Prvi dio sezone momčadi Renaulta donio je mnogo problema. Na prve tri utrke, od mogućih šest, Nico Hülkenberg i Daniel Ricciardo imaju samo dva dolaska do cilja, a njihovi bolidi u istom su periodu pretrpjeli poveći broj tehničkih kvarova.

Na Velikoj nagradi Australije utrku je završio samo Nico, na sedmom mjestu. U Bahreinu su odustali obojica, a u Kini je Ricciardo došao do sedmog mjesta i svojih prvih bodova za Renault, dok je Hülkenberg morao odustati nakon 15 krugova zbog gubitka snage.

Da ironija bude veća, Renault je u Kini svojim vozačima dao nadograđenu komponentu MGU-K, koju je već u Bahreinu koristio Carlos Sainz, a onda je kvar iste koštao Hülkenberga plasmana na jubilarnoj 1000. utrci Formule 1.

“To nisu dobre vijesti. Doista moramo riješiti te stvari jer zbog toga ispuštamo rezultate i bodove. Mislim da je svima jasno da imamo opširnu domaću zadaću za napraviti prije iduće utrke. Trebamo popraviti stvari što je moguće ranije”, rekao je Nico.

Cyril Abiteboul objasnio je da razlog gubljenja snage na Hülkenbergovom bolidu nije bilo nekakvo fizičko oštećenje, već da je problem bio softverski. Nico je pokušao riješiti problem uz pomoć inženjera preko radio veze, ali u tome nije uspio.

“Izgubio sam snagu i bolid više nije išao, a čini se da je problem opet MGU-k. Očito na tome moramo još raditi. Problemi su počeli nekoliko krugova prije nego sam stao. Nismo ih mogli riješiti i momčad me pozvala u garažu.”

Hülkenberg je priznao da i prije kvara stvari baš nisu išle u njegovom smjeru. Na startu je izgubio poziciju od Sergija Pereza, a nakon ranog zaustavljanja u boksu dodatno je pao u poretku.

“Nažalost, izgubio sam poziciju od Checa u prvom krugu, a ta vožnja u prometu bila je baš teška. Praćenje drugog bolida bilo je nemoguće zbog previše proklizavanja.”

“Svi smo nekako imali sličnu brzinu pa je bilo teško bilo koga napasti. Stao sam u boks pa smo tu izgubili nešto vremena i onda sam se opet vratio u promet. Bilo bi se teško oporaviti od toga, čak i da se nije dogodio kvar”, pošteno je priznao Nico.

Nakon VN Kine, Hülkenberg je deseti u ukupnom poretku sa šest osvojenih bodova, koliko ima i njegov timski kolega. Uz sve te probleme, Renault je ipak četvrti među konstruktorima, s istim brojem bodova kao Alfa Romeo Racing.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o