Verstappen: Teško mi je prihvatiti da je Renault tako očajan

Težak položaj u kojem je Red Bull ove sezone zbog nepouzdane pogonske jedinice, na VN Mađarske, ponovno je došao do izražaja. Max Verstappen je dobio dva mjesta na startu prestigavši bolide ispred sebe te bio na solidnoj petoj poziciji. Planove za još bolji rezultat mu je ponovno pokvario nepouzdani MGU – K i primorao na odustajanje u petome krugu.

Nakon utrke, razočarani Nizozemac izjavio je kako su on i Daniel Ricciardo zaslužili puno više, jer staza po karakteristikama odgovara bolidu.

“Uopće nije bilo onako kako smo očekivali da bude.”

“Rasipaju se toliki milijuni koje smo izdvojili za pošteni motor. Ali bez obzira na to nastavlja se kvariti. Još k tome, sporiji smo od ostalih zbog tog problema.”

“U ovome trenutku, realnost je teško prihvatljiva za cijelu momčad.”

Preko momčadskog radija, Verstappen je sasuo čitavu bujicu uvreda i psovki, najviše upućenu Renaultu i pogonskoj jedinici. Premda je poruka emitirana naknadno i cenzurirano, gledatelji diljem svijeta su uglavnom razumjeli težinu njegovih riječi.

“Na radiju se čulo koliko sam bijesan. Mnoge moje psovke nisu prošle cenzuru. Šteta, jer bi za pojedine strane bilo puno bolje da su te psovke čuli.”

Verstappen je ove sezone već potrošio tri pogonske jedinice. Kako je to jedna više od dozvoljene, postoji mogućnost da će u Belgiji dobiti kaznu na osvojeno mjesto u kvalifikacijama. Nizozemac je odmah razjasnio kako nije zabrinut oko buduće forme na Spa – Franchochamspu.

“Idemo vidjeti što nam je za činiti u Belgiji. Za podmirenje kazne još uvijek ne znam.”

“No, u ovom trenutku, baš me briga;” komentirao je Verstappen.

Red Bull se iskazao prethodno na slobodnim treninzima. Na prvome je Ricciardo odvozio prvo vrijeme dok je na drugome Verstappen bio drugi, ali samo desetinku sporiji od Sebastiana Vettela.

Mnogi su momčad iz Austrije smatrali favoritima iz sjene u slučaju da Ferrari i Mercedes dožive probleme s pregrijavanjem guma. No, Verstappen se zbog problema nije uspio iskazati dok je njegov momčadski kolega uspio odvoziti herojski i stići s dvanaestog do četvrtog mjesta. Ricciardova nagrada za vozača dana je jedina utjeha za Red Bull na kraju ovog teškog vikenda.

11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
gogo

Teško je savladati frustracije zbog odkazivanja pogonske jedinice i takvu bi reakciju imali skoro svi vozači.Ali balavi,naduvani i prepotentni Verstappen baš on nema pravo bilo šta reći kada je u pitanju reno i njegova pogonska jedinica.Koliko je puta ispao iz trka ne zbog pogona nego zbog neznanja i bezobrazluka.Svi uspjesi Red Bulla vezani su za”RENAULT” Stoga bi vlasnici i rukovodstvo RedBulla morali upozoriti Verstappena da to nije dopušteno.Koliko su samo novca,truda i znanja uložili inženjeri Mercedesa,Ferraria,Renoa,Honde,Toyote,Forda da naprave motore za svoje bolide i sad neka kompanija sa puno novca treba da pravi najbrža auta.Njima će neko prodati motor,kočnice,gume ,KERS,elektroniku,Adriana Newey-a… Read more »

PedroDelaZonta

Žali se Tag Heureu!

Worf

redbull isto kao da ne shvaca da nemaju alternative. ferrari i merc im sigurno nece dati motor, znaci ostaju renault i honda. a nijedan od ta 2 nije neka sreca. i mozda zvuci grubo, ali renault jest razlog, i to jedini, zasto se ovi ne bore za no1. grubo, ali istinito. medjutim, nemaju izbora. pa zato ja ih nebi ovako pljuvao i dodatno pogorsavao situaciju, ali frustracije cine svoje. i opet cemo ponovit gradivo. redbull sa motorom crvenih ili sivih, bi ponovio onu eru 2010-2013. to je valjda i pticama na grani jasno. pogledajte razliku izmedju ferrarija i renaulta, a… Read more »

Dani

Imali su oni ferrarijeve motore, ali ih je Newey otpisao u korist renaulta. Tako da su si sami krivi. A čisto sumnjam da za 2014. si nisu mogli priuštiti mercedesove motore. Pogotovo jer su svi preferirali renault za tu godinu. E moj Halmute, sam si si kriv.

Dani

The road to the precarious position in which the team find themselves in Formula 1 dates back several years, to an engine supply partnership with Renault which hit problems almost as soon as it started. That was the end of 2006 after Red Bull became dissatisfied with their previous supplier, Ferrari. When Red Bull started their relationship with Renault in 2007, they soon realised that the engine was down on power compared with the rivals from Mercedes and Ferrari – which was a problem, because F1 had started a period of frozen engines, when only changes aimed at reliability would… Read more »

Dani

Although both parties admit the relationship was not exactly one of roses and chocolates to begin with, things really began to go wrong from 2014.

Renault entered the new era of turbo hybrid engines last season with confidence. One executive told a senior insider in F1 towards the end of 2013: “Nobody knows more about turbocharged engines than Renault.”

sveznadar

Naravno da nije lijepo kad pogonska jedinica otkaže poslušnost, ali takvu reakciju od balavundera Renault nije zaslužio. Na kraju, kvare se i Ferrari i Mercedes (doduše, ne tako često). Ova reakcija je odraz stanja u Red Bullu gdje im je Renault dežurni krivac za sve.

Huka

Zao mi je Red Bul-a i njegovih vozaca, ali mislim da malo pretjeruju sa pljuvanjem Renaulta ipak s tim motorom su osvajali sve moguce godinam, slazem se bila je to druga “era motora” ali uvijek je Renault u odnosu na Mercedes i Ferrari kasnio 70- tak i cak se pricalo za Mercedesovim motorom 100 ks kao i danas dan. Zelim im svu srecu svijeta i da se sa Hondom usrece…. ali mislim da ce s Hondom kao Meklaren otici stepenicu nize, ali pred nama je vidicemo

George

Moguće je da se Red Bull previše igra sa mapama i ostalom elektronikom , kako bi izvukli još ponešto iz pogonske jedinice, pa i crkavaju, čisto sumnjam da im se šalje roba s greškom, jer maFIA ipak ima uredne i kvalitetne kontrole, ako ništa drugo.
Žao mi je momaka, ali mi je drago zbog vampira Marka.

Dani

Zaboravljaju kako su ih molili da im osiguraju motore za ovu sezonu. Šteta jer se vidi koliki su dvolične seronje.

F12013

Nitko vas ne tjera da plaćate tolike milijune za taj motor. Za sve uvrede dosad, namjerno bih vam slao robu s greškom. U što ne sumnjam da se i možda događa.

Related Posts