Nico Hulkenberg najbrži na trećem danu testiranja u Barceloni

Force Indijin vozač Nico Hulkenberg je postavio najbrže vrijeme trećeg dana prvih predsezonskih testiranja na Circuit de Barcelona-Catalunya. Nijemac je najbrže vrijeme imao i prije odlaska na jednosatnu pauzu i to na medium gumama, a poslije ručka je na supermekanoj mješavini poboljšao svoje vrijeme koje je bilo skoro dvije sekunde bolje od Romaina Grosjeana u Haasovom VF-16 na mekanoj komponenti. Francuz je svoje najbolje vrijeme odvozio u posljednjim minutama današnjeg testa.

Kimi Raikkonen je bio treći, ali dan nije počeo sjajno za Ferrarijevog vozača. Izgubio je praktički cijeli jutarnji dio testa zbog problema sa sustavom za dovod goriva pa je Finac prije ručka odvozio samo četiri instalacijska kruga. Do kraja dana je uspio odvoziti 78 krugova i na mediumu odvoziti treće najbrže vrijeme.

Kevin Magnussen je bio četvrti u problematičnom Renaultu koji ga je izdao dva puta tijekom poslijepodneva. Prvi puta se to dogodilo na startno-ciljnoj ravnini, što je automatsko značilo crvenu zastavu i kratkotrajni prekid testa. Drugi puta je stao u pit laneu nakon izlaska iz garaže, ali su ga mehaničari odvukli natrag u boks tako da nije bilo potrebe za zaustavljanjem događaja.

Nico Rosberg je danas obavljao testne dužnosti prije pauze za ručak te je na srednje tvrdim gumama odvozio peto vrijeme dana, a poslijepodne ga je zamijenio Lewis Hamilton koji je, također na mediumu, postavio osmo vrijeme testa. Mercedes je s oba svoja vozača kompletirao 162 kruga, ponovno najviše od svih momčadi.

Carlos Sainz je također izazvao pokazivanje crvene zastave i to na samom početku testa kada se njegov STR11 zaustavio na kraju pit lanea zbog loše pričvršćenog stražnjeg desnog kotača. Mladi Španjolac je do kraja dana odvozio čak 161 krug, od kojih je najbrži (na mediumu) bio dovoljan za šesto mjesto. Slijedi ga Felipe Nasr u modificiranom C34 koji je na mekanoj mješavini bio desetinku i pol sporiji.

Deveto mjesto je pripalo Daniilu Kvjatu u Red Bullu kojeg slijedi Felipe Massa u Williamsu. Momčad legendarnog Sir Franka je 15 minuta prije kraja testa potvrdila da Brazilac više neće izlaziti na stazu zbog istjecanja ulja u njegovom FW38.

Predzadnje mjesto pripada Jensonu Buttonu koji je svoj test završio praktički tri sata prije kraja kada se iz stražnjeg kraja njegovog MP4-31 pojavio dim. McLarenov trkaći direktor Eric Boullier je rekao da se radi o istjecanju hidrauličkog fluida oko vrućih dijelova bolida, što je izazvalo vatru. Britanska momčad je pola sata prije kraja testa potvrdila da se Button više neće vraćati na stazu.

Manorov vozač Rio Haryanto je bio posljednji, sa zaostatkom od pet sekundi za najbržim vremenom. Indonežanin je pred kraj prvog dijela današnjeg testa izazvao crvenu zastavu kada je izletio sa staze u petom zavoju.

Testiranja se nastavljaju sutra u 9 sati.

 

Vremena:

 1. Nico Hulkenberg      Force India   1:23.110  SS   99
 2. Romain Grosjean      Haas          1:25.874   S   82
 3. Kimi Raikkonen       Ferrari       1:25.977   M   78 
 4. Kevin Magnussen      Renault       1:26.014   S  111
 5. Nico Rosberg         Mercedes      1:26.084   M   74
 6. Carlos Sainz         Toro Rosso    1:26.239   M  161
 7. Felipe Nasr          Sauber*       1:26.392   S  115
 8. Lewis Hamilton       Mercedes      1:26.421   M   88
 9. Daniil Kvjat         Red Bull      1:26.497   M   74
10. Felipe Massa         Williams      1:26.712   M  109
11. Jenson Button        McLaren       1:26.919   M   51
12. Rio Haryanto         Manor         1:28.249   M   78

*prošlogodišnji bolid

US-ultrasoft
SS-supersoft
 S-soft
 M-medium
 H-hard
 I-intermediate
 W-wet


Speed trap:
 1 Nasr        338.5km/h
 2 Hamilton    337.5km/h
 3 Massa       334.3km/h
 4 Hulkenberg  333.3km/h
 5 Haryanto    333.3km/h
 6 Magnussen   332.3km/h
 7 Grosjean    331.2km/h
 8 Raikkonen   331.2km/h
 9 Rosberg     328.2km/h
10 Sainz       327.2km/h
11 Kvyat       322.3km/h
12 Button      320.4km/h
15 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Korisnik

zasto Ferrari ne pravi vise krugovaaa?

jackson

Zavisi sta se testitra,danas je bilo problema sa dovodom goriva pa nije bas vozio dugo ali to je najmanji problem.prosle godine koliko se sican Ferrari se nije zapalija a mercedes je,tocnije u Italiji-Monza.Ferrariju bez obzira na sve je ovo testni motor a puna specifikacija dolazi prije Melbournea.
Ferrari testira vise komponenti na motoru i kasnije analizira,traze greske tako da za prvu utrku budu 150% sigurni.koliko sam uspija razumit ovaj motor je mala maca sta spremaju za Melbourne.

Andrej3

Zna se sta se testira…Kad Vettel vozi testira se bolid na stazi a kad kimi dodje testiraju brzinu popravka kvarova na bolidu i to par ekipa mehanicara na smjenu…Kad pocnu kvalifikacije i trke onda ce testirati pit stopove,ers sistem,uporedjivace stare dijelove na kimijevom bolidu sa novim na Vettel-ovom itd itd….Ljudi moji ovo je smijesno,pokvario se sistem za dovod goriva prije nego sto je bolid i izasao na stazu?? riknuo preko noci sam od sebe jel pa se ujutro sjetili da bi mogli popraviti, ili jos gore ako je ostao pokvaren od juce pa nisu popravljali do jutros(ako je to isti… Read more »

F1 fan

I ti hoćeš rec da ekipa sabotira kimija i gura vettela, kao sto je navodno to bio slučaj sa weberom u red Bullu ? Daj se saberi lik.

Korisnik

ma jsno mi je ali bilo bi onda logicnije da odvezu malo vise krugova ako testiraju pouzdanost, ikao puno vremna trose na sve moguce provjere sustava, to mi je jasno, uglavnom volio bih samo da nista ne prpuste slucaju, ako oni iz 5 krugova mogu dobiti sve sto im treba nek voze 5 krugova dnevno samo da na kraju ne bude nekih problema 🙂

MJ512

Vjerojatno znaju što im treba i koji su im podaci najvažniji. I Vettel i Raikkonen su zadovoljni sa bolidom i podacima koje momčad dobiva tako da zasada nema brige. Vettel je odmah nakon prvoga dana rekao da se bolid ponaša baš onako kako on želi, a i Kimi je imao slične dojmove. Ferrari se drži svojega plana i traži moguće greške, a analiziraju i podatke iz Haasovog bolida tako da nema brige. Jedino je malo onaj problem sa dovodom goriva poremetio planove, ali zbog toga i služe testovi da se vide moguće greške. 🙂

MJ512

Ferrarijev bolid je potpuno novi, a pogonska jedinica ima drugačije smještene komponente tako da se Ferrari za sada bazira na traženje mogućih greški što naravno oduzima vrijeme koje bolid može provesti na stazi. Kao što je već napisao jackson Ferrari će u Australiju donijeti unaprijeđenu pogonsku jedinicu, a upravo sada na testiranjima rade na tome da lociraju moguće greške kako bi se mogli još poboljšati. Kimi je jučer dao jednu izjavu i rekao da je novi bolid već puno bolji nego prošlogodišnji, iako još imaju posla za napraviti oko njega. Što se tiče prednjega dijela bolida nisu još testirali ni… Read more »

draganck

Ovaj Mercedes me malo zabrinjava u ovim testiranjima toliko krugova odvozeno u tri dana a ne pokazat malo koliko mogu vise,nego redat krugove.Nebi me zacudilo da tu mercedesovu izdrzljivost netko ne pretvori u 3 pogonske jedinice kroz sezonu u narednim sezonama.jer proci toliko krugova u tri dana je pola sezone f1.malo cudno …..

FO108F

Auto motor und sport donosi da je Mercedes za ovaj prvi ciklus testiranja od Pirellija naručio samo medium gume , dok će za drugi ciklus koristiti soft i medium. Ultrasoft i supersoft ne planiraju uopće koristit, tako da nekakvo obaranje rekorda nije prioritet.

rovaccccc

Zanimljvo koliko uzbudjenja kad Vetel vozi 1:22:810………….ide se toliko daleko da je to prijetnja i mecki……….ali kad force india ide blizu toga 1:23:110 onda niko nista 🙂

kimi car

Moram priznati da si u pravu 🙂

Possi

Hulkemberg na super softu a Vettel na ultra softu

FO108F

Nekima je izgleda pao entuzijazam.

LaFerrari

To ti samo dokazuje da Ferrari može još barem 1-1.5 sec brže ( i Merc naravno ).

Korisnik

a gume ne gledaš?

Related Posts