Fernando Alonso možda ima druge planove koji nisu vezani u Formulu 1, ali on i dalje tvrdi kako njegova uloga s McLarenom ostaje glavni fokus.
Prošle godine, Španjolac je propustio VN Monaca kako bi odradio utrku Indy 500, dok se sada već priprema za nadolazeću utrku Daytona 24 sata.
Alonso ne taji svoje želje za osvajanjem rijetke trostruke krune, dodajući Indy i La Mans pobjede svojoj Monaco GP tituli, ali također je rekao kako je Formula 1 i dalje njegov broj jedan.
“Naravno da sam najviše fokusiran na Formulu 1 i osvajanje treće titule. S Renaultovom pogonskom jedinicom, trebali bi biti u mogućnosti umiješati se u borbu za vrh,” izjavio je Alonso.
“Međutim, imam planove i vezane uz klasične događaje koji se ne preklapaju s kalendarom Formule 1. Ova utrka (misleći na Dayton) je prvi korak u utrkama izdržljivosti i nadam se da će mi se svidjeti zbog toga što je La Mans sljedeći moj cilj.”
“Ako Le Mans bude uspješan ove godine, bilo bi sjajno i nadam se da ću se moći iduće godine vratiti u Indy 500,” dodao je Španjolac.
Međutim, Alonso je rekao kako nije zainteresiran za utrkivanje u NASCAR-u.
“Takvi automobili zahtijevaju drugačiji stil vožnje koji se može stječi samo uz mnogo treninga, a ja nemam toliko slobodnih vikenda,” rekao je Alonso.
“Ali nakon 24 sata siguran sam kako ću gledati NASCAR utrku, ali to će biti moj jedini korak prema NASCAR-u – gledanje preko TV-a,” kroz smijeh je zaključio Španjolac.
Mclaren je vrlo jasno pokazao svoju nemoć još u eri s Mercedes motorima, kada su od njih bili znatno bolji Williams Mercedes i Force India Mercedes, a o timskom Mercedesu da i ne govorimo.
Više očekujem od Toro Rosso Honda tima, nego od Mclaren Renaulta. Živi bili pa vidjeli.
kada su to tocno te dvije ekipe bile bolje od McLarena sa istim motorima ??? Ja se bas toga i ne sjecam kao sto se ne sjeca nitko drugi tko prati F1 vise od 4 godine, ocito ti zivis u nekom svom paralelnom svijetu gdje su se i takve stvari nekad događale. McLaren je otisao iz Mercedesa zato sto je zelio drugaciji put jer su smatrali da im Mercedes nece dati istu kolicinu paznje kao i svojoj maticnoj momcadi i bili su pravu jer ostale ekipe sa njihovim motorima kasne na nekim stazama cak oko 2 sekunde po krugu sto… Read more »
Te ekipe bile su uglavnom bolje kroz sezonu 2013 i 2014, kada je i Mclaren koristio Mercedes, i u obje godine završio na petom mjestu u konstruktorskom natjecanju. Ako se čak i površno pogleda na primjer velika nagrada Bahraina u tim godinama, odmah će se uočiti strmoglavi pad Mclarena u odnosu na Williams i Force Indiu. Taj pad nastavlja se i danas. Od 2013 pa sve do danas, Mclaren ne pokazuje nikakve ili slabe znakove oporavka. Troše se ogromni resursi u prazno, a nastavak slijedi i s Renaultom. Pali su u prosječnost, i ne vidim nikakvu budućnost za taj tim… Read more »
Daješ krive podatke i činjenice vjerovatno namjerno da ocrniš ekipu Mclarena. 2013 Mclaren je završio 5 sa 122 boda,Force India 6. sa 77 bodova a Williams na Renaultovim motorima 9. sa 5 bodova . 2014 Williams Mercedes završava 3 sa 320 bodova, Mclaren 5. sa 181 bodom a Force India 6. sa 155 bodova.
Nisam ja tu kako bi ocrnio Mclaren, jer oni to najbolje rade sami za sebe. Ogromne svote novca s kojima raspolaže Mclaren i gotovo nedostižni podiji, dovoljno govore sami za sebe. I sam si priznao da je Williams Mercedes u 2014 bio znatno bolji od Mclaren Mercedesa. Ali čak i nevezano za bodovni score, u utrkama se prečesto vidjela nemoć Mclarena pred naletima Williamsa i Force Indie. A s obzirom da Mclaren raspolaže s daleko većim sredstvima, tako nešto se nije smjelo dogoditi. Mclaren je izgubio moje povjerenje, i vrijeme će pokazati tko je više zakazao. Mclaren kao što tvrdi… Read more »
U zadnje 3 sezone mclarenu ocajnicki treba minimalno 50 ks i to se vidjelo ma ne iz aviona nego iz svemira. Lijepo je vidjeti da i dalje znaju napraviti brz bolid, steta pa neproizvode svoje motore u f1 kada ih proizvode za cestovne automobile.
teško da ce se mclaren vratit u vrh još ubrzo mercedes ce goduinama haračit ferrari je tu u vrhu a red bull je isto jak