Planovi naših vozača za 2022. Uglavnom u autima od prošle godine, ali ima i iznenađenja.
Troškovi su odavno probili sve plafone. Naši se vozači snalaze na sve moguće načine. Želje su velike, ali većina će voziti isto što i u 2021. I to je već uspjeh. Samo će rijetki dotjerati novi auto. Proveli smo malu anketu. Kakva je bila 2021. a što se očekuju od godine koja je preuzela kolo. I svi su pod dojmom korone.
Florian Blažutić: “Od početka sezone smo imali velikih problema sa getribom i ta loša sreća nas je pratila kroz prve utrke, čak se u Pušći slomila poluosovina i tu je bio kraj. Ipak osvojili smo klasu 3. Zatim sam posudio auto od djevojke Fiat Seicento. Jako je dobar pa ga planiramo i za slalom, kronometar i Formulu driver. Najviše se dojmila gimkana u Buzetu pa se nadam još kojem natjecanju.”
Nikola Radnjić: “Sezona je bila jako naporna, ali i uzbudljiva. S Hondom Type R 2000N i krug i brdo. U 2021. su se na krugu vozile predivne staze. Najčešće prvo mjesto u 2000A i četvrto mjesto u grupi 3. Na brdu sedam utrka, prvi u grupi i klasi N. Za 2022. još ne znam da li krug ili brdo. Krug je uzbudljiviji.”
Stefani Mogorović: “Ocjena za ovu sezonu je 4/5 jer sam napravila veliku grešku u prvom krugu prve utrke na Slovakiaringu kada sam se otvorila na trećem zavoju i tada me je prošao konkurent Kotromanović. A u 2022. koračamo sa novim autom, Audijem S1 koji je u izradi. S tim autom pripadam u veću klasu, preko 2000 te se očekujem boriti za sam vrh.”

Hrvoje Belinić: “Formula driver je meni najzanimljivija, najmnogobrojnija i najatraktivnija disciplina. Sezona je prošla odlično. Drugi sam u ukupnom redoslijedu i prvi u klasi. Za 2022. neke preinake na istom autu (Renault Clio Cup). Umjesto kronometra i autoslaloma, radije koju brdsku utrku. Moguće još koja ”endurance” utrka jer mi se jako svidio takav format utrka.”
Ivan Batalić: “Odlična sezona sa sasvim mukama oko Covida. Organizatori i savez su napravili savršenu sezonu. Šlag na kraju – Bongo, Skradin masters. Za mene najbolja utrka. Oborio sve svoje rekorde. Sa svojom ljubimicom Hondom na visokom drugom mjestu grupe A. U CEZ-u peti. U 2022. izlet na Europsko prvenstvo. Osvojiti prvenstvo Hrvatske u grupi 5. Još bolji biti na brdu. Spreman Hondu s novom podvozom, novi sekvencijalni mjenjač. Denis Nišević je garancija dobrog rada. Novi klub – Split.”
Grega Šimunovič: “Sezona 2021. bila je odlična. Drugo mjesto u klasi 1600 te prvo mjesto u GT-u je izuzetni rezultat. Treći u CEZ-u. Za 2022. kupljena je Seat Cupra. Dobro smo se ekipirali, tu je čak i bioenergičar Drago Šušnjara. Pripreme krenule u Italiji.”

Nikolas Feher: “Sezona 2021 vrlo dobra, moja tek druga sezona. Toyota Yaris nije zaživio pa sam s vozio s Hondom Civic Type R. Iskoristio sam zapravo ovu sezonu da upoznam auto. Ali bile su i velike borbe, posebno s Tomljanovićem i Kotromanovićem koji su sjajni vozači. Nažalost, ostao sam u klasi. No, osvojio treće u generalci. Jedna od većih dobiti i ljepota našeg sporta – ljudi koji su uvijek spremni pomoći. 2022. – auto isti. Probao bih i par brdskih utrka.”
Sandro Babić: “Sve super, kad sam uspio osvojiti naslov prvaka do 1400ccm. Od deset utrka završio osam od kojih je šest pobjeda. Jako zadovoljan u klubu St. Christopher iz Gospića za koji je užitak voziti. Probamo u 2022. ponoviti ali se bojimo promjene pravila bez previše logike. Da li smo možda nekome trn u oku !? Sve se da dogovoriti. Svima su nam interes utrke.”
Tomas Hrvatin: “Reli sezona za posadu Hrvatin-Simčić u Renault Cliju klase 3 protekla je odlično. Zadovoljni nastupima, osim laganog izlijetanja na Delti. Do zadnje utrke smo se borili za treće ukupnog redoslijeda koje je na kraju izmaklo za samo bod. Sve isto u 2022. osim što je auto dorađen. Planiramo i naš WRC sa Ford Fiestom rally 4.”

Tomislav Muhvić: “Vozio samo Buzet i St. Domenicu. 2022. ovisi o zdrastvenim i financijskim mogucnostima. Želje su utrke koje su nam u krugu od 300 km. Auto smo slagali malo po malo i to od 2019. Nedostaju sitnice i naljepnice.”
Đivo Franić: “Sezona za pamćenje, kako za mene tako i za klub. Pobijedili smo i na brdu i krugu. Uzeo sam zlatnu kacigu na brdu u grupi N. 2022. samo krug, ali imam i jednu tajnu.”
Juraj Šebalj: “Ponovo jurimo Prvenstvo Hrvatske. Dovršavamo Toyotu Yaris GR.”
Luka Latinović: “Sezona relija uspješna s obzirom da nije bilo otkazivanja. Plan za 2022. je voziti što više relija. Skupiti financije i voziti Cro WRC.”
Matej Radovanović: “Napeto i naporno, 19 utrka je jako puno i za auto i za mene. S organizacijske strane većina utrka odlična. U sve tri discipline sam ostvario ciljeve, neke i premašio. Sve u svemu odlična sezona. Za sljedeću sezonu planira se obraniti naslove iz 2019. i 2021. Još uvijek ostajem na Ibizi Cupri uz par zanimljivih dorada. Auto služi super te ima još puno potencijala.”
Nihad Seferagić: “Debitantska sezona. VW Polo temelito preuređen. Motor kod austrijskog Ledinegga. Za 22. se još ne znaju grupe i klase. No, nabavili smo novi mjenjač sekvencionalni sa šest stupnjeva prijenosa od firme Beckert sa dosta boljim rasporedom i brzinom mijenjanja. Potpuno smo spremni za obranu naslova.”
Matija Jurišić: “Član sam Ri Autosporta i Tokić Racing Teama, ali sam na posudbi za Župa Dubrovačka. Sezona vrlo dobra. Druga naslov prvaka u Grupi A. Europsko prvenstvu završio na odličnom drugom mjestu Grupe 4. Vozačku dobio tek u travnju… 2022. na sve utrke. Čekamo odluku Performance factora s kojim autom. Deset utrka PE i devet PH. Ne mogu dočekati.”

Želja je puno, ali nema sumnje da će naši vozači složiti još jedno solidno prvenstvo i pokušati osjetiti pokoju utrku u inozemstvu. Veseli da pored naših paradnih disciplina kruga, brda i relija, i tehničke discipline su svakim danom sve jače.
Autor: Goran Dijaković
Naslovna fotografija: Miroslav Krpan