Red Bull predstavio bolid za novu sezonu – RB16B!

Red Bull je na svojim društvenim mrežama pokazao novi bolid za nadolazeću sezonu koja kreće za otprilike mjesec dana u Bahreinu. Naziv novog bolida je RB16B što pokazuje da je novi bolid samo napredak prošlogodišnjeg bolida.

Ovogodišnjim bolidom Red Bull Racinga upravljat će Max VerstappenSergio Perez, a u momčadi se nadaju da će taj vozački tandem, naravno uz određena poboljšanja na bolidu, uspjeti ravnopravnije parirati vozačima Mercedesa te se ravnopravno uključiti u borbu za naslov prvaka. Posljednji put Red Bull je bio prvak svijeta u Formuli 1 2013. godine.

Sezona koja kreće za malo više od mjesec dana bit će i posljednja u ovoj eri za Hondu. Japanski proizvođač odlučio se povući iz Formule 1, no Red Bull je već dogovorio preuzimanje tehnologije te će u periodu od 2022. pa do kraja 2024. biti neovisan kad su pogonske jedinice u pitanju. U tom periodu bit će zabranjen razvoj motora.

Total
3
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Desmosedici
23.02.2021. 14:02

Što se tiče samog izgleda bolida tu su jedva primjetne neke korekcije..npr nosa i još neke sitnice..glavni adut za ovu sezonu bi trebao biti poboljšani pogon..Hondina pogonska jedinica RA 621H..ako znamo da je Red Bull imao aerodinamičku filozofiju velikog uzdužnog nagiba RAKE čime je stvarao dodatni downforce, bit će zanimljivo vidjeti kako će to kompenzirati ove sezone, jer je zbog novih aerodinamičkih pravila odrezan i sužen zadnji dio podnice koji je služio baš za stvaranje pneumatskih bočnih zavjesica koje su u kombinaciji sa velikim RAKE-om stvarali i veći downforce.

avatar
Desmosedici
23.02.2021. 22:03
Reply to  Desmosedici

..od novosti se primjeti i jednostruki središnji nosač zadnjeg krila tzv. monopilon..već kod prošlogodišnjeg modela RB16 područje sidepodsa iza radijatora naglo “pada”..navodno to izaziva Coanda effect, tako da zrak struji na podnicu i dalje na zadnji difuzor..time se nadaju da će i ove godine nadoknaditi gubitak downforcea zbog odrezane podnice..Coanda effect je Newey jako vješto koristio na svojim bolidima u eri Sebastiana Vettela..tada su ispušni plinovi iz auspuha koji su se nalazili pri kraju sidepodsa stvarali taj efekt na podnicu..mislim da sličnu stvar, taj efekt, koristi i Mercedes od prošle godine na W11 jer i njegovi bokovi imaju vrlo sličan… Read more »

avatar
Desmosedici
23.02.2021. 13:49

Imam za objavit jednu tužnu vijest. To sam pratio danima ali nisam htio ovdje objavljivati..nadao sam se da će to sretnije završiti..evo ukratko: MotoGP / Najnovije vijesti Fausto Gresini predao se COVID-u: umro je u 60. godini Giacomo Rauli 23. veljače 2021., 10:44 Vijest koju nitko nije želio dati potvrdio je Gresini Racing ujutro 23. veljače. Dvostruki svjetski prvak od 125 kubika umro je u Ospedale Maggioreu u Bologni, gdje je nakon Božića hospitaliziran zbog pozitivnosti na COVID-19. Imao je 60 godina. Danas je užasan dan za obitelj Gresini, za svijet 2 kotača, svjetsko prvenstvo i, općenito, za moto sport.… Read more »

avatar
TORPEDO
23.02.2021. 20:21
Reply to  Desmosedici

Sjećam se Gresinia sa Grobnika…on je bio 1987 zadnji prvak sa dvocilindričnim motociklom 125ccm,Garelli. Honda je vozila sa Eziom Gianolom 1987 godine,i lukavo godinu dana prije isprobavala jednocilindrični motocikl i testirala na svjetskom prvenstvu budući da su od 1988 dvocilindraši bili zabranjeni. Interesantno kako su te trkaće Honde 125 bile u to vrijeme jeftine.Cijena novog motocikla bila je ispod 10.000 njemačkih maraka. Ali dolazili su sa kotačima sa “žbicama”…pa prvo što si trebao napraviti bilo je kupiti felge od lake legure,onda je to bio magnezij koji je kasnije bio zabranjen jer ako se zapalio bilo ga je vrlo teško ugasiti.… Read more »

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x