Na sastanku radne grupe u Monaku, gdje je vrijeme bilo posvećeno tehničkom pravilniku za 2017., a koja se sastoji od šefova momčadi i direktora utrka Charlieja Whitinga, odlučeno je da se u Formulu 1 od sljedeće godine uvodi modificirana verzija halo zaštite kokpita.
Iako je Red Bullov aeroscreen dobio veliku podršku unutar paddocka te je uživao prednost među navijačima, činjenica da je dosad testiran puno manje od Mercedesovog halo koncepta znači da nema dovoljno vremena kako bi se ideja mogla (sigurno) usvojiti za sljedeću sezonu. Konačna odluka će se donijeti 1. srpnja, ali halo ovoga puta ima veliku prednost zbog vremenskog okvira u kojem više nije moguće predstaviti ili dodatno testirati nijednu drugu soluciju. Ipak, šefovi će nastaviti vršiti procjene oko aeroscreena te će on biti predmet novih testiranja, a moguće uvođenje u Formulu 1 bi se tako moglo dogoditi 2018.
Nakon Ferrarijevog testiranja halo zaštite na predsezonskom testu u Barceloni, koncept je doživio određene izmjene te se sama naprava sada čini uglađenijom. Ta verzija je sada spremna za sljedeću fazu testiranja. Crash testovi bi se trebali održati u tjednu nakon VN Europe kako bi Međunarodna automobilistička federacija bila potpuno zadovoljna s izmijenjenom verzijom, te kako bi joj dala zeleno svjetlo za uvođenje u 2017.
Nakon tih testova, sljedeći sastanak po pitanju tehničkog pravilnika će se održati uoči VN Velike Britanije u srpnju, kada će se konačno i službeno potvrditi implementiranje halo zaštite na kokpite F1 bolida iduće godine.
Što se sad nešto čudite? Stalno vam govorim da će se uvesti modificirani i redizajnirani Halo i da je to najbolje rješenje.
Prvo su uveli hibridne motore što je apsolutno sranje.
Sad još zatvaraju kokpit što je još veće sranje.
Formula 1 oduvijek je bila otvorenog kokpita tako da ovo nije više Formula 1 već Formula XP.
Šefovi su to uveli da bi zaštitili sebe od kojekakvih tužbi. Sramotno današnji pojedini vozači su pi….e a primaju paru da te boli glava.
Dobra odluka.
Znam znam, većina je protiv ‘halo-a’, ali meni osobno je to ljepše rješenje od ‘aeroscreena’. Aeroscreen mi izgleda nekako penzionerski, konzervativno, dok kod haloa postoji taj element futurističkog izgleda, ili barem potencijala za futuristički izgled. Mislim da će dizajneri to dobro inkorporirat u izgled bolida sljedeće godine.
Ok, znači od iduče godine ovo više nije isti sport. Svaka čast sigurnosti, ali što je previše je previše bio sam protiv tih sustava i bit ću. A ove glavešine su očito naumili uništiti formulu 1 do kraja i koliko vidim to im za sada jako dobro ide!
Katastrofa, nemam više što reči.
Moje je misljenje da treba nesto napraviti po pitanju sigurnosti glave vozaca koja je najosjetljivija i nedovoljno zasticena. Ali po meni halo nije rijesenje koja bi pomogla npr. Massi kad ga je pogodila opruga sa mislim Rubensovog dolida, dok aeroscreen je po meni bolja opcija ali opet ima puno detalja koji nisu tehnicki rijeseni i definitivno jako utjece na aerodinamiku bolida, a koliko je opet taj komad pleksiglasa jak, a prilikom pucanja mogli bi nastati ostri komadi. Tesko je pronaci pravu opciju koja je dovoljno sigurna a opet i oku prihvatljiva. Opet Button je mogao ovaj vikend puno gore proci… Read more »
😦😦😦😦😦😦😦😦😵😵😵😵😵😵
2017 F1, utrka golemih japanki
Uvede li se ovo ja prestajem pratiti ovaj sport. Koji je sve manje formula 1.
Onaj koji se boji za svoju sigurnost o zdravlje od vozača, neka slobodno ustupi svoje mjesto nekom drugom. Evo, meni je san utrkivati se 😀
Šalu na stranu, uvijek ne postojao rizik u svakom sportu, nikad ne znas sto se moze dogoditi. Ali, uvede li se ovo to vise nece biti isti sport.
Više me ne može niko ubijediti da postoji neka struja koja namjerno sterilizuje Formulu 1. Pa ovakav skup pogrešnih odluka po takmičenje, u tako kratkom vremenskom periodu, nisam vidio niti u jednoj sferi sporta.
Alonsu se neki dan posrala ptica na kacigu,mislim da je krajnje vrijeme da se uvede halo zaštita.
Red bullovo rjesenje je po mom misljenju bolje estetski a i reka bi da je sigurnije. U svakom slucaju nastavljamo s procesom sterilizacije formule 1.