Prvi puta u povijesti, F1 i FIA su se dogovorili da će određene radio poruke između šefova momčadi i kontrole utrke ipak biti emitirane tijekom ove sezone. Takva odluka je donesena zbog transparentnosti i približavanja gledatelja onome što se stvarno odvija tijekom utrke. Mnogo puta ove sezone smo mogli čuti upravo takvu komunikaciju, a gotovo uvijek na vezi s kontrolom utrke su bili Toto Wolff, šef momčadi Mercedes, i Christian Horner, šef momčadi Red Bull.
Najviše lobiranja i stavljanja pod pritisak suce utrke čuli smo na zadnje dvije utrke sezone, na VN Saudijske Arabije i posebice na VN Abu Dhabija. Takvo lobiranje je sasvim normalno s obzirom na to da su Max Verstappen i Lewis Hamilton vodili veliku bitku za prvaka. Toto Wolff je priznao da su Horner i on pretjerali u toj komunikaciji složivši se s Rossom Brawnom koji želi prekinuti tu komunikaciju.
„Slažem se s Rossom“, odgovorio je Wolff na pitanje da li dijeli mišljenje s Brawnom i nastavio: „Ali jednako krivim Rossa i sebe jer smo bili dio donošenja odluke da se emitira više kanala u svrhu transparentnosti i zabave za gledatelje.”
“Toliko se toga događa na interfonu da smo mislili da će biti dobro ako gledateljima pružimo mali pregled svih malih drama koje se događaju, poput kvara bolida ili nekih rasprava o strategiji. Ali, mislim da smo pretjerali.”
Osim što se posuo pepelom, Wolff smatra kako bi samo sportski direktori smjeli razgovarati sa šefom utrke i to bez lobiranja, te samo ukazivati na određene situacije koje su njemu i sucima možda promakle.
„Moram pretrpjeti neuspjeh, kao i Christian. Dana nam je prilika da izravno razgovaramo sa šefom utrke, a budući da smo se žestoko borili za interese naših momčadi, svi smo prekoračili ovlasti. To je sigurno bio dio neuspjeha ove godine, da pod pritiskom šefova momčadi, ni vodstvu utrke život nije bio olakšan.“
„Moramo se vratiti na staro. Mislim da šef momčadi ne bi smio izravno razgovarati sa šefom utrke, već bi to trebali raditi sportski direktori. Čak bih išao i korak dalje. Mislim da sportski direktor ne bi smio lobirati kod vodstva utrke ili vršiti pritisak. Mislim da bi trebali ukazivati na situacije koje šef utrke ili njegovi kolege možda nisu uočili, ali ne i lobirati niti vršiti pritisak“, poručio je Wolff.
Navijaci mercedesa prijete lafitiju na facebooku koji luzeri
“michael, nemoj ni u ludilu pustiti sc” – wolf nakon što je antonio parkirao bolid uz stazu hahaha
A da je Lewis prvak dali bi isto govorio???
F1 Humor on Instagram: “This is fucking hilarious, lost it at the Toto part. Watch right till the endhttps://s.w.org/images/core/emoji/13.0.1/svg/1f923.svghttps://s.w.org/images/core/emoji/13.0.1/svg/1f923.svg . https://s.w.org/images/core/emoji/13.0.1/svg/1f4fd.svg – Flaash224/YT #F1 #formula1 #f1humor #f12021…”
Legendarni španjolac i njegov smijeh……samo za ljubitelje Hamiltona.
No Mikeeyyy, No Mikeeyyy.
Hostaplercina.
Vozi se nogometaš Ramos u Fići po autoputu, i Fićo se pokvari. Ramos stane u zaustavnu traku i počne stopirati i naiđe Hamilton u Mercedesu te stane i upita: – jel ti treba pomoć? Ramos: Možeš me odšlepati do prvog mehaničara? Hamilton: Nema problema! Ramos: Samo nemoj brzo voziti ipak ja vozim Fiću. Hamilton: Nema problema! Ako budem vozio prebrzo ti sviraj i upali lijevi žmigavac. – I tako oni krenu, kad nakon 10 minuta naiđe Max u BMW-u te upita Hamiltona: – Hoćeš da se utrkujemo? Hamilton: Zašto to uopće pitaš…kad znaš da hoću. – I tako krenula utrka,… Read more »
Ne mogu odeljeti nego da napišem Toto ljigavac…gori si nego onaj moj Marko seronja matorac… još nije tvome pranju kraj…
Ajde molim te nismo mi ovce , samo ćete zabraniti da ide van u prijenos u živo a zvanja je uvijek bilo i biti će.
#f1 #hamilton #f12016 #rosberg (tiktok.com)
Evo što govori Hamilton kad je situacija obrnuta u odnosu na Maxa odnosno kad je on taj koji ulazi u unutarnju stranu zavoja. Kliknite na link i obavezno pojačajte ton.
Naravno, ali mnogi su to zaboravili. Zato ih i smeta Max.
Tottoooo
😂😂😂😂😂😂
SafteyCar33 je prošlost, lewis je povijest!
SC33 je prošlost, lewis44 je povijest i budučnost!
Koje posipanje pepelom i priznanje zlodjela. A to je samo vrh ledene sante. Kako se lobira na sastancima, eventima, domjencima, pijankama.. pitaj Boga dragoga.
Ali eto ipak napredujemo, ili možda samo pokušavamo spasiti ionako tanki obraz.
Tko je plakao mikeyyyy
Vozio Hamilton Porschea 200 km/h i zaustavi ga policajac.
– “Lewis jesi to ti? Jesam kaže Hamilton. -Pa jesi ti normalan kad voziš 200 na sat, zgazit ćes nekoga.”
– “Gospodine”, reče Hamilton: “žurim jer sam izboo Maxa Verstappena nožem, pa da ga što prije bacim u rijeku. Eno ga u gepeku.”
– “Stoj ne mrdaj”, reče policajac i pozva policijsku stanicu za
pojačanje. Ubrzo dođe marica i jos par inspektora. Otvoriše gepek i ne
nađoše ništa, a na to će Hamilton:
– “Eto, još će izmisliti i da sam vozio 200 na sat…”
Ha,ha,ha, ovo je jače od gluposti Z. Šprajca!!!
Drago mi je da je tjedan žalosti završio i da sam te uspio nasmijati. Ipak se približava Božić, i treba ga proslaviti u veselju a ne u tuzi.
Baš si me nasmijao, više smijeha na sahrani nego od tvog vica!!!
Hahaha…..jel netko umro…..znam da je Hamilton izgubio titulu i da su zastave bile na pola koplja tjedan dana…..ali krajnje je vrijeme da se pojavi sunce. dosta nam je više gledati koliko ronite suze, napravit ćete poplavu.
Luzeri ne znaju primiti poraz
Evo ponovno slušam Maxa kako daje izjavu u vezi sa ovom sezonom, ima više izjava na F1, nevjerojatno koliko je talentiran i pametan, lucidan vozač, u svakom trenutku je znao kako se ponašati na stazi, predvidio je svaki potez protivnika, a njegovo pritiskanje tokom cijele sezone za rezultat je imalo luzersko ponašanje protivnika u završnici, pit Line od straha nije smio povući nijedan potez a Ham je izbjegavao utrkivanje, nastojao je samo držati što više vremenskog razmaka i tako završiti utrku.
A sto je trebao da ga Ves izgura sa staze, jel si ti vidio kako lik uletava u zavoj kao da nema sutra, da Ham u prvom zavoju nije izasao siroko oba bi zavrsila utrku, Vesu nije bilo bitno sto radi tj i odgovarao mu je sudar, koja je ono putanja bila od Vesa u prvom zavoju skoro je stao usred zavoja. Malo si pogledaj 18.krug i na istom mjestu kako je Sainza prolazio, skroz siroko, sto njemu nije tako uletio? Mislim da svi znamo odgovor.
Ajde riki u penziju, zaostajes za landom pun k i 750 ajde ne sramoti se
To si sam zakljucio ili ti je netko rekao? Jos uvijek je ispred Vettela.
Di su mu magična pretjecanja kasno kočenje? Nema magičnog rb pa ne ide a
Ok zakljucili smo da Ricci nema pojma al i dalje je bolji od Vettela ove sezone tako da odskakutaj pametnjakovicu.
Max nije smio izgurati Hama sa staze i napraviti sudar a da je to uradio sigurno bi bio diskvalificiran, i ne bih se složio da je sudar odgovarao Maxu, zbog čega, pa upravo zbog toga što bi upravo on bio jedini gubitnik, Ham je već višestruki svjetski prvak, i tako se trebao ponašati, evo jedan primjer kako merc nije imao nikakvu strategiju, kada je Max nakon 10 ili 12 kruga ušao u boks radi zamjene guma, koje su bile soft, zbog čega je Ham išao za njim u boks, prvo, pravio je brže krugove od Maxa, drugo na tvrdjoj komponenti… Read more »
Ustvari napraviti over cut, ne under cut
Što se tiče Mercedesove taktike, točno tako. Zamjene gume u 15. krugu jer prate Maxa, i onda u 18. nalete na Pereza. Ovo je Mercedesu taktički bila možda najgora utrka sezone. Hvala im na tome!
kakvo izguravanje sa staze? jesi gledao utrku? potez je bio apsolutno opravdan i legit. ono što hamovi zavijači zaboravljaju jest da je i sam ham nekad govorio da moraš biti “tough” i da on ako vidi gap da će ići i iskoristiti situaciju. ali kužim zašto govorite da je max “prljav” jer od rosberga niste imali pravog konkurenta. a to da ham nije gurao ostale vozače sa staze, malo bacite oko na recap sezona 2015.-2016. pa ćete vidjeti kako je govorio tada i kako se utrkivao. btw, nisam zavijač ni jednog ni drugog, ali objektivnosti vam fali očito kao i… Read more »
To je vidio od Ham u Silverstonu😶🌫️😶🌫️😶🌫️
Znači Red Bull će doživotno snabdjevati Latiffija energetskim drekom a Max razmišlja da mu za života digne spomenik!!!
Isto tako razmišlja i Hamilton…..Koliko mu je samo puta Max porazbijao konkurenciju u zadnjih nekoliko sezona…..ne da je zaslužio spomenik, već je zaslužio kip.
Ha,ha,ha kako je moguće da takva vozačina porazbija konkurenciju pa ne držiš li ti Maxovu stranu ili je sve po potrebi samo da je kontra Hamiltona!!!
Hahahahaha…..kad sam ja to držao bilo čiju stranu……ja samo govorim ISTINU. A istina kod vas Hamiltonovaca nije popularna, odnosno ne volite istinu.
Hahahaha……a ti si neproziran samo ti je idol proziran
Hahahaha….ma ne može biti niži od tvoga
Da se svi prisjetimo 2019 je Red Bull pokrenulo aferu protoka goriva protiv Ferarija. Dok je Leclerc prašio po Monzi, Red Bull je slao pismeni protest u FIA-u vezano za njihov motor i protok goriva, nakon čega znamo šta je došlo. Nekakav dogovor između FIA i Ferarija. Tko zna možda Ferrari i ima jak motor i ove dvije sezone nakon toga, ali pitanje je šta su se dogovorili,i koliko je Red Bull tu ucjenjivao. Red Bull su uvijek bili tužibabe i biti će čak i ako ne bude ove javne komunikacije, jer će slati proteste i žalit će se. Zato… Read more »
Da, i koliko su isplakali zbog mercovog savitljivog krila od 00000.1 mm i one zarezotine od boga pitaj čega a cijeli prvi dio sezone je njihovo krilo bilo 20 puta savitljivije.
Daj ne baljezgaj. Mercedes je Brazilu petljao sa krilom 100%, i sve je izrežirano da je to zbog “super motora”. Baš je čudno kako su u RB primijetili tih 00000.1 mm, a zarezotine sa tim nemaju veze. Naravno.
Gdje vam je taj “super moćni motor” bio sad u zadnjoj utrci? Pobjegli konji?
U vodstvu do uplitanja netflixa u utrku.
Točno, pamet poklekne pred takvom nepogrešivom logikom.
Postoji samo jedan jedini razlog zašto crveni navijaju u ovom slučaju za Maxa a iduće godine možda za nekog drugog ali uglavnom protiv Hamiltona a razlog je što je ovaj porušio sve rekorde od Schumachera i srušio im snove o nedodirljivom weltmaisteru!!!Eto to je jedini pravi razlog i o tuda i poplava ovih novo regrutiranih članova jer pljuvanje mora bit na najjače kad već ne mogu zaustavit odlazak rekorda weltmaistera u ropotarnicu povijesti.
“…porušio sve rekorde od Schumachera i srušio im snove o nedodirljivom…”
Netočno. Pogotovo ovo “sve” – ima ih još nekoliko “preslatkih” koje ne samo da ovaj luzer nije srušio/prestigao nego ih nije niti dostigao… hehe
Ostaće mu samo najveći broj odvoženih krugova po Maranellu,i tu ga sigurno nitko nikad neće srušit!!!
Omg… ajooo…. blaženi oni koji žive u neznanju… ajde nisi ti kriv 🙁
Doživotni apsolvent astronomije!!!
Oni pljuju Hamiltona, ti pljuješ Schumachera. Oni hejtaju Hamiltona a ti Schumachera, od prvog dana kad si izmigoljio ovdje. Koja je razlika među vama onda?
Kako sudiš drugima a istu stvar radiš, a usto još i provociraš i vrijeđaš.
E da, nije Hamek srušio Schumachera, još su uvijek samo izjednačeni po jedinom relevantnom i usporedivom statističkom podatku, a to je broj naslova prvaka, tako da sve šta tu melješ u očaju pada u vodu, dublje nego Totek i Hamek zadnjih dana.
Pošto je obrisan komentar evo ga ponovo; Jesi ti onaj što ne gleda formulu 1 a sve uredno komentira, sam si sebe diskredirirao, pametnom dosta!!!
Uvijek će biti MS nedodirljivi weltmeister za LH. Da je LH nakon 2 naslova otišao u slabiju momčad poput Force Indije koja je po formi sada bila u Ranku Ferrarija 1996. I onda njih digao kroz 2 godine da se bori za naslov i onda da uzme 5 naslova dok se nisu pravila mijenjal drastično ko za merc….
Tek tada bi ga mogao staviti u istu rečenicu sa MS. Sram te bilo @west44
Jesi dobro?
Meni nije nikako jasno zašto F1 inzistira da se za vrijeme utrke ograničava protok goriva…slobodno određivanje trenutnog protoka goriva bi dalo jednu dimenziju više za odrađivanje taktike u utrci..logika je jednostavna ..fiksno je zadana količina goriva za jednu utrku i gorivo se više ne može nadolijevati..onaj tko želi može povećati protok povećava i snagu ali time povećava i potrošnju..znači da ne može cIjelu utrku voziti sa protokom goriva većim od zadanog optimuma, već samo mali ograničeni dio utrke, jer bi inače potrošio gorivo prije završetka utrke..trenutnim povećanjem protoka goriva i porastom snage bi se mogao zamijeniti i DRS..tako u Indy… Read more »
Vidim da je počelo zimsko pametarenje kao i svake godine. Sačuvaj nas Bože do proljeća!!!
Kad nešto ne shvaćaš bar budi pošten i ne javljaj se..ili pokušaj to shvatit..naravno, ako možeš.
Odličan komentar. Slažem se skroz sa time. Jedino bi možda sve to bilo teže za shvatiti nekom gledatelju koji nije takav fanatik za F1 kao mi… ali koga briga:)
očito zaboravljaš da su nekad bili svi tužibabe i žalili se na nelegalnost rbr-ovih0 dijelova tamo još 2009. pa nadalje… kad je mclaren špijao ferrari? da idemo malo dalje u povijest pa do aktivnog ovijesa itd. lajkao sam ti komentar jer je istina što se 2019. dogodilo, ali govoriti samo da su oni tužibabe, a ne drugi daje mi pravo za naslutiti kako si privžen samo nekima. ako već “pljuješ” neke, nemoj i druge zaboraviti 😉
Napokon se rekla istina. Međutim ovo su samo riječi a u stvarnosti će se nastaviti po starom sa lobiranjem na ovaj ili onaj način. Wolfu je jedino krivo što je javnost mogla vidjeti koliko je on agresivan kad odluke ne idu njemu u korist pa zato želi ukinuti radio vezu Vjerojatno su mu to u Mercedesu zamjerili i prigovorili jer on ipak zastupa brand Mercedes. Nije njemu do fair playa, već on želi cenzuru…..da se ne zna i ne čuje tko što lobira.
Bilo bi dobro da se makne ta komunikacija. Nažalost ove godine je to rezultiralo upropaštavanjem završnice prvenstva, jer je Horner bio bolji u izvršavanju pritiska na direktora utrke, koji je na kraju donio nerazumnu i po pravilima krivu odluku i odlučio prvaka,umjesto da su sami to riješili na stazi.
Ispravna odluka je donesena i to na vrijeme ali je Wolf nije htio prihvatiti. Ali o tome nitko ne priča. Svi ignorirate ono što se desilo 3 kruga prije kraja. 3 kruga prije kraja je rečeno, CITIRAM: “bolidi koji zaostaju za krug sada mogu da se vrate u isti krug”. Postoji i audio snimak – dokaz te odluke. Nakon toga je zbog pritiska Wolfa koji nije bio zadovoljan tom odlukom, ta odluka povučena. i onda je nastupila komunikacija (lobiranje) na relaciji Masi-Wolf i Masi-Horner. Jedina neispravna stvar u cijeloj priči je da se šefovima momčadi dozvoljava da vrše pritisak na FIA-inog… Read more »
Slažem se da to treba pod hitno ukinuti, ali pričaš gluposti o ispravnoj odluci!
Crvena zastava je bila jedina ispravna odluka, uzimajuči pravila i kriterij od cijele sezone u obzir.
Sa ovim odgovorom si pokazao svoje NEZNANJE. Odnosno tvoju navijačku pripadnost i pristrasnost. Očito je da NE ZNAŠ u kojim situacijama se po PROPISU jedino smije pokazati crvena zastava…..pa bi ti preporučio da se informiraš ptije nego bubneš TEŠKU GLUPOST. Očiti si primjer Hamiltonovca koji prihvata samo ona pravila koja tebi odgovaraju a kad ti ne odgovaraju, onda ih jednostavno promijeniš.
Drugi put cu savjetovat s tobom prije nego komentiram, Einsten!
Ne moraš se sa mnom savjetovati……samo se informiraj prije nego se počneš kurčiti i pročitaj PROPISE prije nego počneš tvrditi neistine.
Zašto je trebala biti crvena zastava, jer bi to odgovaralo Lewisu?
U sudaru nikakva ograda nije oštećena i nije je trebala popravljat. Naviknuti ste cijele sezone da vam pravila i kriteriji idu u korist, pa ste ostali iznenađeni i u šoku, kako je to sad moguće? Sviđa mi se tvoja objektivnost. Samo ću citirati Del Boya…“What a plonker!”
SC33
pa naravno. već je bilo situacija gdje su crvene zastave išle u korist merca (samo recentan primjer: imola). to su očekivali, ali im se obilo o glavu. očito je da su imali brži bolid. da su išli po nove gume kad je bio vsc ham bi s paceom koji je pokazivao od početka utrke sigurno bio u poziciji (pogotovo s istim ishodom zadnjih pet krugova) boriti se za prvo mjesto. tako da…govoriti da je trebala biti crvena zastavica je samo izgovor za lošu strategiju mercova. da ne spominjem kukanje wolfa masiju prilikom vsc-a da ne pušta pravi sc hahahaha da… Read more »
to ja govorim citavo vrijeme
mada mi je jasno da navijaci mercedesa nisu bili za opciju trkanaj nego za prekid trke
e sad ja sam iznosenjem svog misljenja automacki neobjektivan
jer smatram da je mercedes sam kriv sto je luis dosao u situaciju da vise nije kontrolisao trku vec je sa starim gumama izgubio
cak se i grcevito na pravcu borio ali cim je dosao deo krivine vise nije mogao da prati maxa jer nije imao gripa
sto se tice veze izmedju FIA i timova odmah je ukinuti
U više navrata sam čestitao maxu na vjerovatno zasluženom prvenstvu ali opet ponavljam, ham je ostavljen bez šansi iako je 99% utrke bolji vozač, svačaš objektivni!
Kolo sreće se okreće…..koliko puta je netko drugi bio u toj poziciji i na kraju izgubi utrku zbog puknute gume ili sigurnosnog auta……Ti si cvilidreta ko i tvoj idol za kojeg navijaš.
Misliš dobije utrku pod sigurnosnim automobilom, Einstein?
Greška Mercedesa je što nisu zvali Hamiltona u box kada je Giovinazzi odustao i kada je izašao VSC, ako ne prvi onda drugi krug je morao ući.
U drugom krugu bi izašao par sec iza Maxa ali s obzirom na pace koji su imali opet bi ga prestigao, a uz to imao novije gume.
Da bi sakrio svoje greške puno lakše je okriviti druge.
Ma razumijemo se……Mercedes je cijelu utrku išao na sigurnjaka da Hamilton ostane ispred i uopće nisu imali plan šta uraditi u slučaju sigurnosnog auta…..U mnogim utrkama taktika je bila najjače oružje Mercedesa ali u zadnjoj utrci su potpuno podbacili. Tko im je kriv što nisu pozvali Hamiltona u boks? Da izašao bi iza Maxa ali tada bi Max ostao na starim gumama. Oni su smatrali da je to prevelik rizik i izgubili su utrku.