Tehnički podaci: Renault R.S.16

Renault R.S.16

Šasija:
Honeycomb monokok (Renault Sport F1 Team) od ugljičnih vlakana i aluminija, pogonska jedinica kao aktivni strukturalni element šasije

Prednji ovjes:
Push-rod sustav s gornjim i donjim poprečnim ramenima od ugljičnih vlakana, lijevani naplatci od magnezija (OZ)

Stražnji ovjes:
Pull-rod sustav s gornjim i donjim poprečnim ramenima od ugljičnih vlakana, lijevani naplatci od magnezija (OZ)

Prijenos snage:
Mjenjačka kutija izrađena od titana, poluautomatski prijenos (‘Quickshift’), osam stupnjeva + stupanj za vožnju natrag.

ECU:
Standardizirani ECU (Microsoft-McLaren Electronic Systems)

Kočioni sustav:
Kočiona kliješta i glavni cilindri (AP Racing), karbonski diskovi i kočione obloge.

Trag kotača:
Naprijed: 1450 mm
Straga: 1400 mm

Dimenzije:
Visina: 950 mm
Širina: 1800 mm

Masa:
702 kg s vozačem, kamerama i balastom

Proizvodnja:
Enstone, Engleska, Ujedinjeno Kraljevstvo

 

Renault R.E.16

Motor s unutarnjim izgaranjem:
1600 ccm, V6 pod kutem 90°, četiri ventila po cilindru, maksimum od 15 000 o/min

Provrt x hod:
80 mm x 53 mm

Ubrizgavanje:
Direktno ubrizgavanje goriva, maksimum 500 bara (Magneti Marelli)

Prednabijanje:
Jedan turbopunjač (BorgWarner), neograničen tlak punjenja (obično 4 bara zbog maksimalnog dozvoljenog protoka goriva)

Protok goriva:
Maksimum 100 kg/h

Dozvoljena količina goriva za utrku:
100 kg, oko 133 litre (Total), (94.25% benzin RON 102 + 5.75% biogorivo (2015.))

Ispuh:
Odvojeni izlazi za turbinu i rasteretni ventil (wastegate) na središnjoj liniji bolida

MGU-K:
120 kW, 50 000 o/min, dozvoljeno prikupljanje 2 MJ energije po krugu, dozvoljena isporuka od 4 MJ energije po krugu

MGU-H:
>100 000 o/min, neograničena isporuka energije

Masa pogonske jedinice:
Minimum 145 kg

Broj pogonskih jedinica u sezoni:
5 (4 u slučaju da kalendar sadrži 20 ili manje utrka)

Ukupna maksimalna snaga:
Oko 875 konjskih snaga (∼425 Nm ICE (2015.))

Proizvodnja:
Viry-Chatillon, Francuska

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ferrari Maniac

Postavio sam već ovo pitanje u drugom topicu, ali vjerojatno nitko nije vidio pa ću ovdje u nadi da će netko tko zna više moći pomoći – zar nije određeno da od ove godine bolidi moraju imati dvije ili tri ispušne grane zbog poboljšanja zvuka?

Ferrari Maniac

Gledam baš jednu sliku stražnjeg kraja točno pod kutem 90 stupnjeva i fino se vidi jedna ispušna grana bez onih manjih uz nju koje bi trebale poboljšavati zvuk – te male bi trebale biti turbo i još nešto….?

Ferrari Maniac

Aha OK, hvala, to sam već negdje pročitao, ali sam shvatio da se to odnosi samo na neke zahvate na aerodinamici, a ne i mijenjnje ispušnih cijevi, ali dobro ako je tako kao što kažeš – čekamo još par-tjedan dana za potpuni RS 16. 🙂

FerrariHR

Vedrane,ima li radio😂😂

MJ512

Nisam Vedran, ali mogu potvrditi da ima radio, ali mu je zaglavila kazeta pa može slušati samo jednu pjesmu. 😀

dFixxx3r

samo ne adele helo

Related Posts