Utrka Izdržljivosti: Povijesni dan, iako samo deset automobila

Vikend na Grobniku uz prvu hrvatsku utrku izdržljivosti, kronometar i Formulu driver.

U našu utrku izdržljivosti startalo je samo deset auti, ali nije to “samo”, nego deset velikih jer će se ovaj dan pamtiti i kad jednog dana budu poredani na gridu do “zagrebačkog”.

Prva naša utrka izdržljivosti zadovoljila je sve. Grid je bio prepun poznatih imena. Nedavno je na “3 sata Nürburgringa” u GTWC-u startalo 63 auta. E, pa tome stremimo 2027. godine na “24 sata Grobnika”.

Frano i Zlatko Durbeta imali su već nakon deset minuta pola minute prednosti. Dobro odvesti utrku, bio je svima cilj i biti dio ove povjesne utrke. Dubrete su samo povećavale iz kruga u krug, no posada Igor Tomljanović i Grega Šimunovič imali su za njih iznenađenje. U drugom satu preuzela je vodstvo i zasluženo pobijedila.

Taktika je bila na prvom mjestu, malo je bilo izravnih dvoboja na stazi. Braća Dubrete su ponosno odnijela pokal u Kotor za drugo mjesto. Kombinacija Gustin-Belinić izvrsno se držala i zauzela treće mjesto. Riječani Badurina i Katić pokazali su se na svojoj stazi. Najbolji od brzih Yarisa bili su Novosel i Bolšec.

Autor: Goran Dijaković

Rezultati, 2 sata:
1. Tomljanović – Šimunovič (Cobra – St.Christopher, Seat Cupra) (najbolji krug 1:32.846)
2. F. Dubreta – Z. Dubreta (Kotor, Seat Cupra) zaostatak 4 kruga (1:36.176)
3. Gustin – Belinić (Pazin -Pula-Rovinj, Renult Clio IV kup) -5 k (1:45.056)
4. Badurina – Katić (Rijeka, Paugeot 106) -7 k (1:48.265)
5. Novosel – Bolšec (DS racing Prelog – Fly by Kolman, Toyota Yaris) -10 k (2:01.240)
6. Jaklin – Jaklin (DS racing Prelog, Toyota Yaris) -10k (2:02.450)
7. Feher – Šimunović (Buzet – Fly by Kolman, Toyota Yaris) -11k (2:02.674)
8. Egić – Nežić (DS racing Prelog – Buzet, Toyota Yaris) -11k (2:02.118)
9. Sikirica – Maggi (Župa Dubrovačka – Kastavac, Ford Focus) -12k (1:56.805)
10. Antunović – Vrčak (Torgir – Fly by Kolman, VW Lupo) -13k (2:02.983)

Related Posts