Ono o čemu se nagađalo posljednjih dana dobilo je i svoju potvrdu na današnjem sastanku svih momčadi, FIA-e i promotora Formule 1 – pogonske jedinice će s početkom nove 2022. godine biti ‘zaleđene’ te će razvoj na njima biti zabranjen pravilnikom.

To je bila jedna od glavnih tema na sastanku na kojem se osim toga raspravljalo i o nekim drugim ‘gorućim’ pitanjima, među njima je nama sigurno najzanimljivija mogućnost sprint utrke subotom umjesto kvalifikacija.

Međutim, za sada nije došlo do dogovora jer su neke momčadi tražile dodatna pojašnjenja u vezi novog formata vikenda, ali načelno je većina momčadi spremna ući u ovaj eksperiment već ove sezone na nekoliko utrka – Kanada, Italija i Brazil se čine kao najizgledniji kandidati.

Prema trenutnom nacrtu tog izmijenjenog vikenda u petak bi imali ‘klasične’ kvalifikacije za subotnju sprint utrku koja bi nosila upola bodova kao ona ‘glavna’ nedjeljna, a startni poredak za tu posljednju utrku vikenda bi odlučivala upravo ta nova kratka utrka od 100km.

S obzirom na to da je ovo novitet za Formulu 1, neke momčadi su odlučile detaljno proučiti novi format te će njihovi sportski direktori biti u kontaktu s promotorima kako bi dobili pojašnjenja ako budu potrebna. Razgovaralo se i o uvođenju salary cap-a za vozače, ali za sada nisu uspjeli postići dogovor.

22
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
18 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Formula 1 / Najnovije vijesti Alonsa je udario automobil dok je vozio bicikl: prebačen je u bolnicu Napisao: Franco Nugnes 11. veljače 2021., 20:48 Dvostruki svjetski prvak trenirao je sam na biciklu kada ga je udario automobil. Španjolac je prebačen u najbližu bolnicu gdje je bio podvrgnut radiološkim pregledima: njegovo stanje nije ozbiljno, moguće da ima prijelom čeljusti. Fernando Alonso hospitaliziran je u bolnici u Luganu. Španjolac je sam vozio na biciklu na švicarskim cestama kantona Ticino kada ga je u popodnevnim satima udario automobil i odbacio na cestu. Dvostruki svjetski prvak odmah je prebačen u najbližu bolnicu gdje će… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Sve mogu nekako pokušati razumjeti..ali nikako ne mogu razumjeti što vam trebaju ovi minusi..za ovakvu vijest?

avatar
Član
LUTHER

glupost za zamrzavanje motora.. ok, to se išlo vjerovatno zbog red bulla i njihovih (hondinih) motora… al može se desiti ista situacija kao i 2014g.. ako na starti sj… stvar, nema popravka, eventualno neki tokeni ali i to djelomično… a sam pojam “izjednačavanje snage” je ustvari još jedan umjetan pokušaj izjednačavanja utrkivanja i… gubitak samog duha formule 1 i utrkivanja kao takvog.. ako žele izjednačenije utrkivanje, treba dati više slobode inženjerima, smanjiti hibrinu tehnologiju… ah,,,,

avatar
Član
Desmosedici

Tako je..a ovi, ako ne mogu do pobjedničkog motora, neka voze sa onim što im se nudi na tržištu ili neka nestanu iz F1. Ne volim nikakva umjetna ograničenja..to je odmah pogodovanje nekome na štetu nekoga..a ne znamo što se još tu krije..ima tu svega..oko novih igrača koji bi htjeli u F1.

avatar
Član
west 44

Ferrari radi potpuno novi koncept motora za 22. godinu nevezan za motor za ovu godinu . Preuzimaju i prelaze na koncept Mercedesa s odvojenim kompresorom od turba s tim da bi oni ubacili još nekakve radikalne inovacije Projekt vodi Wolf Zimmermann inače čovjek koji je došao iz Mercedesa prije par godina. Znači ferrari prelazi na radikalni zaokret koji jedino dovodi u opasnost pouzdanost motora ali vrijeme ća pokazati dali su pogodili ili su promašili što bi značilo krah narednih četiri godine!!!

avatar
Član
Desmosedici

Znaši sam da sam vas o tome već sinoć upoznao..drago mi je da si se imao hrabrosti bar ovdje oglasiti..vjerojatno da bi zamaskirao kako si me tamo zasigurno nagradio sa minusima.

avatar
Član
west 44

Nisam uopće čitao šta si ti napisao pa ti nisam ni mogao okinut minus!!!

avatar
Član
Desmosedici

Možda ti mogu i povjerovat..da si pročitao, valjda ne bi ponavljao ono što sam ja sinoć objavio..nadam se?

avatar
Član
Desmosedici

..ali tvoji kompe opet i ovdje napadaju sa minusima..mučki..da mi se barem jave kao ti.

avatar
Član
TORPEDO

Pametan čovjek nauči deset stvari a vjeruje u jednu,a budala nauči jednu a misli da ih zna deset.
Jednostavno ignoriraj ove potonje…i njihove minuse…intelektualni patuljci

avatar
Član
Desmosedici

Evo i tebe su “nagradili”..Pozdrav!

avatar
Član
west 44

Ups sorry pa ja zaboravio da ti imaš pravo na ekskluzivu na sve vijesti!!!

avatar
Član
Desmosedici

Nije to nikakva “eskluziva” ..možda samo to malo bolje pratim od nekoga i želim da vas obavijestim o novostima..a vi se očito opirete svemu što je pozitivno.

avatar
Član
Desmosedici

Dobro..Wolf je radio uz AMG-u, ali i u Lotusu, pa u Austrijskom AVL-u koji godinama surađuje sa Ferrarijem po pitanju motora..Wolf je odatle došao u Ferrari..zapravo još uvijek radi na relaciji između te dvije firme.. ali nije došao iz “Mercedesa da bi spasio Ferrari, jer Ferrari ne zna raditi hybrid sustave”” kako vi ovdje obmanjivate one koji to ne znaju.

avatar
Član
TORPEDO

Najvažnija pitanje je da li će biti izjednačavanja snage pogonskih jedinica “umjetnim putem” ili prema zatečenom stanju?
Ako ne bude “umjetnim putem” logično je da Ferrari razvija novi motor,a i Renault planira za 2022 uvesti novu pogonsku jedinicu…

avatar
Član
klepesina

Sto sad naprave u ovoj godini napravili su nece biti popravnog

avatar
Član
Desmosedici

Svi će biti izjednačeni u okviru onih 2% ili oko 20 KS..nekome će kao npr. Mercedesu vjerovatno”zavrnuti” protok goriva a nekome povećati električnu isporuku snage..tako bi nekako načelno trebalo biti..ali bit će tu još “povuci-potegni” oko toga, kao i oko svega.

avatar
Član
TORPEDO

Baš zato mi nije jasno zašto Ferrari radi novu pogonsku jedinicu ako će se izjednačavati snaga motora i sve biti u tih 2%?
Ovogodišnji motor koji će imati nekih 20-30KS manje od mercedesa FIA će im naviti elektriku i eto ti snage bez trošenja novaca…
Ionako se prelazi na nove pogonske jedinice 2025…
Na kraju,da li netko uopće zna kakve će biti te nove “jednostavne i jeftine” pogonske jedinice?

avatar
Član
Desmosedici

Ne radi se tu samo o snazi..a sumnjam da će to baš biti i ujednačeno..snažniji PU će uvijek biti snažniji barem za tih 20KS..tu se više radi o kompaktnosti PU, tako da se dobije više prostora za rashladni i ispušni sustav i najvažnije da se snizi ukupna visina PU..sa tim stvarima se znatno smanjiva aerodinamički otpor..kad smanjiš te otpore, automatski si napravio učinak veći nego da si samo povećao snagu PU.

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Za te nove “jednostavne i jeftine”pogonske jedinice upitaj Domenicalija i Browna..vjerojatno ih je Audi već počeo razvijati po njihovim uputama, kao što je bilo i sa Mercedesom prilikom uvođenja ovih Hybridnih PU.

avatar
Član
Desmosedici

Dobro..tebi ću otkrit i “ekskluzivu” kako mi se rugaju zločesti a podkapacitirani da to shvate: Dakle, od 2025. se uvode novi atmosferski hybridi koji će biti stvarno jeftiniji od ovih današnjim preskupih i nepotrebnih PU. O čemu se tu radi? To će biti atmosferski 3,5 litara V8 motori sa hybridnim sklopom, MGU-Kinetic i baterija..bez turba i bez MGU-H što će ih znatno pojeftiniti..velika kubikaža je potrebna zbog trenda dekarbonizacije, jer će gorivo biti Vodik koji ima manju kaloričnu vrijednost od benzina..motor će se stoga vrtiti i preko 18 000 okretaja i ponovo će se čuti onaj prekrasni vrišteći V8 zvuk..MGU-K… Read more »

avatar
Član
TORPEDO

Zvuči odlično,iako znamo da je najveći problem spremnik za skladištenje vodika,zbog potrbnih velikih tlakova,ali to će se lako riješiti.
Indy car vozi na etanol…sa malo benzina…
Ali opet vrisak atmosferca na 18000 okretaja,čista nirvana!!
Hvala na informaciji 🙂