Britanski vozač započeo je svoju treću sezonu u redovima Williamsa, a ističe dovođenje Josta Capita kao važan korak za uspješnije funkcioniranje momčadi.
Dorilton Capital otkupio je momčad iz Grovea od obitelji Williams prošloga ljeta te od tada značajno ojačao upravljačku strukturu tima. Simon Roberts obnaša dužnost šefa momčadi, a od veljače ove godine Williams ima i novog izvršnog direktora – Josta Capita. Prema riječima Georgea Russella, Capitov dolazak itekako čini razliku.
“Prije svega, ostao sam veoma impresioniran njime. Njegova motivacija i duh općenito su izvrsni. Izuzetno je pristupačan tip. Razgovara sa svima u garaži i mislim da su to pozitivne vijesti za Williams. Za godine koje dolaze stvarno osjećam da imamo pravog kapetana za kormilom koji će moći sastaviti pravi tehnički tim oko nas, s kojim ćemo ultimativno poboljšati performanse bolida.”
“Otkad sam ja u Williamsu, nismo imali tehničkog direktora, o čemu je suludo uopće razmišljati. Kroz cijelo moje vrijeme u Williamsu dok Dorilton nije preuzeo, pretpostavljam da je prioritet bio samo održati momčad na životu i sačuvati ljudima radna mjesta, umjesto činiti sve da bi bolid bio što je moguće brži.”
“Fokus je bio na zadržavanju momčadi u Formuli 1, što je apsolutno bila ispravna stvar za činiti, ali sada imamo sredstva i možemo se ponovno sasvim koncentrirati na performanse. Stvarno je uzbudljivo za sve u Williamsu što je Jost za kormilom”, izjavio je Russell.
Capito u svojoj karijeri ima mnogo uspjeha, posebno se to odnosi na vrijeme koje je proveo kao direktor za motorsport u Volkswagenu, osvojivši četiri titule u Svjetskom rally prvenstvu. Nedavno je u Williams doveo još jednog suradnika iz tog vremena, François-Xavier Demaison imenovan je tehničkim direktorom momčadi iz Grovea.
Ajmo više s dna! Dosta je bilo!
Ovo sve mi miriše na dolazak nekoga iz VW grupe u F1..ovi na čelu sa Domenicalijem sada pripremaju teren.
Ništa do potpune elektrifikacije.
F1 neće ići putem potpune elektrifikacije..inače to već postoji, to je ustvari Formula E..F1 će od 2026.g.ići drugim smjerom..trebao bi se zadržati motor sa unutarnjim izgaranjem, endotermički motor, sa turbohibridnim sklopom..vjerojatno će se ukinuti skupi MGUH..najvažnije je da će se upotrebljavati poboljšana ekološka goriva, možda i čisti vodik..ali i za proizvodnju vodika, elektrolizu vode, potrebna je električna energija..kada bi sva vozila prešla na električnu energiju ili vodik, veliki problem bi nastao za proizvesti toliko električne energije..a tek skladištenje tolike količine električne energije u baterije bi stvorio dodatne probleme..sve da je to jednostavno izuvedivo, što bi se tada dogodilo sa proizvodnjom… Read more »
Vidjet ćemo želje auto industrije, trenutno svi dosta kasne za Teslom. Vidi se to primjerice po Fordu koji je morao svoj najjači brend (Mustang) žrtvovati na električnom SUV-u, slično i Porsche kod Taycana s Turbo nazivom.
Sve u svemu, VW si nakon dieselgatea više ne smije marketinški priuštiti nikakvo povezivanje sa zagađivanjem okoliša od strane pogona i vozila općenito, a tek su nedavno krenuli ozbiljnije sa strujom s ID modelima.
Na njima je da predlože onda nešto novo, ali se baš nešto ne nazire.
Viliams veliko ime nadam se da će biti gdje mu je mjesto u samom vrhu…