Probojem na deseto mjesto ispred Toro Rossova Pierrea Gaslya, Carlos Sainz ugurao se u posljednjim krugovima utrke među osvajače bodova na VN Japana.
Deseto mjesto i jedan osvojen bod sasvim sigurno nisu razlog za pretjerano slavlje i euforiju u Renaultovom boksu, no s obzirom na performanse žutih bolida tijekom protekloga trkaćeg vikenda, puno više se i nije moglo očekivati.
Podsjetimo, tijekom slobodnih treninga Renault je prema ostvarenim vremenima bio tek oko 0,1 do 0,2 sekunde po krugu brži od davljenika i već poslovično najsporijih McLarena i Williamsa te na otprilike jednakom tempu kao i Toro Rosso.
Ipak, zahvaljujući nekim solidnim strateškim potezima koje su u momčadi povukli tijekom utrke, Sainz se uspio domoći spomenutog boda ali uz dosta muke jer kako je rekao, tijekom utrke Španjolac je imao prilično velikih poteškoća s kočnicama.
“Morao sam pritiskati, ali prilikom kočenja bolid se poprilično zanosio. Jedan disk je bio u funkciji, drugi ne zbog čega sam morao biti jako oprezan dok sam pratio Gaslya jer sam na kočenjima imao jako malo gripa,” rekao je Sainz.
Španjolac se osvrnuo i na performanse bolida i mršav, ali kako je i sam rekao, realan rezultat u Japanu.
“Što se mene osobno tiče, ovo je bila dosta dobra utrka i za mene i za momčad. Odradili smo dobar start što je bilo ključno za ulazak u bodove, dobro smo odradili i ulaske u boks zbog čega smo pretekli Saubere. Realno gledajući, ovaj je bod za nas maksimum onoga što smo mogli osvojiti i zato sam u konačnici zadovoljan našim izdanjem,” zaključio je Sainz.
Dobro će mu doći ovi rezultati da se navikne za sljedeću godinu s obzirom gdje prelazi. U mlađoj govedaskoj ekipi je imao izvrsne rezultate, brilijirao je, a onda u sred sezone kad je najpotrebniji prelazi u Renault. Mlađoj govedarskoj ekipi u zadnjim utrkama naprasno odlaze pogonske jedinice dok u Renaulut funkcioiraju, a gle čuda baš se te dvije ekipe bore za svaki bod ko će biti ispred na kraju sezone. Čudo jedno kako karma prati Renault i španske vozače, jednostavno kao sjena.
Imš ti veći problem a to je gas jer ga fali u renaultu pa bi se lako riješile kočnice