Lewis Hamilton u svom Mercedesu osvojio je VN Kine startajući s pole positiona. Britancu je ovo peta pobjeda u Kini. Ferrarijev Sebastian Vettel završio je na drugom mjestu, a iza njegovih leđa na senzacionalnom trećem mjestu završio je Max Verstappen. Mladi Nizozemac nakon katastrofalnih kvalifikacija startao je kao 16.
Drugi Red Bullov vozač, Daniel Ricciardo utrku je završio iza svog momčadskog kolege. Kimi Raikkonen tijekom utrke često se žalio na gubitak snage, ali je osigurao peto mjesto. Na ne baš sjajnom šestom mjestu smjestio se Valtteri Bottas u drugom Mercedesu. Finac se izvrtio dok je na stazi bio Safety Car i u jednom trenutku vozio je na 12. mjestu. Odlično sedmo mjesto osigurao je Carlos Sainz u Toro Rossu. Haasov Kevin Magnussen odvozio je solidnu utrku i završio na osmom mjestu, nakon što je prestigao oba Force Indijina vozača. Sergio Perez i Esteban Ocon posljedna su dva vozača među osvajačima bodova.
| 1 | Hamilton | Mercedes | 1h 37:36.160 | |
| 2 | Vettel | Ferrari | + 0:06.250 | |
| 3 | Verstappen | Red Bull | + 0:45.192 | |
| 4 | Ricciardo | Red Bull | + 0:46.035 | |
| 5 | Raikkonen | Ferrari | + 0:48.076 | |
| 6 | Bottas | Mercedes | + 0:48.808 | |
| 7 | Sainz | Toro Rosso | + 1:12.893 | |
| 8 | Magnussen | Haas | + 1 Krug | |
| 9 | Perez | Force India | + 1 Krug | |
| 10 | Ocon | Force India | + 1 Krug | |
| 11 | Grosjean | Haas | + 1 Krug | |
| 12 | Hulkenberg | Renault | + 1 Krug | |
| 13 | Palmer | Renault | + 1 Krug | |
| 14 | Massa | Williams | + 1 Krug | |
| 15 | Ericsson | Sauber | + 1 Krug | |
| 16 | Alonso | McLaren | ||
| 17 | Kvyat | Toro Rosso | ||
| 18 | Vandoorne | McLaren | ||
| 19 | Giovinazzi | Sauber | ||
| 20 | Stroll | Williams |
Tijek utrke:
Vrijeme prije utrke bilo je oblačno i pala je kiša. Međutim, na samom startu utrke nije padala kiša, ali je staza djelomično bila mokra. Svi vozači krenuli su na intermediate gumama, osim Carlosa Sainza koji je startato na supersoftu. Vodeći su startali dobro, osim Kimija Raikkonena koji je izgubio poziciju od Daniela Ricciarda. Senzacionalan start imao je Fernando Alonso koji se probio odmah na deveto mjesto. Isto kao Max Verstappen koji je startao kao 16., a nakon prvog kruga probio se na sedmo mjesto. Lance Stroll nakon kontakta sa Sergiom Perezom izletio je u prvom krugu što je izazvalo Virtual Safety Car. Zanimljiv detalj dogodio se na samom startu kada se Vettel dosta čudno postavio na gridu i nije bio na sredini svoje startne pozicije. Suci su otvorili istragu, ali su zaključili da neće kazniti Nijemca.
U trećem krugu pod VSC-om odlazi prvi u boks i prelazi sa intermediate guma na soft. Međutim, samo tri kruga poslije Sauberov Antonio Giovinazzi, na skoro istom mjestu kao jučer izletio je i razbio svoj bolid u zid. Nakon toga izlazi SC na stazu, što ostali vozači iskorištavaju i prelaze na gume za suho. Vettel nakon toga pada na šesto mjesto. Bottas je bio neoprezan i u trenutku kada su vozili iza SC-a na ravnom dijelu izvrtio se i pao na 12. poziciju.
Nakon odlaska SC-a sa staze Hamilton je bio naprijed, ali se nije uspio puno odvojiti. Dva Red Bullova vozača bila su iza njegovih leđa. U međusobnom dvoboju Verstappen je prošao Ricciarda i probio se na drugo mjesto. Nijemac Nico Hulkenberg, dobiva kaznu od 10 sekundi zbog pretjecanja pod VSC-om.
McLaren je još jednom imao utrku iz noćne more. Stoffel Vandoorne vozio je na predzadnjem mjestu kada je morao parkirati u garažu zbog kvara na motoru. Španjolac Fernando Alonso, držao se na senzacionalnom sedmom mjestu nakon fenomenalnog starta, a onda je zbog kvara na stražnjem ovjesu morao odustati.
Vettel je u 20. Krugu uspio proći pored svog momčadskog kolege Raikkonena, kada je Finac malo zaspao na ulasku u zavoj i nije zatvorio unutarnju stranu. Nijemac nakon toga sustiže i Verstappena koji je bio na supersoftu i gume su već bile istrošene. Nizozemac je pogriješio na kočenju i otvorio vrata Nijemcu.
Mercedesovi inženjeri ispitivali su Hamiltona kakve su gume i imali šanse da ostanu do kraja na softu. Međutim, Ferrari prvi povlači potez i Sebastian mijenja još jednu komponentu soft guma. Krug kasnije u boks ulazi i Bottas, a krug nakon njega i Hamilton. Oboje su se vratili na softu. Hamilton je imao dovoljnu prednost da se vrati sedam sekundi ispred Nijemca. Finac se vratio na stazu iza Sainza u Toro Rossu, ali ga uspjeva prestići tek u 45. krugu. Krajem utrke Ricciardo je sustigao Maxa i pokušao napasti, ali nije uspio.
Teško je procijeniti što je veća katastrofa. Honda ili Mclaren. Alonso nije zaslužio takav krš od bolida već treću godinu za redom… Treba biti realan. Navijam za krš, i ne vidim svjetlo na kraju tunela.
Steta da takav vozac vozi u takvom bolidu isto tako steta da se takvo ime McLaren nalazi tu di je, na zacelju potetka
Super kvalifikacije, super trka. Svidja mi se ova sezona i svidja mi se sto su F1 bolidi medju najbrzima ikada. Konacno konkurentan Ferrari, a blizu je i RedBull. Bravo za Hamiltona, dokazuje po ko zna koji put da je medju najboljim F1 vozacima ikada. Voli pravu realnu konkurenciju i on sam, a mislim da ima u planu nekad otici i u Ferrari, hvali ih cesto.
Za dve trke kada red bull jos malo poslozi bolid,ferari ce ponovo pasti na trece mjesto kao momcad.
A sada slobodno udarajte minuse.
Pogledaj malo vremena na kraju trke pa ce ti mozda nesto biti jasnije.
46s zaostatak je tebi mali, 0.8s po krugu tebi je malo?
Da je trka bila od starta suva i bez loma taj zaostatak bi bio jos veci.
Tesko da ce da se priblize ako Reno ne napravi neki bitniji pomak kada je u pitanju motor.
Znas kako imamo The driver of the day, e pa ti si The comedian of the day prijatelju. Jesi gleda zaostatke na kraju? Znaci bolja polovica tvog Red Bulla(maxie) kasni 40 s za Vettelom kojeg je sve sta je moglo sjebalo( SC, kimi) i jos uz to oba RB su ako se ne varam bili 2 puta na SS dok vettel i ham 2 puta na sporijoj gumi Pa da sad Ferrari prestane radit na bolidu(sta nece) RB ga ne bi stiga do Belgije. Sjedni dolje decko.
Svaka čast na pobjedi Hamiltonu , mislim da je danas odradio bez pogreske i pobjedio zasluženo kao prošli put Vetel, moglo je bit i obrnuto da su se okolnosti posložile drugačije , ali nisu , tako je bilo i u prošloj utrci , tako da nas očekuje uzbudljiva sezona .
mogu same reci ne vezano za utrku da bi Ferrari trebao dobro razmisliti o dovodjenju Verstapena u momcad i mislim da imaju naslov u dzepu …. naravno ako im bolid bude na sadasnjoj razini
Prvi put nakon puno godina sam se naježio zbog pretjecanja kad je Vettel prešao Riccia , F1 se vraća u punom sjaju 🙂
Hamilton je toliko bahato i ljigavo stvorenje postao da ga vise nemogu tolerirati. Kaze “this guy”, pa kao “this dude”, ma da nezna on kako se mad max zove… a tek kad mu je martin obznanio da je max vozac dana , lol koji kiseli smjesak , fujjjj. Steta za Seba , da nije bilo SC vjerovatno bi pobjedio. O i da, Mislim da je Hamdija u opasnom modu uvlacenja u guzove ferrariju , iako ne navijam za Ferrari , njihovi vozaci ipak beru najvece simpatije diljem svita. Da lujko dodje kod njih recimo dogodine popularnost bi mu se drasticno… Read more »
ful mi je zanimljiv odnos seb-hamdija. mislim da su si dobri samo zato jer lujo nije s nikim dobar pa s nekim mora bit barem na oko. a cetverostruki prvak i perjanica ferarija je dovoljno za lujin velik ego
fkt se nadam da nece doc u ferari. majkemi neznam kak cu prožvakat njega u crvenom
Znam da su timske odredbe nepopularne i da ćete me za to dočekati “na nož” ali ja mislim da su one ponekad potrebne da se ostvari rezultat. Naime, da je Ferrari naredio Kimiju da odmah propusti Seba utrka bi se drugačije razvijala. Seb je imao peh sa safety carom i boxovima pa zatim da je zapeo iza Kimija, te tu izgubio dragocjeno vrijeme i šansu da napadne Lewisa.
Moram ti reć da se slažem sa tobom u današnjem slučaju. Momčad bi morala imat pravo bar jedanput u sezoni bilo kojem vozaču naredit takvo nešto zbog krajnjeg rezultata. Bez zloupotrebe,normalno.
Jedanput u sezoni,niko nebi bio oštećen. Uvijek je Ferrari dovođen u negativan kontekst zbog takvih odluka u prošlosti,vidimo da sad pušu neki drugi vjetrovi.
Slažem se s vama…
Ono što mene zanima.. gdje su oni što inače pljuju Ferrari jer kod njih nema borbe među momčadskim kolegama. Danas su valjda ostali bez riječi…hehe
Apsolutno se slazem sa tobom i bas mi je cudno da se to nije i desilo. Iako sam navijac pre svega Kimija i Vetela, tim redom, apsolutno sam ocekivao takvu naredbu jer se Kimi zalio na auto a i bilo je ocito jos od Q3 da su nesto sjebali u setupu i da taj auto nema tempo kao Sebov. To mi je misterija, u Q2 odlican auto a u Q3 totalno drugi i sporiji od Q2!? I to drugu trku za redom Da Luis nije na poklon dobio zamenu guma trka se sigurno ne bi ovako zavrsila, ima brzine u… Read more »
Mislim kako bi Mister honestly trebao dobiti kaznu za ono krivo postavljanje bolida na startu.
Ti si izgleda novi u Formuli 1. Zar nikad do sad nisi vidio tako postavljene bolide na startu? Bilo ih je i do sada i nikad kazna nije bila za to. Bitno je da se ne pređe linija. A svejedno i da mu daju kaznu od 30 sekundi, opet bi bio drugi.
Bitno da se ne pređe linija?! Znači sljedeći put će Vettel moć startat sa druge strane odma do Hamiltona?
onda mu treba dat kaznu od 40 s da max i ricciardo opet budu ispred njega 😉 to bi bilo pošteno ako ga već ne mogu diskvalificirat 🙂 🙂 🙂
https://www.google.hr/search?q=vettel+starting+grid&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=JJbmREVSfFv62M%253A%253BdEOpIhCAeb-1XM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fwww.motorsport.com%25252Ff1%25252Fnews%25252Fred-bull-wants-rules-clarity-over-out-of-place-vettel-892164%25252F&source=iu&pf=m&fir=JJbmREVSfFv62M%253A%252CdEOpIhCAeb-1XM%252C_&usg=__gWBKe6dwMjSup3LqMMZb_KNzwCE%3D&biw=1366&bih=634&ved=0ahUKEwjE5Kjz8pzTAhXFESwKHZDeBHkQyjcIRw&ei=Ow7tWITbGcWjsAGQvZPIBw#imgrc=JJbmREVSfFv62M: Sve po špagi.Pratim formulu od kraja osamdesetih ali ovu blamažu još nisam vidio.Sta je ovo OK?
Čestitke Lewisu Hamiltonu i Mercedesu na pobjedi. Nemogu se oteti dojmu da je Vettel mogao sa svojim Ferrarijem jučer do polea a danas do pobjede da se nisu neki drugi faktori tako namistili. Ferrarijeva današnja taktika je dobro zamišljena ali je SC sve sje…a. Nakon toga se događa ono sa Kimijem i gubljenje dosta vremena,mislim na Vettela. Da je ranije Seb odradio ono šta je odradio,a to su dva odlična poteza,dva pretjecanja,možda bi se on i Lewis u završnici i borili. Odličan i hrabar potez,šta bi bilo još da nije kreveljko,plačljivko,balavac,nezasluženi prvak i svakojaka imena bolesnih umova,ko zna di bi… Read more »
Ove godine ce Ferrari sa kimijem pomrsiti racune mercedesu! Eto, ako vam je ovo zvucalo glupo, a moralo je, onda je jasno da je on za peziju, koliki god “car” bio. Ne mogu nikako shvatiti zasto po mngima Vettel/Hamilton/Alonso nisu najbolji vozaci, vec ih mazi sreca, no Raikonnen jest, al njega mazi nesreca. Zasto se toliko osobne preferencije ubacuju u cinjenicu da Raikonnen sada nije toliko dobar vozac? Sta je radio iza Ricciarda 10 krugova i zalio se 50% vremena na ovo ili ono. Da bilo koji drugi vozac, vozi na razini Raikonnena zadnje 3 godine, taj bi davno po… Read more »
Komentar ti je pravi , bravo .
Pratim Kimija od samog dolaska u Formulu 1 i od tada mi je omiljeni vozač na gridu. Beskompromisan, brz, opušten i lud. Ali, mora se priznati da ova druga era u Ferrariju nije na njegovom nivou iz mlađih dana. To se može naravno pripisati godinama. Njemu je uskoro 38 godina i logično je da ne može biti na nivou 25-godišnjaka. Osim toga, sad je u godinama kada više “mladost-ludost” ne igra neku veliku ulogu, pa vjerovatno manje rizikuje i više razmišlja o pogrešnom koraku sa kobnim ishodom. Nova supruga, nova beba… Milion faktora koji vjerovatno utječu na njegovu vožnju. Ova… Read more »
Ja zadovoljan sa utrkom, al kao navijac Ferraria i kimia nemam nekog zadovoljstva. Kimi ce bit jako bitan faktor ako Ferrari zeli do konstruktorskog naslova, ovakvim nastupima nis od toga. Mozda je vrijeme da Kimia zamijene sa nekim mladim zeljnog uspjeha i rezultata, npr. Sainz ili Perez. Ali poznavajuci Ferrari oni ce uzeti Palmera i cuditi se kak ne mogu do naslova.
… po toj logici ako dovedu npr. Pereza, koji je po tebi bolji od Kimija, znači da bi on automatski bio bolji i od Vettela, što po nekoj drugoj logici može značiti da im onda ni Vettel ne treba.
volim kimija. ali prečesto u zadnje 2-3 godine viđam kako ga prestižu kao danas u istom bolidu vettel ili u inferiornijem redbullu..
ubaciti pereza/grožana/alonsa/sainza !
bottas isto nije na nivou, ali još mu dajemo period prilagodbe.
Alonso- bio je trenutak kad su ispred njega u čistoj utrci bili samo fer,rb,merc, i honda sedma.. hehe prekul, šteta što nije tako na kraju. ili bolje.
max umirovljuje rikija čini se polagano ali sigurno.
čini se da će se voditi borba vettel-lujo. lujo ima fine izglede za novi naslov..
Sta se cudis ko pura dreku? Pa Vettel klasa iznad kimija ne kuzim sta je tu neshvatljivo
Vi zastupljeni likovi nećete nikad shvatit kakva je klasa vozača Vettel to je vas problem
S kao Sainz, Perez, Hulk, Alonso itd. da ne nabrajam oni nisu klase. I kimi je bio klasa al vise nema motivacije i tu su godine il tko zna kaj ga muci. Vetel je dobar vozac al nije zato vanzemaljac i jos nije imao kolegu tipa Alonsa ili Hama, pa da vidimo koliko je stvarno dobar
kako znaš da perez nije klasa?
mislim ja neznam dali je, dok god mu se neda top bolid neće nitko znati.
ali vidimo da nije suicidalan, da ne ispada sa staze, i da fino pretiče. povuko je force indiju iz donjeg dijela poretka. lucidan je očito. grožan isto vrlo slično.
trut123..Nisu ni nabrojani vozači imali Vettela za kolegu,pa neznamo koliko su i oni dobri. Ako ćemo tvojom logikom.
@dFixxx3r
Kako bolan dok mu se ne dadne top bolid? Pa nije li 2013. vozio McLaren? Jedan prosječni tadašnji vozač, Button, ga je ostavio poprilično iza sebe.
Ridiculous honestly…….
Mislio sam da če se u Kini vidjeti pravi odnos između mercedesa i ferrarija pa čak i red bulla, vidim da nije donjela pravo stanje stvari toćno je da se ferrari dosta približio mercedesu no tu je i red bull na kojeg treba obratiti pozornost jer ima dva odlićna vozača i naravno dobro postavljen bolid ali neče biti konkurencija ovoj dvojcu.Kimi me razočarao kao i Botas a o mcLarenu i Alonsu kao največem pehu u F1 ne treba trošiti riječi , sramota i katastrofa ostali su ostali na nivou 2016.god.osim tora rossa koji je nešto poboljšan u odnosu na predhodnu… Read more »
Cestitke L.H. na odlicnoj voznji i naravno pobjedi, steta sto je bio sc jel bi onda imali zanimljiviju utrku. Kimi oped razocaro dok vettel daje 130%
Ja sam ovdje vjrovatno najstariji po godinama,pa neka mi bude dozvoljeno da samo kažem jednu stvar:pokazuje se da su u skoro ili zaista izjednačenim bolidima(po performansama)najbolji vozači Hamilton i Vettel.A budući prvak je Verstapppen.Dečko ima hrabrost prvaka.Bit će ovo odlična sezona,Hamilton ima motiv,Vettel poboljšan bolid(ako oni u Ferrariju nešto ne zaseru-kako već znaju),a Verstappen je dragulj,bez kompleksa,Samo Red bull sada zaostaje sa bolidom.Ova sezona bi mogla biti gušt-čisti!
Većer.. i ja sam u starijem “klubu” 🙂 , Slažem se sa Vama… s obziorm da je cijelu sezonu dozvoljen razvoj i te kako mislim da će konaćno nakon dugo vremena doći do izražaja vozači i da ćemo imati zanimljivu sezonu…od malih nogu ( uz oca ) srce je u ferrariu, ali uvijek navijam za napetu sezonu…neka pobjedi najbolji… i ne razumijem da je netko za ovako sportsko razmišljanje lupao minuse…
Odlicno ja zadovoljan
Dobra utrka
Ovi moji iz ferraria bi usrali sto god da imaju na stazi pa cak i bolid 3sec brzi od ostalih.
Ma strasno
A sta su sad sjeb…., pa nisu oni baba vanga da mogu predvidjet dal ce sc biti i u kojem krugu. Da nije izaso sc borili bi se za 1mjesto
A kak uletili u box izasli kao 6 van naci vecina je usla po slik gume za suho bilo je ocekivati da ce se neko razbiti jer staza nije bila 100% .
I da bi mogao biti jos jedan safety car vrlo brzo.
Kud trce bolje cuvaju gume i imaju bar jednako brz auto u utrci ako ne i brzi.
Ja bi pustio Mercedes da vidim sto ce .
Previse konfuzno je bilo za takav potez
Sta je bilo lose sto su prvi otisli u boks? Seb je u prvom krugu rekao preko radija da je staza poprilicno suva, ubrzo otisli u boks i ispostavilo se da su bili u pravu jer su slikovi bili brzi. Odlicna ideja! E onda dolazi nesreca bas na ciljnoj ravnini i sudije teraju kolonu kroz pit line i Luis dobija, ne samo on, zamenu guma prakticno na poklon. Da je menjao gume regularno verovatno bi vec tada izgubio poziciju ali jbg, sreca je vrlo bitan faktor. Menjajuci gume kada su svi morali voziti kroz pit line izgubili su mozda 5… Read more »
ok onda mi reci dal ce u Bahrainu izaci sc da znam uplatit tiket 🙂 Da je pratio L.H. oped bi izaso iza njega a na stazi mislim da nema sanse da ga stigne a ovako bi radio brze krugove i jedina sansa da stigne L.H.
Da nije izaso sc onda bi kenjo kako su napravili odlican potez a posto je izaso onda udri po njima a to im je bio odlican potez i jedini di su mogli stici L.H.
Pa pod virtualnim safety voze svi istom brzinom i nema zbijanja poretka kao pod regularnim safety carom. Tako da izadjes na 6mj. I kruzis bez prilike da vozis brze krugove a svi su na stazi tamo gdje su i bili kad je oznacen safety car razmaci isti Nevidim zasto je takav undercut bolji nego onaj u normalnoj utrci. Uz jos mokru stazu nove bolide koje jos nitko od vozaca nerazumije 100% bilo je 80% po meni sanse da se neko razbije sto se realno dogadjalo i u sezonama kad su svi bolje razumjeli bolide i nisu bili tako neistrazeni kao… Read more »
Meni je utrka bila vrlo dobra, pogotovo u prvih nekoliko krugova kad se nije znalo što učiniti i tko će profitirati.. a profitirao je, ni manje ni više nego – Hamilton, po ne znam sam koji puta.. odmah krug nakon što je Seb otišao u box i baš kad sam pomislio da je Ferrari ponovno pogodio, Giovanazzi se skršio i sve je palo u vodu.. 🙁 a onda je Kimi zapeo iza Riccia.. obožavam Kimia i jedan je od živućih legendi ovog sporta, no Kimi više nije Kimi.. nema onog žara, ne kažem da se ne trudi, ali nije to… Read more »
Svi vozači krenuli su na gumama za suho, osim Carlosa Sainza koji je startato na supersoftu.
Ja bih samo rekao da je hamilton imao sreće što je vettel nakon prvog pit stopa zapeo iza kimija i maxa.
Ivica Blažičko: ” Sigurnosni safety car ” … Premalo je akcije na stazi, utrku završe 14-15 bolida, na gridu nedostaju još 2 momčadi,… Kamera cijelu utrku je prikazivala “vlakić” Ricc-Rai-Vet i ponešto borbu dva Red Bulla na kraju… DRS više nema pretjeranu svrhu, uostalom na stazama bi i bez DRS-a bilo više pretjecanja da su dizajnirane tako da prije dugačkog pravca bude neki brži zavoj( tipa zavoj Eau Rogue- pravac Kemmel, ili zadji pravac u Silverstoneu nakon dva brza zavoja), vozač iza gubi grip u zavoju, i ovaj napravi prednost još od 2-3 desetinke…
zanimljiv neki vlakić koji mjenja poziciju vagona, inace sam mislio da vlakovi voze od pocetka do kraja u istoj formaciji, al eto covjek uci dok je ziv… mogao bih se i otic provozat SB-ZG vlakom i sjest cu u sesti vagon da vidim hoce li kad stignemo taj vagon biti drugi po redu
Zanimljiva utrka. Hamilton vrhunski, Vettel isto, isčupao maksimum (nije imao sreće sa SC, ali je imao sreće jer je Bottas izletio, pa ga nije morao prelaziti), Verstappen u uvjetima sa malo gripa stvarno leti. Bottas i Kimmi loši, Ricciardo ok. Bravo za Sainza. Izgleda mi da ovi bolidi pokazuju razliku među klasama vozača jače nego prošla generacija. Ako je tu teško bilo prestizati (a bilo je stvarno divnih poteza), šta će tek biti na stazama bez ovolike ravnice, ove sezone bi kvalifikacije moge biti važnije nego ikad. Lijepo je viditi interakciju Hama i Vettela, izgledaju ko da stvarno uživaju što… Read more »
Imaš od mene plus, sve što si napisao stoji!
A na tren sam pomislio da je moguce cak i 6-7 mjesto i onda scena di parkira bolid…..Alonso vozi stvarno fantasticno, Mclaren se zacudo drzi protiv brzih bolida, pa bih pretpostavio da sasija uopce nije losa tako da cekajmo Monako/Kanada i onda ako Honda sredi motor barem na Renaultovu razinu mogli bi imat gust vrh 😀
Nije tu sporan samo motor , postoje tu problemi i sa ovjesom itd.
Slazem se…I u Australiji i u Kini se Honda drzi po pitanju pouzdanosti, ali snaga fali 😏 vald ce i to doc jednog dana
utrka je bila bolja od melburna ali nije baš bilo interesantno nešto ali opet ću kritizirati :))očekivao sam duel seba i lewisa ali ništa,jako jako je teško pretjecati s ovim bolidima i to na ovakoj preširokoj stazi, uff kina je dosadna staza uvijek oblačno magle i prazne tribine ,,,,,,sad slijedi noćna pustinjska utrka red bull izgleda dobro…jedva čekam europske utrke..bit će teško pretjecati ove sezone ..alonso vozi kantu od bolida žao mi ga je mclaren mora po hitno vratiti mercesesove motore
ja neznam stvarno jel se ti sprdaš ili?
Dobra, dobra utrka. Hamilton i Vettel su očigledno vozači ove godine koji rade razliku, naravno s time što imaju i dva najbolja bolida trenutno, jer znamo svi još to može biti bolje kada bi se tu uključili i red bullovi, a pogotovo Alonso, naravno prvo mora Honda proraditi jer se baš ljepo vidjelo kako se čisto solidno nosio s bržim bolidima, ali kad je došao onaj pravac on je bio samo putnik u borbi recimo protiv Bottasa.
Vidim svi napadaju Kimija ali poslije jučerašnjeg Q2 i današnje utrke nikako se ne mogu oteti dojmu da se netko jako trudi da Kimi bude iza Vettela tj. mislim da se ne žali bez veze na bolid.
daj ne pizdi
Hahaha sabotaža čista
Daj dečko uozbilji se..
Nije nikakva sabotaža. Vjerojatno mu neodgovara ovogodišnji bolid. 2015.god. je bia preloš i bilo je isto. A 2016.god. odličan. Stvar je u bolidu.
ma sigurno sabotiraju kimija jer im poredak u konstruktorskom nije važan … samo donosi milijune , nećeš ti novaca , kome oni trebaju u F 1 . btw kimi je najbrži krug odvozija 0,58 s ( u 42 krugu ) sporije od seba ( u 40 krugu ) , a prosječna brzina u trci mu je bila 204.406 kmh tj 1,2 kmh manja od sebove . iz ovoga je evidentno da kimija sabotiraju jer ovolike razlike između 2 ferraria … ma 🙁 čudi me kako su u prosjeku sporiji max ( 202.887 kmh prosječna tj 1,5 kmh sporije od finca… Read more »
Master class Lewis, master class!!!
Čestitke Lewisu na rutinskoj pobjedi, ali meni su ipak Vettel i Verstappen uljepšali utrku svojim vrhunskim vožnjama i potezima, bravo dečki!!.. tim više navijam i da se čim prije RB priključi vodećima pa će tek onda biti pravi cirkus 🙂 Kimi Raikonnen – ja ne znam šta taj lik još uvijek radi u f1, s jedne strane gledam Fernanda kako se bori i grize u onom kineskom sranju od bolida, a s druge strane, ovaj anemčni Kimi izgleda samo popunjava mjesto, ne mogu ga više probaviti koliko je loš! Dajte šansu bilo kome, samo da vidim malo života u tom… Read more »
opet ti o kineskom sranju. nije kineski nego britansko japanski. a kao drugo, fernandu je poso ovjes ako se ne varam. a mislim da je to greska u konstrukciji, znaci mclarenova greska a ne hondina.
Ja sam mislia da je Alonsu bio kvar kao kod kolege mu. Mislim pritisak goriva… Al ako je bolidu stvarno zasmeta onaj izlet na travu kad ga je Carlos preteka onda stvarno ne znam sta bi reka…
u pravu si Worf, Honda je svoj posao odradila i napravila paklen stroj, još da McLaren “ispegla” šasiju, gdje bi im bio kraj 🙂
Popunjava mjesto u F1? Misliš da Raikkonen zauzima mjesto Alonsu? Nije Alonso potjeran iz Ferrarija… Uostalom nijedan vozač na gridu ne može u isti koš s Hamiltonom i Vettelom, pa tako ni 38-godišnji Raikkonen, koji nije u najboljim godinama, ali još može donijet Ferrariju… Pljujete Raikkonena i Bottasa kako bi ubacili Alonsa natrag u konkurentan bolid… Ne kažem da je Kimi onaj stari, al kad god netko od konkurentnih zakaže, eto “Alonsovaca” da oplakuju…. Žao mi je Alonsa, ali tko mu je kriv….
ne kažem da bi Alonso trebao nazad u Ferrari, nego sam usporedio njihove vožnje!
a umjesto Kimija bi ubacio bilo koga, sigurno bi dao više i prikazao bolje vožnje, ovo je dno dna :/
Dno dna? Kako ti definiraš dno dna? Izgubio je 15-20 sekundi zbog pogrešne strategije… Da je bio u boksu između 25-30 kruga, možda bi bio na postolju…
kad se sažme cijela utrka i dojmovi, pa i prošla utrka, pa i nekoliko sezona unazad, Kimi je loš.. Ali dobro kako god, tebi je dobar, po meni je loš i mislim da bi bilo tko radio bolji posao od njega..
Ova utrka kao i ona u Melburnu je dokaz da u određenim rukama bolid Ferrari/Mercedes može izgledati dominantno , ali može izgledati tako da je za njih i Rb dominantan ako je u krivim rukama. A možda sabotiraju Fince??? ahaaa kako se toga prije nisam sjetio.
Potpisujem, ovo mi već postaje jako sumnjivo
🙂
“Vrijeme prije utrke bilo je oblačno i pala je kiša. Međutim, na samom startu utrke nije padala kiša, ali je staza djelomično bila mokra. Svi vozači krenuli su na gumama za suho” zanimljivo, da vi možda niste gledali neku drugu VN Kine…….možda od prije par godina??? Krenuli na gumama za suho svi??? HAHAHAHAH
I jos nesto da kazem koliko mi je draze ovo teze prestizanje di se stvarno moras potrudit ako oces nekog proc a ne ko prijasnih godina samo cekas drs zonu da nekog predes.
Eto kako su neki govorili da je prošlu utrku Vettel dobio zbog Maxa, sada se slično može reći i za Lewisa jer nakon što je Vettel došao na 2 poziciju se prednost pomalo topila ali to je bilo nedovoljno. Ajde razumijem Ferrarijev rizik sa gumama ali ne kućim što nisu maknuli puno ranije Kimija sa puta Vettelu. Pa tip je prespor za RB a ima bolji bolid, bio je i lani uvijek iza RB-a, i prije dvije godine su bili daleko bolji od Williamsa pa je sezonu jedva završio ispred Bottasa. Pa do kada ga čekati? I toliko o tome… Read more »
Dobra utrka,sve pohvale za neke vozace za koje i bas nisam mislio da bi uzeli bodove,a opet moram posebno pohvaliti Verstapena koji bi po meni trebao dobiti nagradu za vozaca dana,odlicno je pretekao Ricciarda,a ovaj mu nije uspio uzvratiti na kraju i mislim da je Verstapen bio na mjestu Ricciarda da bi ga uspio preteci!! Vettel odlican,prvi ulazak u boks ga izbacio iz borbevza postolje,a ni Kimi nije pridonjeo sto ga drzao iza sebe nekoliko dobrih krugova!! Alonso se dobro drzao dok ga nisu pretekli,ocito je bolid osjetljiv na pretjecanja jer se vec drugi put pokvario!! Za Hamiltona samo rijeci… Read more »
Čestitke Lewisu i Mercu na pobijedi i na boljoj strategiji. Prošli puta je Ferrari imao sretniju strategiju, ovaj puta Merc. Da nije bilo SC mislim da bi Seb pobijedio, ali na to se ne može utjecati. Ono što mi je bilo teško gledati je Kimi koji danas nije bio na razini. Nažalost, Sebu je pokvario utrku, ali opet bi pobjeda bi bila teška za Seba. Kimija su morali prije uvest u boks, i RB bi bili očišćeni. Neka im je to pouka sad. Ali Kimi će u Bahreinu biti puno bolji to sam siguran, svih godina je odličan tamo. Bravo… Read more »
ferrari je u utrci jednako brz kao mercedes. ako ne i mrvicu bolji. uz to je jos dosta bolji na gumama. a bas bi to moglo presuditi sezonu. merc ima jos prednost u kvalama, ali pitanje je dokad. uglavnom, bit ce to izjednacena borba 2 najbolja vozaca. nista drugo nemozemo ni pozeljeti.
F12013..I ja jedvo čekam Bahrain👍
Odlična utrka. E sad Kimi šta reći prvo kad je Ric mjenjao gume gdje je Kimi toliko zaostao ni blizu nije bio zaspao totalno. Mjenjao je gume tjekom Virtualnog SC-a što zači da nije izgubio puno vremena koliko se inače gubi, Ric mjenja gume a kimi tek ulazi u boks.Tu je morao biti bliže i iskoristit priliku da prođe ispred i totalno druga utrka bi bila i za njega a pogotovo za Vettela koji je zaglavio 10 krugova iz njega i gubio 0,500-0,600 po krugu. Nažalost vidi se da nema onaj žar više nema onog napada na nož što bi… Read more »
kimi u penziju. eto sto reci. samo zauzima mjesto u najboljem autu u utrci. dovesti pereza ili sainza.
Puno manje pretjecanja nego prosle godine, ali čekanje hoće li uspjeti ili ne je zanimljivo. Nije više dođe u DRS i gotovo, stvar riješena,nisi ni morao gledati. Max odličan u mix uvjetima. Kakav uvodni dio utrke. Bottas…pitanje je koliko će biti dobar kasnije u sezoni, ali ovo ne izgleda bajno, brzinu ima po suhom, konstantu ne, po kiši i u uvjetima poput onih na startu ne izgleda dobro. Kimi mi djeluje nekako….nema više one odlučnosti pri pretjecanju. Vettel to radi puno bolje. O McH neću trošiti previše riječi. Alonso sjajan do ispadanja, koliko im je bolid spor na ravnini najbolje… Read more »
Samo čekam da modesto nađe zamjerke i kaže kako je utrka bila sterilna, dosadna i kaj ono još…. da, bez ijednog gledatelja 😀
Jel zna tko sto ako vozaci imaju jednak broj pobjeda, 2,3… mjesta, tipa sada kao vet i ham, tko onda postaje prvak
Pravilo 7.2
2 If two or more constructors or drivers finish the season with the same number of points, the
higher place in the Championship (in either case) shall be awarded to :
a) The holder of the greatest number of first places.
b) If the number of first places is the same, the holder of the greatest number of second
places.
c) If the number of second places is the same, the holder of the greatest number of third
places and so on until a winner emerges.
d) If this procedure fails to pro
If this procedure fails to produce a result, the FIA will nominate the winner according to
such criteria as it thinks fit.
Drugim riječima ne vjeruju da se to može desit 🙂
Onaj ko ima niži startni broj tj u tom slucaju bi bia lewia jer je lani mercedes bia iaprid ferraria
Prvak bi bio Vettel jer je prvi pobijedio . Australija .
Svi mi pljuju Hondu, a Honda najpouzdanija komponenta na Mclarenu zadnje 2 utrke haha
Oni bi se rado opravdali da im Honda lomi ovjes al nekako bi bilo prozirno :-), samo se nadam da će zajedno Mclaren-Honda proraditi kad stignu nadogradnje motora i boriti se sa Red Bullom do kraja sezone, nadam se da nisam preoptimističan 🙂
Ma proradit ce, mora. Mislim da nisi preoptimistican. Mozda ne sa RB ali sa Williamsom, FI i Renaultom sigurno. Razlika između testiranja i prve utrke, pa i razlika između prve i druge utrke je ogromna. Mislim da se napredak itekako vidi. Vec Druga trka kucaju na vrata q3 i bodova, prosle sezone su tek drugi dio sezone poceli ulazit u q3
Ako je prošlu utrku,Vettel,trebao “platit pivo Verstapenu”,onda ovu utrku Hamilton treba platit pivo Raikkonenu.Kimi mi je jaaako drag vozač al treba bit realan i reć da nije na nivou.Ništa nije pokazao…čak je i ulogu “vodonoše” uspio zabrljat.Al nema veze,bitno da je pred kraj utrke ostvario prvo pretjecanje u novoj sezoni (Sainz)…ili?Stvarno,dali je još nekoga pretekao u prve dvije utrke (osim spomenutog Sainza u TR)?
nije isto. tamo je ham izgubio prvo mjesto, a ovdje vettel ionako nije bio ispred hama.
Istina.Ali mislio sam na čep koji je napravio.Ni naprijed ni nazad,što je Lewisu dalo vremena da odmakne i iskontrolira utrku…naravno,ne tvrdim da bi Seabastian pobjedio ali mislim da bi bio puno bliže borbi za prvu poziciju,koja je ovakvim raspletom izostala.
e ja neznam. najvise se bojim da bi ta epska “borba” bila vozikanje jedan iza drugog do kraja. nesto kao ovo na kraju ricciardo-verstappen. odmah cu objasniti na sto tocno mislim. svi pricaju kako su im ova “prava” pretjecanja draza od onih s drs. ali, problem je sto oni gledaju na ona preticanja ves-ric i vet-ric kao da su ovi otrkili ameriku. a opce je poznata stvar da je ono mjesto u kini najbolje za pretjecanje. dosadasnjih godina smo imali bar 10 onakvih preticanja po utrci na onom istom mjestu. ja neznam cemu sad tolika euforija. nadalje, ako se malo… Read more »
Eto kako su neki govorili da je prošlu utrku Vettel dobio zbog Maxa, sada se slično može reći i za Lewisa jer nakon što je Vettel došao na 2 poziciju se prednost pomalo topila ali to je bilo nedovoljno. Ajde razumijem Ferrarijev rizik sa gumama ali ne kućim što nisu maknuli puno ranije Kimija sa puta Vettelu. Pa tip je prespor za RB a ima bolji bolid, bio je i lani uvijek iza RB-a, i prije dvije godine su bili daleko bolji od Williamsa pa je sezonu jedva završio ispred Bottasa. Pa do kada ga čekati? I toliko o tome… Read more »
.nema tu cibi-dabi. Trka je zavrsila kako je.
Ono sto je vazno je da Ferrari ima tempo koji vec godinama nema a Kimi ipak vise nije igrac za velike stvari.
Alonso nenadjebiv.
Ne bih duljio, bit ce vremena ali potez dana svakako pretjecanje Riccia od strane Vettela….vrhunski.
NE KUZIM ZASTO JE VETTEL ISAO NA POCETKU UTRKE DVA PUTA U BOX. DALI ZBOG GRESKE NA GRIDU KAKVA KAZNA. NISAM SKUZIO GLEDAM PREKO NJEMACKOG RTL A. IMAO JE GUME SOFT STARE PAR KRUGOVA.
Ja sam osobno zadovoljan utrkom, pogotovo ovim ” tvrdim ” pretjecanjima. Mozda bi bez drugog SC-a bilo i zanimljivije.
Prvi par krugova teško ludilo. Nisu mi jasni neki sudari. Giovinacco pa sainz se izvrti i vraca se na stazu i opet udari u barijere. Hamilton bez greške, Vettel borben, Verstappen dobar. A Bottas, Raikkonen i Ricciardo se moraju malo probudit. Ostatak ništa specijalno. Osim specijalne HONDE. 😀 Bahrain za tjedan.
Ferari se po ko zna koji put sam sebi posro u usta. Mali talijan će dovesti Sauber u stečaj jao jao
Perez pretječe kao na igrici, sjajno ! Grožan odlično prošao massu, seb imao isto odlične poteze. Vidim da DRS danas nije igrao veliku ulogu u pretjecanju, nemamo puno pretjecanja ali su zato puno slađa za vidjet više muke ima.. Kad vidimo koliko je botas smiješan shvatimo koliko je Rosberg bio dobar
Za 7 dana Bahrain 🙂
Šta ti pričaš frende,pa Ferrari je napravio trenutno najbolji bolid i dostigao Mercedes koji je lani bio miljama od ostatka svijeta.
Išo čovijek riskirat i shebo ga safty car broj 2
Ferrari će ti ove godine spasit sezonu da ne gledaš samo Hamiltona a vrklo vjerovatno i uzet naslov zapamti.
A tvoj RBR ima sreće što je kiša pala pa je zato na postoju i bolje bi bilo onom Verstapenu da malo manje plače još nema niti jedan naslov a ponaša se koda je Senna
hhhhh jesi mi jak s tim Ferrarijem vidim kako je dobar seb je imao serće što je max kasno koćio inače bi se malo namučio da ga prođe
a jesi mi jak sa tim …….. a imao je sreće i sa SC i Kimijem jel tako?
Gospon r.u.m. mala digresija- senna se ponasao kao senna i kad jos nije bio ovaj senna kojeg pamtimo, dakle, kada je jos bio vozac bez naslova i silnih pobjeda imao je itakako dišpet, hrabrost i da prostite “kurcevitost” koja je mnogima smetala. Tako da komentar na verstappena ne drzi vodu. Decko je talent i treba uzivati a ne pljuvati, bez njega bi f1 u svakom smislu bila siromasnija! Svako dobro i pozdrav 😊
Rum frende nismo mi frednovi kao prvo.
Kao drugo pričam o tome da je ferari zeznuo sa ulaskom seba u pit.. OK, manjak sreće zbog sc-a.. Drugo kimijevo zadržavanje vettela. I još jedno, zar si zbilja naivan ili glup da mislis kako je Ferrari danas imao tempo za pobjedu u utrci? Sta misliš da je Hamilton naprijed kurio motor do maximuma ?
E tu si stvarno u pravu, nema puno pretjecanja ali stvarno su slatka i uzivas u njima. Nova pravila nekako daju novi element DRS-u pa i uz njega se stvarno tribas potrudit da bit presao nekog. Vette-Ricciardo MILINA
ajde moj Kimi u penziju dok ne pocnes kasnit krug za vodecima. STvarno mi je tesko to rec, ali moran biit objektivan. Vettelu je unistio utrku8safety car isto…) Vettel je jos jednom pokazao da zna pretjecati i da ima muda, brz je isto, na kraju je usporio. Hamilton rutinski odradio, Bottas a sta rec za njega. Ricc je cini se u mokrim i polumokrim uvjetima dosta sporiji, ali u suhom su tu negdje. A Alonso, pa ja bi na njegovom mjestu javno preko radija opsovao i posla ih sve u tri pm. Parkira bi bolid negdi kraj smeca i pravac… Read more »
Ja mislim da je Max na mokrom najbrži od ove postave vozača. Dečko na mokrom leti stazom i stiže bolide koji su brži od njegovog. Kolegu prolazi samo tako a sustizao je i Lewisa. Dečko me polako razuvjerava i moram priznati ne radi toliko riskantne poteze više.
Vettel nabrijan, odlično pretjecanje riciarda, uglavnom Vett-Ham do kraja sezone ćemo imat nadmudrivanje
Solidna utrka , Ham . dobar , Seb . dobar a molim Raikkonenove fanove za jedan razlog zbog cega ne treba ici u mirovinu .
Upravo to, pa ne mogu ni zamislit sta bi sve radija u tom bolidu Alonso ili Grosjean ili Perez. Kimi vise nije kimi, izvlaci se na gume, snagu ali cini mi se da je sve u njemu problem.
Evo ja prvi – nema razloga. Lik je specijalna karizma i nešto što će definitivno falit kad ode ali trenutno ne pokazuje dovoljno. Daleko od toga da je najgori na gridu ali jednako tako daleko i od toga da je u vrhu.
Zašto nije bio ponovni start nakon SC?Kimiju ko da se neda nekog prestic 🙂
mislim da je standing start poslije SC samo u wet uvjetima
nisam 100% siguran
Da, standing start nakon SC je samo u wet uvjetima