Kimi Raikkonen na čelu Kawasakijeve MXGP momčadi

Nakon što je na kraju prošle sezone rekao zbogom vozačkoj ulozi u Formuli 1, Kimi Raikkonen započinje novu avanturu. Ljubav prema motocrossu dugo je prisutna. Na daljinu je već cijelo desetljeće bio involviran u Svjetsko MXGP prvenstvo, no sada uzima ozbiljniju ulogu i s bliskim suradnikom Anttijem Pyrhonenom vodit će tvorničku momčad Kawasakija.

Kimi Raikkonen nikad nije skrivao da izrazito voli motocross. Na društvenim mrežama znao je objavljivati snimke svojih treninga i vožnji, a tijekom proteklog desetljeća imao je i vlastiti Ice One Racing Team. U posljednje vrijeme bio je povezan s momčadi Rockstar Energy Husqvarna, no od 2022. počinje jedna nova era.

Svjetski prvak u Formuli 1 iz 2007. godine i njegov bliski suradnik Antti Pyrhonen vodit će Kawasaki Racing Team u Svjetskom motocross prvenstvu, u najjačoj klasi MXGP. Japanska tvornica obećava kako će biti uključenija u projekt više nego ikad, a Kimi i Antti proslavit će svoju desetu godišnjicu rada u motocrossu. Zanimljivo, u prvoj sezoni zajedno imali su privatnu momčad koja je također koristila Kawasakijeve motore.

“Nije nikakva tajna da je motocross već dugi niz godina jedna od mojih najvećih strasti, ali ova momčad neće biti nešto što bih nazvao hobijem. Ovo je vrlo ozbiljno, vrlo smo fokusirani i težimo tome da budemo najbolji što možemo biti. Ja sam se sada umirovio iz utrkivanja i moći ću posvetiti više svog vremena ovom projektu. Ne na dnevnoj bazi, već više sa strateškog stajališta i koristit ću svoje iskustvo u pogledu funkcioniranja tima i stvaranja uspjeha na svjetskoj razini.”

“Svi smo oduševljeni što je Kawasaki odabrao nas kako bismo predstavljali njihovu tvorničku momčad. Znam da su šanse za uspjeh uvijek veće s izravnom podrškom tvornice, tako da se ovo pretvara u odličnu priliku za nas, novi Kawasaki Racing Team u MXGP-u”, izjavio je Raikkonen.

Kawasaki je prošle godine umalo osvojio naslov svjetskog prvaka s francuskim vozačem Romainom Febvreom. Bila je to fantastična sezona u kojoj su se do zadnje utrke sezone za naslov borili spomenuti Febvre, četverostruki prvak svijeta iz Slovenije – Tim Gajser na Hondi, te Nizozemac Jeffrey Herlings na KTM-u, koji je na kraju i uzeo naslov za 2021.

Febvre je jednom u svojoj karijeri bio prvak svijeta, 2015. na Yamahi, a iako bi sada rado krenuo u novi napad na titulu, period između sezona poremetila mu je teška ozljeda.

“Sigurno da ovo nije moja najbolja zima otkad sam počeo s utrkivanjem. Uvijek je frustrirajuće oporavljati se od ozljede, dok vaši rivali treniraju na stazama, no tako je kako je. Ozljede su dio ovog sporta. Oporavak ide dobro i jedva čekam vratiti se na moj Kawasaki.”

“Prvenstvo će opet biti dugo, a ja ću dati najbolje od sebe kako bih se počeo utrkivati što ranije. Potpis dvogodišnjeg ugovora s japanskom tvornicom daje mi veliko samopouzdanje i dodatni poticaj za ovaj novi projekt od prvog dana”, poručio je francuski vozač.

Njegov novi momčadski kolega bit će Britanac Ben Watson, a nova sezona Svjetskog motocross prvenstva počinje 20. veljače Velikom nagradom Velike Britanije. Za sve vas koji inače niste pratili ovaj sport, radi se o fizički izuzetno zahtjevnom natjecanju, s izrazito zanimljivim utrkama u kojima je barem desetak vozača sposobno odnijeti pobjedu u pravom trenutku. Možda je Kimijeva uloga šefa momčadi dobar poziv za “baciti pogled” na poneku MXGP vožnju.

Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Što je ovo? Kimi nikoga ne zanima? Par komentara bez ocjena..zimski san?..Hahahaha!

TORPEDO

Ako ništa drugo,bar će biti alkohola u potocima 🙂

mars32

Zašto ne probati nešto novo u čemu može naći strast. Ako voli taj sport, smatra da se može nositi s ulogom i postoji interes s druge strane samo hrabro. Sretno Kimi.

Desmosedici

Vidjet ćemo..ne znam kako recimo bivši nogometaš može bolje voditi košarkašku momčad od recimo bivšeg košarkaša?..ili vaterpolo momčad od bivšeg vaterpolista?..ovo sam uopćio..vrijedi za bilo koji sport koji nije baš srodan..po meni je Kimi kompententan recimo da vodi bilo koju momčad koja se bavi kružnim utrkama, bilo to bolidi ili auti..ali motocross?..ne znam, kažem, vidjet ćemo.

Desmosedici

..isto ono kao kada je vozio WRC dvije sezone jer zbog plaćenog ugovora nije smio voziti F1..imao je vrhunski WRC auto ali nije bio konkurentan vodećim WRC vozačima..tu i tamo bi postavio dobro vrijeme na asfaltnim dionicama..slična stvar je bila i sa Kubicom..a njemu se tu dogodila i tragedija koja mu je upropastila po svim predpostavkama blistavu karijeru u F1.

mars32

Sve ok. Ja ne tvrdim da je Kimi kompetentniji od nekoga drugoga tko se bavio tim sportom. Moja poanta je da je ok isprobavati nove stvari. Pa i u članku piše da neće biti uključeni u dnevna događanja unutar momčadi nego samo biti glavni odgovorni i tu na scenu stupa njegova vještina organiziranja ljudi oko sebe, motiviranja i usmjeravanja prema uspjehu, a u tome će se pokazati dobar ili loš. Moj stav je taj da ako mu vođenje ekipe čini zadovoljstvo neka čovjek uživa u životu.

Desmosedici

Ajde, neka mu je sa srećom..ali, Kimi je vozač kružnih utrka, prvenstveno bolida jednosjeda, gdje je proveo cijelu karijeru, preko 20 godina..to je njegovo prirodno okruženje i tu ima golemo znanje i iskustvo..nikako mi nije jasno zašto neki ljudi, pa tako i Kimi, idu raditi profesionalno nešto u čemu nisu baš na “ti”..ako se rekreativno bavio motocrossom to ne znači da dobro pozna tu materiju i da ima znanje i iskustvo potrebno za voditi vrhunsku profesionalnu motocross momčad..sigurno ima puno bivših motocross vozača koji o tome znaju mnogo više od Kimija.

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x