Sportski direktor F1, Ross Brawn, tvrdi da Mercedes neće dominirati ovom sezonom kao što je to učinila momčad Williamsa 1992. godine. Mercedes je na Velikoj Nagradi Kine izjednačio Williamsov rekord po broju uzastopnih 1-2 pobjeda iz sad već davne 1992. godine kada su za momčad vozili Nigel Mansell i Ricardo Patrese.
Brawn vjeruje da su razlozi Mercedesov uspjeh potpuno drugačiji od Williamsovog koji je tada bio daleko od konkurencije, pa je uvjeren da su sadašnji dueli daleko bolji nego prije.
“Williams je tada imao vrhunski tehnički paket, do te mjere da je Mansell donio još dvije pobjede, onda je Ayrton Senna odovzio jednu od svojih legendarnih utrka u Monaku, te tako prekinuo nevjerojatan broj pobjeda Williamsa. Međutim, unatoč tome što je Mercedes srušio skoro pa sve statističke rekorde, ne vjerujem da će se u 2019. ponoviti isti scenarij kao 1992.”
“Tri uzastopne 1-2 Pobjede u režiji Hamiltona i Bottasa pokazuje kako momčad u ovom trenutku savršeno funkcionira, i to protiv daleko jače konkurencije,” rekao je Brawn.
Brawn vjeruje da je ključ za oživljavanje sezone je Ferrari koji treba odraditi savršen vikend – s time da su bili blizu pobjede u Bahreinu prije nego što je problem s motorom oduzeo Charlesu Leclercu pobjedu.
“Prve tri utrke potvrdile su da, ako Ferrari želi izazvati Mercedes, sve mora biti savršeno na svim razinama: performanse, pouzdanost i timski rad. To je ono što Binotto i njegovi momci moraju napraviti i, znajući Mattiju, siguran sam da je toga svjestan i da će uložiti svu svoju energiju da se rezultat ostvari,” dodao je Brawn.
Brawn je dodao da je jedan od pozitivnih rezultata je činjenica da je borba za najbrži krug začinila završnu fazu utrke – zahvaljujući vozačima koji sada dobivaju bod za to.
“To je ta privlačnost dodatnog boda, vozači žele taj dodatni bod i tako nam priušte malo zanimljiviju završnu fazu utrke, pogotovo kada je poredak više manje odlučen.”
“Kina nam je to priuštila. Prvih šest pozicija su već bile odlučene, ali uvidjevši da imaju dovoljno vremena ispred Ricciarda i Renaulta, Red Bull je odlučio iskoristiti priliku i pozvao Gaslya u boks. Stavili su mu svježe meke gume i Gasly je na kraju uspio osvojiti bod za najbrži krug.”
“Prije Gaslyjevog ulaska u boks, mogli ste čuti i druge vozače kako raspravljaju o toj opciji sa svojim momčadima, iako nitko od njih nije riskirao. Ovo je pravilo izmišljeno kako bi zadovoljilo navijače i mislim da to stvarno djeluje,” dodao je Brawn.
Brawn i Schumacher su još prije pet šest godina posložili Mercedes kao momčad da radi savršeno a danas ova dvojica magaraca Wolf i Hamilton beru plodove toga i s tim se ku**e, baš kao i njihovi fanovi, koji prije pet šest godina nisu ni postojali.
Bravo za svaku rijec .
Pratim
Ili imamo problem sa pouzdanosti ili je Binoto pogresan izbor
Odmah mi je bila sumnjiva ona svadja izmedju Binota i Ariwabena te pad forme Ferraria i nefunkcioniranje nadogradnji
Izgleda kako sada stvari stoje da je Ariwabene bio u pravu
Mercedes AMGF1..☺☺☺☺☺…Power…
ma ta dominacija willamsa je bila samo 1992 a ferari je dominirao od 2000 do 2004 red bul od 2010 do 2013 a mercedes evo 5 godina zaREDom sve staze im odgoivaraju postaje dosadno da bar im bolidi se pokvare jer cemo prvaka vec gledat nakon monaka
Majstore, u toj “dominaciji” red bulla si gledao dvije spektakularne sezone. 2010. I 2012. Tako da ne kakaj a i prvi dio 2013. Je bio odličan
ne kakam da ta 2010 je bila dobra rekao sam od 2010 ne tu sezonu , 2012 su gume odlučivale da bilo je 7 različitih vizaca a to je bilo samo prvih 7 utrka poslije je vettel izdominirao,, a 2013 vettel se prošetao prvenstvom alonso mu nije mogao ništa
Sto dalje ispada da se Ferrari iskupio za dosadu koju je priustio u godinama dominacije
Jer je zagorcavao zivot Renaultu Red bullu i sad Mercedesu
I napravio vise sezona zamimljivim
Stime se nijedan od dosad dominantnih timova nemoze pohvaliti
A pojedinci mrze Ferrari
Merc je prije svoje dominacije samo vinio kvale neizvjesnim da bi onda pao u utrci na 12 mjesto