Kompletiran je prvi dio predsezonskog testiranja, a ovim putem vam donosimo statistiku sa četiri dana testiranja u Barceloni.
U prvom dijelu vam donosimo statistiku pojedinog dana prvog predsezonskog testa. U drugom dijelu možete provjeriti kombiniranu tablicu s vremenima sa sva četiri dana te tablice s brojem krugova po vozaču, momčadi i proizvođaču pogonskih jedinica.
PRVI PREDSEZONSKI TEST CIRCUIT DE CATALUNYA, BARCELONA Prvi dan Najbrže vrijeme: Lewis Hamilton (Mercedes) 1:21.765 Najsporije vrijeme: Marcus Ericsson (Sauber) 1:26.841 Prosječno vrijeme: 1:23.581 Ukupan broj krugova: 731 (3402.81 km) Najviše krugova (vozač): Sebastian Vettel 128 (595.84 km) Najmanje krugova (vozač): Fernando Alonso 29 (135 km) Prosjek krugova po vozaču: 66.45 Najviše krugova (momčad): Mercedes 152 (707.56 km) Najmanje krugova (momčad): McLaren 29 (135 km) Prosjek krugova po momčadi: 73.1 Najviše krugova (proizvođač): Mercedes 294 (1368.57 km) Najmanje krugova (proizvođač): Honda 29 (135 km) Prosjek krugova po proizvođaču: 182.75 Prosječni zaostatak za najbržim: +1.997 Drugi dan Najbrže vrijeme: Kimi Raikkonen (Ferrari) 1:20.960 Najsporije vrijeme: Lance Stroll (Williams) 1:26.040 Prosječno vrijeme: 1:23.199 Ukupan broj krugova: 809 (3765.9 km) Najviše krugova (vozač): Kevin Magnussen 118 (549.29 km) Najmanje krugova (vozač): Lance Stroll 12 (55.86 km) Prosjek krugova po vozaču: 73.55 Najviše krugova (momčad): Mercedes 168 (782.04 km) Najmanje krugova (momčad): Williams 12 (55.86 km) Prosjek krugova po momčadi: 80.9 Najviše krugova (proizvođač): Mercedes 266 (1238.23 km) Najmanje krugova (proizvođač): Honda 40 (186.2 km) Prosjek krugova po proizvođaču: 202.25 Prosječni zaostatak za najbržim: +2.463 Treći dan Najbrže vrijeme: Valtteri Bottas (Mercedes) 1:19.705 Najsporije vrijeme: Daniil Kvjat (Toro Rosso) 1:23.952 Prosječno vrijeme: 1:22.009 Ukupan broj krugova: 958 (4459.49 km) Najviše krugova (vozač): Sebastian Vettel 139 (647.05 km) Najmanje krugova (vozač): Daniil Kvjat 31 (144.31 km) Prosjek krugova po vozaču: 73.69 Najviše krugova (momčad): Ferrari 139 (647.05 km) Najmanje krugova (momčad): Toro Rosso 31 (144.31 km) Prosjek krugova po momčadi: 95.8 Najviše krugova (proizvođač): Mercedes 300 (1396.5 km) Najmanje krugova (proizvođač): Honda 72 (335.16 km) Prosjek krugova po proizvođaču: 239.5 Prosječni zaostatak za najbržim: +2.497
Četvrti dan Najbrže vrijeme: Kimi Raikkonen (Ferrari) 1:20.872 Najsporije vrijeme: Nico Hulkenberg (Renault) 1:24.974 Prosječno vrijeme: 1:22.517 Ukupan broj krugova: 688 (3202.64 km) Najviše krugova (vozač): Romain Grosjean 118 (549.29 km) Najmanje krugova (vozač): Daniil Kvjat 1 (4.66 km) Prosjek krugova po vozaču: 68.8 Najviše krugova (momčad): Haas 118 (549.29 km) Najmanje krugova (momčad): Toro Rosso 1 (4.66 km) Prosjek krugova po momčadi: 76.44 Najviše krugova (proizvođač): Ferrari 211 (982.21 km) Najmanje krugova (proizvođač): Honda 67 (311.86 km) Prosjek krugova po proizvođaču: 688 Prosječni zaostatak za najbržim: +1.851 Ukupno Najbrže vrijeme: Valtteri Bottas (Mercedes) 1:19.705 Najsporije vrijeme: Marcus Ericsson (Sauber)1:26.841 Prosječno vrijeme: 1:22.827 Ukupan broj krugova: 3 186 Najviše krugova (vozač): Valtteri Bottas 324 Najmanje krugova (vozač): Alfonso Celis 71 Prosjek krugova po vozaču: 151.7 Najviše krugova (momčad): Mercedes 519 Najmanje krugova (momčad): Toro Rosso 183 Prosjek krugova po momčadi: 318.6 Najviše krugova (proizvođač): Mercedes 1010 Najmanje krugova (proizvođač): Honda 208 Prosjek krugova po proizvođaču: 796.5 Prosječni zaostatak za najbržim: +2.202 Kombinirana Tablica vremena 1 Valtteri Bottas Mercedes 1:19.705 3. dan US 2 Sebastian Vettel Ferrari 1:19.952 +0.247 3. dan S 3 Kimi Raikkonen Ferrari 1:20.872 +1.167 4. dan S 4 Lewis Hamilton Mercedes 1:20.983 +1.278 2. dan SS 5 Daniel Ricciardo Red Bull 1:21.153 +1.448 3. dan S 6 Jolyon Palmer Renault 1:21.396 +1.691 3. dan S 7 Max Verstappen Red Bull 1:21.769 +2.064 4. dan S 8 Nico Hulkenberg Renault 1:21.791 +2.086 3. dan S 9 Marcus Ericsson Sauber 1:21.824 +2.119 3. dan SS 10 Felipe Massa Williams 1:22.076 +2.371 1. dan S 11 Romain Grosjean Haas 1:22.118 +2.413 3. dan SS 12 Kevin Magnussen Haas 1:22.204 +2.499 2. dan SS 13 Lance Stroll Williams 1:22.351 +2.646 3. dan S 14 Antonio Giovinazzi Sauber 1:22.401 +2.696 4. dan US 15 Esteban Ocon Force India 1:22.509 +2.804 2. dan SS 16 Sergio Perez Force India 1:22.534 +2.829 4. dan SS 17 Stoffel Vandoorne McLaren 1:22.576 +2.871 4. dan US 18 Fernando Alonso McLaren 1:22.598 +2.893 3. dan US 19 Daniil Kvjat Toro Rosso 1:22.956 +3.251 2. dan S 20 Carlos Sainz Toro Rosso 1:23.540 +3.835 3. dan M 21 Alfonso Celis Force India 1:23.568 +3.863 3. dan US Tablica broja krugova po vozaču 1 Valtteri Bottas 324 (1508.22 km) 2 Sebastian Vettel 267 (1242.89 km) 3 Romain Grosjean 213 (991.52 km) 4 Kimi Raikkonen 201 (935.66 km) 5 Marcus Ericsson 198 (921.69 km) 6 Lewis Hamilton 195 (907.73 km) 7 Max Verstappen 174 (809.97 km) 8 Keving Magnussen 168 (782.04 km) 9 Antonio Giovinazzi 151 (702.91 km) 10 Nico Hulkenberg 150 (698.25 km) 11 Jolyon Palmer 143 (665.67 km) 12 Sergio Perez 121 (563.26 km) 13 Daniel Ricciardo 120 (558.6 km) 14 Lance Stroll 110 (512.05 km) 15 Stoffel Vandoorne 107 (498.09 km) 16 Felipe Massa 103 (479.47 km) 17 Fernando Alonso 101 (470.16 km) 18 Daniil Kvjat 100 (465.5 km) 19 Esteban Ocon 86 (400.33 km) 20 Carlos Sainz 83 (386.37 km) 21 Alfonso Celis 71 (330.51 km) Tablica broja krugova po momčadi 1 Mercedes 519 (2415.95 km) 2 Ferrari 468 (2178.54 km) 3 Haas 381 (1773.56 km) 4 Sauber 349 (1642.6 km) 5 Red Bull 294 (1368.57 km) 6 Renault 293 (1363.92 km) 7 Force India 278 (1294.09 km) 8 Williams 213 (991.52 km) 9 McLaren 208 (968.24 km) 10 Toro Rosso 183 (851.87 km)
Tablica broja krugova po proizvođaču 1 Mercedes 1010 (4701.55 km) 2 Ferrari 849 (3952.09 km) 3 Renault 770 (3584.35 km) 4 Ferrari* 349 (1624.59 km) 5 Honda 208 (968.24 km) *Sauber je odradio 349 krugova s prošlogodišnjom specifikacijom Ferrarijevog motora
Podaci su lijepo izvuceni samo mi nekako fale max brzine… Ima li itko kakav link?
Nekoliko ranih zapažanja sa prvog dijela testa, nažalost nisam uspio objaviti sve što su ljudi objavili odnosno pokušao sam ali GP1 ne prihvaća komentare neki prođu neki ne.
HONDA IS IN SERIOUS TROUBLE Ben Anderson (@BenAndersonAuto) After the well-documented struggles of the past two years, this is meant to be the season Honda starts delivering the sort of performance that can thrust McLaren back into the fight with Formula 1’s big dogs. Honda has made big promises, and big changes – supposedly following a combustion engine layout pioneered by Mercedes, and working on the pre-chamber ignition, lean-combustion technology it was sorely lacking last season. The Japanese manufacturer reckoned it can match the power levels achieved by Mercedes at the end of 2016. The early signs from testing suggest… Read more »
FERRARI REALLY DOES LOOK GOOD Gary Anderson (@Autosport) Ferrari has been known to run a bit light in pre-season testing in recent times, but the car genuinely looked good. I was also impressed by the professionalism of Ferrari’s approach, since in the past the team would just throw tyres at the car to put in a lap time – here it stuck by its guns and focused on optimising the package. It’s one thing for the lap times to be good, and Sebastian Vettel’s fastest time was just 0.247 seconds slower than Bottas’s pace using soft rubber rather than the… Read more »
@Blejky💪👍
Komentari su zbilja ohrabrujući, bitno je samo da se prenesu na stazu u Melbourneu i dalje… Pa što bude. Ono što mene još više impresionira je to što i Anderson kaže. Kad su bili govori da je momčad u rasulu itd, vidjeti da su ovi relativno nepoznati dečki napravili ovakav bolid velika nada i opravdani optimizam za dalje. Optimizam na djelu, a ne na riječima, to smo čekali…🙂
MERCEDES IS NOT PERFECT Edd Straw (@EddStrawF1) Valtteri Bottas set the fastest time of the test and the Mercedes looked good on track much of the time, although there were occasions when both the Finn and Lewis Hamilton were struggling a little to get the car into the corners. Given there have been some clarifications to the suspension regulations, it’s not unreasonable to ask if there are some re-adjustments that need to be made to get the car to handle as well as it has done in previous years. The Mercedes also ran very reliably out of the box, but… Read more »
https://youtu.be/2b4C6lxPYis
Evo koga zanima
Bez obzira na sve negativne komentare, statistiku i lošu karmu, uvijek sam vjeran samo jednom timu, a to je Mclaren. Vjerujem da će imati užasno težak start u 2017, česte kvarove, ali i da će se značajno popraviti u drugoj polovini sezone. Ne obazirem se na kritike, i sada već po mnogima treću godinu bez nade. Više nitko ne očekuje čudo od Mclarena, osim svega nas nekoliko. Nema predaje.
Pa ovaj Mclaren samo kvari statistiku.
Statistika je kao bikini, otkriva mnogo, ali sakriva najvažnije detalje. 🙂
Ajmo Mclarenovi navijaci…gledajmo ovo s pozitivne strane hehe ipak im je fastest lap brzi od prosjeka 😒😣
Na ultra softu 🙁
A kad cujem vijesti da bi im ovaj motor mogao dati manje snage nego onaj s kraja 2016, pomislim da im je to bio i maksimum…..katastrofa i za tim i za navijace