Nico Rosberg bio je najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Japana u Suzuki.
Durig je bio njegov momčadski kolega iz Mercedesa Lewis Hamilton, sa zaostatkom od 72 tisućinke sekunde, a treći Ferrarijev Kimi Räikkonen, 0.323 sekunde iza Rosberga.
Četvrti je bio Max Verstappen (Red Bull-TAG), ispred Sebastiana Vettela (Ferrari) i dvije Force Indije Sergija Pereza i Nica Hülkenberga. Fernando Alonso, koji ovog vikenda koristi novu specifikaciju Hondinog motora u svojem McLarenu bio je osmi, Valtteri Bottas (Williams-Mercedes) deveti, a deseti je bio Carlos Sainz (Toro Rosso-Ferrari).
Pobjednik iz Malezije Daniel Ricciardo (Red Bull-TAG) bio je tek 12., jer ga je u brzom krugu umelo uvođenje virtualnog Sigurnosnog automobila na stazu, zbog kvara na Haas-Ferrariju Meksikanca Estebana Gutierreza.
Vozači su nakon 50 minuta treninga počeli odrađivati simulacije utrke. Na mekanim gumama najbrži je bio Räikkonen, dvije sesetinke sekunde brži od Ricciarda, Hamiltona i Verstappena, no treba napomenuti da su se oba vozača Red Bulla relativno rano počela žaliti na degradaciju ovih guma – već i prije desetog kruga na njima – dok je Hamilton svoj najbolji krug odvezao nakon 11 prijeđenih krugova.
Na tvrdim gumama i sa set-upom za utrku najbrži je bio Ricciardo, dvije desetinke brži od Hamiltona i za još jednu brži od Verstappena.
Vozačima je bilo stalo odraditi sve moguće simulacije u dva treninga u petak, budući da prognoze vremena govore o mogućoj kiši u dijelovima ostatka vikenda.
1 | Rosberg | Mercedes | 1:32.250 | 226.621 km/h |
2 | Hamilton | Mercedes | 1:32.322 | 0.072 |
3 | Raikkonen | Ferrari | 1:32.573 | 0.323 |
4 | Verstappen | Red Bull | 1:33.061 | 0.811 |
5 | Vettel | Ferrari | 1:33.103 | 0.853 |
6 | Perez | Force India | 1:33.570 | 1.320 |
7 | Hulkenberg | Force India | 1:33.873 | 1.623 |
8 | Alonso | McLaren | 1:33.985 | 1.735 |
9 | Bottas | Williams | 1:34.028 | 1.778 |
10 | Sainz | Toro Rosso | 1:34.086 | 1.836 |
11 | Massa | Williams | 1:34.127 | 1.877 |
12 | Ricciardo | Red Bull | 1:34.150 | 1.900 |
13 | Grosjean | Haas | 1:34.241 | 1.991 |
14 | Kvyat | Toro Rosso | 1:34.305 | 2.055 |
15 | Magnussen | Renault | 1:34.339 | 2.089 |
16 | Button | McLaren | 1:34.398 | 2.148 |
17 | Gutierrez | Haas | 1:34.643 | 2.393 |
18 | Palmer | Renault | 1:34.760 | 2.510 |
19 | Nasr | Sauber | 1:34.824 | 2.574 |
20 | Wehrlein | Manor | 1:35.292 | 3.042 |
21 | Ocon | Manor | 1:35.400 | 3.150 |
22 | Ericsson | Sauber | 1:36.318 | 4.068 |
Treći slobodni trening na programu je u subotu u 05:00 sati po našem vremenu.
Koliko mogu vidjeti, popularnost F1 na ovim prostorima pada iz godine u godinu, a razloge možemo prvenstveno potražiti u sada već beskrajno dosadnoj dominaciji Mercedesa, stalnoj izmjeni nepravednih pravila, i činjenici da su prava na prijenos otkupile kablovske TV kuće, koje bar polovina stanovništva izbjegava zbog dodatnih troškova i nemalog udara na kućni budžet.
Da, zbilja šteta što je većina ljudi prestala pratiti ovaj sport. Ne mogu se sjetiti kada je bilo ovako malo komentara nakon slobodnih treninga, a nakon zadnje utrke koja je bila vrlo zanimljiva se jedva skupilo stotinjak komentara. Mislim da je glavni razlog tomu premještaj utrka iza pay walla. Ne samo da su premjestili utrke na maxtv nego ih nisu čak stavili niti u osnovni paket nego na Arenu 2. Zbog toga su kao gledatelji još ostali samo korisnici maxtv-a i zagriženi fanovi koji imaju živaca i volje se gnjaviti svaku utrku sa streamovima. O pridobivanju novih fanova mislim da… Read more »
Ako novi vlasnici razumiju koliko je formula 1 vizualno-sadržajno neiskorištena i ako to budu znali kanalizirati, vratiti će se fanovi. Osobno nemam ništa protiv free to air ili pay per view, svejedno mi je, ali daj da vidim sve šta se desilo. Plačam i max tv i arenu kako bi dobio f1 sa 10 sljedova istih reklama. Kad nema napetosti pusti mi start iz 5 razlicitih pozicija ( uzivo i iz helihoptera ne racunam), tko je koga – iz oba kuta, sta nismo vidili uzivo a ne da kroz sljedeća 3 dana otkrivam male bisere koje nisam ni znao da… Read more »
I da, preporuka, bolje skinuti hd torrent utrke + post race analisys + ted’s notebook od sky-a neko gledati stream. Ova dva naša komentatora, polako odlaze u žešći ocat, ali je trka uzivo. Ima i gorih. Ali kad skineš torrent, pa se opremiš i zavališ, slika savršena, možeš stisnut pauzu i još sve traje 4 sata. Skoro pa svaka trka ko’ ona Kanada, sta ne g. Jergoviću? Prava uživancija.
…prema Murphy-u mogao bi Nici sad planuti motor… samo malo, da začini sezonu
To niko samo deri..
Znaci seb AKO uzme p3 u kvalama starta 6.
Ipak ne kaska Ferrari sekundu za Mercedesom kako je napisa Ivan Pavić u prvom članku.
Samo da Ferrari tako nastavi👍!
Pozdrav kolega☺
Baš su rezultati slododnog treninga relevantni.
Neznam di si pročita da smo rekli da jesu.
Pa u tvom prvom komentaru jer kazes da su vremena bolja nego stokaze doticni pa odakle si to zakljucio nego iz rezultata treninga .Jer mozda opet zaboravljas sta pises.
Nego sta bi sa pobedama u trci ili je sad samo bitno biti ispred RBa o Mercu ni govora vise
Fap..Malo bolje pročitaj ti i pucači minusa. “Ipak Ferrari ne kaska sekundu za Mercedesom”,odakle iz ovoga zaključak da su ova vremena relevantna? Ili da će ovako bit do kraja vikenda? Komentar na prvi članak novinara u kojem piše o sekundi kašnjenja,ništa više. Naravno,odma su se uvatila dva stručnjaka meni lekciju dat,okrićanjem komentara u svoju korist.
Šta ja to zaboravljam,ti zaboravljaš da sam ti reka da ne komentiraš moje postove,jer to ne želim. Samo šta ti nemoš bez mene,kako bi komentira drugačije.
Nego,napiši štogot o “svome” McLarenu zaboga,već je krajnje vrime.
Nitko nije rekao da su relevantni kao što je napisao FerrariHR. Ja samo Ferrariju želim još bolji vikend i ako je ikako moguće postolje i pobjeda nad RBovima. Iako će to biti težak zadatak…
Ali ne damo se, Forza Ferrari!!!! 😉
Jel može malo detalja o delovima pogonske jedinice? Ko šta koristi od elemenata motora odnosno jedinice. Da li se to uopšte zna tačno?
znam da su lewisu vratili motor iz singapura, a rosberg je ako se ne varam na motoru iz monze