Kimi Raikkonen je postavio najbrže vrijeme jutarnjeg dijela testa na Circuit de Barcelona-Catalunya, a akcija je nastavljena u 14 sati. Osim najbržeg vremena, Finac je rano ujutro odvozio dva probna kruga s halo zaštitom glave vozača koju FIA planira uvesti u Formulu 1 sljedeće godine. F1 zajednica nije s oduševljenjem primila najnoviji sigurnosni element u bolidu, ali Raikkonen je rekao da je vidljivost dobra.
Novi koncept će potaknuti brojne rasprave oko eventualnog uvođenja, tim više jer već sada postoje različita mišljenja čak i među vozačima i momčadima. Nico Rosberg je jasno dao do znanja da podržava novu ideju rekavši da će to uvelike poboljšati sigurnost, uz dodatak da će stvar izgledati dobro s vremenom. Njegov sunarodnjak i imenjak Nico Hulkenberg ima potpuno drugačiji stav; Force Indijin vozač je već u nekoliko navrata rekao da takvim stvarima nije mjesto u ovom sportu, te smatra da je Formula 1 uvijek bila natjecanje jednosjeda s otvorenim kokpitima i da takva treba i ostati. Pritisnut na temu sigurnosti, Hulkenberg je isto tako ponovio da će faktor rizika uvijek biti prisutan i da svaki vozač na to pristaje onog trenutka kada se odluči baviti tim sportom i sjesti u bolid.
Red Bullov šef Christian Horner se također protivi toj ideji jer smatra da ona previše utječe na vidno polje vozača. Njegova će momčad zato sljedećeg mjeseca u testnom okruženju predstaviti svoju verziju zaštite glave vozača na pokaznom bolidu.
Tijek testiranja:
Lewis Hamilton poslijepodne mijenja timskog kolegu Nicu Rosberga u Mercedesovom W07.
14:55 – Crvena zastava – Romain Grosjean drugi puta danas gubi kontrolu nad Haasovim VF-16. Ovoga puta se to dogodilo u prvom zavoju nakon startno-ciljne ravnine. Romain je završio u izletnoj zoni, ali nije oštetio bolid. Francuz je ranije rekao da nije siguran što je uzrokovalo njegovo izlijetanje tijekom prvog dijela današnjeg testa.
15:10: Kimi Raikkonen odrađuje simulaciju utrke za Ferrari, a to će uskoro učiniti i Fernando Alonso u McLarenu. Slični je i na drugoj strani poretka; Haas F1 Team vjerojatno neće odrađivati simulacije kvalifikacije na predsezonskim testiranjima, već na prvoj postaji nove sezone – Melbourneu. Za isti će se potez vjerojatno odlučiti i Manor Racing.
Kimi Raikkonen trenutno drži najbolje vrijeme predsezonskih testiranja. Finac je prije pauze na ultrasoftu odvozio 1:22.765, a nešto prije toga je odvozio i najbolje vrijeme predsezone na mekanoj mješavini. Felipe Massa je na softu sporiji četiri desetinke od Raikkonena; Brazilac je poslije pauze također isprobao ultramekane gume, ali mu je krug pokvario Daniil Kvjat u posljednjem sektoru.
McLaren je odustao od simulacije utrke kada se Fernando Alonso vratio u boks na promjenu određenih postavki bolida.
17:20 – Romain Grosjean se prvi puta pojavljuje na stazi nakon drugog incidenta današnjeg testa.
17:52 – Crvena zastava – Treći puta je testiranje prekinuto zbog Haasovog vozača Romaina Grosjeana. Francuz ovaj puta nije izletio sa staze, već se njegov VF-16 zaustavio u desetom zavoju.
Vremena u 18:00:
1. Kimi Raikkonen Ferrari 1:22.765 US 136 2. Felipe Massa Williams 1:23.193 S 119 3. Nico Hulkenberg Force India 1:23.251 US 137 4. Max Verstappen Toro Rosso 1:23.382 US 159 5. Nico Rosberg Mercedes 1:24.126 M 81 6. Felipe Nasr Sauber 1:24.760 S 116 7. Fernando Alonso McLaren 1:24.870 SS 118 8. Pascal Wehrlein Manor 1:24.913 US 46 9. Daniil Kvjat Red Bull 1:25.141 S 119 10. Jolyon Palmer Renault 1:26.224 S 97 11. Lewis Hamilton Mercedes 1:26.488 M 62 12. Romain Grosjean Haas 1:27.196 S 77 US-ultrasoft SS-supersoft S-soft M-medium Izmjerene brzine na kraju 3. sektora (startno-ciljna crta) 1. Wehrlein 290.3 km/h 2. Hulkenberg 287.2 km/h 3. Raikkonen 286.4 km/h 4. Rosberg 284.2 km/h 5. Massa 283.4 km/h 6. Verstappen 281.9 km/h 7. Nasr 281.9 km/h 8. Palmer 280.5 km/h 9. Grosjean 279.7 km/h 10. Alonso 279.0 km/h 11. Kvjat 277.6 km/h 12. Hamilton 276.9 km/h
bez obzira na mercedesovu dominaciju…grid izgleda spremniji nego ikad,
cak Manor i Hass izgledaju dobro…
Ma kakva dominacija. Usrali se dečki pa rade non-stop simulaciju utrka. Vidjeli su prošle godine da je Ferrari u utrkama 2-3 desetinke brži nego u kvalifikacijama pa sad pokušavaju nadoknadit tamo gdje su slabi. Koliko će im uspjet vidjet ćemo a koliko je Ferrariju uspjelo nadoknadit kvalifikacijsku razliku vidi se po simulaciji kvalifikacija 😉 Forza Ferrari!!!!!!!!!!!!!!! Goooooooooooooo Kimmi!!!!!!!!!!
ma tesko je to reci, niko ne zna kolicinu goriva u spremniku….ali generalno, niko nije spavao zimski san….mozda nas ipak ocekuje interesantna sezona
pa ako rade simulaciju utrke onda je to 66 krugova i 2-3 ili 4 zaustavljanja u boksu
Apsolutno se slažem sa navedenim. Neovisno što sam fan Ferrarija Mercedes i dalje nosi ulogu najvećeg favorita no volim guštat u činjenici da je zaostatak (prvenstveno Ferrarija) a onda i ostalog grida sve manji i manji. Mercedes fanovi mogu pričat šta god hoće al ne vjerujem da će i ove godine tako lagodno krstarit pistama.
I Kimmi mi na ovim pripremama izgleda identično kao i na zadnjim koje je u Lotusu odradio. Nevjerojatno dobro raspoložen u davanju izjava, na nekim fotkama čak i nasmijan,….
gpupdate.net
15:06 Nasr flies past Alonso along the start/finish straight. That’s Ferrari versus Honda power out of the final corner.
Bojim se da se scenarij neće puno razlikovati od onog prošle godine. Bar na početku sezone. Pouzdanost McH puno bolja, ali fali brzine na pravcu.
“11:48 Raikkonen sets a new fastest time of the day – 1m23.009s on soft tyres.” “11:56 That’s a pretty impressive time from Raikkonen in the Ferrari. It’s the fastest we’ve seen on the soft tyre so far, 0.013s quicker than Rosberg’s effort on Tuesday. That’s an encouraging sign for all who wish to see Ferrari really carry the fight to Mercedes this year. Ferrari has had a sluggish start to pre-season testing, but is starting to wake up now it seems.” Bit će da je Ferrari napoko otkrio 150% svoje snage dok Mercedes još uvijek vozi na 25-30%….. Jel tak… Read more »
btw Forza Ferrari!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A šta kažeš na Massinih 1:23,193 na softu?
Kažem da jedva čekam što veću gužvu pri vrhu 😉 Nekako sam uvjerenja da Nico nije dovoljno vješt a Hamilton dovoljno smiren da izvuku maksimum u napetim situacijama – savršena prilika za crvene!!!! 😀
Forza Ferrari!!!!!!!!
Prvo skoci pa reci “hop”
gledam sad taj halo cockpit protection i mislim nije tak gadno fino se uklapa u dizajn bolida ali što se tiče vidnog polja kontam da je uz kacigu, nisko sjedište još i to koma…
Vidno polje,dakle iz vozačeve perspektive – vidi ovdje 🙂
https://www.gp1.hr/forum/formula-1-group1/aktualno-u-f1-forum1/testiranja-2016-thread1359.3/#postid-145358
ma joj neznam…ja čim stavim kacigu već nevidim ništa 🙂 ako im ne smeta neka ga slobodno stave al već u budućnosti vidim neki zalutali komadić nečega i onda idu totalno zatvoreni cockpiti…
Da, ovo je pogled kamera, kaciga sama dosta smanjiva vidno polje. Al valjda Kimi zna bolje od nas. Ja bi osobno pustia na izbor vozaca, tko zeli neka stavi na bolid
Daijiro74 – zašto bi kaciga smanjivala vidno polje? Meni moja na motoru nikad nije smetala niti mrvicu smanjila vidno polje.
Doduše kaj se same sprave tiče izgleda mi malo nakaradno. Definitivno poboljšava sigurnost međutim koliko? Po mom mišljenju ovo Julesu definitivno ne bi pomoglo međutim ako se sjetimo (mislim) prošle sezone gdje je (mislim) Alonso prešao svojim kotačima srećom svega par cm od Kimmijeve glave…. Tu bi ovakva naprava definitivno dobrodošla.
Nakaradno? Možda iako oko se na sve navikne. Nek su nama utrke zanimljive pa onda i ružni nosevi, nakaradne naprave i ostala rješenja padaju u zadnji plan