FIA razmatra promjenu kvalifikacijskog formata u F1 za sljedeću godinu. Prema prvim najavama, s ciljem povećanja uzbuđenja došlo bi do uvođenja dodatne kvalifikacijske runde.
Strateška Grupa je nedavno raspravljala o promjenama kvalifikacijskog formata, temeljem čega bi po četiri bolida bila eliminirana u Q1, Q2 i Q3, dok bi u Q4 borbu za pole position vodilo osam bolida.
Glavna ideja ovakvog prijedloga je stvaranje dodatne neizvjesnosti jer bi vodeće momčadi morale izlaziti na stazu najmanje tri puta prije posljednje kvalifikacijske runde, što bi povećalo vjerojatnost neočekivanih rezultata. Osim toga, takav format otežao bi najbržim momčadima prolazak u posljednju kvalifikacijsku rundu na tvrđim gumama.
Nadalje, novim prijedlogom bi devetoplasirani i desetoplasirani imali mogućnost slobodnog izbora guma za nedjeljnu utrku, što bi značilo da bi manji broj vozača iz sredine poretka bilo suočeno s problemom “pogrešnih” guma na startu utrke.
O ovakvom prijedlogu će se u predstojećem razdoblju dodatno raspravljati.
“Ovakav prijedlog dolazi od strane F1. Istraživali su preferencije gledatelja, te smatraju da bi takav prijedlog naišao na njihovo odobravanje. Osobno smatram da je to dobra ideja, no nije na meni da o tome odlučujem,” rekao je Charlie Whiting.
Kvale su bitne ali utrke su za gledatelje važnije, f1 je izgubio dramaturgiju prestankom nadoljevanja goriva u utrci i malo vatrometa po boksovima kad su se trgala creva sa gorivom
“dok bi u Q4 borbu za pole position vodilo osam bolida.”
Šest, top 3 tima 🙂 bolje je…ili cak 4, prva 2 tima koja dodju do samog kraja kvala…ako ce vec Q4 bit, malo neobicno
treba uvesti ponovno leteće krugove jer ovo nema smisla
EVO nešto zanimljivo sa auto motor und sporta-Naime Gps podaci iz Singapura i Rusije otkrili su da je Ferrari izgubio prednost u snazi svoje pogonske jedinice.Ferrari koristi dvije baterije kao spremnik električne energije a otkad je FIA tražila da stave drugi senzor prednost u snazi je misteriozno nestala.Na nekim stazama poput Spa ,Austrije,Monze Ferrari je imao i pola sek. prednosti na pravcima što su pokazivala GPS mjerenja.Nije objašnjeno kako je FIA natjerala Ferrari da stave drugi senzor iako su druge momčadi prihvatile da je Ferrarijev motor legalan čini se da su ipak radile pritisak iza scene da se utvrdi ovaj… Read more »
Joooj plača na Vetminom portalu , joooj zašto samo nama drugi senzor, zašto ovo ,zašto ono-pa zato što jedino Ferrari ima dvije baterije pa zato otuda i drugi senzor da se vidi čemu svrha druge baterije!!!
interesantno
znaci da su ipak mozda muljali nesta
to bi mogao biti odgovor na sve
Pa ne znam šta se može drugo zaključit iz ovoga!!!
Pa nista sve jasno
Ako ima veze sa istinom
Uostalom dolazi nam suzuka kao mjerilo te price
A mislim i kako je taj dodatni senzor bio puno prije singapura u prici
A i Ferrari je sa manjom snagom motora i 2016 bio brzi puno u Singapuru(od ostalih)
Mislim kako tu logika ipak nalaze da su nesto usrali(zrtvovali) sa ovogodisnjim bolidom