Najbrže vrijeme trećeg dana drugih predsezonskih testova je odvozio Kimi Raikkonen u Ferrarijevom SF16-H. Finac je imao sadržajan dan u kojem je odradio i simulaciju utrke s respektabilnim vremenom, a najbrže krugove je odvozio prije pauze za ručak. 36-godišnjak je najprije odvozio najbolje vrijeme predsezone na mekanoj mješavini, a nakon toga je s ultrasoft gumama postavio prvo vrijeme današnjeg testa, što je ujedno i najbolje vrijeme koje smo ove godine vidjeli na Circuit de Barcelona-Catalunya.
Dodajmo još da je Finac odmah na početku dana odvozio dva kruga s novom halo-style zaštitom područja glave vozača koju FIA planira sljedeće godine uvesti na bolide Formule 1. Mišljenja su različita, a isto bi sutra trebao isprobati i Sebastian Vettel. Red Bullov šef Christian Horner je rekao da ova solucija ometa vidno polje vozača te da će njegova momčad sljedećeg mjeseca u testnom okruženju i na pokaznom bolidu predstaviti svoju verziju zaštite glave vozača.
Drugo vrijeme pripada Felipeu Massi koji je bio četiri desetinke sporiji na mekanim gumama. Brazilac je također isprobao ultrasoft, ali mu je u brzom krugu zasmetao Daniil Kvjat. Force India se opet može pohvaliti solidnim nastupom i trećim vremenom koje je zasluga Nice Hulkenberga. Nijemac je najbolje vrijeme odvozio na ultrasoftu, a odradio je i vrlo dobrih 137 krugova.
Max Verstappen još jednom pokazuje da Toro Rossov STR11 krasi pouzdanost. Nakon 166 krugova koje je jučer odradio Carlos Sainz, Nizozemac je danas nastavio u istom ritmu sa 159 krugova i četvrtim vremenom dana (ultrasoft).
Nico Rosberg je prije pauze nastupao za Mercedes te mu pripada peto vrijeme na srednje tvrdoj mješavini. Slijede ga Sauberov Felipe Nasr, Fernando Alonso u McLaren Hondi, Pascal Wehrlein u Manoru i Daniil Kvjat u Red Bullu.
Renault Jolyona Palmera je i danas jedan dio dana bio pogođen manjim problemima, ali stvari su kasnije sređene te je Britanac do kraja testa odvozio 97 krugova i postavio 10. vrijeme dana.
Svjetski prvak Lewis Hamilton je poslijepodne zamijenio Nicu Rosberga te je odvozio 11. vrijeme i 62 kruga.
Romain Grosjean je bio posljednji, ali Francuza ćemo danas pamtiti po crvenim zastavama. Prvu je izazvao kada je izletio sa staze u četvrtom zavoju dvije minute prije kraja jutarnjeg dijela testa. Drugi prekid smo vidjeli u 15 sati kada je Romain izgubio kontrolu nad bolidom u prvoj zavoju. Momčad je vjerojatno imala određenih problema s kočnicama, a VF-16 je ponovno osposobljen 40 minuta prije kraja današnje akcije. No to nije bilo sve; Grosjean se osam minuta prije kraja testa zaustavio u 10. zavoju, što je značilo raniji kraj današnjih aktivnosti u Barceloni.
Posljednji dan predsezonskih testiranja je na rasporedu sutra od 9 do 18 sati.
Vremena:
1. Kimi Raikkonen Ferrari 1:22.765 US 136 2. Felipe Massa Williams 1:23.193 S 119 3. Nico Hulkenberg Force India 1:23.251 US 137 4. Max Verstappen Toro Rosso 1:23.382 US 159 5. Nico Rosberg Mercedes 1:24.126 M 81 6. Felipe Nasr Sauber 1:24.760 S 116 7. Fernando Alonso McLaren 1:24.870 SS 118 8. Pascal Wehrlein Manor 1:24.913 US 46 9. Daniil Kvjat Red Bull 1:25.141 S 119 10. Jolyon Palmer Renault 1:26.224 S 97 11. Lewis Hamilton Mercedes 1:26.488 M 62 12. Romain Grosjean Haas 1:27.196 S 77 US-ultrasoft SS-supersoft S-soft M-medium Izmjerene brzine na kraju 3. sektora (startno-ciljna crta) 1. Wehrlein 290.3 km/h 2. Hulkenberg 287.2 km/h 3. Raikkonen 286.4 km/h 4. Rosberg 284.2 km/h 5. Massa 283.4 km/h 6. Verstappen 281.9 km/h 7. Nasr 281.9 km/h 8. Palmer 280.5 km/h 9. Grosjean 279.7 km/h 10. Alonso 279.0 km/h 11. Kvjat 277.6 km/h 12. Hamilton 276.9 km/h
Odvoženi krugovi dosadašnjih testiranja: 1. Mercedes 1154 kruga 2. Toro Rosso 915 krugova 3. Williams 725 krugova 4. Force India 718 krugova 5. Ferrari 711 krugova 6. Sauber* 704 kruga 7. Red Bull 692 kruga 8. Renault 685 krugova 9. McLaren 589 krugova 10. Manor 422 kruga 11. Haas 380 krugova *stari i novi bolid
Ted Kravitz izjavio na Sky Sports da trenutni poredak momčadi vjerojatno izgleda ovako: Merc, Ferrari, Williams, FI, RB, TR, McH, Renault, HaasF1,Sauber i Manor. Pamtim ovo, cisto da usporedim nakon prvih kvalifikacija.
Dat će vam Ferrari po repu,vidim bolid kvarljive a deru kilometre ko Ferrarijem motor Mercedesove početkom 2000.jedino merc nije vozio na super mekim gumama,nisu se tili sramotiti pa ih pozderat u pola kruga toliko da im žice provire…nema razloga toliko nisko ic
Lijepo je vidjeti da je Kimi ima najbrže vrijeme na ovogodišnjim testiranjima u Barceloni. Znam da je to ostvario sa US gumama a da Mercedesi nisu vozili na njima. Navodno u ovim vremenskim uvjetima US gume ne donose planiranu prednost. Ipak mislim da će Mercedes sutra odvozit i stint na US gumama da se vidi stvarno stanje u odnosu na Ferrari.
Nažalost neće odvozit.
Ne mogu mogu si dozvoliti da pozderu gume u jednom krugu
Sto posto si u pravu,pa gdje si dosad bio!
U boksu Mercedesa 😉
Pa to sam i mislio.
Kako se Mclaren poboljšao ako su na bržim gumama dvije desetinke sporiji od Saubera?
Nisu idealni temperaturni uslovi za US i SS gume, zato mercedes ni ne zeli da vozi na M. A i ne pokazuju svi pravu brzinu, mozes vidjeti na brzini na kraju 3. sektora, da Hamilton ima manju brzinu od Alonsa. Nista se jos ne zna do Australije, a da se Honda poboljsala, to je istina 😀
McH se je poboljšala po pitanju izdržljivosti motora. Nije to više priča iz prošle sezone kad su morali izmijenjati motora i motora kroz sezonu. Ugl. što se brzine tiče nisam siguran da su puno napredovali, ali ja se nadam da iako nisam fan McLarena da kriju stvarnu brzinu. I da su po tom pitanju iz Honde napravila dobar posao. Pred sezonska su testiranja i naravno da nitko ne ide na maksimalno i da se kriju sve, pa i najsitniji detalji. I ja se nadam da će i McLaren koja je velika momčad vratiti na sami vrh poretka. Volio bi gledati… Read more »
Najbolje onda da se sve momcadi bire za sami vrh…
Ispravite me ako grijesim , vozaci mercedesa nijednom nisu koristili UltraSoft komponentu guma ? Malo mi je to cudno ..
Rekli su kako su dovoljno brzi na tvrđim komponentama te da nema smisla ubiti konkurenciju u pojam prije prve utrke.
Što su i “dokazali” jer su sa 25% snage uspjeli odvozit jednako brz krug na ISTIM gumama (doduše ipak mrvicu SPORIJE) od Ferrarija koji je vozio na rubu znanosti te je svoju mašinu pritiskao na 150% zbog čega se motor pokvario te nije bio u stanju odvozit simulaciju utrke već je Kimmi potajice izvadio drugi bolid iz garaže i sa njime nakon pauze dodatno odradio simulaciju utrke 😉
p.s. velika slova nisu deranje već samo naglasak
Forza Ferrari!!!!!!!!
Nisu se tili sramotiti i pozderat gume u jednom krugu toliko da žice provire
Moje mišljenje – zašto vježbat simulaciju kvalifikacija kad si u tome imao prednost prošle sezone, radije vježbaj simulaciju utrka kad si u njima imao zaostatak (u odnosu na vremena tj. prednost koju si imao u kvalifikacijama)
Zaključak – možda doista smatraju Ferrari (a i ostatak grida) puno većom prijetnjom nego prošle dvije sezone
Želja – Što interesantnija sezona
Forza Ferrari!!!!
Jel to novi cirkus u gradu!?
Cirkus? Iznošenje činjenica? – svatko ima svoj naziv za istu stvar 😀
Svidalo se nekima ili ne, ali McLaren je napravio ne jedan nego dva solidna koraka. Mislim da borba od petog do osmog mjesta od prve utrke je realnost, a to je veliki napredak.
I meni se čini da su napravili pomak,koliki,vidit ćemo. Ako su rješili dječje bolesti oko motora,ostalo će u hodu rješavat,a to je super u odnosu na lanjski početak. Volio bi da se odlipe sa dna. Bar zbog svojih “starih” vukova,oba su to zaslužili.
McH je definitivno bolja, pouzdanija, ali bojim se da na početku sezone teško ući u Q3. Jako bi volio da griješim,ali… No, pričekajmo VN Australije
s obzirom na broj odvoženih krugova u odnosu na lani napravili su 100 koraka ali po do sada “viđenom” ne znam na čemu se bazira optimizam za borbu od 5. do 8. mista i to od prve trke ? 2 merca , 2 ferraria , 2 williamsa će teško “ulovit” , a osim toga tu su još 2 FI koje po mnogima izgledaju jako dobro pa 2 TR koji su odvozili 326 krugova više od McLH ( znači … pouzdani su 😉 ) po brzini u startno – ciljnoj McLH je danas završija na samom začelju mada virujem da nijedan… Read more »
optimizam se bazira na pozitivnoj energiji koja im je sad neophodna, a bome i meni da nastavim pratiti f1
Vidjet ćemo još sutra Vettella, al bit će tijesno u vrhu… Spike o skrivanju brzine su mi malo smiješne, mislim da je Ferrari bliže nego lani….
Definitivno su bliže! Ferrari bi mogao od starta uć u tijesnu borbu za prvo mjesto i to sa oba bolida. Čak je i Williams jako blizu a vjerujem da će u gužvi najviše izgubit upravo Nico i Hammilton jer smatram da ipak zaostaju malo u vještini (Nico) i u živcima (Hammilton) za dvojcem iz Ferrarija.
Forza Ferrari!!!!!!!!!
Bravo kolega
Ništa to ne znači, kao ni treninzi, a ni kvalifikacije sama utrka je bitna u utrci se vidi koliko ko može i koliko je koji bolid brz
ah Ferrari ko Ferrari, uvijek najbrži na testiranju i slobodnim treninzima, a kad dođe utrka, odjednom nisu više tako konkurentni.. 😛
Ne bih se nikako složio sa tom izjavom… Australija FP1: ros, ham, bot FP2: ros, ham, vet FP3: ham, vet, ros Q: ham, ros, mas R: ham, ros, vet Malaysia FP1: ros, rai, vet FP2: ros, ham, kim …. Jedina mjesta gdje je crveni bolid završio prvi na bilo kojem FP ili na Q bilo je u sljedećim slučajevima FP1 Bahrein: rai, vet, bot R: ham, rai (samo 3 sec zaostatka) FP3 Monaco: vet, ros, ham R: ros, vet (samo 4 sec zaostatka) FP2 Austrija: vet, ros, rai FP3 Austrija: vet, ham, rai R: ros, ham, mas, vet (Raikkonen je… Read more »
mislim na unazad par godina.. Ferrari uvijek izgleda dobro na treninzima i testiranjima jer redovito voze sa manje goriva, a kad krene utrka onda obično nisu mogli pratiti ritam niti prije Red Bulla, tako neće ni sad Mercedesa..
Ono uvijek pri vrhu, ali nikad na njemu 😉
Na zimu 2014. / 2015. se mnogo stvari promijenilo u Ferrariu te je sezona 2015. bila iznimno uspješna. Samim time nije legitimno uspoređivat stvari iz prijašnjih sezona jer je kompletno vodstvo i filozofija momčadi drugačija.
Ono što je bilo za vrijeme onog ćore Domenicalija to je priča za sebe. Sa ovim likom to sve izgleda puno ozbiljnije.
Samim time stojim iza svojih činjenica u prethodnom postu.
Bravo Hari,kapa doli
… a neki u glavi nemaju ništa!
Iceman se vratio…
Tako je go Kimiiiiii
jeaaaaa! zamisli, prvi na testiranju bolida! hahaha
Od silnih promjena i vibracija Ferrarijevog motora,nevidim baš dobro ko je prvi danas i kako je dan proteka. Koje pljuvanje stručnjaka jučer. Neki u glavi imaju konstantne vibracije.
Sacekaj Melbourne,vibracije meckinog motora ce sve da ti vrate na svoje mjesto 😁
Šta moš očekivat od “novajlije”,neiskustvo i bubanje napamet.
Cujemo se poslije Melbourna 😉
Come on get that Halo out of way!