Vozač Torro Rossa, Pierre Gasly, nije očekivao da će jedan dio VN Njemačke voziti na gumama za mokre uvjete. Francuski vozač je vožnju na gumama takvog tipa opisao kao “nemogućom”.
Gasly je pozvan u boks u 44. krugu, baš kao Charles Leclerc i Fernando Alonso. Dok su se njegovi konkurenti vratili na stazu s intermediate gumama, Gaslyu su stavili full wet komponentu. Kiša nije bila previše intenzivna i gume su se pokazale promašajem. Pierre se morao vratiti u boks po slickove nakon tri kruga. No, do tada je vožnjom već izgubio oko minute vremena.
Pričajući o svojoj utrci poslije nje u intervjuu, izjavio je kako se prilično iznenadio odlukom svoje momčadi oko guma.
“Kada je došlo vrijeme za ulazak u boks, pitali su me za mišljenje o vremenskim uvjetima. Objasnio sam im da je kiša još uvijek prilično lagana ali su me oni svejedno pozvali u boks. Ja sam prihvatio tu odluku ali, nisam baš očekivao full wet gume.”
“Stavili su mi gume i samo sam im rekao “Ok, idemo probati”. Mislio sam da su bolje upućeni jer su opremljeni radarom za kontrolu vremena, što nemam u samom bolidu.”
“Mislio sam “Ma dobro, vjerojatno će poslužiti svrsi”. Tri zavoja kasnije sam zaključio “Ok, ili će me kiša zapljusnuti za nekoliko sekundi (da mi se gume isplate) ili smo uprskali cijelu stvar.”
“Na tim gumama sam proveo tri kruga tijekom koja su se gume Cijelim putem pregrijavale, nisam mogao voziti normalno,” ispričao je Gasly.
U tom periodu, Gasly nije mogao u potpunosti imati kontrolu nad bolidom te je nakratko izletio u 12. zavoju. Kako objašnjava, gripa nije bilo čak ni na ravnim dionicama, a kamoli u zavojima.
“Nisam mogao vjerovati koliko je postalo sklisko.”
“Gripa je bilo manje čak i u odnosu na nižu seriju Formule Renault. Niti na ravnim dijelovima nisam mogao ići punim gasom. Vrtio sam se gdjegod sam stigao, u svakome zavoju sam bio na rubu.”
Gasly je na samom kraju objasnio kako je momčad htjela profitirati na račun velikog pljuska koji ipak nije došao. Da se situacija kojim slučajem pogoršala, Toro Rosso bi profitirao ovim potezom.
“Bila je to velika kocka s malom mogućnošću uspjeha. Na kraju, svaka pozicija gora od desetog mjesta nije važna,” zaključio je Gasly.