Marchionne: Formula 1 se treba približiti mlađim generacijama

Formula 1 ne žuri s uporabom interneta i društvenih mreža kako bi sport približila mlađim gledateljima, ali i gledateljima općenito. Taj pristup je potpuno drugačiji od onog koji su usvojile razne natjecateljske serije na sjevernoameričkom kontinentu. Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne smatra da izolacija može predstavljati veći problem od kompliciranog sportskog i tehničkog pravilnika.

“Kada osoba kupuje računalo, ne pitate koliko ono ima procesora, ali cijenite performanse. Da nekom moram objasniti kako se radi pogonska jedinica, bio bih tamo satima i svima bi bilo dosadno.”

“Za javnost možemo pojednostavniti stvari, a to je promjena koju treba napraviti. Pravilnik je prekompliciran. Trebate se otvoriti ljudima, pogotovo mlađoj generaciji. Ovo je pitanje koje zabrinjava Formula One Management. Ako želite dovesti mlađu publiku, morate govoriti njihov jezik i usmjeriti dovoljno pažnje na digitalni svijet.”

19 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
otto

Što se disk kočnica tiće, Jaguar E type iz 1951 ima diskove i ismijavan kao auto bez koćnica.Dakle F1 kasni i primjenjuje več stečena znanja.Isto je s turbo puhalima raznim a bogme i s hybridima.Osmišljena prvenstveno za utrkivanje primjenjuje u drugim područjima već poznate tehnologije a laboratorij je bila u smislu-Kako pobjediti konkurenciju-.a to što je danas postala poligon za razvoj Clia a sve pod šifrom napretka okrenula se u vlastitu suprotnost.
Ima još toga viđenog prije formule a preuzeto od iste ali o tom potom.

avalon

Jim Clark….. zašto bi F 1 služila za promociju hibrida kad takva auta srednji sloj ne može priuštit zbog cijene ? a zašto je F 1 recimo promovirala V12 , V10 ili V8 ? je li srednji sloj moga sebi priuštit auta sa motorima koji su pokretali cestivne sportaše i super sportaše ? osim toga treba razlikovat auta pokretana el motorom koja jesu skupa no npr sa poticajem golf 7 košta 215 000 kna , a npr GOLF 2.0 TDI “Edition 40” košta 220 000 kna … znači , skuplji je od el golfa 😉 potrošnja E golfa je u… Read more »

modesto

ne filozofiraj ovi bolidi su usisivači hibridi svi govore a daihje lak vozit s v6 hibridima u 3 godine samo 2 vozača jako interesantno o i da i boljeda se nevrateručni mijenjači jer bi se vidjeli kakvi su vozači kad se kokpit trese i kad jednom rukom voziš drugom mijenjaš brzine,

Jim Clark

ne znam cemu svo to silno beskorisno nabrajanje, Ti danas da kupis novi auto makar bio i 100 000 kuna ne znas dal ces sutra dobit otkaz i dal ces ga moc dalje nekako otplacivat a za 200 000 kuna da ne pricam, to imas za otplacivat dok ne dobijes bore na licu.. danas za tako nesto moras imati lacu od 7000 kuna a to u hrv rijetko tko ima. a moja poruka je imala samo znacenje da F1 nesmije biti za marketing da nesto promovira nego da se iz nje izvuce ono najbolje bez limita koja danas koci maximalno… Read more »

kobayashiF1

Hahaha s V6, štednjom guma i goriva se mislite približiti mlađim generacijama? Možda Bračkoj i Škotskoj populaciji…

Desmosedici

Sve u svoje vrijeme u skladu s vremenom i dostupnom tehnikom. Ja sam počeo pratit F1 kao dječačič, sredinom sedamdesetih, hvatajući talijanske programe preko obične analogne antene, kasnije sam nabavio antenska pojačala. Kad je bilo čisto vrijeme sve se vidjelo, a nekad bi došao šum i smetnje pa se ne bi ništa vidjelo, pa za nekoliko minuta bi se opet vidjelo i tako u ciklusima. Kad se samo sjetim izvrsnih komentatora Andrea de Adamich, Oskar Orefici, Mario Poltronieri, Ezio Zermiani.. Federico Urban za moto utrke.

Tow Pie Pie

Po tom pitanju neka se F1 ugleda na Formulu E, oni to rade fantastično.

Jim Clark

a Bernie priblizava jedino starijim generacijama oni koji si mogu priuštiti Rolex kako je vec bio jednom rekao a i to je skup sport za gledatelje da pokupujes pakete full hd programe morao bi izdvajat pola place samo za TV a ova danas F1 to nije ni zasluzila.. a u zadnjih 20 godina svi sportovi na svijetu su napredovali osim F1 koja se nasla promovirat hybride nadite neki drugi sport za promociju …………….

Tuzlaensis

Mislim da je žalosno da ja, sa 21 godinom, budem među najmlađima na portalu. Bojim se da je takva situacija i globalno

Mr.Spaceguy

Problem je što djeca i mladi nemaju gdje gledati utrke.

Sheldon cooper

ma ima se gde pratiti f1 samo niko nece da plati 😉

F12013

Hej, Tuzlaensis, ja sam malo mlađi od tebe, ali imaš pravo, nažalost ne poznajem ni jednu mlađu osobu, a pogotovo dijete koje zucne i jednu riječ o F1…Jedino mjesto na kojem mogu razgovarati o F1 je ovaj portal. Problem je što F1 više nije dostupna široj populaciji, nemoš više upalit tv i slučajno nabasat na trku poslijepodne, a to te privuče…Općenito svi koje poznajem smatraju da je F1 dosadan sport, a pola njih gleda nogomet i navija za Barcelonu koja će ionako dobiti 95% utakmica koje odigra…I to kao nije dosadno…

fap

Zar Berni ne rece da njemu nisu bitne mladje generacije,on bi one staarije sa brdo para

prosti

…ovo je sada neko prijelazno razdoblje razumijevanja i prilagodbi – hibridi su i na cesti sve više prisutni, mlađe generacije će to progutati i probaviti za razliku od starih konzervativaca …ali i formulaE će vremenom pokupiti dio navijačke populacije…

Jim Clark

To je sve pogresno ok hibridi su ekoloski bolji ali opet srednja populacija ne moze si priustit takav automobil i opet zasto bi F1 sluzila za takvu promociju ?! kada na gridu jedino sto vidis Mercedes Renault Ferrari i Hondu ” jako puno ” a ti auti su svi JAKO skupi kada gledas, zbog toga ovo ide u pogresnom smijeru jer ne znam za koga je ovo sve, jer kad pogledas F1 u prijasnjim godinama ljudi su isprobavali sve i svasta ali opet su imali mogucnost birati a danas moras promovirat stvari za marketing,. nije ni cudo sto danas mogu… Read more »

prosti

…pitanje je samo što je to srednja klasa u HR, da li to uopće postoji? da je barem malo bolje glede financija, nikome ne bi bio problem izabrati s tržišta npr. toyota auris hybrid za 130 t.kn uključujući državnu subvenciju. trebamo se nadati da će porastom konkurencije cijene pasti do cijene klasičnih modela… F1 je uz poligon za nove tehnologije preuzela svojevrsnu ulogu marketinškog promotora, mislim da to sve skupa brodi u dobrom smjeru…

avalon

problem je velik … trke motora su interesantne jer ih prate zaljubljenici koji i sami voze motore u koje su “zaljubljeni” , a ljubav počima u mlađahnim danima . motori im nisu samo puko prevozno sredstvo za razliku od vozača auta kojima je to obično prevoz od A do B . šta se tiče dosadnosti kad bi nekome išli objasnit kako se radi PU , a šta bi trajalo satima … slično bi bilo i sa motorima . i objašnajavane kako se radi mašina yamahe , honde ili ducatija bi večini bila duga i dosadna . a pristupa na sjevernoameričkom… Read more »

BureksMesom

Sta ste ocekivali kad se grid djevojke vide samo na pola minute nakon utrke, neka u bikiniju drze broj kruga ko runde u boxu, i eto, rjesen problem, svi znamo da necete pojednostavit pravilnik

Related Posts