Šest je krugova nedostajalo Fernandu Alonsu da osvoji bodove na svojoj domaćoj utrci, no dvostruki je svjetski prvak u završnici utrke potonuo s devetog na 17. mjesto, a vozač Alpinea za to krivi vrlo optimističnu strategiju svoje momčadi.
Španjolac je u utrku krenuo s desetog mjesta te je tijekom cijele utrke bio u vrlo istaknutim akcijama, pri čemu se najviše ističu dva dodira s Lanceom Strollom. U drugom od njih je Kanađanina izgurao sa staze, što je bio i predmet istrage sudaca, no kazne za Španjolca nije bilo. Primičući se kraju utrke, Alonso je držao deveto mjesto, no počeo je padati u poretku te na kraju ciljem prošao kao 17. Krivcem za takav rasplet Alonso smatra strategiju jednog prolaska kroz boks.
„Više nisam mogao voziti. Imali smo vrlo optimističnu strategiju jednog prolaska kroz boks i znao sam da me vozači iza mene sustižu. Pokušao sam nekoliko krugova zadržati pet ili šest bolida iza sebe, no to na kraju nije bilo dovoljno. Osobno više volim takvu riskantnu strategiju, nego se nalaziti izvan bodova i pritom ne poduzimati ništa. Danas smo bili hrabri, možda i malo prehrabri. Mislim da još imamo posla oko tempa u utrci i čuvanja guma, no u osnovi sam zadovoljan s vikendom“, rekao je Alonso.
Neće to ipak biti pretjerano zadovoljavajuć vikend za Alpine, s obzirom na to da se slična situacija dogodila i Estebanu Oconu koji je s 5. pao na 9. mjesto poretka. Bez obzira na to, Alonso je ohrabren postignutim tempom na VN Španjolske.
„Nismo znali je li se uspjeh na VN Portugala dogodio zbog posebnosti staze ili zbog realnog napretka bolida, a sada smo dobili potvrdu da idemo u pravom smjeru. Još uvijek me čeka domaća zadaća u smislu promjene vozačkog stila i prilagodbe postavki bolida. Mislim da smo ovdje bili konkurentniji i to je dobro. Želimo još više, nećemo se zaustavljati i u Monaku se nadamo boljemu”, zaključio je Španjolac.
bolje da su nešto probali nego biti 11 ionako je bilo nemoguče prestizati a bio je 11,jedino tko je prestizao je ekipa koja je išla u box i imala friške gume ali realno nije uopče bilo pretjecanja ni u drs zoni tako da je jedino bilo preko boxova i strategije mogučnost nečega ali ni Ocon ni Alonso nisu imali race pace kao u Portugalu na tvrdim gumama. Ne kužim ako su im pasale tvrde gume u Portzugalu zašto to nisu isprobali i u ESP. opet drago mi je da imaju kvalifikacijsku Brzinu Ocon je bio 6 čini mi se A… Read more »
Nema ti više Flavia da ti namješta trke.
Kakvu magiju ima Alonso! I cijelu legiju slijepih obožavatelja!
Moraš se boriti s Oconom nije ti lako,
Zamislite da je Alonso došao 7. Ocon 17. Ovdje bi se kao i inače pisalo da Alonso izvlači maksimum iz bolida koji spada na začelje.
Koliko smo se takvih gluposti naslušali kroz godine.