McLarenov trkaći direktor Eric Boullier je nakon VN Rusije rekao da je čuvanje goriva njegovu momčad stajalo 50 sekundi u nedjeljnoj utrci, bez čega bi MP4-31 mogao pratiti Williamsov tempo na Sochi Autodromu. Fernando Alonso je zauzeo šesto mjesto, za pobjednikom je kasnio jedan krug, ali je bio 50-ak sekundi udaljen od četvrtoplasiranog Valtterija Bottasa. Jedini razlog za to je žeđ Hondinog motora.
“Možemo vidjeti da smo momčad koja štedi dosta goriva zbog očitih razloga”, rekao je Eric Boullier. “Kod Fernanda ste prema kraju utrke mogli vidjeti da je bio 1.2 sekunde brži po krugu. Bez čuvanja goriva bismo dobili 50 sekundi na kraju utrke.”
“Da ne moramo čuvati gorivo, tu smo uz Williams, a to je napredak koji trebamo da bismo krenuli dalje. Taj tempo je bio dobar, a vozači su bili zadovoljni balansom.”
“Nastavljamo poboljšavati performanse pa je propuštanje Q3 za jednu desetinku bilo malo razočaranje. Međutim, utrka je bila lijepo iznenađenje jer je naš tempo bio bolji od očekivanog.”
ferrari
Još malo iz talijanskih medija… Veza Marchionne-Allison je pukla nakon VN Španjolske, pišu, kada nadogradnje nisu donijele približavanje Mercedesu… Kada se uzme u obzir smrt žene, stvari su krenule silaznom putanjom. Pišu kako izvori tvrde da Marchionne u Maranellu najviše cijeni Binotta, kojeg krasi odlična organiziranost, i otkrivanje najboljih resursa unutar momčadi. Bonus je i to što je Talijan, iako iz Švicarske, Već je krenulo restrukturiranje i očekuje se odlazak osoblja koje je došlo s Allisonom 2013. Navodno se spremaju iznenađenja u dogledno vrijeme, i ne trebamo predugo čekati… Na čelu odjela za motor upražnjemo mjesto bi trebao popuniti Wolf… Read more »
Trebali bi oni stavit onaj mali kanister iz crtanog Sport Bili, i kad trka pocne on se poveca :-)..
sad je bar konačno potvrđeno zbog čega honda ne može”otključati potencijal”.troši ko hrvatska zajednica ili partija.ili još bolji opis:žedna je ko šeks alkohola.
Bili bi najkompetetivniji da ukinu ograničenje potrošnje goriva, pa da im bolidi vuku cisterne 😀
nek onda naprave dizel… 🙂
Treba to pojednostavit trošio gorive,gume ili što god,uvijek je nešto,lani je bio MGU … bla bla sad je gorivo a ZAŠTO.Vrlo jednostavno Honda nije baš najbolji motor na gridu jer da je bila bi prva a ona je tu gdje je i točka.
Ovo me raduje. Zna se sada glavni problem i to ce se riješiti. Mogu možda proći još Barcu,Monaco,Canadu,da istestiraju sve to,jer ove navedene,sljedeće staze,nisu tako zahtjevne i teške po šasiju McLarena,a i sadašnji novi motor,zna se šta je problem zapravo,do čeg dolazi. I onda KAD IM BAŠ TREBADNE tempo, Silverstone kad dodje,i te trke dalje, da to riješe pa da imaju tempo kao Williamsov i onda ce ostvarivat dobre rezultate.
Da al to se ne riješava samo tako,zato je i novi koncept motora za 2017 u izradi.
riješiće to oni do sredine sezone, a HCCI proces uvode u Canadi
ne vjerujem sto citam, zasto onda tu brzinu koju “ne mogu” pokazat na utrci ne pokazu na kvalifikacijama, pa to je jasno ko dan da ni jedan bolid na stazi ne moze vozit maximum zbog kolicine goriva s kojim raspolaze.
zato jer Honda troši 2,a možda i 3 puta više goriva u odnosu na Mercedes. Mercedes za kvali 1 brzi krug od 4 do 7 litara i u box nakon tog. A Honda bi morala nasuti minimalno 15 do 20 litara za taj jedan brzi krug i u box nakon tog. Masovno bi trošili gorivo. Da su stalno vozili kako su slobodno htjeli, Nando bi bio P4 a moooožda i P3.
Cuj dva ili cak tri PUTA vise goriva trose.. Wtf..
da 🙂 zašto onda štede 80-85% trke gorivo? a Mercedes su se znali boriti ČITAVU TRKU SA PUNOM SNAGOM “Strat Engine Mod 1” zašto? 😀
Da troše 2-3 puta više onda bi im curio benzin kroz auspuhe. Povećana je potrošnja ali samo par posto vjerovatno manje od 5%. Ako im je motor žedan za više od toga nek zatvore butigu. Gubitak 50 sec ni teoretski nije istina jer bi Alonso bio preko sekundu brži u kvalama. Izgubili su možda 30 sec u odnosu na vožnju punim gasom ali pošto i ostali štede relativni gubitak je možda 15-20 sec. Da je McL napravio bolji bolid koji ima povoljniji odnos između draga i downforce-a mogao bi to anulirati. Ne vidim nikakve prednosti u njihovom zero size design-u.… Read more »
Ma vidis da se pogubio…
Po tebi je onaj koji potrosi najmanje goriva uvjerljivo prvi…
Drugim riječima, honda treba 300 kila goriva za jednu utrku da može držat mercedesov tempo? 😀
Nadam se da je tako, onaj Alonsov krug je dokaz za to. Honda ima potencijala, samo da malo obuzdaju tu kroničnu žeđ…2017 se ukidaju tokeni tako vidim veliki prostor za napredak ove žedne PU.
Kako fali jaki Mclaren…
Da dodam, ne vjerujem da bi bilo baš 50 sekundi dobitka, jer i drugi štede…Ali nije nemoguće da bi imali 30+ sekundi dobitka…
to care 😀 objasnio si, ali me ovo sad raduje. I ja vjerujem da će potrošit tokene za ovaj oporavak u nastavku sezone
Radujem se s tobom😉
Znaci vratit dolijevanje goriva i eto jos 2-3 kompetitivne momcadi
pa ni to dolivanje goriva i dalje ne bi resilo hondin problem, jer oni i dalje zaostaju po performansama za mercedesom i ferrarijem i uz to jos i trose vise goriva, tako da bi se dolivanjem goriva ta razlika samo jos vise povecala na stetu honde….
Di sam ja napisa da bi se borili za pobjede?
Da je baba muško……..
Ovaj bubne i ostane živ, svi čuvaju gorivo, kakve su ovo blesave izjave. I drugi štede, samo su izvukli više snage iz 100kg/h goriva za razliku od njih.
Da svi čuvaju gorivo. Toda Honda je jako žedna i zato mora McLaren štedjeti jo više.
Honda troši mnogo više goriva u odnosu na Mercedes, barem 2,a možda i 3 puta više. Ako Mercedes troši 1,5 do 1,6litara po krugu, Honda troši 3 do 3,5 litre po krugu 🙂 rang v10 motora. Zato štede 80% trke.
Ovaj komentar ne zasluzuje paznju, ali eto, da se ne blamiras ubuduce, reci cu ti samo da su svi motori unutar 2% potrosnje. A to sto oni moraju stediti gorivo, je ociti nedostatak, jer ne znaju proizvesti visak snage bez goriva.
da su u 2%, Honda za Mercedesom, onda bi McLaren bio svaku trku 5-6 pozicije,redovno. 🙂
Po tebi onaj koji potrosi najmanje goriva je i najbrzi…