Najbrži na prvom slobodnom treningu za VN Španjolske u Barceloni je bio Valtteri Bottas u Mercedesu. Drugo vrijeme je postigao Max Verstappen u Red Bullu, a Lewis Hamilton je završio treći u drugom Mercedesu.
Tijek treninga:
Prvi trening na stazi kraj Circuit de Catalunya je krenuo u 11 sati i 30 minuta po hrvatskom vremenu te je priličan broj vozača odmah krenuo na stazu. Prvi je bio Sergio Perez u Red Bullu, a većina vozača je na stazi bila na hard gumama.
Prvo mjereno vrijeme dana je postigao Robert Kubica koji odrađuje prvi slobodni trening umjesto Kimija Raikkonena u Alfi Romeo, a Nikita Mazepin je nakon svega par minuta završio u šljunku u zavoju 8 – srećom po njega, bez većih posljedica.
An off for Nikita Mazepin as he ventures into the gravel at Turn 2 ❌
The @HaasF1Team driver is able to get going again #SpanishGP 🇪🇸 #F1 pic.twitter.com/NR1aI2dObO
— Formula 1 (@F1) May 7, 2021
Charles Leclerc se žalio na radio kako mu je Mazepin zasmetao u brzom krugu, a prokomentirao je i sljedeće: ”On se nikad neće promijeniti.”. Nakon deset minuta jedini vozači koji nisu postavili brza vremena su bili Perez, Ricciardo i Tsunoda.
Jedini od vozača koji su u prvom dijelu treninga bili na soft gumama je Fernando Alonso u Alpineu, a svi ostali su bili na tvrdim gumama. Verstappen je u jednom malom izlasku sa staze napravio malu štetu na svojem bolidu pa se morao vratiti u bokseve na procjenu štete.
Front wing damage sees @Max33Verstappen back in the garage as the mechanics take a closer look 👀 🔧#SpanishGP 🇪🇸 #F1 pic.twitter.com/P97iciV5TI
— Formula 1 (@F1) May 7, 2021
U drugom dijelu treninga većina vozača se odlučila izaći na novim soft gumama te su odmah popravili svoja vremena. Najbrži je bio dvojac iz Mercedesa, a Norris je bio na par desetinki zaostatka.
S malo više od 15 minuta prije kraja prvog treninga imali smo i prvu crvenu zastavu. Robert Kubica je u ‘renoviranom’ zavoju 10. ‘izgubio’ zadnji kraj bolida te se zakopao u šljunku iz kojeg nije mogao samostalno izaći pa je na stazu poslana dizalica.
🚩 RED FLAG 🚩
Kubica beaches himself in the gravel at Turn 10 #SpanishGP 🇪🇸 #F1 pic.twitter.com/VVHfd0L1bK
— Formula 1 (@F1) May 7, 2021
Prekid je trajao do desetak minuta prije kraja treninga kada je sesija nastavljena. Red Bull i Ferrari su bile jedine dvije momčadi koje nisu odradile brze krugove na novim mekanim gumama pa se od njih očekivali poboljšanje vremena u posljednjem dijelu treninga.
Verstappen je uspio doći do druge pozicije, a Ferrariji su došli do petog i šestog mjesta. Ispred njih se ugurao Lando Norris, a Sergio Perez je bio deveti sa skoro devet desetinki zaostatka u odnosu na najbržeg vozača.
Oh my Gaudí! 👀
Valtteri Bottas almost runs into the back of Carlos Sainz into the chicane 😳#SpanishGP 🇪🇸 #F1 pic.twitter.com/aHt6UMiiH3
— Formula 1 (@F1) May 7, 2021
Drugi slobodni trening se vozi od 15 sati po hrvatskom vremenu.
Do kraja sezone situacija ista…..sve se zna…..Ogromna je još uvijek razlika …Vodeći dvojac …trojac…može nakon pola utrke može na kavicu u Pitstop….i opet se vraćaju prvi…..nije to dobro….
Ide Bottasu sve dok ne počne utrka..tada se pogubi..ili ga pogube..svejedno je.
mali je brz ali totić neda
Oduvijek su se prvaci poznavali po slobodnim treninzima.
Ne pričam o ovom slobodnom treningu niti ikakvim treninzima..tako mu se događa generalno.
100%…kao i u prijateljskim utakmicama.Ako su ili hoče uvest sprint utrke i dijelit neke sitne bodove,mogli bi i za treninge dat koji bod,da Bottas ipak bude siguran drugi
stvarno ne znam, do kada cete tu pricu ponavljat kao da lewis nije brzi od botasa u svim uslovima pa ga neko minira sabotira meni ne smeta meni je smijesno al lazete sami sebe
Tko je rekao da Lewis nije brži?..ali i ono što ponekad bude brži, Bottas u pravilu ne iskoristi..nešto zbog svojih pogrešaka, nešto zato što bude žrtva taktike..i to je to.
kad mečkama ne ide, tu je uvijek pirelli da spasi stvar. nadam se da su dogovorili tu priču do kraja sezona, da ne moram više gledat tu namještaljku
i onda je mrmot zavio cokoladicu u omot PS nemoras ni gledat ako ti smeta niko te ne cera sto radis nesto mimo volje
pa glavni pokazatelj mojoj tvrdnji je taj da je od prošle utrke mečka relativno glatko kontrolirala vikend, a i aston se nešto jako oporavio. pogotovo žuti švabo. to se vidi već i na ova dva testiranja
Nisam upucen bas u ovu pricu pa me zanima kako to talijanski proizvođač guma pomaže njemackom Mercedesu i uz to vjerojatno mrzi iz dna duše talijanski Ferrari.
Englezi imaju jedan termin koji upotrebljavaju za posebnu vrstu ljudi koji su uvijek žrtve nekih nama nepoznatih sila, a sam termin je “victim mentality”
silverston prošle godine. prvi vikend mečka se raspadala, da ipak pobjedila. drugi vikend uvjerljiva pobeda jer je pirelli donio staru verziju guma koja njima odgovara.
ajde šta se vi mečkice pravite čelavi englezi kad se dobro zna da je eng-ger kombinacija kupila sve i muljaju di stignu. bitna je samo lova i zarada. jebeš ovaj bolesno sjebani svijet i ekipu koja ih podržava.
Do srzi!!
Pirelli je nažalost Kineski,kao i FIAMM