Haas nikako da uhvati konstantu u 2019. godini. U određenim dijelovima natjecateljskih vikenda Haasovi bolidi izgledaju kao četvrti po brzini, odmah iza Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla, ali prečesto taj potencijal ne pretvaraju u dobre rezultate. Ponekad su razlog Pirellijeve gume, koje jako teško dovode u radni okvir, ponekad doza nesreće, a ponekad faktor ljudske pogreške.
Posljednje mučenje Haasove momčadi vidjeli smo u Kanadi. Brzina je postojala da oba vozača nađu mjesto u Q3, ali onda je Kevin Magnussen doživio nesreću na kraju Q2, a tom je nesrećom prekinut i brzi krug Romaina Grosjeana. Za Francuza je utrka krenula krivim smjerom nakon samo nekoliko sekundi, kad je morao izbjegavati bliski susret Pereza, Albona i Giovinazzija.
Oba Haasova bolida ostala su tako bez bodova, kao što je često bio slučaj ove sezone, a u vrlo izjednačenoj sredini poretka Formule 1, loši vikendi se ne opraštaju. U konstruktorskom poretku Haas je sada tek na osmom mjestu.
“Negdje mora doći kraj ovome. Što učiniti? Postoji trenutak kad jednostavno ne možete biti jače iziritirani. Ne bih rekao da sam depresivan, ali stvarno ovo negdje mora završiti, mora postojati uzlazna putanja jer gore od ovoga ne može biti. Nadam se da neke pozitivne stvari dolaze uskoro”, izjavio je šef momčadi Guenther Steiner.
Gume su ove godine veliki problem za većinu ekipa, ali Haas vjerojatno prolazi kroz najveće muke po tom pitanju.
“Gume se ponašaju nekonstantno i mislim da je to problem za sve. Jedan bolid je vrlo brz na nekoj utrci, a onda na drugoj ga nema niti blizu. Kad napravite dobar rezultat, mislite da ste shvatili stvar, a onda vas već iduća utrka vrati u realnost. Kao vožnja vlakom smrti.”
“Pogledamo li Monte Carlo, na kvalifikacijama smo bili manje od dvije desetinke iza Ferrarija. U Kanadi, koliko sekundi smo bili sporiji? Pa ne može to biti samo do bolida, razlog su gume. Nije Ferrari imao loš bolid u Monte Carlu, možda tada oni nisu pronašli radni okvir za gume, a mi jesmo.”
“Nikad ne znate hoće li gume funkcionirati ili neće. Mnogi se zalažu da se Formula 1 vrati na prošlogodišnje, nešto deblje gume, zato što su bile konstantnije. Ne može problem biti samo u nama”, poručio je Steiner.