Binotto: Podij je još uvijek jako daleko

Nakon katastrofalne prošle sezone u kojoj je Ferrari pao na šesto mjesto u konstruktorskom prvenstvu, Charles Leclerc i Carlos Sainz su solidno odradili prvu utrku ove sezone.

No, ohrabrujući početak ne znači da se Ferrari već može boriti za postolja.

“Razlika je i dalje vrlo jasna u usporedbi s vrhunskim konkurentima, koji su u utrci još uvijek bili jači, ima još mnogo posla, a ovisit će i od staze do staze. Znamo da nećemo puno raditi na razvoju ovog automobila jer ćemo se usredotočiti na 2022. godinu u smislu razvoja i dizajna. Prilično sam siguran da je tako i s ostalim konkurentima.”

“Ali ipak mislim da, ako pogledamo prvu utrku, skupljajući povratne informacije od vozača koji će s vremenom sve bolje i bolje razumijevati bolid, na kraju možemo nešto i poboljšati. Zato mislim da će sljedeće tri-četiri utrke pokazati koje su istinske performanse i potencijal našeg automobila u usporedbi s ostalima”, rekao je Binotto.

Mattia je priznao da mu je laknulo nakon potvrde napretka motora tijekom prve ovogodišnje utrke, a računa da to timu daje solidnu bazu koja bi trebala pomoći mirnijem radu i oporavku.

“Osjećam olakšanje sigurno, jer ćemo tako možda raditi u boljem položaju, a to je vrlo zdravo za momčad. Važno je da tim može raditi u zdravom okruženju, ostati smiren i pozitivan, a meni je to važno”, dodao je Binotto.

Dobra vijest za tim je to što se vidi da bolid radi onako kako je Ferrari i očekivao u usporedbi s podacima iz simulacija u svojoj tvornici.

“To je nešto što smo razvili prošle godine, da bismo ga poboljšali u usporedbi s onim gdje smo bili. Dakle, automobil radi prema očekivanjima.”

11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
TORPEDO

Ovo je izgubljena godina za 8 ekipa…tu su samo zato jer su potpisali concorde ugovor…i čekaju 2022.

robif

Evanđelje po Mateju…..ili Horo Ismet priča gluposto

Desmosedici

Prošlogodišnji bolid me je podsjećao na čovjeka koji je imao veliku mišićnu masu s kojom se namjeravao superiorno kretati uzimajući hranu i piće u izobilju..kad tamo, pogodila ga nevolja..prevarili ga, uskratili mu hranu i piće više nego ostalima, masa mu je postala teret za brzo kretanje..ove godine se nije dao prevariti, smanjio je masu na razumnu mjeru, a dozvolili su mu da opet jede i pije koliko i ostali..eto, nadam se da će sa takvim bolidom osvajati postolja, ako su to mogli i sa hendikepiranim prošlogodišnjim bolidom.

mika.KA

Zaboravio si napisati: prošlogodišnji bolji te podsjecao na covjeka koji je imao veliku mišičnu masu na stereoidima tj na nedozvoljenim supstancama. Sada kada su mu to uskratili vise nemoze nista

Desmosedici

To što ti pričaš moglo se odnositi na SF90, a to nije bilo prošle sezone nego pretprošle, dakle, prije dvije godine i to samo drugi dio sezone na nekoliko utrka od Spa do Monze..a ostalo je kako sam rekao..zato pazi malo na kronologiju i inače na objektivnost.

mika.KA

Na to sam i mislio. Na pretproslu sezonu i onda kada su im ukinuli nedozvoljene “supstance” proslu cijelu sezonu i ovu u banani.tj vec vise od desetljeca

mika.KA

Ali u tom desetljecu su imali dobar bolid ali vozace,taktiku,mehanicare u banani.nisu bili jednostavno za prvaka.isto kao i u doba ms kada on nije imao pravu konkurenciju.

TORPEDO

Ferrari radi na novom motoru za 2022 kao i Renault koliko sam shvatio?

Desmosedici

Da..ali ja mislim da rade svi..i Mercedes..ne znam hoće li Honda izbaciti nešto novo prije nego što napusti scenu i preda stvari Red Bullu..ili će na ovom ostati?

Yukihonda

Koliko znam ide potpuno nova motorna jedinica 2022 Hodina

mars32

Ako sam dobro upućeni, svi proizvođači PU rade novu pogonsku jedinicu za 2022. čiji će razvoj s 1.1.2022. biti zamrznut i ne smije se dalje razvijati do kraja 2025., a od 2026. ide nova generacija PU. Što se tiče ove sezone vjerujem da cijelu sezonu moraju voziti s istom specifikacijom PU s kojom su ušli u sezonu, dakle bez uvođenja poboljšanja. Sav razvoj kroz ovu godinu se zapravo razvija PU za period 2022.-2025. Ne znam samo koliko imaju dopuštenih zamjena komponenti prije nego dobivaju kaznu. Prošlih godina je bila ideja da komponente izdrže minimalno 7 utrka, što na 21 utrku… Read more »

Related Posts