Lewis Hamilton osvojio VN Rusije, Bottas mu poklonio pobjedu!

Lewis Hamilton pobjednik je utrke za Veliku nagradu Rusije. Britanac je slavio na stazi u Sočiju ispred svog momčadskog kolege Valtterija Bottasa koji mu je doslovno prepustio pobjedu te rivala u borbi za naslov svjetskog prvaka Sebastiana Vettela u Ferrariju.

Hamilton je ovom pobjedom povećao prednost pred Vettelom na 50 bodova u poretku vozača sa samo pet utrka do kraja sezone, ali nakon utrke će biti još puno priče oko ovoga jer je Bottas očekivao da će do kraja utrke zamijeniti opet mjesto te doći do pobjede koju je sasvim zaslužio na stazi u Olimpijskom parku.

“Valtteri, ovdje Toto (Wolff). Težak dan za tebe, težak dan za nas. Razgovarat ćemo nakon proslave pobjednika,” rekao je Wolff Bottasu preko timskog radija nakon utrke.

Četvrto mjesto pripalo je drugom vozaču ‘propetog konja’ Kimiju Raikkonenu, a sjajan rezultat ostvario je Red Bullov Max Verstappen petim mjestom, a startao je s 19. Niti rezultat Daniela Ricciarda nije bio ništa lošiji. On je startao 17., a završio je sjajni, šesti.

Sedmi je kroz cilj je prošao Sauberov Charles Leclerc koji je svojoj momčadi osigurao puno bodova, a osmi Haasov Kevin Magnussen. Posljednja dva mjesta koja nose bodove zauzeli su Force Indijini vozači Esteban Ocon i Sergio Perez.

Nagradu ‘Vozač dana’ zasluženo je uzeo Max Verstappen koji danas slavi svoj 21. rođendan.

Fotografija F1.

Tijek utrke:

Na startu utrke Bottas je zadržao svoju poziciju vrlo dobrim startom te mu Hamilton do prvog zavoja nije niti uspio zaprijetiti. Međutim, Hamiltonu je ozbiljno zaprijetio Vettel. U prvi zavoj su ušli jedan kraj drugoga, ali do drugog zavoja je Vettel bio s vanjske strane i morao je pustiti gas te je prva četvorka zadržala svoje pozicije.

Iza njih se vodila puno žešća borba. Prvo su Leclerc i Ocon bili u sjajnom okršaju, a potom Leclerc i Magnussen kojeg je Monegas s vanjske strane fantastično prestigao u trećem zavoju.

Iako je startao s 19. mjesta, nakon dva kruga Verstappen se već probio na 11. mjesto te je nastavio svoj lov na bodove. Njegov momčadski kolega u tom periodu je držao 16. mjesto.

Bottas je za to vrijeme izgradio više od sekunde prednosti nad svojim momčadskim kolegom, a polako su počeli ‘padati’ i Ferrarijevi vozači koji više nisu imali dohvat DRS-a za Hamiltonom.

Toro Rosso nije nikako imao dobru utrku. I Pierre Gasly i Brendon Hartley su se izvrtili sami od sebe u jednom zavoju te su inženjeri oba bolida povukli u boks.

Za to vrijeme Verstappen je nastavio svoj marš prema naprijed. Do sedmog kruga se popeo već na šesto mjesto, a probudio se i Ricciardo koji se probio do 12. mjesta. Oba Red Bullova vozača su vozili na soft gumama, a usprkos tome bili su puno brži od vozača na hypersoftu.

Prvi u boks je otišao Fernando Alonso u McLarenu. Prešao je na najtvrđu dostupnu komponentu (soft).

Velika borba se vodila za sedmo mjesto. Ocon i Perez su bili u lovu na Magnussena, a Danac se nije baš dao te se nekoliko puta u obrani i naglo pomicao pri kočenju. Međutim, u 11. krugu su borbu okončali prvi ulasci  u boks. Hiper mekane gume i ultra mekane gume su počele gubiti svoje performanse te su vozači prešli na mekane gume.

U 12. krugu u boks je ušao vodeći Bottas. Također je prešao na mekane gume, a njegovo zaustavljanje je bilo nešto sporije nego što smo navikli gledati od Mercedesovih mehaničara. Vodstvo je u tim trenucima preuzeo Hamilton, a Vettel je bio u lovu na Britanca s dvije sekunde zaostatka.

Vettel je potom ušao u boks u pokušaju undercuta na Biritanca. Međutim, nisu niti u Ferrarijevom boksu sjajno odradili zaustavljanje. Hamilton je na to morao odgovoriti. Odmah u idućem krugu je ušao u boks, također na soft gume, ali je Ferrariju uspio undercut te je Vettel prošao na ispred Britanca.

Bilo je to krucijalno za Vettela u borbi za naslov prvaka, ali zamalo da je Nijemac sve uprskao pogreškom u 16. krugu kada se prekočio. Međutim, uspio je zadržati svoju poziciju.

No borba je tek počela. Hamilton je bio u napadu i pokušao prestići Vettela koji mu je snažno zatvorio vrata te je zamalo došlo do kontakta između Hamiltona i zida. Morao je snažno kočiti Hamiltona, a uspio ga je prestići tek u idućem zavoju te vratiti svoju poziciju koju je imao prije ulaska u boks.

Osim što je izgubio poziciju, Vettelu sigurno nije dobro sjela niti vijest da je pod istragom zbog pomicanja više od dva puta prilikom branjenja pozicije.

U 19. krugu u boks je ušao i Raikkonen, a u tom trenutku je vodstvo preuzeo Verstappen koji je startao na mekanim gumama i još nije odradio zaustavljanje u boksu. Bottas je držao drugo mjesto u tim trenucima s više od tri sekunde zaostatka za vodećim.

Nakon nekoliko krugova zagrijavanja guma, Hamilton je počeo loviti momčadskog kolegu. U 24. krugu ušao je unutar sekunde zaostatka, a za vodećim je zaostatak počeo smanjivati i Vettel.

Međutim, Hamilton je ubrzo počeo padati i povećavati svoj zaostatak. No onda se dogodilo ono što se očekivalo da će se bar jednom dogoditi u borbi za naslov prvaka. Bottas je praktički stao na stazi i propustio Hamiltona ispred.

Nakon toga situacija na stazi se pomalo smirila. Ocon i Perez su također zamijenili svoja mjesta te je Meksikanac bio u lovu na Magnussena, ali bezuspješno. Vettel nije mogao ući u dohvat DRS-a Bottasu, a najbrže krugove je nizao Raikkonen.

Verstappen je u 34. krugu još uvijek držao prvo mjesto, ali i dalje bez zaustavljanja u boksu. I njegov momčadski kolega je u tim trenucima držao odlično šesto mjesto.

Ricciardo je tek u 40. krugu Ricciardo je prvi puta ušao u boks. Prešao je na ultra mekane gume, a imao je veliku prednost pa su u mu u boksu promijenili i prednje krilo.

Verstappen, međutim, i dalje nije ulazio boks. Na Red Bullovom pit-wallu su vjerojatno čekali da uđu unutar 10 krugova do kraja kako bi mogao sigurno voziti na hypersoft gumama. Nizozemac je također došao do backmarkera koji su ga pomalo usporili pa mu je Hamilton ušao unutar dohvata DRS-a. No odmaknuo se Hamilton kako bi sačuvao svoje gume jer je znao kako ne mora Verstappena proći na stazi.

Verstappen je u 45. krugu konačno ušao u boks te se vrato na peto mjesto. Prešao je ipak na ultrasoft gume te je krenuo u lov na četvrto mjesto i Raikkonena koji je ispred njega bio nešto više od 13 sekundi.

U tim trenucima probudio se malo i Vettel koji je ju jednom trenutku došao na sekundu zaostatka za Bottasom, ali ubrzo je taj zaostatak narastao na 1,6 sekundi.

Do kraja utrke situacija se u potpunosti stabilizirala te nije bilo borbi. Hamilton je nanizao nekoliko krugova s kojima je srušio rekord staze. Bottas je krug prije kraja upitao svog trkaćeg inženjera kako će završiti utrku, a odgovor je dobio da pozicije ostaju kakve jesu te će o tome razgovarati na kraju utrke.

Na kraju je mirno ‘dojedrio’ do svoje 70. pobjede u karijeri i ogromne prednosti u borbi za naslov prvaka nad Vettelom.

163 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mika.KA

uhh..koliko napada na wolffa i luju svezi bottasa ALI od strane vecinom ferrarijevih navijaca!! a samo su uzeli ferrarijevu taktiku koju oni koriste vec 20 i kursur godina. mislim da je to marcedesova stvar sta su napravili i to su njihove slatke brige! nitko nije spomenuo izravan dvoboj luje i seba!? nitko ne spominje odlicnu formu mercedesa ili veliki pad ferrarija. crvenim navijacima najveca briga zasto bottas nije pobjedio 🙂 🙂 a ne zasto seb nije pobjedio i samnjio zaostatak! nema sta,pravi navijaci! to kao u nogometu izgubis i onda su ti krivi i navijaci,kiša,vjetar a samo ne vidis problem… Read more »

Mike-ferrari

Moja jedina briga je sta je razvojni program Ferraria zaspao
Sad frustracija kod wolfa i cendranje Hamiltona kod onog pretjecanja kroz box mozda govore da nije sve tako bajno kod vas u dvoristu
😂😂

mika.KA

a ja mislim da se mercedes igra sa ferrarijem.
vidjet ces sljedecu sezonu cirkusa u ferrariju.seb dobiva malog koji je pun testosterona.
ali sve mi jasno.prosle dvije utrke ste pljuvali svoj tim,seba ali sada ste toliko isfrustrirani da se brinete tko ce u mercedesu uzeti pobjedu! strasno!

Mike-ferrari

pod 1 ja sam i rekao da je ovo holivud i nebi me cudio strasno kompliciran zavrsetak sezone za mercesdes pod 2 ferrari nisam pljuvao nego se samo osvrtao na greske koje tipicno radi osobito pod pritiskom te kao navijacu Ferraria mi se cini da ih drugi nerade ili rade manje pod 3 seb me nezanima ali mislim da radi dobar posao sa onim sto ima u rukama preko vikenda Holivud pomeni i je to poigravanje mercedesa koje budi uvjeren jos uvijek moze zavrsiti gorkim ukusom u ustima svih navijaca protiv Ferraria(moze a nemora) razni su moguci ishodi ovog prvenstva… Read more »

west 44

Znači za prelazak Vettela ispred Hamiltona kroz boxove glavni razlog se zove Sergej Sirotkin na kojeg je L.H. naišao u trečem sektoru svoga ulaznog kruga u box. Inače Vettelov izlazni krug iz boxa je bio gotovo dvije sek. brži od Hamiltonovog (1:57,762 vs 1:59,661) ali to ga je koštalo potrošene baterije što su inžinjeri Mercedesa vidjeli preko GPS mjerenja u trenutku kad je branio poziciju na ravnini a sve ostalo je povijest-auto motor und sport!!!

teo_S

Wollf kaze da je on kriv jer je u trenutku kada su Luju trebali zvati u box razgovarao s odjelom strategije i tako blokirao radio signal pa Luju nisu mogli pozvati odmah krug nakon Bottasa!
Ovo je toliko bizarno da granici s ludilom 😂
Koju mošnju politicar iz momcadi ima razgovarati sa odjelom strategije u trenutku pitova… 😀

mika.KA

nezz zasto se uopce wolff opravdava!?
savrseno radi svoj posao i bok.
bacio i ove godina ferrari na koljena.
wolff kapa do poda,samo tako nastavi.
a ako kome ne pase u momcadi slobodno otide!

Mike-ferrari

ugl wolf je lupao sakom o stol a hamiltona ste svi culi kako riba pitwall mozda im je ovo trebalo ili misle da im treba puno vise nego se nama cini sa bodovima
ponavljam ako si brzi imas 40 bodova prednosti i povjerenje u svoj bolid i mehaniku zasto tolika frustracija
eh da i najboljeg vozaca danasnje F1

west 44

Težak si lik tepeš jedno te isto!!!

Desmosedici

Kakav pad Ferrarija? Čitao sam i ono: Gdje je Ferrariju nestala brzina? Pa nije Ferrari doživio nikakav pad brzine niti ostalih perfomansi, nego je Mercedes u ljetnoj pauzi dobro poradio na bolidu i sad je malo ispred Ferrarija. Vidjećemo u Suzuki kako stvari stoje, jeli se što promijenilo.

mika.KA

pad ferrarija u smislu razvoja bolida (na to sam mislio).
vidjet cete suzuku!? mislim da je malo kasno ALI ajd,još uvijek je seb matematicki u borbi za naslov

Desmosedici

Evo na kraju da vas pitam ko mali Ivica. Vettel je dakle po vama loš vozač a stalno je brži od Kimija, Mercedes je trenutno bolji od Ferrarija, Lewis vodi 50 bodova razlike.. Zbog čega se onda plašite pa odobravate da se Bottasu uskrati pobjeda? ..Ajde, odgovorite mi suvislo.

dansla

Odgovor je kratak i jasan : Kvarova ! Da se zareda dva , tri kvara i ode sva prednost (i još možda više) , za koju su svi naporno radili cijele sezone . U nekom najcrnjem scenariju , moguć je izgubiti i 100 bodova razlike u ovih preostalih 5 utrka , ako ćemo baš u krajnost – 125 bodova.
Istina , ne volim uopće ovakve poteze , nikada ni nisam , ali su logični i možda potrebni .

mika.KA

sjetimo se samo kako je kimi osvojio naslov!
eto da je wolff bio tada u mclarenu lujo bi odavno bio prvak te sezone ili alonso

Desmosedici

Kad se zadnji put Mercedes pokvario? Kada se dva puta zaredom pokvario? Ne plašite se, Merđo je: Peri deri Lewis Strauss! Hahaha!

Worf

pa riknula su OBA u austriji……….u domovini tota wolffa. umjesto 1-2, nakraju goli k….. to se ne smije vise ponovit i nece vise nista prepustat slucaju. zvuci grubo ali mercedes nece dopustit bottasu da iti jednom uzme vise bodova od lewisa dok ovaj ne osigura naslov. za konstruktorski se vjerujem ne moraju brinuti jer je kimija doslovno zabolio. a kad osigura, ako uopce dode do toga prije zadnje utrke, onda ce bottasu nadoknadit sve od prije. zasad trebaju samo rusiju. lik je sam kriv sto je prespavao pola sezone. imao jest nesrece 2 3 puta ali sto sad. i to… Read more »

dansla

Da , to je baš primjer . Iako sam imao osjećaj da Lewisu nije dozvoljeno da odmah prve sezone osvoji naslov .

Mike-ferrari

Pa ljude veseli sta su pobijedili Seba neke a neke Ferrari sto su prestigli
Uostalom po 100ti put zasto ih neveseli red bull sta je 5 i 6 ili mclaren ili Williams
Zato sto smo mi dobri i prijetnja u svakom smislu i nespavaju mirno ni sa 50+ bodova i skoro toliko u konstrukrorskom prvenstvu
Mi smo se digli iz pepela i prijetimo onima koji su najspremniji i najzdravijom podlogom usli u turbo eru F1
Zato je kod nas uvijek Forza Ferrari

Panzer

Svake godine se vi prijetite i tako od 2007 do danas pa nikad ništa osim blamažu.

Mike-ferrari

2008 smo bili konstruktorski
I uvijek.smo tu da se neboje nasih prijetnji vozili bi svoje prvenstvo kao onda ham-rosberg

Desmosedici

Ma di je preša? Mi smo tu 68 godina i to stalno u vrhu. Nama ne znači ništa tih 10 godina. Neke momčadi se stvore i nestanu u međuvremenu.

teo_S

Jedini suvisli odgovor ti moze biti kontrapitanje na istu temu: da li bi ti postavio ovakvo pitanje da su obrnute uloge, tj. da je Ferrari u ovakvoj situaciji kao Merc trenutno?
Pokusaj suvislo odgovoriti… 😉

Desmosedici

Vi bi popljuvali i samu pomisao da je Ferrari napravio Kimiju ono što je Mercedes napravio Bottasu..znači tamo pljuvate, a ovamo to hvalite i odobravate. Licemjerni ste, gospodo. Znam da nije sportski, ni fer prema vozaču, ali ja sam osobno za rezultat momčadi, znači za team order, tu nema šale, veliki je ulog u pitanju. To shvaćam kao nužno zlo i ne hvalim kad to uradi Ferrari a ne popljuvam kad to uradi Mercedes.

Worf

kako mislis “da je napravio kimiju”?
pa napravili su to svaki put dosad kad se kimi naso ispred. doslovno svaki put.
samo sto je nekad bilo diskretno kroz boks, nekad je kimi “u pravi cas” napravio gresku, nekad je bila druga strategija, nekad su se izmotavali preko radija dok ih nije pitao “ocete li da ga pustim ili sta”……………… rade to i jedni i drugi. samo sto ferrari to radi otkad postoji, znaci 68g ko sto sami reklamirate.
mercedes to radi od lani.
osjeti razliku

Desmosedici

Pa niste to mogli ni radit 68 godina kao mi, kad vas nije bilo od 1955-te do 2014-te. Onih par godina ranije vam ne računam, niste bili takmičarski ozbiljni, razvijali ste bolid i u tajnosti pripremali hybrid PU po povlaštenim informacijama i uputama.

Worf

nisam ja razvijao nista, nego kompanija mercedes, koja je isporucavala motore puno prije 2014. ko momcad postoje tek od 2010 da.
a vidjeli smo koliko u formuli znaci motor. mene iskreno cudi sto se nisu pojavili i prije ko tvornicka momcad. na primjeru mclarena vidimo da je imati vlastiti motor vaznije nego imati vlasititu sasiju.

teo_S


Razumijem tvoje komplekse i frustraciju, ali imam potrebu priupitati te gdje ste bili 1886.?
Gdje ste bili do 1940.?
Suvislo odgovori molim te 😄

Desmosedici

Tada smo bili Alfa Corse a Alfina najbolja momčad je bila Scuderia Ferrari.

teo_S

Znaci, bili ste Alfa Corse 1886.?
Dobro… 👌

Desmosedici

Pa ne pričamo ovdje tko je prvi napravio auto tj, motornu kočiju, nego o takmičenju Formule 1. Možemo pričat i o dvadesetim i tridesetim godinama prošlog stoljeća kad se to nije zvalo F1 ali svakako je bilo elitno takmičenje. Tada su glavni igrači bili Mercedes, Auto Union i Alfa Romeo. Ajde bog! I ne liječi na meni svoje komplekse.

ante.stantic

Odlična trka, Red Bulu promena motora ništa nije oduzela, na kraju ipak 5-6, verovatno ti tu bili i da nemaju kazne.
Viber F1 grupa: https://invite.viber.com/?g=q0X0ZHf6H0jBT27Pepq_W0N67m9BXH1s

teo_S

Par pitanja za Ivana Pavica, naslova radi: Tko je zaposlio Bottasa, ciji bolid vozi i komu polaze racune? Moze li Bottas kao takav u takvoj poziciji u kojoj se trenutno nalazi u prvenstvu voziti za svoje ime i prezime ili se treba potciniti odlukama momcadi i njihovim interesima? Moze li Bottas kao takav u takvoj poziciji u prvenstvu bilo sto pokloniti Lewisu mimo odluke Mercedesa, bez obzira sto je kroz ovaj GP vikend zasluzio pobjedu vise od Luje s obzirom na kvalifikacije i maestralan start utrke? Sto bi ti napravio da si na njegovom mjestu, kako bi postupio? Bottara je… Read more »

CuoreSportivo

Taj tvoj “Lujo” nema imidž i ljudskost od Silverstone-a ove godine….

teo_S

Individualno misljenje.
Ali jedno je sigurno, da vam dodje u Raspetu Kobilu (trenutno) prali bi mu noge i pili vodu.
Ima boljih primjera kroz njegovu karijeru kroz koje je ispao hrđa, u Silverstoneu je bio kolateralna zrtva pa se tako i ponasao.
Lujo nije moj osim u slucaju kada se bori protiv Vettela 😉

mika.KA

CuoreSportivo zasto lujo nema ljudskost?
zato sto je onako prošao seba!?

Mike-ferrari

Zasto nema??
Daj Mika stvarno
Pa covjek je narcis politicar spletkaros i krajnje licemjerna osoba
To kako ce ga obiljeziti ovakve pobjede je ono sto je meni obiljezilo Seba kao losu osobu kada je unatoc momcadskoj odredbi presao Webera za pobjedu koja mu je samo donijela nekakav glupi statisticki rekord
Koliko god je uvukao rogove otkada je u Ferrariu to je zamene bila kap koja nikad vise nece u casu nazad
Isto tako ako ikad Hamster dodje voziti za Ferrari svoje misljenje o njemu nikad promijeniti necu
Zalosno je sto ocigledno moras biti supak da bi bio prvak u F1

mika.KA

a jbg il ga nevolis ili ga volis.
pazi sta ti kazem da ce mu lujo vratiti pobjedu! sjeti se madarske kada mu je poziciju vratio.
jbg ima imiđ takav kakav ima i vrlo je uspjesan i u drugim stvarima.ajmo reci nesto kao cr7,david backham,itd.
on je ono glamur i ostale pizdarije.

Mike-ferrari

Nevolim ga
Ni Seba ni Alonsa
Mada su druga dvojica okrenula plocu kad su kod nas dosli ali to moze biti manjak objektivnosti smoje strane

Mike-ferrari

Moze on vratiti sto hoce ali poceo je pljuvati tim one sekunde kad ga je Seb prosao kroz box
Naci i on se boji sa 40+ bodova ili u tom trenutku 37+
Ali izgleda i sam da je ocekivao propustanje od strane Botasa samo u tom trenutku je to bilo nemoguce jel

CuoreSportivo

Hamilton je ružan, zato neće nikad vozit za Ferrari 😂😂😂😂

teo_S

Stara poslovica kaze: “čuvaj se od dlakavih žena i žutih muškaraca”, pa ti vidi 😉

CuoreSportivo

Hahahahahaha, dobra dobra…😁😁😁

Worf

ja sam bas misljenja da ce u japanu ferrari oderati svima guzove………….kao sto smo ustanovili, ferrari je slozio auto po uzoru na lanjski mercedes. znaci za brze trkace. i bili su jaci u spa, i monzi, pa zasto nebi i ovdje.
lani je mercedes bio nedodirljiv tamo.

west 44

Ja sam mišljenja da će oni u Japanu skinut gaće do koljena i naguzit se!!!

teo_S

@Worf Trenutni Ferrari protiv ovakvog unaprijedjenog Mercedesa nece imati bas puno izgleda u Suzuki iz par jednostavnih razloga. Suzuka nije low downforce staza poput Spa na kojoj je samo drugi sektor onaj tehnicki zahtjevan. Suzuka je u cijolom svom spektru tehnicki zahtjevna staza za koju je tesko podesiti balans bolida zato sto kao niti jedna druga staza u kalendaru (osim mozda Silverstonea), posjeduje sve tipove zavoje, od sikane i hairpina kroz koje je i nakon kojih je potrebna trakcija i downforce (tipovi zavoja nakon kojih je Merc gubio u odnosu na Ferrari u Spa, pa su se nakon toga neopisivo… Read more »

Pedji2

Slazem se sa vecim delom komentara. Ne vidim nista sporno u odluci Merca da ce Ham biti pobednik, jednostavno su uzeli sve sto im se pruzilo u datom momentu i tu je kraj price. Isto bi napravio i Fer 100%sam siguran, svi ste zaboravili trke u prvoj polovini ove sezone i veci deo prosle i pretprosle gde je bilo ocito da je Kimi radio za Vettela i gubio pozicije da bi se lansiralo Vettela sto dalje, e sad jedina trka u kojoj Vettel nije dobio sve od Kimmija je bila monza gde je Kimmi saznao da vise nece voziti za… Read more »

teo_S

Naravno da ga nebi pustio u Bakuu jer su se tamo jos borili za prvenstvo. Bottas je u tom dijelu sezone bio generalno bolji i motiviraniji vozac od Luje. Nakon Bakuua je Bottas poceo padati a Lujo dizati se u formi.

Pedji2

Pa o tome ti govorim, znaci Bot je imao svoju sansu koja je na zalost propala ne zbog njega, nego zbog nesretnih okolnosti, za razliku od Vettela.
I ovo pustanje Ham je samo produkt te nesrece iz Bakua.
Bot je dobar vozac, mozda nije agresivan i atraktivan za gledanje ali zato vozi pametno i uzima sto mu se pruzi.
Nije zasluzio da ga se tako blati.

teo_S

Vrlo pametno i zrelo razmisljanje 👍 Bottas je jako brz vozac, vidjeli smo to u mnogim utrkama prosle i ove sezone Ali na zalost po njega, sastavili su ga pehovi u najgorem mogucem dijelu sezone i to je rezultiralo ovim sto gledamo od Njemacke na ovamo, kako si i sam zakljucio. Pehovi, Lujino astronomsko dizanje u formi, potcinjavanje interesima momcadi kasnije o cemu je i Brawn govorio ovih dana… sve su to faktori koji utjecu na psihu vozaca koji bi rado bio s one druge strane spektra. Bottas je puno dao momcadi i Luji ove godine pa se nadam da… Read more »

svakako

Pacijenti ofarbajte se u crno pa da i izgledate kao vaš idol LH, nije dovoljno što se ponašate kur*evito, bahato i provokatorski kao i on.
Ferrari hitno treba Vettela zamijeniti Alonsom ili Hamiltonom.
Ne vidim problem u tome što je Bottas propustio kolegu koji je u svemu puno bolji od njega i bori se za naslov prvaka. Ako je momčad tako odredila, neka tako bude. Vozači dolaze i odlaze (s njima i navijači hahaha) a momčadi ostaju. Neznam čemu tolika rasprava o tome.

dadoMKCG

Tetka Fetkalija nije kalibar svjetskog prvaka. Osvojio je 4 titule kad je RedBull bio, zahvaljujući Adrianu Newey bio iznad svih. Bio sam na utrci u Istambulu 2010 kad je tetkica nepromišljeno, ili namjerno, udarila Webbera. Tetkica nema ono nešto, što bi prost narod rekao, MUDA. Znam da većina ne voli Lewisa zbog boje kože i zbog njegovog načina života. Plitko. Ruku na srce, momak je rođeni racer i ući će u povjest ovog sporta kao jedan od najvećih. Druga je stvar što ovi CRVENI mrze sve one koji su bolji od njih koji i ne navijaju za njihove!

GE-90

Svaka cast Mercu. Tako se radi timski posao. Od davanja zavjetrine Hamiltonu na startu da se obrani od Vettela pa do propustanja Hamiltona. Ferrari neka uci kako se to radi da se Monza 2018 i ostalih xy utrka vise ne ponove. Razlika Kimija i Bottasa je ta sto je Bottas sposoban pomrsiti racune Vettelu, a Kimi je sposoban pomrsiti racune samo Ferrariju. Onu Monzu mu necu zaboraviti samo tako. Istrosio gume na onom soderu kao pocetnik. Mercedesu zamjeram jedino sto kenjaju bezveze (blister ovo ono simo tamo pa ga ko fol zato moraju propustiti). Aj brate Wolffe barem reci propustili… Read more »

Desmosedici

Sve si ovo dobro prokomentirao i slažem se. Jedino ja nebih nikoga tjerao, pogotovo ne Vettela. Odmah na početku sezone treba Leclercu dati punu slobodu u utrkivanju da vidimo kako stoji u odnosu na Vettela. E, tek nakon nekoliko utrka kad se to sve vidi i izanalizira, treba sukladno tome donijeti momčadske odredbe i svakome od njih dati jasne zadatke. Kome se ne sviđa neka sreću potraži negdje drugo, ima kvalitetnih vozača na tržištu. Bez timskog rada se ne može ništa osvojit.

dadoMKCG

Leclerc će biti ništa je crveni misle da je tetka Fetkalija nešto.

Desmosedici

Ma ti si neki mudrijaš, dalabu.

Huka

Odavno nisam procitao bolji komentar. . . Svaka cast. Svako slovo ti je zlatno
Lp

GE-90

Treba im FIA preispitat bolid. Nije moguce da u tako kratkom vremenu pronadju toliko prednosti 😀

west 44

Vettel gubi poziciju u 16 krugu od Hamiltona zbog prazne baterije koju je potrošio u svom izlaznom krugu iz boxa i zbog nedostatka DRS a usput je i izgubio L.H. iz vidokruga i ovaj ga iznenađuje i pretiče na kočenju u zavoj-izvor auto motor sport!

Desmosedici

I ja sam pomislio da se tako nešto dogodilo. Lewis je vješto napao ali se vidjelo i da je Mercedes u tom trenutku bio mnogo brži od Vettelova Ferrarija.

bodo

Nema beda: Ham će Botti vratiti uslugu možda i možda +1 dodatak . Osim što Botta samostalno zasluži Ham nakon i ukoliko osigura voziti će za njegovu pobjedu…Nema Botta razloga za tugovanjem, posebno kada legne bonifikacija u $. A biti će i kakav dodatni poklon kolege.

miroGP

Pa dobro sto sad, propustio ga i kraj price. Ne vidim u cemu je problem, bottas je sam pristao to napraviti u ostalom momcad je ta koja je gazda. Ugl, utrka sranje, votaci f1 samo se zale ovaj me izguro, ovaj mi usao u putanju ovako, ovaj me zatvorio ovako. Vozaco f1 postali su pickice, samo kukaju. F1 pod hitno treba bolju organizaciju,

miroGP

F1 treba osvjeziti, vratiti klasicne dobre staze, ili uvesti neke nove ali da su dobre. Ove ulicne trke i jos k tome bogate trke, pa nije ovo tenis. Treba uvesti neke promjene, gledam trku i nigdje neke napetosti, nekog iscekivanja, pre dosadno i suplje. Em su staze postale dosadne em k tome i vozaci samo kukaju i kukaju, pa daj vozi i suti.

mika.KA

istina ALI ne dobivaju oni lovu od nas koji pratimo f1 doma u fotelji nego od bas ti buđovana koji dodu u singapur,monaco i još bi htijeli u majami!

miroGP

Mudro zboris. Ali onda mi reci dok nije bilo takvih staza, monaco tu i ne brojim jer je to klasicno – ulicna staza, od koga su onda primali novac?

mika.KA

prije najvise od duhanskih firmi (marlboro,west,…)

Medimurec013

Danas je bilo poprilično lijepo vrijeme, supruga me cijeli dan zeza da odigramo par partija šaha, od kojih je ona izgubila svaku… Šah je predam tastu i punici, da i oni malo izvježbaju moždane stanice… Pošto je vrijeme bilo super, nakon ni sam ne znam koliko vremena, odigrao sam sa sinom pola sata pucanja penala… Vrijeme je fantastika… Fernando krajem sezone odlazi, George kod izlijetanja neki dan dobi poruku “kako je auto… I da, kako si ti, usput?!” I sad će mi netko reći da sam išta propustio zadnje 3 utrke koje nisam pratio?! Gospodo… Skidam Vam kapu… Kako Vas… Read more »

madgalico

Sigurno ti je san odigrat partiju saha sa Alonsom… hehe Sad kad ode iz F1 mozda bude nasao vremena za koju partiju…

Medimurec013

A čuj, dapače… Zašto ne?!
Samo skakač onda neće biti u obliku konja, da ne budi nostalgiju na crvene 😂

mika.KA

samo uzivaj ti dalje sa obitelji jer nije za tebe f1 (ocito)!
btw utrka je bila ajmo rec ok.
ok start,boxevi isto napeti,napad luje pa obrana seba,pa preticanje luje seb cijelu utrku na 2sec i ceka mozda pogresku vodecih.preticanje leclerca,probijanje maxa,itd.

Medimurec013

Pa rekao sam da od 2019 više ne pratim… Očito ni do tada…
Pa da, draže mi je biti uz obitelj… Ova F1 i ovakvi tzv. “fanovi” kao ti, dovoljan su razlog da se nečem veli “ZBOGOM”…

west 44

Odi ti Dudek lepo svojoj Regi pa po šahu!!!

FerrariHR

Utrka za zaborav. Ferrarijevo izdanje za zaborav. Čestitke Mercedesu i Lewisu. Mercedes igra pravu timsku borbu i nema se tu puno za reći. Nije pravedno reći da je Lewis ovime neznam šta postiga. Postiga je sve svojim vožnjama. Momčad se zeli osigurat i gotovo. Iako ne odobravam, razumim.
Bottas će biti nezadovoljan ali će mu iznos na ugovoru bit podebljan. On proračunat igrač.
Sad se ove utrke koje su Vettel i Ferrari izgubili pokazuju kao suho zlato. Nažalost. Skupe greške. Pozdrav Ferraristima.

mika.KA

svi napadaju wolfa!? ne kuzim zasto? pa to je normalna stvar u danasnjoj f1! spominjemo MS i famozno pustanje RB!zasto? bilo pa proslo. bolje spomenimo dogovor monze u farrarijevom taboru koji kimi (kapa do poda) nije ispostivao! po meni bottas ok pravi timski igrac,nisi u kombinaciji za naslov ove godine i normalna stvar za pomoc kolegi. lujo je dokazao da moze stici đaxa pokusati ga prestici i na kraju odustao (pametno) da nebi bilo nismo znali. ma lujo je kontrolirao cijelu utrku.mogao je i on bottasa prestici ALI cemu da trosi motor,gume a ovim nista ne znaci. sve u svemu… Read more »

MS791

A očito nije bilo pa prošlo jer Schumacheru se stalno ta Austrija stavlja na teret ko da je pregazio covjeka na stazi. To su momčadske naredbe, ne vozačeve. Michael ima greški poput udaranja vilneva, ali Senna i prost su se udarali, mnogi sportaši imaju pomračenje uma ponekad ali ne pamti ih se zbog toga. Ja sam malo osjetljiv na MSC jer mi je žao kaj ne može uživati u penziji i pratiti sina u karijeri.godinama voziš 300+ na sat i onda te skijanje odjebe.I previše se usporeduje Hamilton ili Vettel sa njim, a to ne drži vodu. Drukčije se boduje,… Read more »

west 44

Ferrari je još u knock downu od Singapura!!!

mika.KA

monze!

west 44

Teški su to udarci za tako staklenu bradu!!!

mika.KA

samo ne kuzim vn njemacke,britanije!?
kao sve su to mercedesove odnosno lujine staze. koja je kao staza od vettla?
🙂 🙂

modesto

šumaher imao 2002 5 pobjeda zaredom i rubens mu se miče a pobjegao svima 50ak bodova,,sada tako ilewis isto je sada je još gore jer je kraj sezone, bar sam mislio da cemo gledat zanimljiviju sezonu nego prošle 4 ali ništa….sad se postavlja pitanje kako zaustavit mercedes prije 2020i neće……..konkurencija loša vozači uzas,,,bottasu nije drago ali oni računaju pa lewisu je svaki bod vazan,,ali ondase postavlja pitanje zašto ja vozim onda za njega???i zamisli da budu tri vozača u ekipiu šta bi to tek bilo onda.i ove sestrinske ekipe, ma f1 gubi gledanost,ovo nije bilo potrebno jer hamilton je prvak,vettel… Read more »

josip599gtb

vidim tu dotičnih komentatora moralitziranje o austirji 2002.. e dečki moji ali USA 2002 je bilo je..anje i tate i mame svim pametnjakovičima u f1..naravno ak se sječate jedne i drige utrke jer imam osječaj po vašem prvopriočensičkom intelektu da ste onda bli još u pelenama

mika.KA

nisu oni krivi sto su se kasnije rodili.
j*bes usa kada se već obrukao. ali koga briga!

modesto

toto wolf uzivaj i ne nerviraj se prvaci ste i 5 godinu zaredom,f1 gubi gledatelje,ovstaza je ziva dosada kao disneyland,,mclaren hondu su ranih 90ih zaustavili elektronikom vecom,wilams reanult s manjim bolidima i volanom,hakinena su zaustavili kad su veli traction control,šumahera s gumamaali tek 2005. red bull su zaustavili kad su veli turbo v6 i sada to dgovara merđama harat ce onijoš goinama, svese zna u subotu kakva ce bit utrka toje zalosno, f1 je dosadam sport ako stalno isti pobjeđuju nema konkurenciju, mclaren imwilams su pokojni,,, ne znam di sve ovo vodi ali,,, recimo 1981 reuterman nije htio poslušati narednewilamsa… Read more »

modesto

toto wolf ne trewbaju naredbe hamilton je vec prvak ovo je zalosno otići ću gledat nascar, pa cijelu sezonu domonirate i botas jevodonoša.istokao barichello nema potrenbe vettel ne moze ništa.dosadna utrka na dosadnoj stazi,nadam se da cesuzuka bit zanimljivija,zabranio bi naredbe bilo kakve i sada ga moli da ce mu reci sve poslije onda ne treba voziti botas više ,ja bi ukinuo momčadske kolege i još hoće trihaha sta bi tek to nda bilo,f1 je postala svinjarija,,nekoć bi vetma sve banirao tko bi rekao protiv vetela ja sam navijao za hamiltona i sad kazem da je postalo dosadno,kad 1 vozač… Read more »

Panzer

Dao Bog da do kraja sve ovako pobijedili!

bibinjac

Utrka je bila živa dosada start priticanje Hame protiv Seba i to je to. Kao lujin navijač triba je vratiti poziciju i toćka. Pozdrav svim navijačima bez obzira za koga navijaju.

madgalico

Uz svu ovu zalosnu atmosferu danas nakraju hehe zaboravih Maxu cestitati na top voznji i 21. rockasu…Malisa ima talent nema vise sumnje. Nadam se da ce Honda sloziti vise taj motor da ide.. 😉 PS: E moj Ferrari da ste uzeli Maxa umejsto Kimija imali bi te sigurni naslov, a ovako cuvajte Vettela jos 5 godina…

MS791

Vjerujem u Leclerca, dečko radi odličan posao i sigurno će od Australije gristi maximalno i biti nešto kao Hamilton 2007. Mlad i željan dokazivanja u jakoj momčadi. Današnje preticanje magnusena s vanjske strane govori da ce s Maxom voditi velike bitke.

Mike-ferrari

Cestitke Mercedesui Botasu steta za tatical dugme
Cestitke Hamiltonu na onom pretjecanju Seba svaka cast

Mike-ferrari

E da i ovaj Verstapen stvarno kad ga pogodi ubija al ono bas

hurembasic

Vidjelo se na dodjeli da je Hamilton nudio da se zamjene za pehare!!! Botas nije htio! Ipak Lujo je trebao da mu otme pehar, a ostavi onaj veliki njemu! Ocigledno da je i sam bio nezadovoljan timskom naredbom!!! Ako na kraju bude imao 7 bodova vise od Vettela, ondavtreba da pehar iz Sočija licno odnese Valteriju uz duboko izvinjenje!!! Nije ovo trebalo ovako biti! Definitivno mrlja ogromna za vec peterostrukog prvaka F1!

PavleF1

Kada vozači kalibra Alonsa ili Ricciarda ne mogu naći mjesto u top timu, valjda je jasno u kojem smjeru ide F1.. bitna je lova i korist a ne natjecanje i fair play! Umjesto da gledamo epske dvoboje najboljih vozača, oni biraju Bottase, Rikkonene i sl.. Pa šta se svi čudite, to je F1 :/

F1 fan

Haha spominjes Rikarda a max je klasa iznad njega, šamara ga ko balavca

PavleF1

tvoji komentari su u rangu balavca!

Worf

ricciarda blago receno boli ona stvar za redbull otkad su ga stavili u rang cistacice u momcadskoj hijerarhiji. a otkad zna da ide u renault, vozi taman toliko da bolid dokotrlja do cilja. pa covjek je lani zavrsio samo 5 bodova iza kimija u duplo jacem ferrariju, a imao je 6 odustajanja. nijedno njegovom krivicom. u istim uvjetima, odere maxa ko gladni vuk janje. max je malo brzi u kvalama i to je to. u utrci je ricciardo superiorniji u svakom pogledu, ponajvise racing IQu. skoro da je ravan s alonsom po tom pitanju. steta je sto ide u ispodprosjecni… Read more »

Leo

Točno,moj omiljeni asport i vozač odlaze u drugu seriju.To sam ja napisao več prije nekoliko utrka gdje Botas nije moga prestić Maxa u Monzi ili di više a ima sekundu brži bolid. Žalosno da jedan od največih odlazi zbog ekipe koja ubija Sport pod svaku cijenu Toto.Zamislite dali bi Alo propustio Hama,nikad e koja bi to bila zanimljiva f1 onda bi se klali na stati i van nje a ne ovo mlako jadno namješteno sve.Nebi ga ni Max pustio.Trebaju nam okršaji da bude zanimčjico a ne sve izrežorano od Australije do Abu Dabija točno Alonso i kaže već nakpn testiranja… Read more »

Worf

sve to sto si napisao je u principu istina, ali postoje razlozi. alonso je tema koja obradjena milijun puta, a kako se cini jos ce toliko taj covjek je sam sebi zatvorio vrata i sam je zasluzan/kriv sto se nalazi tu gdje se nalazi. da ne recem kako je tipicna spanjolcina, jezik brzi od mozga, ali nije daleko od toga. steta jest sto zadnje 3,4 sezone trosi talent u krsu od auta, i da bi u konkurentnom autu donio veliku napetost i neizvjeznost u borbi za vrh. sve to stoji. ali gdje? vec sam pitao nekoga, zasto bi toto angazirao… Read more »

zeljac

Torro Roso dobro napreduje .Sad su bar sačuvali motor za Japan .Možda su to danas namjerno napravili.

Slugger

Iskreno ne vidim ništa sporno u propuštanju Bottasa. I čudi me protest kod ljudi koji su zagovarali istu stvar da napravi Ferrari u Monzi. I to na startu u prvom zavoju.

juzerKicker

Mediji na aparatima.
I ja sam iznenaden jer je prosle godine Toto pricao bas suprotno kad to nisu napravili.
Ne znam dali je hamu to stvarno trebalo jer zbog ovakvih gluposti ostanes ipak zapamcen negativno, a vec ima 4 naslova i poprilicno sam siguran da mu ovih 7bodova nece odlucit peti, no ko zna. U svakom slucaju pretjecanje Vettela bi bio highlight utrke, ovako kita.

zeljac

Sad se svi kao nešto zgražaju nad Mercom i i propuštanjem Hamiltona na prvo mjesto .Kao da to Ferrari ne bi napravio da Vettelu treba pobjeda . Zar nije malo čudno da Kimi u istom bolidu kakvog ima Vettel nema ni jedne pobjede od kad se vratio u Ferrari? U Mercu imaju svoju stragetiju , zna se cilj a to je da naslov uzme Hamilton jer Bottas više nema nikakve šanse za to. Ferraristi zaboravljaju Baricelovo propuštanje Schumija u Austriji iako bi ovaj bez toga osvojio prvenstvo. Znam da su Crveni frustrirani još jednom izgubljenom sezonom jer drugih mjesta im… Read more »

ZMija

dijelim tvoje misljenje
samo malo kiselkasta situacija moras priznati
on je potpisao da ce da vozi kako mu kazu,ali je ipak imao nadu da ce ga jednu trku pustiti da pobijedi
ali tim ne razmislja tako nego takticki
podrzajem odluku tima a valteriju porucujem da se ne nada ,nego nek vozi opusteno i uziva u mjestu drugog vozaca mercedesa
p.s. nisam ja navijac mercedesa

zeljac

Da, vidjelo se to po reakciji Luje koji uopće nije slavio pobjedu. No , to će se sve brzo zaboraviti a 50 bodova će ostati ispred Seba. Budimo realni , Ferrari bi to isto napravio .Nije fer prema Bottasu ali biti vozač br 2 u Mercedesu i nije najgora stvar na svijetu.

Izvjestaj

Meni je i dalje najzanimljivije kako je Mercedes našao ovu brzinu.

zeljac

Imaju boljeg vozača.

Izvjestaj

Ma malo mi toga vidimo a jos manje znamo .

Mike-ferrari

😂😂

sennad

Brate i ja se to pitam. Kakve promjene snage. Ferrari kako su počele sumnje da nešto koriste ilegalno. Naglo izgubi prednost. Sumnjam sad da je Mercedes dodatno pojačao. ( Mislim da nemaju nadogradnju) Kontam da nisu ustanovili na agregatu pad u nastavku sezone, jer cim Vettel govori o mogucim odustajanjima. Sad moguce da Ferari krije to nešto da bi mogli pojacati u sljedećoj sezoni. U svakom slučaju cudan je pad Ferari i “rast” Mercedesa.

madgalico

Ham, zasto si morao postati supak na kraju karijere? Hehe F1 se mozda deklarira kao timski sport, ali to nema smisla. Znamo sta je timski, sport kad svaki igrac dobije medalju. Ovdje naslov nosi jedan. E moj Ham sa 40+ ides se ciganit i to sa jakim bolidom i protiv losijeg protivnika. Vjerovatno ces mu pokloniti sve utrke do kraja ako postanes prvak prijevremena, ali ipak ces ostat supak u rusiji 2018. 😉 JA jednostavno nemogu progutat to pustanje s icije strane…Kakva je to utrka kad se ne slavi na kraju utrke kao bi trebao? Užas… Sto se mene tice… Read more »

mika.KA

po tvojim rijecima onda je i MS šupak!?

klepesina

Sami sebi skacu u usta drug nesto bi rekli al nemaju sta. To su sve njihovi velikani vec radili i to je ono sto danas primjenjuju drugi timovi zato psssst… DEZAVU

madgalico

Da i MS je supak, djabe mu sta je Rubensu poklonio pobjedu u indianopolisu..utrku sa 6 bolida. hehe Meni je to jadno i nesportski. Danas se Bottas trebao radovati kao malo dijete kao sto je trebao Rubens u austriji. Nekome je to timski meni je to jadno. Dobiti nesto sto nisi zasluzio.. Totalno nefer. To je moje osobno gledanje a drugi neka gledaju na to kako zele 😉

MS791

Vratio je Rubensu pobjedu te iste 2002 godine u Americi, a to sa šest bolida je bilo 2005.

madgalico

Da istina..pobrkao sam loncice..6 bolida je bio 2005. 😉

klepesina

Kraj karijere hahah pa nece taj nidje dok ne stigne bar broj pobjeda shumija

west 44

Bogami pa ako je Schumacher vozio do 43 a Hamilton sad ima 33 onda su svi rekordi Nijemca dostižni!

MS791

Da West ali Schumacher je otišao sa 37 dok je još bio u formi i mogao se boriti za naslov i 2007 i 2008 ali montezemolo je htio drukčije, a ono poslije nema veze s ničim. Da sad Hamilton ode i vrati se u neku drugu momčad za tri četiri godine nebi bio kao sad. U nijednom sportu povratnici nisu kaj su bili prije mirovine.

ZMija

mercedes prejak za ostale bolide,nek se ne ljute ostali cijelu trku se vozaju ko na setalistu taktika prejaka znaci pusti ga naprijed jedino sto je botas pretjerao sa smanjivanjem brzine vjerovatno da svi vide da tu nema borbe e to fali ferariju ,kad mogu da sprovode taktiku ne sprovode je nego se sami potkopavaju a sada je vec kasno jel se vidi da je mercedes posoljsao bolid i neka cuvaju drugu poziciju red bul treci zasluzeno jer njihov bolid je jaci od ostatka timova e ovi ostali stvarno prava borba za bodove milina ih je pratiti,narocito leklera ,magnusena i ocona… Read more »

mika.KA

cestitke luju na pobjedi!
svaka cast sebu sto je do kraja drzao mercedes na 2sec (nisam se tome nadao)!
inace ovo pustanje bottasa sta mnogi osuduju ovdje da i ja prokomentiram:
pa ljudi moji,to je danasnja f1!
normalna stvar u svim momcadima!
i svaka cast sucima da nisu kaznili seva za onu ovranu na kocenju (e to bi bila onda sprdacina)!
leclerc svaka cast!

Pratiteljcro

Nema jos Totove izjave , da vidim tu pokislu facu i izjavu.

sennad

Bottas je sam potpisao ugovor u kojem ce se ovakve stvari odvijati. 😊

MS791

Mene iskreno nije iznenadilo to da će zamijeniti mjesto, ali samo napomena svima kojima su puna usta Austrije 2002 i Ferrarijeve zamjene Schumachera i Rubensa, za što je Ferrari platio kaznu 100mil nečega, na isti način su to napravili danas u Mercedesu i neće dobiti kaznu jer danas je F1 timski sport a 2002 nije bio. Sad ko spomene ponovno tu Austriju ću mu samo napomenuti Rusiju 2018.

mika.KA

druga stvar je pustiti nekom par metara od cilja a druga stvar u pola utrke i kada nemozes stici vozaca ispred sebe (maxa).

ZMija

MALCICE si ne objektivan
ali timski odlicno odradjeno

klepesina

Drug ako cemo realno ona sramota sto je Ferrari uradio sa zamjenom pozicija nema blage veze sa ovom, prvo ferari je to uradio na metar od ciljne linije dok su Merci to uradili kroz trku na pola trke tako da se porediri nemoze… Al imali smo najbolje nastavnike kroz istoriju F1 nesto smo kopirali od ferarija…

Worf

hahaha kao da ne……..samo sam te cekao. tocno sam znao da ce se netko pojaviti iz rupe i stati ovo uspredjivati s austrijom…………ali nece ti tek tako proci. nisu ljudi bas toliko glupi onaj ga je pustio 100m prije cilja nakon sto je cijelu utrku bio brzi i vodio a danas se ponovilo ono sto je ferrari napravio recimo ove sezone, kad su srali raikonnenu preko radija, a on samo rekao, “ako hocete da ga pustim, recite vise”……..zaboravio sam koja je utrka bila. monaco, kanada, i jos par utrka od lani su iste situacije zadnji koji bi se trebali moralizirati… Read more »

MS791

Nema veze jel pred ciljem ili na pola utrke, naredili su bottasu da ga pusti i to u točno kojem zavoju, usporio je isto kao Rubens tada, svi za to pljuju Schumachera, a to je bila odluka momčadi, evo sad i Hamilton ima istu mrlju potakvom razmišljanju. I isto je bio sprovod poslije utrke kao i danas, i isto je Hamilton htio pustiti bottasu podij prvog mjesta. Ferrari tad to nije ni mogao napraviti u pola utrke jer tek u zadnjih desetak krugova je bilo vidljivo šta će biti. Mene to ne smeta, da ovi u Ferrariju imaju pameti koristili… Read more »

klepesina

Itekako ima veze jedno je pustit covjeka na pola trke i koji jos nije osvojio titulu i pustit covjeka koji je vec prvak i jos ga pustis na 2 metra od finisa ima itekako razlike samo sto neko nece da prizna budi realan….

MS791

Worf možeš reći šta hoćeš ali s tom Austrijom Schumachera više pljuvati nećeš. Kao što to tad nije trebalo Ferrariju nije trebalo ni Mercedesu danas. Danas se i dobiva više bodova nego tad, veći je bodovni razmak između 1-2 u utrci i dok su za pitwall Ferrarija ovi ljudi nema straha za Hamiltona. Ja i moja baka bi nakon nekog vremena i greški slozili pravu taktiku.

Hefest

Oni koji su prozivali MSC i Ferrari zbog tog poteza sada opravdavaju ovakav Mercedesov potez. Ako je nešto pogrešno, pogrešno je. Pogledajte na portalu članak o Austriji 2002. i one koji su se našli moralizirati. Isti ti se sad opet nađu u komentarima i opravdavaju Mercedesov potez.

klepesina

Ta dva poteza se nemogu poredit prvo Schumacher je vec bio sampion do te trke a Luis jos nije ajmo druga situacija botas je luja pustio na pola trke a kadni Barichelo 2 metra alo 2 metra od ciljne linije…Pogledaj jos jednom pa dodji napisati komentar

Hefest

Dragi klepesina, Austrija je bila šesta utrka sezone, izjavom da je Schumacher već tada bio prvak samo potvrđuješ svoje neznanje. Ne želim se raspravljat, ako smatraš da je ono tada bilo puno strašnije jer se dogodilo na startnoj ravnini u posljednjem krugu, onda uredu. Činjenica je da se dogodila ista stvar. Schumacher je tada uvjerljivo vodio u prvenstvu, kao i Hamilton sada. Opravdavati ovakve poteze jer se nisu dogodili u zadnjem krugu je smiješno.

klepesina

Pratim ja ovo jos odavno od doba laude, tako da ti meni nemas sta pricat dobro znam o cemu pricam… Ovo danas se sa onom ferarijevom sramotom iz 2002 g jednostavno nemoze poredit. Jer tad ferari nije imao konkurenta u drugim timovima “sto vam jos vise pada na sramotu” i tad to uradit i dat nekome pobjedu 2 metra od cilja ito jos nezasluzeno a jedini konkurent mu vodonosa barichelo iz istog tima hahahha drug bolje nemoj nista pisat. Vama navijacima ferarija je isto ovo i ono iz 2002 g. Totalno smijesno i ne objektivno…

Mike-ferrari

Pricas gluposti naravno kao i obicno i siguran sam da se ovdje pojavis samo kada Hamilton ima nesto najbolje pa makar i samo slobodni trening
Jedino si relevantan ako pricamo o statistici Hamiltona ostalo su dezinformacije

klepesina

Svak svoj tim voli sta je tu cudno a relevantno je ono sto se trenutno desava ili sto se desilo… Nema ko sta rec i prigovorit a da vec njegovi vozaci to nisu jos sramotnije izveli… Toliko

Mike-ferrari

Ma no nista sramotno tako se vidi tim celicnom rukom i uzimaju naslovi Druga stvar je sto im to vjerovatno nije trebalo obzirom na prednost u bolidu Glupo je pljuvati Austriju a ovo pravdati Svi znamo kako je Ferrari onda vodjen i sto je radio svima na gridu e to se dogadja i sada sa Mercom Realno da su pustili Botasa bili bi i moralni pobjednici cak i da je Hamilton izgubio od Seba i ispali pravi stemeri Iskreno vidim kako se Seb smije i cini se ko da je napusen i da se vec sada oprostio od naslova Pitanje… Read more »

Worf

pljuvati? ne pljuvam ja nikoga. niti sam. neboj se uopce, da ja to zelim, mogao bih svaki dan ovdje napisati po jedan roman o schumacherovim zgodama iz cijele karijere………..materijala ko u prici. ali necu jer se ne prepiremo ko djeca nego razgovaramo o situaciji koja se danas dogodila kao sto sam rekao, ovo nije 5% slicno ko austrija 2002 i nema sanse da ce te tako lako skinuti ljagu. trebat ce puno vise od jednog propustanja u rusiji………..ponajvise zato sto ferrari nikad nije imao borbu svoja 2 auta na stazi. ni-ka-da bottasu ce lewis ovo vratiti, vjerovatno kao u abu… Read more »

west 44

Worf nemoj se s njima uopće raspravljat oko bilo kakvog puštanja ili ne ,vidiš i sam da se više nemaju zašta uhvatit pa sad traže bilo šta za raspravu u svoju korist! Sve je to šuplja priča i gubljenje vremena raspravljat s nekim tko ne prizna i ne vidi proste činjenice u vezi bilo čega a ne samo ovoga danas.

MS791

Vratio je Schumacher Rubensu iste godine u Americi, hoće li Lewis bottasu vidjeti ćemo.

MS791

I ja sam odma reko da meni ne smeta to što je danas bilo, za takve stvari i postoji drugi vozač, da su pametni u Ferrariju i koriste bolje kimija nebi zaostajali toliko. A ova situacija danas je ista kao i Austrija. Bottas je skoro stao, jel bio 10 ili zadnji krug naredba je bila. Ali to su mrlje na Ferrariju tada i na Mercedesu danas a ne na vozačima.

Mike-ferrari

Meni nije bitno tko vodi Kimi ili Seb
Bitno da je Ferrari

west 44

O kakvoj kazni od 100 mil. nečega ti pričaš da je Ferrari dobio,ako se trudiš biti vjerodostojan onda nemoj pričat budalaštine!!!

MS791

Pardon West u pravu si, krivo sam napisao 1mil us dollara

west 44

Pa dobro nisi puno zajebo samo 99 miliona!!!

modesto

kako 2002 nije bio timski sport nego šta je bio?????????rubens mu je bio vodonoša

Pratiteljcro

Propustio sam nekako odgledati utrku a mozda i bolje…. Zar ga je stvarno samo pustio , nisu fejkali duel ili nesto botas stao da propusti luisa?? kao 2002? Ebem te formulo 1

Mike-ferrari

Cestitke Mercedesu jednostavno prebrzi za nas ovaj vikend
Cestitke i Botasu naravno

gp.ba

Ne vidjen do sada ciganluk u F1, na kraju trke poziva se drugi vozac za izvinjenje a ne pobjednik, atmosfera ko da je “umro tito” Toto ce to u 4 oka sa Botasom da rijesi ako mu ovaj ne svrsi na oci 😂😂😂😂😂

klepesina

Onda pogledaj austriju 2002 pa onda dodji pisat o ciganluku… Do tada pssst

gp.ba

Cista sramota,cak su iz mercedesovog tima podvili repove ko kuje

gp.ba

Znaci ne pamtim ekipu u F1 koja nije slavila pobjedu,dno dna …!🤮🤮🤮

Panzer

Ja pamtim, gle čuda Ferrari!

aprenrecaj

Vozac dana Verstappen, a papci dana mercedesov dvojac!!!

klepesina

Jedini Papak je Zebazdijan koga je LH oprou direktnom duelu, sve ostalo je kako je ocekivano. Tako rade veliki i ozbiljni timovii, nista se ne prepusta slucaju…

aprenrecaj

Stvar je u tome da Hamilton pored ovakvog Ferrarija i ovakvog Vettela vec ima osiguran naslov,cemu onda ono ponizenje od samoga sebe!!??

ljuba7

Dajte Alonsu ili Rikardu taj Ferari da vidimo sta sve moze taj auto, posto ovi dvojica nisu dorasli zadatku. Hamilton obidje Fetela kao da ga nema na stazi i naravno tu se vidi klasa vozaca… Steta, Ferarije je ove godine u vecini trka imao bolji paket ali nije imao ko da ga vozi i to iskoristi.

F1 fan

Pametnjakoviću. Oni koji su gledali na skyf1 prijenos, sta je di resta rekao nakon sto je ham prošao vettela. Da se tu vidi koliko je taj bolid brzi

mika.KA

ooo da vidi se da je mrec brzi.nije se uspio odvojiti od seba!!
ukljuci mozak!

Mike-ferrari

Nije zbog Maxa vidilo se nakraju tko je imao najbrzi krug
Seb je napravio gresku blokirajuci kotace i zato ga je Hamilton prosao
Nevjerovatno je koliko ga prati sreca ali je vise nego ocigledno imao brzi auto sto se vidjelo i po Botasu koji je sa lakocom drzao Seba iza sebe

ljuba7

Druze moj,
Taj Ferari bi ove godine u pravim rukama bio prvak sveta da je imao vozaca Alonsa , Rikarda, Hamiltona, Verstapena. Sa ovim vozacima koje Ferari trenutno ima moze samo da gleda auspuh Hamiltonu.

Mike-ferrari

Nije ovaj vikend Ferrari bio.konkurentan
I to je to
Jeli Merc napravio pomak toliki vidjet ce se
Imao je Ferrari ovakvu i Barcelonu rekao bih 2 najlosije predstave ove godine
No vec iduci vikend mogu popraviti
Nije radio kako treba ni u Singapuru
Sad kave su poveznice samo oni znaju

west 44

Znači crvene ovčice danas bile ponovno na šišanju,vidim nove frizurice!!! Najbolje su uvijek stare mušterije ha,ha,ha!!!

F1 fan

So… Good Job valteri

klepesina

A Hamu nista god job za pranje Vetela u direktnom duelu na stazi pa zar nije to to sto cekate stalno govorite daj duele da se vidi ko je ko pa kad ga dobijete vi samo good job Valteri Hahahhaha

Related Posts