Često se tijekom proteklih sezona govorilo i pisalo o jednom od gorućih problema Formule 1 koji je prisutan ne samo u ovoj, nego i u nekoliko proteklih sezona. Jasno, riječ je o onome što muči većinu navijača i ljubitelja ovoga sporta, a to je već pomalo kronični nedostatak neizvjesnosti kada je u pitanju borba za vrh, preduga dominacija jedne momčadi, odnosno jednoga vozača. U konačnici, i utrke koje su unatoč dosta zgusnutoj i zanimljivoj situaciji u sredini poretka nerijetko tek solidne. Primijetili su to naravno i čelni ljudi Formule 1 pa stoga kao posljedicu gledamo česte korekcije, izmjene pravilnika i druge intervencije kojima se takvi odnosi snaga nastoje promijeniti. Ipak, da smo o ovoj tematici razgovarali s nekim manje upućenim ili površnim poznavateljem i potom zajedno s tim imaginarnim gospodinom pogledali utrku, vjerojatno bi pomislio da smo ili notorni lažljivci ili notorne budale. Ono što smo imali priliku gledati u nedjelju na Monzi bez ikakve dileme bilo je dinamično, zanimljivo, zabavno i potpuno izvan svih predviđanja, odnosno sve ono što se od utrka traži i očekuje. Opći je dojam sigurno podigao i neočekivani trojac na pobjedničkom postolju, no o iznenađenjima na vrhu, pomoru favorita, još jednom Ferrarijevom ćorku i ostalim događanjima u pregledu dobitnika i gubitnika.
Dobitnici:
- Pierre Gasly – i dan nakon utrke vjerujem kako je i samom Gaslyu kao i svima nama jednako teško shvatiti kako se i na koji način Francuz našao na najvišoj stepenici pobjedničkog postolja. Činjenica je da u dosadašnjem dijelu sezone protjerani Red Bullov sin dominira u odnosu na svog momčadskog kolegu. Činjenica je da i u posljednjih nekoliko utrka AlphaTaurijev vozač radi vrlo dobar posao, zbog čega smo ga i nakon prošle utrke pohvalili upravo u ovoj rubrici. Ipak, uz sve samopouzdanje i samouvjerenost koju posjeduje svaki vozač, vjerujem da se niti on sam ni u kojoj kombinaciji nije vidio u ulozi pobjednika na utrci u Monzi. Naravno, jasno je kako bi u nekim normalnim okolnostima vrlo teško gledali ovakav scenarij, no utrke su ponekad nepredvidive i čudne pa iako naravno, nemamo ništa protiv onih stalnih i uobičajenih pobjednika, ovakva osvježenja itekako dobro dođu. Zbog pedale koju je možda prebrzo zaradio u Red Bullu (i nakon koje usput rečeno nije potonuo) te svakako dobrih nastupa u ovoj sezoni, Gasly je zaradio brojne simpatije. Mali mig sreće i momački nastup u drugom dijelu utrke doveo ga je do zasluženog slavlja pa se tako i ove godine unatoč još jednom katastrofalnom nastupu Ferrarija na postolju ipak slušala talijanska himna u čast sve boljeg AlphaTaurija.
- Carlos Sainz/McLaren – iako Španjolac ne pripada onom krugu vozača kojima su pobjede i postolja uobičajena stvar pa bi osvojeno drugo mjesto trebalo biti razlog za veliko zadovoljstvo i slavlje, kod Carlosa Sainza vjerojatno postoji određena gorčina ili bolje rečeno žal za onim što se naziralo i činilo dohvatljivim, a to je naravno prva pobjeda u utrci. Već u prvom dijelu utrke Španjolac je napravio odličan posao i iako daleko od Hamiltona, prilično je suvereno i mirno kontrolirao situaciju na odličnom drugom mjestu. Ipak, ono što bi u tim okolnostima bilo ravno ogromnom uspjehu nakon situacije s prekidom, potom i restartom utrke, pokazalo se za Carlosa kao utješna nagrada. Španjolac je pritiskao i do kraja držao na nišanu AlphaTaurijev bolid, jurcao i skidao stotinke i desetinke, no unatoč svim naporima nedostajao je vjerojatno jedan, možda dva kruga za veliki trijumf. Ipak, bez obzira na sve, jasno je kako je ovo ogroman i odličan rezultat i za Sainza i za McLaren koji je Norrisovim četvrtim mjestom osim osvojene hrpe bodova, pokazao i vrlo dojmljiv nastup pobijedivši na stazi favorizirani Mercedes, Racing Point pa i Renault.
- Lance Stroll – oni malo kritičniji reći će kako Stroll ne samo da nije zavrijedio biti pohvaljen, nego je s obzirom na okolnosti i jedan od pritajenih kandidata za pokudu. I nije to daleko od istine jer nakon situacije sa zatvaranjem boksa, kaznama za Hamiltona i Giovinazzija, potom i odlične pozicije u kojoj se našao uoči restarta utrke, dojam je kako je Stroll mogao napraviti više, konkretno ćemo reći, čak i doći do pobjede. Gubitak pozicije od Sainza i početno nesnalaženje na hladnim gumama koštale su ga te mogućnosti, no iako se ovaj Strollov nastup može gledati kao propuštena prilika, mjesto na pobjedničkom postolju u konačnici je itekako lijep rezultat. Kada tome dodamo i kako se solidnom količinom osvojenih bodova u Italiji Kanađanin probio na četvrto mjesto u ukupnom poretku, realno gledajući, razloga za nezadovoljstvo nema ni blizu.
- Kevin Magnussen – iskreno rečeno, volio bih kada bi Danac bio u ovome društvu zbog postignutog rezultata na stazi, ali na njegovu i na žalost njegove ekipe to ni ovoga puta nije slučaj. Na ovu listu uvrstio sam ga jer je naravno nesvjesno i nehotice upravo on postao ključan faktor za Gaslyevu pobjedu i sve ono što smo do kraja utrke vidjeli. Naime, njegovim odustajanjem i izlaskom sigurnosnog automobila utrka se potpuno preokrenula i iz predvidive i vjerojatno solidne, pretvorila u odličnu. Crvene zastave za koje doduše nije zaslužan on bile su točka na i pa na kraju, iako nam je žao zbog još jednog slabog rezultata, možemo reći: “Kevine, hvala ti”.
- Zagovornici obrnutog grida – uoči početka sezone razmatrala se mogućnost o održavanju sprint utrke s obrnutim gridom i to upravo na Monzi. Ideja iz razno raznih razloga u konačnici nije zaživjela, barem ne za ovu sezonu, ali događaji koje smo gledali nakon crvene zastave i ponovljenog starta bili su idealan i neočekivan test ove ideje u realnom vremenu i pravoj utrci. Ako je netko od čelnih ljudi Formule 1 htio poguranac i dokaz da stvar funkcionira, ono što smo gledali u drugom dijelu utrke na Monzi došlo mu je kao naručeno pa se zato ne bih čudio da se ova ideja doista i provede u djelo. O filozofijama s različitim postavkama bolida koje bi sve jače momčadi u tom slučaju pripremile u odnosu na nedjeljnu utrku i ostalim detaljima sada nećemo, no mišljenja sam kako ideja definitivno i dalje živi.
- Williams – iako su čak bili i na pragu osvajanja bodova, razlog zbog kojega se ova, možemo reći povijesna F1 momčad, našla na ovome popisu su događanja koja su nam svima poznata, a koja se odnose na kraj jedne ere. Iako će Williams i dalje nastaviti rad pod ovim obiteljskim imenom preuzimanjem od strane američkih (britanskih) vlasnika te odlaskom Claire Williams s čela momčadi, jasno je kako je era ove obiteljske momčadi došla do kraja. Ovoj tradicionalnoj momčadi koju je upravo tradicionalno vođenje i teško privikavanje na novine koje dolaze sve brže možda i koštalo trenutne situacije, slijedi novi život i novi početak. Nadamo se barem približno uspješnoj priči kakva je bila i ova dosadašnja koja je potrajala više od četiri desetljeća.
Gubitnici:
Ako bismo morali u kratkim crtama opisati utrku za VN Italije osim nesumnjivo velikog iznenađenja koje je donijela potpuno neočekivana Gasyleva pobjeda i jednako toliko neočekivan sastav ekipe na pobjedničkom postolju, ono što bismo mogli reći je kako smo na Monzi imali priliku gledati neviđen pomor favorita. U sjeni neočekivane pobjede koja je postala top tema pomalo je ispod radara prošlo kako smo u utrci u top 5 bolida imali samo jedan Mercedes dok su osim Hamiltona koji se na kraju dovukao do sedmog, svi ostali papirnati favoriti i velikani ostali daleko iza. I dok za Ferrari kojemu dvostruka odustajanja i problemi više i nisu iznimka već pravilo, posrtaji Red Bulla, a pogotovo Mercedesa baš i nisu svakodnevna pojava. Samim tim, podosta je kandidata za mjesto na listi luzera.
- Ferrari – koliko god se trudili ne spominjati talijansku momčad u svakom pregledu, oni nam uvijek iznova daju materijala za neosporno mjesto među ovom ekipom. Uvod u dvostruki program na domaćem terenu počeo je zapravo već utrku prije u Belgiji gdje se dalo naslutiti što bi se moglo očekivati u Monzi. Ono što se očekivalo, uglavnom se i ostvarilo, ali u još gorem svjetlu jer osim što su i u utrci bili nigdje, u konačnici niti jedan crveni bolid nije vidio cilj. Istini za volju, nakon ponovljenog starta utrke, Leclerc je možda bio u kombinacijama i za osvajanje pokojeg boda, no greška koju je napravio koštala ga je prilično silovitog izlijetanja i još jednog lošeg rezultata za nastavak ovogodišnje Ferrarijeve katarze. Kako je Vettel kasnije rekao, na sreću se sve ovo događa pred praznim tribinama.
- Max Verstappen/Red Bull – kako je u uvodnom dijelu spomenuto, usred euforije i iznenađenja Gaslyevom pobjedom i ekipom na pobjedničkom postolju, nije nam toliko u fokus došlo niti odustajanje i loš vikend za još jednog pritajenog favorita. U nekim predviđanjima za Maxa i Red Bull mogla se očekivati utrka slična onoj u Belgiji, što bi u konačnici bio sasvim solidan i manje-više očekivan uspjeh. Ipak, već na kvalifikacijama vidjelo se kako to nije to, a kvar i odustajanje u utrci bili su točka na i. Nije tragedija, ali u borbi koju Nizozemac vodi s Mercedesovim Bottasom ovo je svakako mali korak unazad. Još jedan skroman vikend odradio je Alex Albon pa je u konačnici momčad Red Bulla opet upisala nulu. U njihovom slučaju bez prevelike štete jer vodeći Mercedes je predaleko, a trećeplasirani McLaren također.
- Lewis Hamilton – do izlaska sigurnosnog automobila na stazu Hamilton je imao prilično čistu situaciju za osvajanje šeste ovosezonske pobjede. Ipak, prilično čudna pogreška i onaj nedozvoljeni ulazak u boks, za koju je Britanac odmah preuzeo odgovornost, otklonila je takvu mogućnost. Povratak na stazu značio je pad na samo začelje i prema prognozama, oporavak do šeste pozicije. Lewis je na kraju došao do sedme i uhvatio pokoji bod čisto reda radi jer svima je jasno kako ovaj kiks u nekom širem kontekstu ne znači nikakvu ugrozu ili problem. Sve dok mu je glavni konkurent Valtteri Bottas.
- Valtteri Bottas – kada već spominjemo Bottasa, nakon ponovljenog starta ukazala mu se solidna prilika za dobar rezultat, možemo reći u nekakvoj perspektivi i pobjedu jer u zbijenom rasporedu ispred njega nalazili su se AlphaTauri, dva McLarena i Racing Point, društvo koje za Mercedes ne bi trebalo biti nedostižan izazov bez obzira na sva realna ograničenja i dosta tešku situaciju s pretjecanjima na stazi. Za Valtterija to očito jest, jer nije preskočio niti prvu prepreku u vidu Landa Norrisa pa se u konačnici morao zadovoljiti time što je iskoristio Maxovo odustajanje i vratio se na drugu poziciju u poretku vozača.
Događanja na stazi – Mislim da nam je ovogodišnja VN Italije pružila pregršt zanimljivih i dobrih događanja na stazi, a uzrok tome je zasigurno odustajanje dva bolida (Magnussen, Leclerc) koji su prouzrokovali Safety Car i Crvenu zastavu. Naravno, puno ljudi će pričati o ulasku Lewisa Hamiltona u pitlane dok je isti bio zatvoren, a upravo je to odlučilo pobjednika utrke. Iako nakon restarta nismo vidjeli previše borbi za vrh, ipak je utrka do samog kraja bila zanimljiva jer je Sainz pokušavao doći do svoje prve pobjede u karijeri ispred Pierrea Gaslya koji je odličnom vožnjom u drugom sektoru staze uspijevao ‘pobjeći’ od McLarena koji je imao ipak malo bolji tempo. Ukupno gledajući, ova utrka je bila puna događanja i svaki fan Formule 1 bi trebao biti prilično zadovoljan jednom sadržajnom utrkom u hramu brzine.
Opet moram napomenuti dežurne statističare Mercedesa koji su na ovom forumu sebi pripisali prventva 1954 i 1955. Ali istina je da su osvojili prvenstvo i pol…naime 1954 J.M.Fangio vozio je dva automobila…Maseratti i Mercedes…toliko o tome… Nadalje,slušam raspravu o vašem voljenom Hamiltonu,i ne mogu se nego slatko nasmijati na način na koji ga branite,njegov savršeni lik i djelo dok u isto vrijeme sve ostale vrijeđate,blatite,denuncirate… Međutim,činjenice su očite…da nije došao u Mercedes imao bi jedan naslov prvaka koji je jedva osvojio ispred Masse…da nije istinito bilo bi smiješno:)) Posrećilo mu se,ukratko..jer da je bilo tko drugi bio u Mercedesu sad… Read more »
Reci im Torpedo reci im.
https://fiaresultsandstatistics.motorsportstats.com/teams/mercedes/history
Haha, pazi ti ove prevarante iz FIAe i oni vode to prvenstvo kao Mercedesovo.
The World Championship of Drivers was contested over a nine race series[1] which commenced on 17 January and ended on 24 October 1954. The championship was won by Juan Manuel Fangio[1] who drove, and won races, for both Maserati and Mercedes-Benz over the course of the series.
Naravno…samo se Mercedes upisao kao pobjednik,što me stvarno ne čudi.
https://www.formula1.com/en/results.html/1954/team.html
Naravno…samo se Mercedes upisao kao pobjednik,što me stvarno ne čudi.
Hahahaha, došao boss Merca oteo knjigu upisa i upisao se. Hahha, rekao si mi ovdje svojatamo. To je službeno FIA statistika – Merc je osvojio te godine. Ne znam kako možeš to osporavati.
Prejak si.
“So when I heard the words he said it’s obviously very touching and unbelievable, because for me it feels strange because these guys I looked at since I’m 10 years old and was always a great example to follow and now I’m racing with him and he’s talking this way about me. “I got to know him a bit more in the last two years, we actually texted the day before on Saturday, before the race, and all over the weekend, as I wanted to ask him some advice on other things. He’s been always very nice to me, very… Read more »
Reče Gasly 😉
Bio sam na jednom drugom hrvatskom forumu i vidio kako tamo ljudi normalno pišu,ne vrijeđaju i ne potcjenjuju,kako lijepo. A sad o Hamiltonu…da nije došao u Mrcedes i da nema bolid brži od ostalih za minimalno sekundu ne bi osvoji ni dva naslova prvaka. Njegovi navijači ga uzdižu u status božanstva a istina je da ga je pobijedio i Raikkonen,skoro i Massa (hahaha),a naslove su osvajali i Vettel i Jenson Button…dok nije došao u Mercedes,a takvog savršenog ga je potukao čak i Rosberg. Da je takav savršen vozač,nevjerojatan,odličan,najbolji ikad…sve godine koje je proveo u F1 bio bi prvak…na kraju kad… Read more »
Trebao si i ostat na tom drugom portalu kad ti vise pase nego ovaj .E vidis nema povjest nista sa tim matematika je tu nemilosrdna imas svega najvise u istoriji f1 onda si najbolji i nalazis se na vrhu stepenice zasluzeno i ti il ja i bilo koji drugi tu nema sta da prica nit broji Sve ostalo sto si nabrajao kad bi ovaj ono kadb bi ovaj bio ziv da ovo da ono da nije tamo nego vamo je domen SBBKBB..Znam da te boli ta cinjenica i bas mi je drago zbog toga jer si dosao upravo da radis… Read more »
Znam da istina boli,i činjenice 🙂
Nemoj se ljutiti…nije ti Hamilton ni brat niti rođak.
Nemaš se zašto vjeruj mi 🙂
Dzaba ti tvoje pracenje F1 od stoljeca sedmog kad jos nisi pohvatao elementarne stvari funkcioniranja utrkivanja. Ako ti nisi pohvatao, pa kako onda ocekivati od nekih mladjih ljudi razum. Ovo me zalosti i zabrinjava… 🙁
Rezultatski se mogu usporedjivati samo momcadske kolege. A i tu treba dobrano zaroniti i znati kako se doslo do rezultata, odnosno, sto se sve dogadjalo kroz GP vikende.
Hamilton – Alonso 1:0
Hamilton – Kovalainen 1:0
Hamilton – Button 2:1
Hamilton – Rosberg 3:1
Hamilton – Bottas 3:0 (?)
Rekoh vec, fundamentalizam je opasna stvar 🙁
Statistika je točan zbir netočnih podataka..pa tako i odnos između momčadskih kolega..sve to ovisi o statusu i političkom zaleđu svakog vozača..uglavnom prvi vozač ima pravo na gozbu, pred njim je “švedski stol”, a drugi vozač iza njega kupi mrvice koje ostanu na tom stolu..naravno, momčadi uglavnom dobro procijene kome će dodijeliti koju ulogu..ali razlika između prvog i drugog vozača ponekad bude veća od realnog stanja stvari baš zbog ovoga što sam naveo..ovo s Lewisom je OK..na kraju je bio bolji od navedenih vozača..ali ipak je imao velike probleme s većinom od tih vozača..znači bio je tu negdje u istom rangu… Read more »
P.S Slažem se da je fundamentalizam opasna stvar. Meni tako izgleda pojava na ovome portalu gdje uvijek ista grupa svakome “strogo zabranjuje” da se kritički propitiva i uspoređuje stvarna veličina vašeg idola. Tko se o to ogriješi odmah protiv njega poduzimate razne mjere kao što su omalovažavanja, diskreditiranja, izrugivanja a ponekad i vrijeđanja..sreća što djelujemo virtualno pa ne možete poduzet i nešto radikalnije.
Sada si radikalan Ducati! Ako na stvari pogledas iz vise kuteva, samo od sebe ti se namece kako “obje” strane seru kvake s hejtanjem. Kako Hamiltona i Benza, tako i Ferrarija. Ja nemam nista protiv Ferrarija, trkace povijesti momcadi, tradicije i vaznosti Ferrarija za F1, ali imam protiv odnosa prema ljudima od strane Ferrarija i o tome smo vec pisali. Daleko, daleko najnegativnija momcad na gridu po tom pitanju, jedna od najgorih opcenito gledano na sve sportove. To je ono sto mi smeta vec vise od trideset godina, i imam puno pravo na to. Sto se tice odnosa ovdje. Potpuno… Read more »
OK..nisi ti problem..slažem se što si rekao da bi ugodno proveli vrijeme da se negdje sretnemo..ovdje nitko nije kritičan prema sebi nego uvijek prema drugome.
Pardon..moj lapsus Alonso-Hamilton 109:109..znači nije razlika jedan bod nego izjednačeni..ali svejedno to ništa ne mijenja percepciju.
Ne može nikako biti Hamilton – Alonso 1:0 kad su obojica imali 109 bodova na kraju. To je onda X ilitiga neriješeno, nitko nije “pobijedio”.
Ali ajde dobro, ionako znamo svi ovdje koliko si pristran pa dobro aj.
Fascinantno! Ako pogledas sluzbeni poredak 2007. uocit ces Hama na 2. mjestu a Alonsa na 3. s istim brojem bodova. Razlika je u jednom boljem plasmanu, cetvrtom mjestu, i zbog toga je Ham 2. a Alonso 3. Pravila su jasna. Na VN Europe 1997. tri su vozaca odvozili jednako najbrze vrijeme. Jesu li sva trojica startali s PP-a. Ducati Ham je u hibridnoj eri imao samo jednu povlasticu u odnosu na Nicu, i to u Monacu 2016. kada je bio sporiji od Hama na kisi pa je Benz naredio zamjenu pozicija. Ham je pobijedio utrku, Nico zavrsio 7. Oni su… Read more »
Naravno kao i uvijek činjenice su crvenima najgori neprijatelj,one im rasturaju mozak!!!
Naravno kao i uvijek činjenice spominje upravo onaj tko od kad je ovdje na portalu nije iznio ni jednu jedinu činjenicu, naravno zato jer mu je krajnji domet lajanje i piskaranje gluposti i dijeljenje ljudi na crvene, žute, zelene a on sam je za crne.
Rasturio sam ja tebe više puta ali nikad ti nije dosta i uvijek se vraćaš po još.
Svakako poglavica imenom “onaj koji ne gleda a komentira” se javio ,eto ti činjenice došla iz tvojih usta!!!
Napisao sam ti već gore ajde neka (to je značilo u redu je) jer sam znao da ćeš naći neku dlaku u jajetu i da ćeš nenormalno iscjepidlačit za to famozno 4. mjesto kojim je hamilton rasturio alonsa.
Meni je 109-109 sasvim dovoljno (a sigurno i većini ljudi), ne idem u detalje i ne zamaram se statistikom, pogotovo ne ovako dubokom, tako da to ubuduće pričaj nekom koga to zanima. Piši dalje šta god želiš, ja sam ti rekao sve o sebi vrlo jasno.
Apsolutno ne cjepidlacim, iznosim cinjenice.
Njih dva su te sezone i na stazi i u pozadini bili podjednaki. Alonso je imao prednost u prvom dijelu sezone, Ham u drugom. Sto je isto jako bitno, uvijek su govorili kako jedan s drugim nisu imali problema, problem je bila politika unutar momcadi koja je na kraju nastetila obojici vozaca.
Alonso je tada slovio za najboljeg vozaca na gridu a Ham mu se nametnuo brzinom, i to kao pocetnik, sto je izniman uspjeh. Rijetko kada se to uopce dogodilo u povijesti.
@Teo…sa svime se slazem samo bih ti, na tvoje zadnje 2 recenice, nadodala jos jednu poprilicno bitnu cinjenicu….do lewisa se rijetko koji rookie (ako ih je uopce bilo) pojavio u tako jakoj ekipi… 😉
I to samo ide u prilog Hamu kao izuzetnom talentu. Pritisak s kojim se morao nositi je bio zastrasujuci, kako zbog medija sirom svijeta, tako i rezultatski, pa kasnije i politicki.
Nek je imao najbolji bolid, nek je imao povlašten status u ekipi ali kao rooki u prvoj sezoni osvojiti isto bodova kao što je jedna veličina kao što je Alonso i tvrditi da nije poseban, nema potrebe dalje trošiti riječi. I da li je to Rosberg prosječan vozač kojeg je još i Schumi hvalio u svoje doba. Evo ja ne navijam za Hama a Max me iritira kao i njegov otac prije 25 godina, ali držim da su oba vozača, na moju žalost liga za sebe. Bar mi je drago što ih imam priliku gledati. Ne razumijem da je tako… Read more »
Od prvog dana svaki tvoj upis ima znacaj i tezinu iz jednostavnog razloga sto pises kroz cinjenice.
Mogu ti samo reci svaka cast, jos jednom, ali ugrozena si sorta ovdje 😉
Obrnuti grid. Kakva smijurija.
Imaju 5 tipova guma na raspolaganju. Uvijek stave 3. Zašto ne stave svih 5 svaki vikend tako da je od najsporije do najbrže 3s razlike. Onda će se ekipe odlučivati na rizike i bit će grid izmješan.
Njemački DTM mi se čini je imao obrnuti grid ali u drugoj trci , znači kvalifikacije normalno za prvu trku,start prve trke i onda poredak prve trke okrenu naopako za drugu ali ta druga je trajala kraće od prve . Probavali su svašta pa i dodatni balast na aute koji su pobjedili prošlu trku ali to na kraju djeluje dosta zbunjujuče za gledatelja!!! Mislim da taj obrnuti grid dolazi u obzir samo u slučaju dvije trke jedne duže i jedne recimo sprint trke a nikako jedne trke jer to nema logike tako da FIA razmišlja sigurno u pravcu dvije trke… Read more »
Mozda o Ferrariu uopce ne treba pisati i to bi ih trgnulo
Nezn koju utrku ove sezone voze se oni tamo na 12/13 mjestu a kamera stalno na njima inaci bar duplo vise vremena nego na mercedsu
I tak ja kontam pa jbt njihovi sponzori se reklamiraju vise od bilo koga drugoga
Lova im curi u dzep
Zasto bi neki menadzer potrosio par miliona na razvoj bolida koji donosi lovu kao i kada se vozi u samom vrhu poredka
🤣🤣