Renault R.S.16
Šasija:
Honeycomb monokok (Renault Sport F1 Team) od ugljičnih vlakana i aluminija, pogonska jedinica kao aktivni strukturalni element šasije
Prednji ovjes:
Push-rod sustav s gornjim i donjim poprečnim ramenima od ugljičnih vlakana, lijevani naplatci od magnezija (OZ)
Stražnji ovjes:
Pull-rod sustav s gornjim i donjim poprečnim ramenima od ugljičnih vlakana, lijevani naplatci od magnezija (OZ)
Prijenos snage:
Mjenjačka kutija izrađena od titana, poluautomatski prijenos (‘Quickshift’), osam stupnjeva + stupanj za vožnju natrag.
ECU:
Standardizirani ECU (Microsoft-McLaren Electronic Systems)
Kočioni sustav:
Kočiona kliješta i glavni cilindri (AP Racing), karbonski diskovi i kočione obloge.
Trag kotača:
Naprijed: 1450 mm
Straga: 1400 mm
Dimenzije:
Visina: 950 mm
Širina: 1800 mm
Masa:
702 kg s vozačem, kamerama i balastom
Proizvodnja:
Enstone, Engleska, Ujedinjeno Kraljevstvo
Renault R.E.16
Motor s unutarnjim izgaranjem:
1600 ccm, V6 pod kutem 90°, četiri ventila po cilindru, maksimum od 15 000 o/min
Provrt x hod:
80 mm x 53 mm
Ubrizgavanje:
Direktno ubrizgavanje goriva, maksimum 500 bara (Magneti Marelli)
Prednabijanje:
Jedan turbopunjač (BorgWarner), neograničen tlak punjenja (obično 4 bara zbog maksimalnog dozvoljenog protoka goriva)
Protok goriva:
Maksimum 100 kg/h
Dozvoljena količina goriva za utrku:
100 kg, oko 133 litre (Total), (94.25% benzin RON 102 + 5.75% biogorivo (2015.))
Ispuh:
Odvojeni izlazi za turbinu i rasteretni ventil (wastegate) na središnjoj liniji bolida
MGU-K:
120 kW, 50 000 o/min, dozvoljeno prikupljanje 2 MJ energije po krugu, dozvoljena isporuka od 4 MJ energije po krugu
MGU-H:
>100 000 o/min, neograničena isporuka energije
Masa pogonske jedinice:
Minimum 145 kg
Broj pogonskih jedinica u sezoni:
5 (4 u slučaju da kalendar sadrži 20 ili manje utrka)
Ukupna maksimalna snaga:
Oko 875 konjskih snaga (∼425 Nm ICE (2015.))
Proizvodnja:
Viry-Chatillon, Francuska
Postavio sam već ovo pitanje u drugom topicu, ali vjerojatno nitko nije vidio pa ću ovdje u nadi da će netko tko zna više moći pomoći – zar nije određeno da od ove godine bolidi moraju imati dvije ili tri ispušne grane zbog poboljšanja zvuka?
Gledam baš jednu sliku stražnjeg kraja točno pod kutem 90 stupnjeva i fino se vidi jedna ispušna grana bez onih manjih uz nju koje bi trebale poboljšavati zvuk – te male bi trebale biti turbo i još nešto….?
Kao što je rekao Abiteboul, ovo je samo show car. Pravi je još uvijek u fazi izrade i trebao bit biti spreman sljedećeg tjedna. Tada će ga i upaliti prvi puta. Tako da možda i u tome ima nešto.
Aha OK, hvala, to sam već negdje pročitao, ali sam shvatio da se to odnosi samo na neke zahvate na aerodinamici, a ne i mijenjnje ispušnih cijevi, ali dobro ako je tako kao što kažeš – čekamo još par-tjedan dana za potpuni RS 16. 🙂
Vedrane,ima li radio😂😂
Nisam Vedran, ali mogu potvrditi da ima radio, ali mu je zaglavila kazeta pa može slušati samo jednu pjesmu. 😀
samo ne adele helo
I kameru za vožnju unazad 🙂