Kad je Alfa Romeo u pitanju, drugi dio aktualne sezone za sada obilježava katastrofalna forma. Samo tri osvojena boda na četiri utrke nakon ljetne stanke frustriraju prvog vozača momčadi – Kimija Raikkonena.
Na Velikoj nagradi Rusije Raikkonen je kvalifikacije završio već u Q1. Nakon toga je utrku započeo preranim startom, za što je kažnjen prolaskom kroz boks, a na kraju nije mogao više od 13. mjesta u utrci. Zahvaljujući periodima sigurnosnog automobila uspio se barem malo probiti u poretku, ali nedostajalo je brzine Alfinom bolidu i to je ono što brine cijelu momčad.
“Stanje u utrci je moja krivnja, iako smo se na kraju uspjeli vratiti zahvaljujući sigurnosnom automobilu, uspio sam izaći iz kruga zaostatka. Međutim, nismo imali dovoljno brzine. Nisam mogao pratiti Toro Rosso. Jednog sam vozača prošao, ali samo zbog toga što su se borili međusobno pa je Pierre Gasly otišao široko.”
“Moramo otkriti što se dogodilo na posljednje četiri utrke. Bile su to utrke iz noćne more i moramo dokučiti što je i gdje pošlo krivo, a onda počistiti taj nered. Od prethodnih utrka, mislim da smo jedino na Spa imali brzinu, sve ostale utrke bile su više ili manje borba s bolidom.”
U Alfi se nadaju osvajanju barem sedmog mjesta u konstruktorskom poretku, no to se čini kao sve teža misija. Sergio Perez je ponovno bio jako dobar u Rusiji i osvojio sedmo mjesto za svoju momčad. Zaostatak Alfe za Racing Pointom sada iznosi velikih 17 bodova.
Ovako je Kimijevu utrku prokomentirao šef momčadi Frederic Vasseur: “Kazna zbog pogrešnog starta za njega je značila povratak na začelje poretka i imao je pred sobom težak zadatak. Bilo je ovo nekoliko teških utrka. Moramo se regrupirati te pronaći pravi ritam za završnicu sezone.”
Ovo je dobar bolid..ima Ferrarijeve konture, zapravo još više sliči na Red Bull..to je sve sličan koncept i izgled. Alfa i Red Bull imaju i sličan izgled poklopca motora. Taj je poklopac deblji i veći od Ferrarijevog i ispod su smješteni elementi PU. Ferrari je tu malo drugačiji..ima tanji i kompaktniji pokopac motora a elementi su smješteni u zadnji dio sidepodsa radi nižeg težišta.
Ne bih rekao da je u pitanju katastofalna forma već da su drugi više napredovali. Čak Antonio svaku novu utrku vozi sve bolje i bolje, mada je očito da vozi samo zato što je Talijan.
jednom sam već napisao, momčad alfe je sauber s drugim imenom, a to mislim na način da su i financije i sve što i de uz to… ostalo isto ili se malo pokrenulo na bolje… ekipa nema para i to je to, alfa je samo ime, i čudi me da ferrari nije više uložio u momčad, pa da im služi kao “B” momčda, kao torro rosso, šteta
Da..svakako treba više uložit..i što je moguće više tehnologije od Ferrarija..ali mislim da su i vozači problem..Kimi star i neambiciozan, Giovinazzi..ne znam kako bih ga ocijenio..prosječan ili ispod prosječan..Alfi treba kvalitetan mladi vozač, kao što je bio Leclerc, koji će gristi i stvarati rezultat..to je to.
P.S. Zgodno bi bilo tu uskoro vidjeti Micka da vidimo kakav je materijal..koje su mu stvarne mogućnosti..
iako sam navijač kimija, tu si u pravu, ali.. opet se svodi i na novce a i realno, nitko ni ne želi vozit za alfu, kao ni za williams, dolaskom kimija, alfa je dobila jedno iskustvo, što se pokazalo dobrim u prvom djelu sezone kada je dolazio do rezultata koji su iznad mogučnosti bolida, ok, sad je pao, kvragu, al isto tako mislim (nadam se) da su se totalno prebacili na razvoj bolida za 2020… treba im ferrarijeva pomoć i ne razumijem zašto se to ne događa.. a giovinazzi je tu jer je talijan… (ps, ako se tko sječa, nekada… Read more »
Sjećam se. Tada je Massa vozio za Sauber.