press Office

Carlos navodi da njegov način upravljanja bolidom ne funkcionira na ovogodišnjim bolidima i vidi to kao glavni razlog zašto je zaostatak za Leclercom veći nego ikad prije.

„Nisam vozio ovaj bolid onako kako ga se voziti. Charles je napravio bolji posao i uspio cijeli vikend biti brži od mene. Mislim da sam tek u Q2 i Q3 došao do pristojne razine i napravio par dobrih krugova. Ostatak vikenda sam vječito po krugu zaostajao tri desetinke sekunde, i na utrci i na treninzima.

„To je zaostatak koji mi se prošle godine nije događao. Nikad nisam toliko zaostajao. To je nešto novo za mene i zato mi je ovaj vikend teško pao. Spustit ću glavu i saznati kako pronaći te ključne
tri-četiri desetinke. Čim ih pronađen i kad saznam kako najbolje upravljati ovim bolidom, biti ću siguran da se mogu vratiti u borbu za pobjedu. Do tada ću zasuči rukave.“, dodaje Sainz.

Autor naslovne fotografije: Hasan Bratić

Pretplati se
Obavijesti o
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Emil

Nebi ja potpiso. Svi u zadnjih četvrt stoljeća su potonuli sa svojim potpisima u “crveno” more tuge.

Race Engineer

Tako se i prošle godine mučio na početku ali na kraju je našao način vožnje koji mu odgovara i bio i bolji od leclerca. Ovaj dečko je veliki radnik i zaslužuje biti u ferrariju. Bilo bi mi krivo da ferrari u kratkom roku odluči da leclerc bude prva violina, jer je sainz stvarno dobar vozač, samo da još upozna novi bolid.

Related Posts
2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x