Force India se protivi povratku starih kvalifikacija

Iako su gotove sve momčadi željele povratak starog formata kvalifikacija, vodstvo Force Indije je priznalo da su podržali kontroverzni eliminacijski format koji je debitirao u Australiji i koji je pretrpio ogromne kritike, kao i oni koji su ga odlučili uvesti. Dok ostale momčadi žele povratak sustava koji smo gledali proteklih nekoliko godina, zamjenik šefa Bob Fernley smatra da je to nepotrebno.

“Jedan od razloga za promjenu kvalifikacija je utrka. Kako možete donijeti odluku ako niste odradili utrku? Mi nismo glasali za povratak na staro. Želio sam da se zna da za tako nešto treba vremena. Nadam se da će više ljudi zauzeti našu poziciju i da će razmisliti u tome. Gume, kvalifikacije, sve je imalo utjecaja na ovu utrku. Možda bi trebali još malo pričekati. Mislim da su iz toga proizašle neke jako zanimljive stvari.”

Fernley smatra da se ne bi trebalo previše fokusirati na Q3, već i na ostale runde koje su ponudile puno zanimljivosti.

“Kada ste zadnji puta vidjeli toliko akcije u Q1 ili Q2? Zašto se trebamo fokusirati na Q3, zašto odbaciti interes za Q1? Druga kvalifikacijska runda je bila skoro bolja pa zašto još malo ne bi doradili ovaj sustav. Nikada nisam vidio situaciju da pritišćemo do samog kraja na supersoft gumama i da se događa tako puno pogreški, to je bila prava ludnica. Zašto ne možemo uzeti dobre strane, popraviti slabosti i onda ponovno razmotriti ovaj sustav?”

Međutim, Fernley je dodao da njegova momčad neće pod svaku cijenu blokirati novu promjenu kvalifikacijskog formata, odnosno da će poštovati želju većine.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
harii87

Novi format bio bi genijalan kad bi Pirelli (ili bilo koji drugi dobavljač guma) napravio 3 seta posebne mješavine guma (po jedan za svaki dio Q) koje bi se koristile isključivo za kvalifikacije. I to gume koje bi max preformansi davale za barem 7-8 brzih krugova. Također bilo bi jako bitno da su te performanse iste svih 7-8 (iki više brzih krugova) a ne da opadaju s vremenom jer onda ponavljanje kruga nema smisla. Do tada ili do pronalaženja nekog drugog rješenja vratit stari sustav. Nije idealan, no bolji je od postojećeg. Zašto vratit? Smatram da je bolje dotjerat nešto… Read more »

Chronosus

Ponovit ću – u ovom obliku očito nije ok, ali ima potencijala… Naime, svi se koncentriraju na q3, no q2 je bio fantastičan, i zapravo sam prvi put nakon par godina pažljivo gledao cijelu sesiju, umjesto samo zadnje 3 minute kvalifikacija (što je realno jedino što se isplati pogledati u starom formatu). Možemo se zavaravati da je format koma, ali realno rezultat q1 ne bi bio ništa drugačiji sa kvalifikacijama. Da, nije bilo akcije zadnjih 5 minuta, al u starom formatu prvih 10 minuta ne služi ničemu. Tri su problema: gume koje daju samo jedan (prvi) najbrži krug, očite razlike… Read more »

Forza

Slažem se za top ten shootout. To bi bila vrhunska akcija i to je bit kvalifikacija tj. ‘ko je najbrži u jednom krugu (sa friškim gumama i bez ikoga na stazi). Tu bi se vidjela prava brzina bolida i jednako važno, sposobnost i kvaliteta vozača.

stari lisac

Vidim, nitko ne čita argumente. ne kažem da je čovjek u pravu, ali ima argumente za svoje mišljenje. Većina komentatora ovdje samo želi da se vrate bolidi iz 70-tih (Fernando bi bio u prošlu nedjelju pokojnik, zato sam sretan što nemaju bolide iz 70-tih!), jer je tada bilo puuuuuno pretjecanja (moš misliti!)… Ah, staro je uvijek bolje za većinu raje. Sreća što napredni ljudi za to ne haje, već guraju razvoj dalje… Sorry, nemam još mišljenje o ovom formatu kvalifikacija, siguran sam da je zbog prevelike brzine i želje za uvođenjem zaboravljeno podosta mogućih problema – jedan od njih je… Read more »

Leo

Meni su bile zanimljive do q3.q3 neka puste po starom…Nego Lijo reci ti meni hoće li bit šta od ove Honde Mcl. ove godine?

stari lisac

prijatelju, niti sam Vanga, a ni baba… Čini se da ćemo ih gledati u borbi za bodove, u drugom dijelu sezone i za značajnije… Čitam po stranim portalima kako se Honda još uvijek boji problema sa pouzdanošću, pa zato ne idu punbim gasom i u zaostatku su 10 do 15 KS… Drugo, kako još balansiraju cijeli paket (i to se može naći – ESPN vodi sa takvim objavama, no oni nislu uvijek pouzdani), tj. usklađuju motor sa šasijom, očekuju dodatnu sekundu do seklndu i pol tamo negdje u svibnju (?). No i drugi će nešto napredovati… Dakle, ova sezona sama… Read more »

stari lisac

punbim = punim
nislu = nisu
seklndu = sekundu

Znam da svi razumijete i uz tipfelere, ali ovo je VAPAJ za EDIT-om na komentarima!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHH!

F12013

Alonso se ne bi složio s tobom. Fali ti R.
Sjećaš se…
GP2 engine, GP2 engine, AAAAAAAAAAARGHHHH.

stari lisac


Fernando se možda ne bi, a možda i bi složio samnom, no to nije važno… Mene je r.u.m. pitao za MOJE mišljenje, a ne za Fernandovo, takvo sam mišljenje i dao…

Možda mi i fali R, no možda imam i govornu manu… 😉

F12013

lisac
Ma nemaš brige, šala mala, znamo da Fernando ne briga o nama…
Ali nisam mogao izdržati kad sam vidio ovo AAAGHH:)

p.s. ne brini zbog tipfelera, sve se lijepo da pročitat…

Forza

Ma ovaj je lud 100 na sat… Novi sustav je uveden nabrzake u zadnji tren, a on laprda da treba više vremena. Da, treba više vremena, ali prije nego se novi sustav uvede, a ne ga nadograđivati/mijenati u hodu…. Kvalifikacije su bile OČAJNE! Njima se posrećilo jer su mogli birati strategiju za utrku, pa je možda i to jedan razlog zašto je on ZA.
Sustav kakav su uveli bi funkcionirao jedino i isključivo da imaju PUNO bolje gume a ne ove žvakaće tj. da mogu voziti 4-5 krugova na limitu.

Mrav074

Fernley ne seri. Nece ljudi placat karte po 200€ da bi gledali praznu stazu

Bjela Ninja

Vrtite leteci krug a ne ove gluparije

Related Posts