Tsunoda: Silverstone je bio veliki napredak u razumijevanju guma

Novi vozač Alpha Taurija, Yuki Tsunoda, ima tešku sezonu u pogledu kvalifikacija. Njegov momčadski kolega Pierre Gasly, za razliku od Japanca, ima sjajne rezultate u kvalifikacijama i redovito ulazi u posljednju kvalifikacijsku rundu.

Na Silverstoneu nijedan od vozača Alpha Taurija nije bio zadovoljan klasičnim kvalifikacijama zbog loših postavki bolida. Ali za Tsunodu, nakon frustrirajuće sprint utrke, glavna utrka je bila učenje kako čuvati gume.

U razgovoru za Motorsport.com na pitanje kakva mu je bila utrka, odgovorio je: „Mislim da sam što se tiče čuvanja guma bio jako dobar. Mislim da sam u Austriji previše čuvao gume i da sam zato bio prespor.“

„Pokušao sam to popraviti za Silverstone i u prvom stintu sam pritiskao skoro do kraja i pogotovo u drugom stintu kada sam prešao na hard gume, ali s malo više čuvanja guma i to je bilo dobro. Tako da ću naučiti iz tog iskustva i koristiti ga u budućnosti.“

Tsunoda je na kraju uspio sretno osvojiti jedan bod na VN Velike Britanije zahvaljujući izvrtanju Kimija Raikkonena i probušenoj gumi Gaslyja.

„Bio sam sretan što sam osvojio bod. Posljednjih tri ili pet krugova pozicija se puno mijenjala. Ali sveukupno drugačiji format je otežao stvar, jedan slobodan trening i onda odmah kvalifikacije koje nikad nisam iskusio na Silverstoneu.“

„Bio je to prilično težak trkaći tjedan. A zbog prometa sam imao nezgodne kvalifikacije i nisam mogao odvoziti pravi krug, ali na kraju smo uspjeli osvojiti bod koji smo htjeli pa sam sretan.“

Mladi Tsunoda je osim loših kvalifikacija i postavka bolida, učenja o čuvanju guma, novog formata trkaćeg vikenda, imao problema i s praćenjem bolida ispred sebe, odnosno s vožnjom u prljavom zraku.

„Vožnja u čistom zraku je jako dobra. U čistom zraku sam imao dosta neutralan balans bolida, ali čim sam došao u prljavi zrak imao sam dosta nestalan balans i mučio sam se voziti kako treba. Moramo naporno raditi kako bismo imali više pretjecanja ili nešto, a to je trenutno najveće ograničenje.“

„Fokusirao sam se na čuvanje guma. Imao sam dosta samopouzdanja oko čuvanja guma na Silverstoneu pa sam se nastojao držati plana i očekivao sam da će biti teško pratiti bolid ispred stoga sam nastojao što više čuvati gume. Kada sam bio u čistom zraku nastojao sam pritiskati najviše što sam mogao i to je bilo jako dobro za strategiju, pogotovo prvi stint“, završio je Tsunoda.

Total
1
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x