Unatoč raznim nagađanjima kako će neke momčadi, na čelu s Ferrarijem i Red Bullom, poslati zahtjev Pirelliju kako bi vratili prošlogodišnje specifikacije guma, iz talijanske tvrtke smo dobili odgovor kako za sada nisu dobili niti jedan zahtjev.
Podsjetimo, ove godine je Pirelli uveo nove specifikacije guma koje su 0.4mm tanje od prošlogodišnjih kako bi spriječili blistering i pregrijavanje guma, probleme s kojima su se najviše mučili u Mercedesu prošle sezone.
Tijekom sezone se specifikacije guma mogu promijeniti jedino u sljedećem slučajevima:
- Ako FIA to zatraži
- Ako Pirelli procijeni da postoji sigurnosni rizik
- Ako 70% ili više momčadi to zatraži
Za sada, niti jedan od ovih uvjeta nije ispunjen te Mario Isola iz Pirellija ne vidi potrebu za takvom promjenom usred sezone.
”Vrlo su jasna pravila po pitanju promjene specifikacije guma tijekom sezone. Za sada nismo dobili niti jedan zahtjev, ali ako ga dobijemo ćemo ga pažljivo razmotriti te ići naprijed u dogovoru s FIA-om.”
”Mi u Pirelliju možemo promijeniti gume samo u slučaju da procijenimo kako ove specifikacije predstavljaju sigurnosni rizik, koji za sada ne postoji. I da pošaljem zahtjev FIA-i za promjenu guma ne znam što bi im napisao kao razlog jer trenutno nemamo nikakvih sigurnosnih problema,” rekao je Isola.
Dodao je još Isola kako su svjesni da neke momčadi imaju problema s držanjem guma u idealnom radnom prozoru, ali i da to jako puno ovisi o konfiguraciji staze.
Momčadi su imale priliku testirati nove gume nakon posljednje utrke u 2018. godini u Abu Dhabiju te na predsezonskim testiranjima u Barceloni gdje niti jedna momčad nije imala većih problema s gumama.
Za kraj, Isola je rekao da su oni uspjeli s novim gumama eliminirati nedostatke onih prošlogodišnjih te da svaka momčad mora pronaći način kako iskoristiti ove gume.
”Iako i mi imamo još posla kako bi proširili radni prozor guma, svaka momčad gradi svoj bolid te je to njihov posao. Mi se trudimo biti jednaki prema svima i svima pružiti maksimalnu količinu informacija oko naših guma,” zaključio je.
Situacija je u principu jasna, dakle prošle godine u Abu Dhabiju momčadi su radile testiranja ovogodišnjih guma ali na prošlogodišnjim bolidima i nije bilo nikakvih prigovora.Zatim je došlo pred sezonsko testiranje ovogodišnjih bolida i ovogodišnjih guma i ponovo nije bilo nikakvih prigovora, čak je Ferrari bio najbrži na tim gumama i onda počinje sezona Mercedes dominantan a Ferrari i Red Bull u plač.Ove sadašnje gume nude upravo ono što su svi vozači zahtjevali prošle godine ,više se ne zagrijavaju prebrzo ,mogu duže trajat u napadu na drugi bolid i nemaju više plikove. Sam Binotto kaže da je razvoj njihovog bolida… Read more »
– Ako Toto traži
Čemu tražiti promjenu nečega što samo tebi odgovara