Momčad Ferrarija je u gradu Reggio Emilia, pred mnogim uzvanicima i navijačima talijanske momčadi, danas predstavila bolid s kojim će pokušati doći do naslova prvaka nakon dugogodišnjeg ‘posta’.
Novi bolid je nazvan SF1000 jer će u Kanadi ili Francuskoj (ovisno o tome hoće li se održati VN Kine) Scuderia Ferrari voziti svoju tisućitu utrku u Formuli 1.
Predstavljanju su nazočili svi bitni ljudi Ferrarija, a riječ su dobili Louis Camilleri, šef momčadi Mattia Binotto te dva vozača Sebastian Vettel i Charles Leclerc.
Osim njih, Ferrari je odlučio povesti na predstavljanje ”ljude iz sjene”, preko 350 radnika koji kontinuirano rade na poboljšanju bolida i koji su dugi niz godina ključni ljudi u njihovoj momčadi.
Sigurno su radili na potrošnji guma i optimalnoj temperaturi. To je bila mana.
Kako sam predpostavljao..i o tome pisao..stalna evolucija istog dizajnerskog rješenja od SF70H do SF 1000..rješenje koje su manje više prihvatile sve momčadi osim Mercedesa..bočne stranice još više sužene, slično Red Bullu..ali i pokrov motora još smanjen.. i svi usisi još uži i manji..znači radilo se puno na elementima rashladnog sustava..prednje krilo i dalje naglašeno outwash, ali sada ipak robusnije i sa više downforcea..o gumama je sada sve poznato..mislim da ove sezone tu ne bi trebalo biti grešaka..znači konkurentni od prve utrke..Sretno!
hmm..nema znaka quadrifoglio!?
Dalobu..to ti imaš na Alfi..zbog toga još pišeš po portalu..Hahahaha!
pa prosle godine ja bio unak na bolidu ak nisi znao.i godinu prije
Nema djeteline na Ferrariju otkad se pojavila Alfa Sauber.
a prosle godine?
isprika,gledao bolid iz 2018
Zato Mercedes i je broj jedan što nije koristio dizajnersko rješenje Ferrarija tuljane!
Koristiće ga ove godine..pa po tvojoj logici više neće biti broj jedan..Jeli tako Montgomery?
ajd nek vam je sa srecom sa novim bolidom u novoj sezoni