Boullier pojašnjava nesporazum oko size zero koncepta

McLarenov trkaći direktor Eric Boullier smatra da postoji veliki nesporazum kada je riječ o size zero filozofiji koja je prošle godine primijenjena na MP4-30, a ove godine na njegovog nasljednika. Jedni vjeruju da je ona krivac za ogromne probleme s pouzdanosti koje je Honda imala otkako se vratila u Formulu 1, ali Francuz tvrdi da britanska momčad nije postavljala nikakve uvjete i ograničenja svom dobavljaču motora.

“Mislim da postoji veliki nesporazum s ovim size zero konceptom koji ću ja sada pokušati riješiti. Ne postoje problemi s pregrijavanjem, nikada nisu postojali. Drugo, size zero koncept je tu kako bi ljudima zaduženima za aerodinamiku dao što je više moguće prostora za stvaranje downforcea.”

“Nikada nismo ništa nametali Hondi, oni rade ono što oni žele. Ako se pojave s većim motorom, onda ga mi moramo smjestiti u svoj size zero, koji onda više ne bi bio size zero. Uopće ne postoje nikakva ograničenja. Ako zadržimo taj koncept jer smo sretni s njim i vjerujemo u njega, to će nam pomoći brže sustići konkurente nego bilo koji drugi koncept.”

McLaren je imao dobar početak prvih predsezonskih testova kada su u dva dana odvozili 203 kruga s novim MP4-31. Međutim, na druga dva dana su odvozili samo 54 kruga zbog problema s istjecanjem hidrauličke i rashladne tekućine.

20 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
RapptorTeam-BiH-F1

Bice Honda bolja nego prosle pa opet tako..sjetite se Red Bula.A nije nemoguce da Meklaren promjeni motor u nekoj od sezona…na to nismo mislili!

Mp4-4

Ljudi moji kak lijepo kakite po Hondi, da se nebi neki iznenadili perfomansama.
Na kraju se broje mrtvi, jer kad se sve skupa zbroji i nisu toliko zaostali za ostalim momčadima osim naravno Merca ali za njima su svi u ogromnom zaostatku.
Tak da lijepi moji smirite strasti jer testiranja i služe da se uklone nedostaci.
Ako ćemo pogledati u boks najbrže momčadi na testiranju, ni oni nisu bili bez problema i kaj je najzanimljivije opet ih je imal Kimi vrlo znakovito.

zgrobnika

Nitko ne kaki i nije zlonamjeran, ljudi samo raspravljaju o onome što vide.

PavleF1

Očito je da je Honda najlošiji dobavljač motora trenutno u F1, te da nisu dorasli izazovu, to se vidi iz aviona!! A što je najgore, tvrdoglavi su.. Svjesni su da ne znaju, a opet ne žele prihvatiti/dovesti pomoć stranih inženjera!!

fap

http://en.f1i.com/news/43852-honda-not-constrained-by-size-zero-concept-mclaren.html
Ovo bi trebalo da je originalna verzija oju samvec bio postavio u temi o Mcl filskom danu.Tu se vidi da i Hondin novi sev izlavljuje da Mcl nije vrsio pritisak na njih sto se tice velicine motora.Tako da ne vidir bilo kakvo prepucavanje a i steta sto nije prenet ceo tekst

pila

ja više nemam volje ni motiva da dam komentar na ovakve izjave… Imamo tim za koji kažu da bi možda pobijedio 24 sata Le Mansa i tim koji ne može sastaviti 2 dana bez večih problema več drugu sezonu za redom…..Honda nije dorasla današnjoj formuli i to je to…..Renault je donekle uspijevao zahvaljujuči genijalnom Andrewu…ali kad su glupa nova pravila o razvoju aerodinamike ograničila Red Bull, vidjeli smo nedostatke Renaultove PU….. Laž je kada Porche Audi BMW, kažu da nemaju interesa u F1, ko ne bi imao interesa da se utrkuje u najprestižnijem auto sportu na svijetu, gluposti…..strah i samo… Read more »

MP4-30 Honda

Moguće je da si u pravu, ali vjerujem da je sve ovo oko Hondinih loših nastupa na prvim testiranjima samo pila naopako. Siguran sam da se neće ponoviti katastrofalna 2015-a. Za početak, Hondin fokus usmjeren je prema testiranju sumnjivih potencionalnih rješenja i uklanjanju problema, nikako prema brzini. Manjak prijeđenih km ne bi trebao predstavljati ključni problem, već propuštena 2014-a, kao i ograničenja vezana uz premali broj tokena za neka veća modificiranja. Usuđujem se prognozirati da će vrlo brzo Honda biti na korak iza Mercedesa i Ferraria po brzini (takve naznake postojale su i na zadnjem prošlogodišnjem testu). Ali zbog loše… Read more »

joshuazg04

Ovaj je izgubljen slučaj………

AlonsoForever

Lično i personalno vjerujem u size-zero concept. Meni je tako sessi taj uski zadnji kraj 😀 o tome sam i pominjao u raznim prijašnjim temama…Jedva cekam utorak da vidim long runove i toliki broj kilometara kao Nandovih drugog dana 😛 ^^ #BelieveInMcLarenHonda!

F1ALONSO

al sam se napal´la, baš sam se napal´la

zgrobnika

PR Peru se masne ručice. Glupo je reći da McL nije od H tražio size zero jer to traže svi timovi. Problem je što je H obećala da će to napravit, a Buljier povjerovao. Dok oni osposobe bolid svi će više manje imati 0 size motore i hlađenje i ode potencijalna prednost. Honda podhitno treba još timova da bi mogla napravit bolji PU.

Desmosedici

Tako je. Mercedes je blizu kompatnosti Size zero, a ove godine je i Ferrari s preinakama na svojoj PU napravio veliki korak u tom smjeru. Red Bull tradicionalno radi uzak stražnji kraj s velikim downforceom, maksimalno koliko mu dopušta Renaultov pogon.

Desmosedici

Mislim da je “Size zero” koncept napredan koncept, od kojeg se ne smije odustati. Možda je malo ispred svog vremena i tehničkih sposobnosti Honde da napravi kvalitetnu PU u zadanim gabaritima. Već sam vam više puta pričao da je takav bio i Brabham BT 55 za kojega BMW nije napravio adekvatan i kompaktan motor. Kad je dvije godine kasnije taj koncept konstruktor Murray primjenio na Mclarenu MP 4/4 i tada ugradio kompaktan i kvalitetan Hondin V6 taj bolid je bio superdominantan u sezoni 1988.

Boomerang

Samo što je problem kod BT55ice bio isključivo u BMW motoru. BMW je iz marketinških razloga inzistirao na rednom četverocilindrašu koji nije mogao stati u tako nizak bolid bez da ga se polegne na stranu. E, tu su počeli problemi. Raspored mase ( asimetričan smještaj motora ) komplikacije oko podmazivanja i puno toga. Ono što je Gordon Murray kasnije govorio o MP4/4 u usporedbi s BT55 bilo je da su to dva koncepcijski ista auta ali je – kao što sam zboriš – Hondina kompaktnost taj koncept omogućila na najbolji mogući način. Danas imamo potpuno drugu priču. Radi se o… Read more »

Desmosedici

Tako je, o istome pričamo. Znači, nije problem Mclarenov Size zero koncept niti je tada kod Brabhama bio problem revolucionarna superniska aerodinamična šasija. Problem je isti a to je pogon, tada nekompaktni visoki BMW motor koji polegnut nije dobro funkcionirao, a sada nepouzdana Hondina PU sa deficitom snage u odnosu na konkurenciju. Znači, kad Honda svoju PU dovede na razinu konkurencije neće biti nikakvih problema i mogu se očekivati uspjesi.

avalon

“kad Honda svoju PU dovede na razinu konkurencije neće biti nikakvih problema i mogu se očekivati uspjesi.” sa ovim bi se svak moga složit ali … zar ista stvar ne bi bila i sa renaultom ( ili bilo kojim drugim proizvođačem PU koji bi eventualno uša u F1 ) ? kad bi renault doveja svoju PU na razinu mercedesa ili ferraria takođe bi se mogli očekivat uspjesi za njihov tim . problem je “samo” šta to za sada ne izgleda baš lako jer da je lako već lani bi se RB/renault borija u vrhu sa mercedesima , a pogotovo sa… Read more »

Desmosedici

Tako je. Opet isto ponavljamo. Da Honda i Renault imaju svoje PU barem na razini PU Ferrarija ne bi bilo problema za Mclaren i Red Bull jer oni znaju napravit šasiju i imaju sve što je potrebno za uspjeh.

ciki-f1

Sezona nije niti počela a oni već polako se počinju prebacivati lopticu jedni na druge.
Size zero mi izgleda kao zero bodova, postolja i rezultata i mislim da će otići u povijest s lošom statistikom.

Sheldon cooper

u prevodu, nismo im (hondi) naredili da prate nasu size ziro filozofiju, ali smo im stavili do znanja da mislimo da je to najbolji koncept pa nek se probaju uklopiti

Dante

U konacnici nije objasnjeno nista. U zadnje vrijeme jako cudne izjave daju svi iz ekipe, pa bas i nije jasno sto se to opet desava. Samo da opet Alonso ne dozivi kakvu nezgodu pred pocetkom sezone kao prosle godine 😀

Related Posts