Charles Leclerc je priznao da je vozio agresivnije na VN Velike Britanije nakon gubitka pobjede u Austriji od strane Maxa Verstappena i njegovog agresivnog pretjecanja u pretposljednjem krugu čija se legalnost utvrđivala još satima nakon kraja utrke.
Leclerc je kazao kako će na odluku koja je bila u korist Verstappena odgovoriti tako što će biti agresivniji na stazi nego prije. Upravo takvu vožnju je i pokazao protiv Verstappena u Silverstoneu.
“Ništa osobno, ali nakon Austrije sam rekao da ako suci prihvaćaju da vozimo na ovaj način, onda sam više nego sretan da se ovako utrkujem. Znači ništa posebno. Vozio sam agresivnije nego inače jer sam primijetio u zadnje dvije utrke, ili možda malo i prije, da Formula 1 želi agresivnije utrke i mislim da mi vozači tome težimo. Zato najviše uživamo u takvim utrkama, a to sam i učinio,” objasnio je Leclerc.
Leclerc je rekao da je na utrci u Silverstoneu uživao više od bilo koje druge utrke.
“Bilo je vrlo teško. U ovom trenutku mislim da s našim tempom u kvalifikacijama možemo napraviti velike stvari, ali naš tempo u utrci treba još doraditi. Čini se da je Red Bull bolje čuvao gume i zato sam pokušao tako dugo držati Maxa iza sebe. Meni u automobilu je to zasigurno bila najzabavnija utrka koju sam imao od svog početka u F1. Bila je to vrlo, vrlo ugodna, vrlo teška vožnja koja je uvijek bila na granici, ali još uvijek u skladu s pravilima i stvarno sam uživao u toj borbi,” rekao je.
U Austriji u drugom Remus zavoju Max je napadao agresivno sječući zavoj da bi se na mišiće uvalio ispred Charlesa, tako bi izašao iz idealne putanje pa zato nije prenosio brzinu u zavoj niti je imao idealno ubrzanje. Charles bi se namjestio u idealnu putanju i opet bi ga pretekao na ubrzanju bez obzira što je imao dosta lošije stanje guma. Mislim da bi tako bilo do kraja da ga Max nije izgurao izvan staze.
P.S. Pogledajte sliku gore, pa ćete vidjet koliko sliče bolidi Ferrarija i Red Bulla u koncepciji.
I kako god okrenes , svejedno si izgubio te dvoboje
Je ali je drugi dobio bez obzira na sve