Heidfeld: Formula 1 nije u toliko lošem stanju kao što ljudi pričaju

Formula 1 se mnoštvom kritika suočila otkako su V8 motore zamijenili V6 hibridi, ali zvuk nije jedina stvar koja nedostaje u oktanskom cirkusu. Kompliciran tehnički i sportski pravilnik dodatno otežava stvari, tokeni nisu dopuštali razvoj motora i tako išli na ruku dominantnom Mercedesu, čiji su vozači pobijedili na 32 od 38 utrka od 2014. Navijači misle da je opala i kvaliteta utrkivanja, ali bivši F1 vozač Nick Heidfeld, koji je u najbržem sportu sudjelovao 12 godina i pritom 13 puta stao na pobjedničko postolje, smatra da stanje trenutno nije toliko loše kao što se priča.

“Prije svega, mislim da Formula 1 mora izaći iz te negativne spirale u kojoj se nalazi, a koja je po mom mišljenju tu bez pravog razloga. Naravno, uvijek možete poboljšati stvari, ali Formula 1 nije toliko loša kao što ju neki ljudi pokušavaju prikazati. I dalje ima fantastične bolide s fantastičnim vozačima i dobrim utrkivanjem.”

“U Formuli 1 je od samih početaka uvijek bilo momčadi koje su dominirale. Uvijek ćete imati ekipu koja je bolja od drugih.”

“Meni nedostaje zvuk, a i pretjecanja su previše umjetna s DRS-om. Sada barem imamo neka pretjecanja, ali ponekad vidimo da bolid na pravcu pretječe te se čak vrati u normalnu poziciju ispred drugog vozača. Pretjecanja bi se trebala dogoditi na samom kraju ravnog dijela. To nedostaje po mom mišljenju.

Heidfeld smatra da je Formuli 1 potrebno više mehaničkog gripa.

“Mehanički grip će uvijek pomoći utrkivanju. Pogotovo jer je aerodinamički grip izgubljen kada pratite drugi bolid u ‘prljavom zraku’. Treba ići prema tome i treba tražiti više gripa iz guma. To povećava i sigurnost, pogotovo bolje prianjanje guma. Više prianjanja iz guma, i to većih, bolje je za utrkivanje te je sigurnije.”

Nijemac se osvrnuo i na svoje godine u Formuli 1.

“Odlično je što sam imao šansu toliko biti u F1. Uživao sam stvarno jako puno. Bilo je lijepo voziti te bolide i raditi s momčadima. Međutim, kao sportaš želite pobijediti, moj cilj je od dolaska u Formulu 1 bilo osvajanje naslova, a na kraju nemam čak ni pobjedu. Žao mi je zbog toga, naravno, ali napravio sam sve što sam mogao te sam svejedno uživao.”

Total
0
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
avalon
15.02.2016. 12:51

drag mi ne nick no malko mi se čini kontradiktoran …npr ovo sa DRS – om .. čini mu se umjetno da bi posli kaza “SADA BAREM IMAMO NEKA PRETICANJA , ali ponekad vidimo da bolid na pravcu pretječe te se čak vrati u normalnu poziciju ispred drugog vozača. ” šta je tu čudno ? kad puno brži bolid pretiče neki nekonkurentni , a pri tom koristi i DRS normalno je da se “uredno” postavi u poziciju isprid prestignutog . kad se pretiču 2 brza bolida onda se preticanje i dogodi na kraju ravnine . na DRS se diže kuka… Read more »

avatar
iceman258
16.02.2016. 11:52
Reply to  avalon

slažem se po pitanju potrebe DRS-a. Sjećam se utrke u Indianapolisu, Mika Hakinen cijelu utrku vozi iza nekog narandžastog bolida (nešto kao Manor trenutno) i ne može ga preteći jer ima setup za dugi pravac a u krivinama je nemoguće bilo šta proći. Danas takvih frustracija više nema

avatar
KOve
14.02.2016. 23:23

Treba maknuti DRS. Ima neke svoje prednosti, ali mlađa generacija previše računa na njega umjesto da izvode napade kao što se nekad radilo i kao što Alonso još jedini zna raditi. “Plesanje” i zbunjivanje suparnika u napadu kroz zavoje su najljepša pretjecanja, a ne sa jačim bolidom čekati DRS zonu…

avatar
iceman258
14.02.2016. 21:32

Nick je uvijek nešta cmizdrio. A to što nema pobjedu, nije krivnja ekipa nego on sam.

avatar
FerrariHR
14.02.2016. 18:47

Onaj ko voli ovaj sport uvik će se dizat gledat utrke kakve got bile,pratit vijesti i čitat portale. Tako da koliko got nezanimljiva bila,nemože prave navijače odvratit od praćenja.

avatar
kobayashiF1
14.02.2016. 17:26

Onda se ti Nick diži u 6 uri ujutro na Australiju, jer ja zbog ovakve F1 sigurno neću! (Pogledat su sažetke) 🙂

avatar
Tuzlaensis
14.02.2016. 14:01

Potpuno dijelim mišljenje po pitanju mehaničkog gripa. Sve informacije koje smo dobili oko promjene pravila u 2017. godini upućuju na to da se opet vještačkim putem pokušava povećati brzina bolida i broj preticanja (kao i sa DRS-om) dok sa druge strane Pirelli vraća nagli pad performansi guma.. To definitivno nije pravac u kojem će Formula 1 postati kvalitetnije i popularnije takmičenje. Skoro svi vozači su u posljednje vrijeme izjavili da i današnjim bolidima nedostaje mehaničkog gripa, a najave nam govore da se situacija neće promijeniti ni u budućnosti.

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x