Rally day Due Castelli ponovo u okruženju Kanfanara

Iz Limskog kanala do okruženja povijesnog Dvigrada, makadamskom podlogom, vozit će se poslije jednogodišnje pauze četvrti puta

KANFANAR – Ovog vikenda na istarskom poluotoku kreće bogata i sadržajna automobilistička sezona. Prije, sad već pet godina, osmišljena je i realizirana, tek kao okupljanje istinskih zanesenjaka rallya, tada jedinstvena priredba u nas, u ovo doba godine, svojevrsni show pod nazivom „Rally day Two Castles-Due Castelli“, što će se ovog vikenda ponovo odvijati na području šireg okruženja Kanfanara, točnije, od pitoresktnog Limskog kanala do povijesnih zidina Dvigrada i Barata. Prošlogodišnje izdanje nije održano zbog epidemioloških ograničenja, da bi se sada, četvrti puta, na znane makadamske staze, vratili vrsni automobilisti.

Organizaciju potpisuje Autoklub „Poreč Motorsport“, uz suorganizatora AKORK „Skok racing 1993“ iz Gambetići (Višnjan), a sve počinje već u subotu 5.ožujka prijepodnevnom verifikacijom sudionika.

Počelo se skromno, s 20-tak, druge već gotovo 40 automobila, a potom broj raste gotovo do 70. Ove se godine očekuje 50-tak posada uglavnom iz Italije i Slovenije, Austrije, te tek poneka domaća. Često se zna čuti širom Hrvatske da ima puno ljubitelja makadama, a kada im se omogući i organizira natjecanje, onda jednostavno pokleknu.

Drugo je ovo ovogodišnje natjecanje u rangu „auto rally show“ manifestacija, poslije Čazme, upisano u domaći kalendar Hrvatskog auto i karting saveza, za međunarodni imidž „FIA zone event“.

Ukupna duljina itinerera je 64,87 km, od čega čak 55,08 km otpada na osam prolaza dionicama brzinskih ispita. Vozit će se na dionicama Lim-Dvigrad i Dvigrad-Barat, na  svakoj od dionica u oba smjera po dva puta, prema posebnom rasporedu, počev od 9,10 sati u  nedjeljno jutro.

Prijepodnevni dio završava oko podne, a drugi dio počinje već u 13,25 sati. Sudionici su prema vozilima razvrstani u čak osam različitih klasa: do 1400 ccm, do 1600 ccm, do 2000 ccm, preko 2000 ccm, automobili s pogonom na četiri kotača, vozila R5, S2000 i WRC specifikacije, automobili s pogonom na zadnje kotače i sva ostala vozila (buggy i slična). Lista prijava s osnova marki i pripremljenosti vozila je i više no impresivna. Među prvih i najjačih desetak su više Škoda Fabia R5, Mitsubishi Lanceri, Ford Fieste Rally 4, zastupljeno je čak 19 svjetskih marki automobila.

“Ovo smo okupljanje zamislili kao dvodnevni trening rally posada i to na makadamskoj podlozi. Interes, prvenstveno posada iz Italije je zadidan, dok je pomalo razočaravajući odaziv hrvatskih automobilista. Kombiniramo tri dionice, prvog dana neobvezni „shakedown“ na stazi novog oktanskog centra u Gambetićima, koji je zaživio prije koju godinu, te dvije makadamske dionice na širem području Kanfanara, na kojima će se odvijati nedjeljni program za nagrade najuspješnijima”, istakao je Edi Milokanović, neiscrpni pregaoc oktanskih zbivanja istarskog poluotoka.

Servisno parkiralište i ured je u samom Limskom kanalu.Verifikacija i tehnički prijam odvijat će se prvog dana u okruženju Restauranta „Viking“ u subotu od 8 do 12 sati, slijedi odlazak u Gambetiće na „shakedown“ od 14 do 17,30 sati. Večernji sati, od 18,30, rezervirani su za ceremonijalni start svih posada ispred „Vikinga“, gdje će sutradan u isto vrijeme najuspješniji dobiti zaslužena priznanja.

Autor: Miroslav Krpan

Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x