Početkom 2014. godine većina momčadi je priopćila svojim vozačima da moraju izgubiti nekoliko kilograma zbog beneficija glede novih pravila i težine novog motora. Potom je FIA lani reagirala jer je uočeno da bi vozači mogli imati zdravstvenih problema, pa je minimalna težina bolida podignuta za 10 kilograma, na ukupno 701 kg.
Međutim, Red Bull i dalje traži svoju prednost u lovu na Ferrari i Mercedes, pa su svojim vozačima ponovno naredili da smanje težinu zbog blago povećanog tehničkog paketa u novom bolidu.
”Izgubio sam tri kilograma i moram još dva da budem tamo gdje sam završio prošle godine”, rekao je Daniel Ricciardo u Londonu. ”To nije težina koju sam dobio preko Božića, jer se nisam udebljao 5 kilograma. Nije zabavno mršavjeti, no znam da to mogu napraviti i nadam se da ću to i postići.”
”Zbog težine novog bolida bio sam savjetovan da budem malo mršaviji nego lani, pa će to biti više poput 2014.”
Australac je još naglasio da mu je cilj doći do optimalne brojke od 67 kilograma, a tek ćemo vidjeti hoće li mu se isplatiti veliko odricanje uoči nove sezone.
ubit se od mrsavljenja i onda ti motor svaku drugu utrku kihne…… enti život taki
Ricciardo ako skine jos 3kg ostat ce mu samo taj nos ….
Pa zašto ne naprave pravilo, da bi vozači + sjedalo imeli odrežedu težinu. Tako bi svi vozači imeli jedaku težinu.
Da, apsolutno se slažem sa tim, to bi se trebalo uraditi. Ovako nije pošteno za vozače koji su po prirodi viši da trpe na tome. A otprilike 3kg predstavljaju razliku od oko 0,10 (desetinka) po krugu, što znači da neko ko ima 10kg više ima zaostatak od oko 3 desetinke samo po krugu. Evo uzmimo za primer Hulkenberga koji je sa 1,84m trenutno najviši vozač u F1, a težak 74kg. Njegov timski kolega Serhio Perez je težak 63kg što je 11kg više od Hulkenberga, što bi značilo prednost od oko 3 i nešto desetinki po jednom krugu u korist Pereza.… Read more »
11kg manje (ne više) od Hulkenberga, lapsus u pisanju 🙂
Jedino odredit maximalnu tezinu .. Ovak je laprdanje u prazno.. Doduse, cijela pomisao sa sluzbenim ogranicenjem kilaze je laprdanje ..
Moje misljenje je da timovi zele vise slobode u raspodjeli tezine. Mislim da su svi ispod minimalne tezine, ali kod onih koji su laksi tim ima vise mogucnosti igrati se sa utezima na zeljenim mjestima.
u pravu si….kada bi vozač + sjedalo bili jednake mase, uvijek bi bio isti raspored težine tog dijela bolida…a to bi jako izjednačilo neke vozače, odnosno nekima uklonilo hendikep! 😉
Zato sta nisu svi iste visine…
Koliko je visok Ricci?
1.80 m