Vodeći čovjek prvenstva, Mercedesov vozač Nico Rosberg, s odličnom formom je nastavio i u Rusiji gdje je na prvom slobodnom treningu odvozio najbrže vrijeme na Sochi Autodromu. Nijemac je bio sedam desetinki brži od svog momčadskog kolege Lewisa Hamiltona, dok je aktualni svjetski prvak imao tri desetinke prednosti u odnosu na Ferrarijevog vozača Sebastiana Vettela.
Daniel Ricciardo je odmah na početku treninga na stazu izašao s aeroscreen zaštitom kokpita te je odvozio jedan probni krug. Momčad je nakon toga bolid vratila u garažu te je Australac ubrzo nastavio s trkaćim programom svoje momčadi.
https://twitter.com/FiftyBuckss/status/725949606551379968
S obzirom na nedostatak gripa i položene gume, nekoliko je vozača imalo velikih problema (najviše na mekanoj mješavini) s trakcijom u posljednjem sektoru staze, koja je u par navrata iznenadila Sebastiana Vettela, ali i Jensona Buttona, Daniila Kvjata, te ostale vozače na drugim dijelovima staze.
Ferrari je u Sočiju vozio s nadograđenim motorom i novim prednjim krilom. Momčad se najprije odlučila na usporedne testove starog i novog krila, a Kimi Raikkonen je jedan dio treninga propustio zbog manjih problema s krilcem DRS sustava.
Mercedesovi vozači su još jednom dominirali na supermekanim gumama te su bili znatno brži od Ferrarija, ali valjda imati na umu da je talijanska momčad svoja najbrža vremena odvozila na mekanoj mješavini Pirellijevih proizvoda. Rosberga i Hamiltona slijede Vettel i Raikkonen.
Felipe Massa je imao problema s kvačilom te je na stazu izašao tek pola sata prije kraja. Brazilac je do završetka treninga na supersoftu odvozio peto vrijeme uz minimalan zaostatak za četvrtoplasiranim Raikkonenom. Slijede Daniel Ricciardo u Red Bullu, Valtteri Bottas, Daniil Kvjat, Sergio Perez, te Carlos Sainz i Jenson Button na mekanim gumama.
Za Renault je na prvom treningu nastupao Rus Sergej Sirotkin. Postavio je 13. vrijeme te je bio osam desetinki brži od timskog kolege Jolyona Palmera.
Alfonso Celis u Force Indiji je na prvom slobodnom treningu mijenjao Nicu Hulkenberga.
1 | Rosberg | Mercedes | 1:38.127 | |
2 | Hamilton | Mercedes | 1:38.849 | 0.722 |
3 | Vettel | Ferrari | 1:39.175 | 1.048 |
4 | Raikkonen | Ferrari | 1:39.332 | 1.205 |
5 | Massa | Williams | 1:39.365 | 1.238 |
6 | Ricciardo | Red Bull | 1:39.650 | 1.523 |
7 | Bottas | Williams | 1:39.802 | 1.675 |
8 | Kvjat | Red Bull | 1:40.218 | 2.091 |
9 | Perez | Force India | 1:40.287 | 2.160 |
10 | Sainz | Toro Rosso | 1:40.654 | 2.527 |
11 | Button | McLaren | 1:40.663 | 2.536 |
12 | Alonso | McLaren | 1:40.771 | 2.644 |
13 | Sirotkin | Renault | 1:40.898 | 2.771 |
14 | Nasr | Sauber | 1:41.085 | 2.958 |
15 | Verstappen | Toro Rosso | 1:41.134 | 3.007 |
16 | Gutierrez | Haas | 1:41.238 | 3.111 |
17 | Grosjean | Haas | 1:41.385 | 3.258 |
18 | Palmer | Renault | 1:41.671 | 3.544 |
19 | Ericsson | Sauber | 1:41.962 | 3.835 |
20 | Wehrlein | Manor | 1:42.483 | 4.356 |
21 | Haryanto | Manor | 1:42.687 | 4.560 |
22 | Celis | Force India | 1:43.432 | 5.305 |
Drugi slobodni trening se vozi u 13 sati po hrvatskom vremenu.
Nico je u hebenoj formi…
Ferrari je čini mi se u odličnoj formi, razlika između softa i supersofta bi trebala biti oko 8 desetinki po krugu…Mercedes, znamo, brže zagrijava gume i na neugaženoj stazi su ih uspjeli bolje iskoristiti…Znači da ćemo vidjeti dosad najbližu borbu za PP, bar se nadam…😃
Forza Ferrari!!!!!!
Evo i testova izdržljivosti za aeroscreen, iako mi se i dalje ne sviđa, čak i nakon viđenih testova.
https://www.facebook.com/redbullracing/videos/1063750143671474/
https://www.facebook.com/redbullracing/videos/1063750143671474/
Nitko ne govori kako i koliko će “aeroscreen” utjecati na aerodinamiku bolida.
Ima li preporuka za neki dobar link u nedjelju ? mislim da bi mogla biti konačno prava utrka………
Teskog srca govorim da aeroscreen ne izgleda tolko lose
Šta se događa sa sebom da se izvrtio dva puta?
Prehladno za Ferrari, stara boljka.
Moguce. I prosle godine u rusiji su imali problem zagrijati gume
Malo sam provjerio, temp. staze 30°C što nije uopće nisko. Ferrari uopće nije vozio na mekšim mješavinama kao Mercedes. Dakle, ništa indikativno. Sve će biti jasnije kada budu koristili iste gume.
Moguće je i da još nema dosta gume po stazi jer su prvi krugovi. Kažem,možda.