Aktualni svjetski prvak Lewis Hamilton je na Bahrain International Circuitu došao do 51. pole positiona u karijeri. Britanac je bio 77 tisućinki brži od timskog kolege Nice Rosberga, odnosno pola sekunde od Sebastiana Vettela na trećem mjestu.
Eliminacijski kvalifikacijski format je i u Bahreinu iznenadio nekoliko vozača i momčadi, a šefovi Formule 1 će nakon današnjeg dana odlučiti o sudbini sustava koji se svidio tek malom broju navijača. Scenarij koji smo gledali u Melbourneu se praktički ponovio i u Sakhiru, što znači da smo imena eliminiranih vozača mogli saznati i prije isteka njihovih 90 sekundi.
Q1
Kao i u kvalifikacijama za VN Australije, novi format je neke vozače i momčadi iznenadio u prvoj rundi kvalifikacija. Felipe Nasr je prvi vozač koji je eliminiran; Sauberov pilot je u svom brzom krugu napravio grešku na kočenju za prvi zavoj te će sutrašnju utrku startati s posljednjeg mjesta. Bez prolaska u sljedeću rundu je ostao i Sergio Perez, vozač momčadi koja je nakon Australije govorila da novom eliminacijskom formatu treba pružiti još jednu šansu. Ispala su i oba vozača Renaulta, a Kevin Magnussen će se utrci sutra priključiti iz pit lanea zbog kazne koju je nakon drugog slobodnog treninga dobio zbog propuštenog vaganja. Očekivano, ispala su i oba Manora; Pascal Wehrlein je bio 1.3 sekunde brži od svog momčadskog kolege Rija Haryanta. Sedmi vozač koji je svoj nastup završio u prvoj kvalifikacijskoj rundi je drugi Sauber Marcusa Ericssona.
Eliminirani: Wehrlein, Ericsson, Perez, Magnussen, Palmer, Haryanto, Nasr
Q2
Slika koju smo gledali prije dva tjedna je još jednom obišla svijet – prazna staza prije isteka eliminacijskih perioda svakih 90 sekundi. Daniil Kvjat je odvozio najsporije vrijeme te ga više nije stigao popraviti. Red Bullovom vozaču se ubrzo priključio Jenson Button, a nakon njega i Esteban Gutierrez te Stoffel Vandoorne koji su se u garaže vratili prije isteka 90 sekundi za pripadajuće pozicije. U drugoj rundi smo se još oprostili od oba Toro Rossa te drugog Haasa Romaina Grosjeana.
Eliminirani: Grosjean, Verstappen, Sainz, Vandoorne, Gutierrez, Button, Kvjat
Q3
Treća kvalifikacijska runda nam je donijela nešto više uzbuđenja, a najviše je zaslužna brzina Ferrarijevih vozača. Nico Rosberg je u prvim pokušajima zauzeo prvo mjesto, dok je njegov momčadski kolega napravio pogrešku u posljednjem zavoju te si tako osigurao tek 4. vrijeme. Između njih su se ugurali Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen.
Nico Hulkenberg je prvi ispao u Q3. Force Indijinom vozaču su se pridružila dva Williamsa i Daniel Riccardo na vrlo dobrom petom mjestu. Oni se više nisu vraćali na stazu te se borba za najbolju startnu poziciju odvijala između Mercedesa i Ferrarija. Vozači talijanske momčadi nisu napravili veći pomak, poput Nice Rosberga – najbržeg na jučerašnjim slobodnim treninzima. Zato je Lewis Hamilton odvozio puno bolji krug te je bio najbrži prvi puta ovog trkaćeg vikenda, ali onda kada je to bilo najpotrebnije.
1 | Hamilton | Mercedes | 1:29.493 | |
2 | Rosberg | Mercedes | 1:29.570 | 0.077 |
3 | Vettel | Ferrari | 1:30.012 | 0.519 |
4 | Raikkonen | Ferrari | 1:30.244 | 0.751 |
5 | Ricciardo | Red Bull | 1:30.854 | 1.361 |
6 | Bottas | Williams | 1:31.153 | 1.660 |
7 | Massa | Williams | 1:31.155 | 1.662 |
8 | Hulkenberg | Force India | 1:31.620 | 2.127 |
9 | Grosjean | Haas | 1:31.756 | |
10 | Verstappen | Toro Rosso | 1:31.772 | |
11 | Sainz | Toro Rosso | 1:31.816 | |
12 | Vandoorne | McLaren | 1:31.934 | |
13 | Gutierrez | Haas | 1:31.945 | |
14 | Button | McLaren | 1:31.998 | |
15 | Kvjat | Red Bull | 1:32.241 | |
16 | Wehrlein | Manor | 1:32.806 | |
17 | Ericsson | Sauber | 1:32.840 | |
18 | Perez | Force India | 1:32.911 | |
19 | Magnussen | Renault | 1:33.181 | |
20 | Palmer | Renault | 1:33.438 | |
21 | Haryanto | Manor | 1:34.190 | |
22 | Nasr | Sauber | 1:34.388 |
Utrka se vozi sutra u 17 sati.
Dali netko zna jel se može pratiti prijenos na M4 sport HD bez ikakve pretplate ili zaključaju kanal kad počne prijenos? Hvala
Ne znam ti to odgovorit. Evo vidim da na MAX TV na kanalu 404 Arena 1 gdje je trebao biti prijenos utrke iz Bahreina stoji najavljena rukometna utakmica. Što je ovo sad zna li itko?
Trebao bih imati otključanu Arenu 2 na tih 2h koliko je vrijeme za utrku. Navodno je ovo iznimka zbog utakmice.
Upravo gledam na M4 sport HD dakle preko obične antene dakle nije zakljucano
Da nije blogirao kotac, mislim da je Button mogao i do P9, ali sta je tu je. Alonso je bas pehista sto se tice pocetka sezone, Vandoorne je lijep posao napravio.
Gledam Lewisa, lijep prvi krug u Q3 ali izleti sa staze, Nico je fin posao napravio 77/1000 kasnio, nije se ni on nadao Lewisu.
Ferrari bi mogao nesto napraviti kroz utrku, gust ce biti start. Biti ce gusta utrka, cant’ wait.
Go Honda..
još da je vandoorne malko “stisnija” mogla su oba u Q 3 , a onda … no očit je napredak u odnosu na lani jer 2015. FA je u Q zaostaja za vodećim čak 2.468 s , a jućer vandoorne tek 2.441 s šta je poboljšanje od čak 0,027 s. impresivno !
Prvi put nakon dugo vremena nisam gledao kvalifikacije i mogu reći da nisam propustio ama baš ništa. Ovaj format je čista katastrofa. Glavešine F1 su potpuno izgubili kompas i utisak je, barem meni, da ih zaboli ona stvar, ako je imaju naravno. Kruna svega su izjave bijelog šišmiša u zadnje vrijeme, pogotovo vezane uz vozače. Što vrijedno u F1 ostaje ako se ova agonija i glupost nastavi? Nije gledljivo, nije.
bogme ni ja . i bez gledanja sam ZNA da ništa nisam propustija . mada kad sam pogleda rezultate Q primjetija sam da su 4 vozača “oborila rekord” staze MS iz 2004. od 1:30.252s ( LH brži za 0,75 , NR za 0,68 , SV za 0,24 i KR brži za 0,008 s ) pa mi to nije jasno . mako su mogla ova 4 nejakai usisaća sa lošim pirelli gumama bit bit brži od močnog V10 ( kojeg mnogi zazivaju da se “vrati” u F1 ) , a btw tada su bila za razliku od lošeg pirellia i 2… Read more »
Argumentovan post kao i uvijek, ipak nije moguće napraviti poređenje V6 motara i V10-ki kada je riječ o njihovom doprinosu brzini auta. Prvo nemojte zaboraviti da poredimo motore tj tehnologiju iz 2014 s onom iz 2016 godine. Lako je pretpostaviti da bi danas i V10 motori bili efikasniji, no što su to bili prije 12 godina. Dalje F1 automobili danas su drugačiji, no što su to bili u 2004 godini. Tada nismo imali tehnologije kao što su DRS, ERS, turbo…. tj. sisteme koji favorizuju motore iz ove godine, dok imamo samo zapreminu motora na strani starih V10. Naravno ne zaboravljam… Read more »
Ferrari je u kvalama dao sve od sebe mozemo biti i zadovoljni i ne zadovoljni ali su karte baćene na samo utrku zato vjerujem da će Ferrari biti puno bolji nego u kvalama .Duplo postolje Forza Ferrariiiiiiiiiiiii.
Nevezano za temu,ima li se gdje pogledati repriza utrke posto necu biti u mogucnosti da je gledam?
Ponedjeljak-Arena 1 17:30 ili sažetak na RTL2 u 9:15
Hvala.
Čestitke Lewisu i Nici na još jednom osvojenom prvom startnom redu, Ferrari za sada definitivno može Mercedesu napraviti tek nešto u utrci, jer očito Mercedesu više odgovaraju kvalifikacije, ali dugi je sutra pravac do prvog zavoja i moglo bi sutra biti opet svega, ako Lewis i Nico malo lošije krenu.
A inače što se tiće samih kvalifikacija imao sam dojam kao da vozači na neki način žele reči FiA-i da je ovo katastrofa, s time što nisu vozili u prvoj i drugoj rundi , a još je bilo cca 6-7 min do kraja.
Poz svima. Zna neko na kom programu na max tv-u se moze gledat sutra utrka
Na H1 ima Njemački RTL, moguće da ima i na max-tv.
Arena 2 pay per view 20.kanal bit ce otkljucan za vrijeme utrke,isto kao i 2.slobodni trening.
http://www.vipbox.tv/motorsports/95559/1/skysports-f1-%7C-skyf1-%7C-sky-sports-f1-%7C-sky-f1-%7C-html5-on-ios-and-android-live-stream-online.html
Za navijače Mcl Honde još jedna tužna godina pred njima.Ne može se ući u Q3 i očito je da će biti skupljanje mrvica i ove godine … nažalost pušiona …
čovječe jesi uporan sa tom hondom….
Frende pušiona je Honda bar ove dve godine …
ok,pušiona su bili svi od Ferrarija ,Mercedesa,Wiliamsa itd..no nije u tome problem,nego ti to stalno ponavljaš!Iz članka u članak isto govoriš o toj Hondi! I ovi koji su ti dali podršku valjda te ne prate sa tvojim komentarima o Hondi…
ako je išta teško na ovoj stazi je zadnji zavoj koji se ulazi u velikoj brzini ,to je najbrži zadnji zavoj u f1….. teško da ferrai sutra ih može zaustavit nešto im fali,nadam se da cemo gledat duel između lewisa i nice kao u australiji, ono je bila super utrka
Mislim da je ovo najbolji pokazatelj kakav je trenutni razmak između Mercedesa i Ferraria…i Hamilton i Vettel sa vrlo dobrim krugom,teško može bolje.
Misliš? Strpi se do sutra pa onda budemo znali više.
Koliko sam ja vidio Hamilton je bio sa sva 4 kotača van staze i treba startati 8
Lako za to, trebalo je prvo utvrdit pod kojim okolnostima i zbog čega je u pit laneu ubacio u rikverc. FIA logika
Već mi je polako teško gledati kako loše odluke pojedinaca upropaštavaju rad momčadi, a još mi je teže to što ničije mišljenje nije bitno, nit’ će bilo što promijeniti. Dokle će tako, ne znam, ali danas sam prvi put bio zbilja razočaran što sam kompletno promijenio raspored zbog gledanja kvalifikacija, prvi put u nemali broj godina. Nadam se da će bar utrka biti gledljiva. Inače, veoma mi je interesantno to što su inače iznimno vruću utrku smjestili u tako kasni termin. Pitam se ima li to veze s kvalitetom rapidno degradirajućih guma?
Svi se žale na kvalifikacije, kakve su, kakve bi trebale biti, ne godi ispadanje nakon 90sec…. meni su najbolje bile kada je bio po jedan vozač na stazi, jedan krug zagrijavanja i jedan brzi krug, tu se vidjelo ko je ustvari vozač jer se moralo paziti a voziti na limitu, i ko se zezne gotovo, samo jedna šansa bila i svima jednako
Slažem se! 🙂
Ja mislim da je taj jedan krug glupost,a i sve je gotovo za pola sata.To je moje mišljenje.
možda jeste bilo sve brzo, mada i nisam siguran da li je jer svaki vozač imao krug da obiđe do mjerenog kruga, pa mjerni krug i onda ponove da se vrati u box…to su 3 kruga, ali to je pokazivalo ko je vozač i ko može jedan krug sastaviti , a ne sada obiđu po par krugova i ne sastave dobar , pa se neki žale zasmetao im ovaj onaj, ovako staza čista i pokaži se
a kako može biti gotovo za pola sata, ako svaki vozač ima krug zagrijavanja i brzi krug? ako uzmeš da ti za ta dva kruga treba barem 3min x 22 vozača.. 😉
ma bilo je i duže, bila su 2 sporija kruga i 1 brzi, oko 4min x 22 vozača
Pozdrav svima , evo mala pomoć za one koji se muče stalno gdje pratiti F1 utrke . Možda će se činiti malo komplicirano ali se na kraju isplati . Radi se o ovoj aplikaciji ili programu kako želite” KODI – Open Source Home Theater Software”. Link za download instalacije za Windows – http://mirrors.kodi.tv/releases/win32/kodi-16.0-Jarvis.exe . Link sa uputama za korištenje samog softvera – https://www.youtube.com/watch?v=ca0eof8mot4 . Kad to riješite ako neko treba pomoć slobodno neka upita , Inače se KODI može instalirati i na tablet i na smartphone tako da možete gledati omiljene vam utrke iz kreveta kao što sam ja odgledao… Read more »
Zaboravo sam staviti link za ovo zadnje šta sam napisao
https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwio7ea9xfDLAhUGXg8KHd-bBOYQFggaMAA&url=https%3A%2F%2Fseo-michael.co.uk%2Fhow-to-install-zemtv-for-xbmc-kodi%2F&usg=AFQjCNH2t1c1hhIvPC0EwUMGPz9kVbPbyw
A di si našao ArenuHD? Ja sam našao samo Cric Tv i to u SD kvaliteti…
Imas je na Zem. tv addonu, ovaj link sto sam stavio , takođe imaš i na Croatia on demand addonu .
Hamilton pod istragom. Koristio je rikverc u pit laneu. Vidio sam da to radi, ali nisam znao da je zabranjeno. Vidjet ćemo kakve će biti posljedice…
Da li se meni učinilo kada je Blažičko na kraju rekao: vidimo se sutra na Arenasport2?
Da li to znači da mi koji nemamo plaćen sportski plus paket moramo kupiti utrku, i da je samo prva bila besplatna? :/
Readi rukometa se prijenos F1 prebacuje na Arenu 2 al bit ce odkodirana od 16:30 do 19:30
To će biti samo sutra iznimno na Areni 2 zbog rukometa. Arena 2 će biti otvorena svim korisnicima za vrijeme trke tako da ćes moć gledati. Za Kinu se vraća na Arenu 1 🙂
Na Areni sport ima F1??? Ja sada gledao pregled programa za sutra i nema da ima F1 :/ Iz Bosne sam ali mislim da su Arene iste…
Ne Arene nisu iste al eto ni ja isto nisam znao da se F1 prenosi na Areni 1 jer gledam F1 preko streama mislio sam da je na Areni 5 sad moram mami javit da ove sezone može pratit formulu al će bit sretna
Sport club,prenose sve moto GP 1,2,3,cijeli trkacki vikend f1,nascar,ma sve od sporta,ko moze da ima taj program isplati se svaki cent sto se plati..
kvalifikacije ne rzumin ali vidi seda je sve nekako brže,nema više kalkuliranja,,, sutra opet dominacija merđa,ova staza ce im odgovarat da je vettel bio drugi možda bi imao neke šanse, ferari još nije ono što sam mislio da ce bit
Ferrari je u utrci brži nego nego u KV,,do sad se bar tako pokazalo.
diskvalifikacije, a ne kvalifikacije….
Svaki vozač kojem se odbrojavalo vrijeme za ispadanje se šeće po pit laneu, maše i krevelji se u kameru. Kakav je to cirkus majku tii????
OK. Moj miljenik zaostao pola sekunde, a ferari je blizu? Jesam ja glup, pa ne kuzim neke stvari? Dajte mi objasnite tu blizinu ferarija
čekaj sutra pa budeš vidio kako ih Vettel sredi odmah na startu.
To ti je ista ona blizina koja je postojala (po nekima doduše i nije) kad je tvoj “miljenik” uzimao naslove ispred ovog kojeg danas guraju u mirovinu. Al priznajem, daj Bože opet onu RB-ovu “dominaciju”, to je bila mlaka voda prema ovoj sad. Šalu na stranu, treba bit zadovoljan sa “samo” pola sekunde – kvalifikacije im def ne leže, muči ih to nešto s turbom, staza ima nekoliko dugih pravaca što naglašava taj nedostatak, hladna staza bolje paše Mercu itd. I Lewis je uspio složit jako dobar krug. Nije neka utjeha, al valjda će sutra bit bolje.
Ma šta?? Sredit će Vettel to sutra na startu 100%.
Ovakav sistem kvalifikacija je katastrofa. Čestitke Hamiltonu i Mercedesu na poleu. Rosberg je jako blizu i nadam se da ćemo od njega vidjeti više agresije nego prošlih sezona. Ferrari je dosta blizu i moglo bi biti zanimljivo sutra, pogotovo jer im staza odgovara i imaju odličan race pace. Želio bi još pohvaliti Grosjeana, Vandoornea i Wehrleina. Jedva čekam sutra i nadam se da će Ferrariji zapapriti situaciju na vrhu. 🙂
ovaj rus je očito loš. riki ga rastura
Tako je počela i prošla sezona, pogledaj kako je završila.
Ja kao Ferrarista sam zadovoljan,bit će sutra svega….a KV neću ni komentirati jer nisam kužio ništa!
Ferrari je tu negdje, ali kad Mercedes odvrne motor dobiju bar tri desetinke više…
Da Ferrari to može mislim da bi realna razlika bila desetinku do dvije, a ne pola sekunde…
Što se tiče utrke: samo dobar start i Mercedes vam ne može ništa…
FORZA FERRARI !!!!!!
p.s Kimijeva kaciga je premočna!
nije sve u motoru…
Nije sve, ali barem 70 posto je.
Da te podsijetim da Wiliams ima isti motor! Motor,gume,vozač,aerodimanika,šasija….
gdje Williams ima istu aerodinamiku i naročito opterećenje na kotačima a tek o softveru da ne govorimo….
Misliš da Williams može ostvariti puni potencijal tog motora, kao i Mercedes.Sumnjam. Razlika je cijelo vrijeme bila oko 2 i 3 destinke sve do onog zadnjeg kruga kada su odvrnuli motor i evo razlike od pola sekunde. Vjerojatno ćeš to objasniti boljim vozačima, ni slučajno motorom…
znači na kraju su odvrnuli motor samo Hamiltonu kad je napravio takav krug?!Rosbergu su ga malčice stisli,,mislim da griješiš,treba po meni sjesti sve za dobar krug,zašto je Rosberg cijeli vikend bio brži i eto sad na kraju i zadnji krug on izgubi prvu poziciju,moje mišljenje je u mentalitetu vozača,kad Hamilton zapizdi nema tu li-la!
Normalno da je tih 77 stotinki do vozača, nisam uopće rekao da su Hamiju odvrnuli malo više nego Rosbergu…
to sam htio i reći..Hamilton ima karakter i muda po meni..ok,ima dobar auto koji pomaže u njegovom cilju,no nisam siguran da će mu biti lako sutra!
Sa pola sekunde prednosti mogu da startuju i iza Ferrarija i opet ce pobediti.
Sto se tice novog formata Kvlifikacija uzas sta im je to trebalo
Svaka čast Lewisu odvozio je perfektan zadnji krug i zaslužio pole. Jedino mi je ostao nejasan kriterij FIA-e. Rekli su da će odsad kažnjavati strože vozače koji napuste stazu sa sva 4, pa i prošle godine su znali brisat vremena u kvalama zbog toga, a sad se Hamiltonu nije dogodilo ništa iako je napravio upravo to. No bilo kako bilo i dalje maestralan zadnji krug. Što se tiče ostalih, opet sam mislio da Ferrari može doći bliže, no i ovo je zadovoljavajuće jer su na treninzima pokazali dobar race pace tako da ih ne treba otpisati za sutra. Grosjean opet… Read more »
Da su mu izbrisali to vrijeme, ne bi danas bio na PP, jer bi bio zadnji i prvom bi mu vrijeme otkucalo i ne bi stigao napraviti novi krug…
Valjda odsad krug vrijedi ako ga ostvariš debelo izvan staze…
Kažnjavanje se provodi samo u zavojima na čijem je izlasku moguće ostvariti prednost u slučaju napuštanje staze sa sva četri kotača. U Bahreinu u zadnjem zavoju možeš samo izgubit vrijeme u tom slučaju.
Razumijem, ali da je bio šljunak vidio bi kako bi se izvukao…
Ako vozac prede sa svim kotacima preko pasica i na taj nacin “dobije na vremenu” vrijeme se brise a ako prijede, kao u ovom slucaju i izgubi par desetinki nema razlga da se brise.
S tim dijelom sam upoznat, ali me malo zbunilo to što je Blažićko u jednom trenutku rekao da je Hamilton odvozio najbrži zadnji sektor u tom krugu. Vjerojatno neka greška s live timingom. Uglavnom drago mi je da mu nisu izbrisali vrijeme jer ne želim da novi format previše utječe na konačni poredak jer je umjetan način ”začinjavanja” sporta.
Možda i nije greška jer s onboard snimke nije baš izgledalo da je izgubio vrijeme
Ove nove kvalifikacije su uistinu katastrofalne. Ono malo zadovoljstva vidjelo se jedino u Q1 gdje su SVI vozači imali priliku za 2 brza kruga. U Q2 i u Q3 je definitivno shootout osim za dvije momčadi iz “prve lige”. Vjerujem da bi u starom formatu i ostali napadali 5. startno mjesto. Nadam se da će sutra izglasati ukidanje ovog sra..a
Čestitke Hass-u i Vandoorne-u!!!
Bravo Hamilton , najbrze vrijeme u Bahreinu od kad je staza napravljena nije mala stvar . Ferrari jako brz . Kvale u ovom formatu mi se ni malo ne svidjaju .
90% vremena su vozaci bili u pit-u.Svaka cast FIA
zato treba uzeti zagorce u F1.. kod njih nema PIT STOP….